sukkerpia Skrevet 22. august 2013 #28281 Skrevet 22. august 2013 2 uker siden nå Skal på kontroll idag. Spennende, må få høre hvordan det går:-)
Kasandre Skrevet 22. august 2013 #28282 Skrevet 22. august 2013 Spennende, må få høre hvordan det går:-) Det gikk veldig bra Han var ganske fornøyd med resultatet og vi fikk oss en god latter over panikkanfallet mitt rett etter opr Jeg angret fælt og gråt over det jeg hadde utsatt kroppen min for, sendte han mld når panikken var på sitt værste Men nå er jeg glad og angrer ikke i det hele tatt Han mener at jeg aldri kommer til å få rippling eller andre problem fordi huden min er så stram og fast i utgangspunktet, så alt er bare flott og jeg lander på en 75C 1
sukkerpia Skrevet 22. august 2013 #28283 Skrevet 22. august 2013 Det gikk veldig bra Han var ganske fornøyd med resultatet og vi fikk oss en god latter over panikkanfallet mitt rett etter opr Jeg angret fælt og gråt over det jeg hadde utsatt kroppen min for, sendte han mld når panikken var på sitt værste Men nå er jeg glad og angrer ikke i det hele tatt Han mener at jeg aldri kommer til å få rippling eller andre problem fordi huden min er så stram og fast i utgangspunktet, så alt er bare flott og jeg lander på en 75C Så flott å høre:-) nå har du sikkert skrevet det før, men vanskelig å lete igjennom alle trådene. Hvor mange gram opererte du inn? Håper på å havne på en C-cup jeg også. Operasjonsdatoen min ble flyttet idag, så må er det faktisk bare 40 dager i stede for 44 dager igjen;-) Men 2 uker siden sier du, kan man prøve bh så fort altså? Trodde kanskje ikke de va "ferdige" enda da? At de er hoven enda?:-)
-LM- Skrevet 22. august 2013 #28284 Skrevet 22. august 2013 Det er nå 3 dager siden jeg har operert og jeg går ikke på smertestillende i dag. Har ikke hatt smerter i det heletatt så er ganske overrasket.. Eneste jeg merker er at jeg er støl og at det er vanskelig å bruke armene. Jeg gleder meg til å kunne dusje i morgen! Forresten, jeg kan føle det hvis jeg tar på øvre bryst, men har ingen følelse under brystet. Er det vanlig? 1
Kasandre Skrevet 22. august 2013 #28285 Skrevet 22. august 2013 Så flott å høre:-) nå har du sikkert skrevet det før, men vanskelig å lete igjennom alle trådene. Hvor mange gram opererte du inn? Håper på å havne på en C-cup jeg også. Operasjonsdatoen min ble flyttet idag, så må er det faktisk bare 40 dager i stede for 44 dager igjen;-) Men 2 uker siden sier du, kan man prøve bh så fort altså? Trodde kanskje ikke de va "ferdige" enda da? At de er hoven enda?:-) Jeg fylte ikke en A før. La inn 240 høyprofil under muskelen. Jeg er ikke så hoven lenger, så jeg tror en C blir resultatet. Det sa legen min idag også Har prøvd B, men det blir litt lite. Merker høyre pupp har så smått begynt å droppe, den venstre bruker litt lenger tid og er den jeg har hatt mest ubehag i også.
Kasandre Skrevet 22. august 2013 #28286 Skrevet 22. august 2013 Det er nå 3 dager siden jeg har operert og jeg går ikke på smertestillende i dag. Har ikke hatt smerter i det heletatt så er ganske overrasket.. Eneste jeg merker er at jeg er støl og at det er vanskelig å bruke armene. Jeg gleder meg til å kunne dusje i morgen! Forresten, jeg kan føle det hvis jeg tar på øvre bryst, men har ingen følelse under brystet. Er det vanlig? Heldig du da! Jeg hadde sykt mye smerter hele første uka!! Jeg er også nummen under, men begynner å komme seg litt synes jeg
-LM- Skrevet 22. august 2013 #28287 Skrevet 22. august 2013 Ja, tror jeg har vært veldig heldig, tok 255 under muskel:) godt å høre at jeg ikke er den eneste med nesten lamme pupper!
Kasandre Skrevet 23. august 2013 #28288 Skrevet 23. august 2013 Ja, tror jeg har vært veldig heldig, tok 255 under muskel:) godt å høre at jeg ikke er den eneste med nesten lamme pupper! Haha.. Lamme pupper!
Calvina Skrevet 23. august 2013 #28289 Skrevet 23. august 2013 Det er nå 3 dager siden jeg har operert og jeg går ikke på smertestillende i dag. Har ikke hatt smerter i det heletatt så er ganske overrasket.. Eneste jeg merker er at jeg er støl og at det er vanskelig å bruke armene. Jeg gleder meg til å kunne dusje i morgen! Forresten, jeg kan føle det hvis jeg tar på øvre bryst, men har ingen følelse under brystet. Er det vanlig? Jeg opererte også for 3 dager siden og sluttet med smertestillende i går kveld. Så heldig du er om ikke har hatt smerter i det hele tatt! Kjenner meg igjen når det gjelder følelse i brystene, føler øvre bryst men ikke nedre. I og med at du har under muskel så bruker du vel brystbånd tenker jeg. Hvor lenge skal du ha på den? Jeg har fått beskjed om å ha den på i 4 dager, men synes det høres litt kort ut..
Sjokoladenøtt Skrevet 23. august 2013 #28290 Skrevet 23. august 2013 Det er nå 3 dager siden jeg har operert og jeg går ikke på smertestillende i dag. Har ikke hatt smerter i det heletatt så er ganske overrasket.. Eneste jeg merker er at jeg er støl og at det er vanskelig å bruke armene. Jeg gleder meg til å kunne dusje i morgen! Forresten, jeg kan føle det hvis jeg tar på øvre bryst, men har ingen følelse under brystet. Er det vanlig? Det er veldig normalt å mangle litt følelse i den nedre delen av brystet, altså fra areola og ned til folden/arrene Det begynner å komme smått tilbake hos meg i alle fall og det er 15 dager siden jeg opererte Skal skifte teipen idag, har ikke klart å få den av enda.. Gjorde dritvondt når jeg prøvde å rive litt i den Haater å rive av sånt! Verste som finnes... 1
Bimbo Skrevet 23. august 2013 #28291 Skrevet 23. august 2013 Ang sportsbh til rett etter operasjonen- gikk dere opp i omkrets i forhold til hva dere normalt bruker? Kirurgen min sa at jeg skulle kjøpe 75c, men trodde kanskje jeg skulle ha 70d. Så tenkte å kjøpe inn en av hver (får ikke på klinikken). Ble anbef alt triumph triaction, men finner ikke den med 70 i omkrets...?
Calvina Skrevet 23. august 2013 #28292 Skrevet 23. august 2013 Hvor lang tid tar det før operasjonssåret begynner å gro og blir til et arr? Kan tenke meg at dette varierer fra person til person. Er så redd for å forstyrre gro-prosessen ved bevegelse eller frykten for å få betennelse i såret
-LM- Skrevet 23. august 2013 #28293 Skrevet 23. august 2013 Ånei! Hvordan gikk det å ta av tapen? Gruer meg veldig til å gjøre det selv.. Det er veldig normalt å mangle litt følelse i den nedre delen av brystet, altså fra areola og ned til folden/arrene Det begynner å komme smått tilbake hos meg i alle fall og det er 15 dager siden jeg opererte Skal skifte teipen idag, har ikke klart å få den av enda.. Gjorde dritvondt når jeg prøvde å rive litt i den Haater å rive av sånt! Verste som finnes...
-LM- Skrevet 23. august 2013 #28294 Skrevet 23. august 2013 Ang sportsbh til rett etter operasjonen- gikk dere opp i omkrets i forhold til hva dere normalt bruker? Kirurgen min sa at jeg skulle kjøpe 75c, men trodde kanskje jeg skulle ha 70d. Så tenkte å kjøpe inn en av hver (får ikke på klinikken). Ble anbef alt triumph triaction, men finner ikke den med 70 i omkrets...? Jeg bruker vanligvis 70 i livet, men fikk 75 av klinikken. Det er den samme BHen som du snakker om. Jeg kunne ikke brukt 70, er på det ytterste hakket nå
Gjest Teta Skrevet 25. august 2013 #28296 Skrevet 25. august 2013 Noen som har tatt anatomiske på Fana? Hva betalte dere? Gratulerer til dere som har operert dere i det siste!
Puppenlun Skrevet 25. august 2013 #28297 Skrevet 25. august 2013 fortalte mamma det nå , og jeg viste hun kom til å bli skuffa.. men på onsdag skjer det jeg har tenkt grundig igjennom I 3 år!! jeg regner med pappa ringer snart med en skjennepreken men jeg er snart tredve år, og jeg bestemmer det her helt sjøl:D Gleder meg sånn!!
Kasandre Skrevet 25. august 2013 #28298 Skrevet 25. august 2013 Noen som har tatt anatomiske på Fana? Hva betalte dere? Gratulerer til dere som har operert dere i det siste! Jeg fikk tilbud på 39.500,- på Fana. Valgte til slutt teres fordi han der sa at det ikke var avgjørende med anatomiske for et bra resultat! På Fana var han kjempe rigid p at jeg MÅTTE ha anatomiske.
Kasandre Skrevet 25. august 2013 #28299 Skrevet 25. august 2013 fortalte mamma det nå , og jeg viste hun kom til å bli skuffa.. men på onsdag skjer det jeg har tenkt grundig igjennom I 3 år!! jeg regner med pappa ringer snart med en skjennepreken men jeg er snart tredve år, og jeg bestemmer det her helt sjøl:D Gleder meg sånn!! Det er ditt liv og din kropp, skuffelsen gir seg etterhvert... Så lenge du er lykkelig og føler valget er rett, så skal du ikke tenke på hva andre mener
Gjest Teta Skrevet 25. august 2013 #28300 Skrevet 25. august 2013 Jeg fikk tilbud på 39.500,- på Fana. Valgte til slutt teres fordi han der sa at det ikke var avgjørende med anatomiske for et bra resultat! På Fana var han kjempe rigid p at jeg MÅTTE ha anatomiske. Takk for svar! Jeg har ikke vært på konsultasjon enda, men planlegger å gå både på Fana og på Teres. Spent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå