Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fått den av! Det gjorde bare vondt ute i kantene :P Tror det er jeg som er litt fjollete :fnise:

Arrene er dødsfine! Typen fikk helt sjokk når han så dem :) Ser dem nesten ikke! Ser ut som små katteklor omtrent :)

Eneste var at det var litt koagulert blod over dem, men de så mye bedre ut når jeg fikk av det :) De blødde ikke eller noenting, så tror ikke det er noe å grue seg til ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortalte mamma det nå , og jeg viste hun kom til å bli skuffa.. men på onsdag skjer det jeg har tenkt grundig igjennom I 3 år!! jeg regner med pappa ringer snart med en skjennepreken men jeg er snart tredve år, og jeg bestemmer det her helt sjøl:D Gleder meg sånn!!

Haha, har enda ikke fortalt mine foreldre enda :fnise: Vet ikke helt om jeg kommer til å gjøre det heller. Ser ikke vitsen når de trolig ikke hadde lagt merke til det heller :) Det har egentlig ikke noe med dem å gjøre :P Gidder ikke å få sjenneprekener for et fullt bevisst valg med min egen kropp og egne penger altså :sjokkert:

Skrevet

Sjokoladenøtt: Så bra!! Skal man forresten dusje etter den er fjernet, FØR man setter på nytt plaster? Kjenner at mitt gror, det klør litt! Og så synes jeg de BHen fra klinikken klør sjukt i sømmene! Skikkelig irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg gruer meg så jevlig! Men dette er det jeg vil!! Endelig!! Jeg bare lurer.. Jeg er sykemeldt(langtidssykemeldt) men dette kommer ikke til å påvirke grunnen til at jeg er sykemeldt , må jeg uansett varsle lege/NAV/arbeidsgiver??

Jeg har også bare hatt telefonkonsultasjon, kommer jeg til å få se puppene på skjerm sånn de tror de blir? Eller hva gjør de den halvtimen før operasjonen??

Skrevet

Jeg gruer meg så jevlig! Men dette er det jeg vil!! Endelig!! Jeg bare lurer.. Jeg er sykemeldt(langtidssykemeldt) men dette kommer ikke til å påvirke grunnen til at jeg er sykemeldt , må jeg uansett varsle lege/NAV/arbeidsgiver??

Jeg har også bare hatt telefonkonsultasjon, kommer jeg til å få se puppene på skjerm sånn de tror de blir? Eller hva gjør de den halvtimen før operasjonen??

Bare ring de å spør om de har 3D konsultasjon. Jeg har konsultasjon via Mail, men får se 3D før jeg skal operere:-)

Ang det med at du er sykemeldt ble jeg litt usikker på.. Bare ring NAV på 55 55 33 33 å høre:-)

Skrevet

Bare ring de å spør om de har 3D konsultasjon. Jeg har konsultasjon via Mail, men får se 3D før jeg skal operere:-)

Ang det med at du er sykemeldt ble jeg litt usikker på.. Bare ring NAV på 55 55 33 33 å høre:-)

de har 3d på colosseum:) så regner med jeg får se får operasjonen da, om jeg vil det.

Dagen før dagen, og jeg har så mange følelser I kroppen.. bruke 30.000 på meg sjøl!! jeg har jo pupper men er bare ikke fornøyd.. jeg sitter å ser på bildene jeg sendte inn og jeg vet at dette er det rette for meg.. men blir bare så utrolig stressa!! jeg broker skjeldent penger på meg selv.. så det er meg vel unt, pengene har vi.. men ja..gleder meg til det hele er over.. og er så utrolig gla for at denne "gruppa"finnes

Skrevet

de har 3d på colosseum:) så regner med jeg får se får operasjonen da, om jeg vil det.

Dagen før dagen, og jeg har så mange følelser I kroppen.. bruke 30.000 på meg sjøl!! jeg har jo pupper men er bare ikke fornøyd.. jeg sitter å ser på bildene jeg sendte inn og jeg vet at dette er det rette for meg.. men blir bare så utrolig stressa!! jeg broker skjeldent penger på meg selv.. så det er meg vel unt, pengene har vi.. men ja..gleder meg til det hele er over.. og er så utrolig gla for at denne "gruppa"finnes

Det går nok så bra så:-) er jo mange som gruver, er jo tråssalt en operasjon vi skal igjennom.. Men er jo garantert at vi blir fornøyd etterpå.. Jeg tenker sånn allefall. For jeg har ingen pupper nå, kun skinn etter ammingen:-/

Skrevet

kan ikke skryte på meg særlig fyll jeg heller.. jeg hadde liten b før jeg fikk unga.. fikk ungene så gikk jeg opp I en DD og så rett ned igjen I en liten B og det er stor forskjell på de.. det er det faktisk folk som kommenterer (som kjenner meg godt-vell og merke)

Skrevet

Sjokoladenøtt: Så bra!! Skal man forresten dusje etter den er fjernet, FØR man setter på nytt plaster? Kjenner at mitt gror, det klør litt! Og så synes jeg de BHen fra klinikken klør sjukt i sømmene! Skikkelig irriterende.

Jeg har ikke dusjet etter fjerning av tape, arrene mine er bare usynlige streker ingen rødme eller noen ting. Tror jeg har vært heldig :)

• Liker 1
Skrevet

Hva anbefaler dere å ha med til klinikken? Skal overnatte siden jeg må på kontroll dagen etterpå. Tenker å ha med dn joggebukse og en hettegenser allefall...

Skrevet

Jeg opererte i går.. De la inn 95gram i ene puppen!

Jeg fikk blødninger og måtte operere på nytt umiddelbart.. Men jeg er så fornøyd med behandlingen jeg fikk på Colosseum, får ikke fullrost personalet der:)

Skrevet

Håper du blir fornøyd! Er også utrolig fornøyd med colusseum!

Skrevet

Jeg fikk blødninger og måtte operere på nytt umiddelbart.. Men jeg er så fornøyd med behandlingen jeg fikk på Colosseum, får ikke fullrost personalet der:)

Hvordan er smertene i dag da? Sa de noe om hvor lenge du skal bruke støttebhen?

Skrevet

Hvordan er smertene i dag da? Sa de noe om hvor lenge du skal bruke støttebhen?

Jeg har liten beveglighet i armer. Og skal jeg legge meg nedpå må jeg være sikker på at gubben er hjemme til å hjelpe meg opp.. For jeg kommer meg opp fra sittende men ikke liggende.

Jeg skal bruke nedpressbåndeben uke.

Bhen skal jeg bruke dag og natt i to uker og fire uker på dag/natt( husker ikke hva legen sa faktisk).

Smertene er ikke så ille som jeg trodde faktisk:) jeg er bare stiv og litt hjelpeløs.. Vondt er det liksom ikke..

Skrevet

Håper du blir fornøyd! Er også utrolig fornøyd med colusseum!

Jeg ser en kløft, så kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd, godt de ikke sjansen på å sende meg hjem, og jeg fikk ligge lenge etterpå den andre narkosen siden jeg ble så dårlig.. Alt i går husker jeg ingenting av.. Jeg har vist snakket med venninnene mine i går(de jeg har ring opp igjen i dag og beklaget at jeg ikke tok kontakt i går :P )
Skrevet

Gratulerer med nye pupper!

Jeg fikk brev om time til konsultasjon idag. Den 11.september! Jeg skal til Aleris i Trondheim og Ivan Pavlovic. Noen som har blitt operert av ham? Jeg angrer nesten nå, det er så skummelt!

Skrevet

Jeg tok dem av etter jeg hadde dusjet :) Tok bare en klut med lunkent vann og tørket forsiktig av blodrester osv :) Lot arrene lufttørke før jeg satte på ny teip :laugh:

Skrevet

Jeg har ikke dusjet etter fjerning av tape, arrene mine er bare usynlige streker ingen rødme eller noen ting. Tror jeg har vært heldig :)

Samme her :) Vi har vært heldige med arrene i alle fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...