Sjokoladenøtt Skrevet 2. september 2013 #28361 Skrevet 2. september 2013 Er det flere som er blitt tørr flere steder på overkroppen etter operasjonen? Har fått noen flekker og lurer på om det kan være fra da de desinfiserte.. Jeg fikk det akkurat der ved armhulen begynner.. Tørr hud varte vel en uke også ble det bedre etterhvert. Jeg hadde og ganske blågul hud pga blåmerker etter op De er borte nåda.
sukkerpia Skrevet 2. september 2013 #28362 Skrevet 2. september 2013 Jeg klarte ikke:( men dusja håret og fikk en real kroppvask.. Men kan jeg la sjampo og balsam renne over puppene nå(dette hørtes feil ut) med tanke på infeksjon..? Jegj prøvde change sin bhkalkulator.. Den tar så feil.. For alle andre bikker mellom D og E etter at vi målte i går.. Og jeg er så blå på den puppen som ble operert to ganger!! I dag må jeg kjøre bil så jeg håper det går bra:) Og i morgen skal jeg på jobb igjen.. Jeg har ikke så mye vondt , men når jeg tar av bhen føler jeg at jeg må holde på de:p Så jeg gleder meg veldig til å kjøpe meg bher nå :) det ser veldig bra ut i allefall, kunne faktisk hatt større og.. Men de her kan jeg skjule samtidig som jeg kan brife med de om jeg vil:) deilig:) Ja det vil jeg tro, sjampo og balsam kan vel ikke fremkalle infeksjon? Åsså når de setter en frist på 4 dager (hvis det er det?) på å dusje, så regner jeg med at de vet at folk dusjer seg med sjampo å sånn:-) så det går nok helt fint! Sikkert mye rare spm som dukker opp! Bestandig sånn når det er noe nytt..;-) change har forskjellige bh'mål i forhold til f.eks h&m og sånn.. Det er mange som sier det, at change måler mye større cup en hva de bruker på bh'er kjøpt på andre butikker en change!
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28363 Skrevet 2. september 2013 Ja det vil jeg tro, sjampo og balsam kan vel ikke fremkalle infeksjon? Åsså når de setter en frist på 4 dager (hvis det er det?) på å dusje, så regner jeg med at de vet at folk dusjer seg med sjampo å sånn:-) så det går nok helt fint! Sikkert mye rare spm som dukker opp! Bestandig sånn når det er noe nytt..;-) change har forskjellige bh'mål i forhold til f.eks h&m og sånn.. Det er mange som sier det, at change måler mye større cup en hva de bruker på bh'er kjøpt på andre butikker en change! Nei kansjei ikke:p men fy flate så blå jeg er under puppen!! Makan!
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28364 Skrevet 2. september 2013 Er det normal farge synes dere?? Om bildet ble for mye må dere bare slette det!!
Honeypuff Skrevet 2. september 2013 #28365 Skrevet 2. september 2013 Oi, det så ganske nasty ut..men det er jo vanlig med blod under tapen, og så er det jo gul farge etter den væska de bruker..så egentlig er det ikke såå ille? :-)
Kasandre Skrevet 2. september 2013 #28366 Skrevet 2. september 2013 Er det normal farge synes dere?? Om bildet ble for mye må dere bare slette det!! Heilt normalt Mwn stakkar deg, ser helt mørbanka ut Det gule er blåmerker som holder på å forsvinne regner jeg med? Kan nok bytte tapen innen lenge, men om det er mer enn en uke siden du operere, så vil jeg anbefale at du tar av tapen i dusjen altså
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28367 Skrevet 2. september 2013 Heilt normalt Mwn stakkar deg, ser helt mørbanka ut Det gule er blåmerker som holder på å forsvinne regner jeg med? Kan nok bytte tapen innen lenge, men om det er mer enn en uke siden du operere, så vil jeg anbefale at du tar av tapen i dusjen altså Gudsjelov:) er ikke vondt.. Vare stiv og støl.. Opererte på onsdag slutta helt med smertestillende på lørdag. Jeg fikk beskjed om å vente til fire uker har gått med å ta av tapen.. Så da er det bare vente:) i dusjen skal bli:)
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28368 Skrevet 2. september 2013 Oi, det så ganske nasty ut..men det er jo vanlig med blod under tapen, og så er det jo gul farge etter den væska de bruker..så egentlig er det ikke såå ille? :-) Nei det er ikke rødt eller noe, bare jevlig blått.. Men de måtte jo legge meg i narkose igjen for å ta ut innlegget å stoppe blødningen inni der.. Så den er mye blåere enn den andre:)
Cessa74 Skrevet 2. september 2013 #28369 Skrevet 2. september 2013 Nei det er ikke rødt eller noe, bare jevlig blått.. Men de måtte jo legge meg i narkose igjen for å ta ut innlegget å stoppe blødningen inni der.. Så den er mye blåere enn den andre:) Tror ikke du skal beymre deg - ifht at du hadde en blødning i den puppen - dette er typisk hematom etter blødning i vevet. Så bare fortsett med rutinen med sportsbh og tapeing - dette forsvinner av seg selv!
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28370 Skrevet 2. september 2013 Men det nedpressbåndebet.. Hvor viktig er det å bruke det..? Sitter jo så stramt!!
sukkerpia Skrevet 2. september 2013 #28371 Skrevet 2. september 2013 Tror ikke du skal beymre deg - ifht at du hadde en blødning i den puppen - dette er typisk hematom etter blødning i vevet. Så bare fortsett med rutinen med sportsbh og tapeing - dette forsvinner av seg selv! Er man så blå 8 uker etter operasjon? Jeg skal til syden 8 uker etter, og kan jo ikke dra om jeg ser sånn ut;o hadd jeg ikke tenkt på,eeehhh
carmen81 Skrevet 2. september 2013 #28372 Skrevet 2. september 2013 Er det normal farge synes dere?? Om bildet ble for mye må dere bare slette det!! Selv om det ser ille ut, så er det nok bare ett hematom. Bare vær obs på om det begynner å væske og evt lukte, da kan det være en inflamasjon på gang. Men ville snakket med kirurgen og spurt, han vet nok helt sikkert hva det er. Huff jeg skjønner om du blir evt litt redd for at det kan være noe, så hør med klinikken. Evt kan du dra til fastlegen om denne kirurgen er langt ifra der du bor, så kan legen se på det. Håper det uansett ordner seg
Cessa74 Skrevet 2. september 2013 #28373 Skrevet 2. september 2013 Er man så blå 8 uker etter operasjon? Jeg skal til syden 8 uker etter, og kan jo ikke dra om jeg ser sånn ut;o hadd jeg ikke tenkt på,eeehhh Hun på bildet hadde hatt en blødning etter operasjonen og måtte reoperere - da er det vanlig at det oppstår hematom i vevet. Man blir normalt ikke så blå, jeg var absolutt ikke det - så tror ikke du skal være redd for det!
Cessa74 Skrevet 2. september 2013 #28374 Skrevet 2. september 2013 Men det nedpressbåndebet.. Hvor viktig er det å bruke det..? Sitter jo så stramt!! Husker jeg hatet det jeg også.. Men der må du nok bruke det så lenge som kirurgen har sagt - viktig ifht å få presset protesene ned i grofasen. Men du kan sikkert løsne litt på det hvis det er for ubehagelig!
Puppenlun Skrevet 2. september 2013 #28375 Skrevet 2. september 2013 Kjøpte dere andre sportsbher enn de dere fikk på klinikken?? I såfall hvilke?? Jeg fikk to på klinikken men de gnager litt.. Så jeg vurderer å kjøpe to nye:p 1
Kasandre Skrevet 3. september 2013 #28376 Skrevet 3. september 2013 Gudsjelov:) er ikke vondt.. Vare stiv og støl.. Opererte på onsdag slutta helt med smertestillende på lørdag. Jeg fikk beskjed om å vente til fire uker har gått med å ta av tapen.. Så da er det bare vente:) i dusjen skal bli:) Lurt! Arrene blir finere jo lenger en venter med å fjerne tapen
sukkerpia Skrevet 3. september 2013 #28377 Skrevet 3. september 2013 Kjøpte dere andre sportsbher enn de dere fikk på klinikken?? I såfall hvilke?? Jeg fikk to på klinikken men de gnager litt.. Så jeg vurderer å kjøpe to nye:p Jeg var på h&m er om dagen og så at de hadde sportsbh med god støtte, åpning på fremsiden:-)
Puppenlun Skrevet 3. september 2013 #28378 Skrevet 3. september 2013 Ok, takk:) Nå er skrotten dusja og de ser JEVLIG bra ut.. Selv om den som var størst fremdeles er størst:p Men den har vært operert to ganger så jeg håper den går ned litt til:)
beginner Skrevet 3. september 2013 #28379 Skrevet 3. september 2013 lurer litt på bevegelse og sånn Jeg opererte for en uke siden og jeg kan bevege armene mine helt fritt uten smerter.. noen som vet om dette kan skade og eventuelt hva som kan skje ved for mye bevegelse ? fikk beskjed om å ikke bevege armene mine for mye, men glemmer det ut hele tiden.. er veldig fornøyd med resultatet forløbig )) Og min sportsBH som jeg fikk på klinikken knager veldig på såret. så tror jeg skal ta meg en tur å kjøpe emg en ny. så tidligere innlegg med H&M BH som kunne fungere, men har lest at man ikke bør velge noe fra H&M tidlige..
-LM- Skrevet 3. september 2013 #28380 Skrevet 3. september 2013 Når dere nevner det nedpressbåndet så får jeg litt angst. Jeg fikk ikke det på meg i det heletatt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå