Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Tror nok dette er veldig individuelt. Har selv over muskel, moderat profil 300cc og er 169 veier 55kg og ingen kant syns her på langt nær. Lykke til.

Ikke meningen å stjele innlegget, men må bare spørre deg om nå Lady Di:-) jeg skal opereres om 50 dager og er enda usikker på str jeg skal velge, ser at du er ca samme som meg, bare at jeg er 167c, og 50kg.. Jeg skal ha under muskel, og tenker på 300cc selv.. Hvordan er brystene dine? Ser du di som "store"? For jeg vil ikke ha for store, men vil heller ikke gå i den fella å angre på at jeg tok for lite når jeg først skal operere... Hvilken bh str bruker du? Jeg ønsker en C cup.. Vet jo at det utgjør en forskjell med under og over muskel også så:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør bruke mikropore! Har du fått tatt stinga? Jeg skal ikke før 22, syns det er lenge! Tapen min også har begynt å løsne, fikk beskjed ikke å bytte den før stinga skulle ut... Ser ikke for meg at det er fysisk mulig.

Har selvoppløselig tråd :P Så skal ikke ta noen sting stod det i mine papirer :sjokkert: Hvor opererte du hen? Jeg var på fornebuklinikken, så hvis du har vært på samme sted er det rart om du har sting du må ta ut?

Tror nok det går greit å bytte den før om tapen begynner å løsne av seg selv. Kan jo ikke ha på en ikke-fungerende teip :fnise:

Skrevet

Noen som vet hvordan man går frem, for å høre om ny op? Er ikke fornøyd.. Synes brystene mine er harde, og ubevegelige... Har også veldig stort mellomrom.. :(

Edit: Er 13 uker siden op nå.

Ring klinikken og be dem ta en titt på dem :)

Det kan jo hende du har fått kapsling, så da vil jo mange ha ny operasjon. Jeg ville ringt og sagt at de må kikke på dem og at du ikke er fornøyd.

Kan nok hende du må vente til det er gått et halvt år, siden de kan endre seg mye på den tida.

Skrevet

Noen som vet hvordan man går frem, for å høre om ny op? Er ikke fornøyd.. Synes brystene mine er harde, og ubevegelige... Har også veldig stort mellomrom.. :(

Edit: Er 13 uker siden op nå.

Mellomrommet går mye på hvordan puppene var i utgangspunktet, og vil man ha mindre mellomrom tror jeg man må velge bredere innlegg, men pga brystkassas form vil da også bredden gå ut på sidene (om du skjønner). Tror nok det er veldig tidlig for kapslink også, men det skader ikke å ta en tlf til kirurgen din og spørre. Høre om de vil ha deg inn til kontroll eller om du skal gi det litt mer tid.
Skrevet

Men hvor store pupper vil jeg egentlig ha da??

Jeg vil ikke ha Dolly pupper.. Men kunne tenkt meg litt størrelse også.. Jeg er lita i bygning, men har jo litt fett på skrotten.. Så ganske normal,, da kanskje:p 163 og 65 kilo.. En god c kanskje?? :D

hva hadde dere før operasjonen og etter?

Så mange at dere hadde tatt silikon?

Ville du tatt mer elle ble det for mye eller passe??

Skrevet

Men hvor store pupper vil jeg egentlig ha da??

Jeg vil ikke ha Dolly pupper.. Men kunne tenkt meg litt størrelse også.. Jeg er lita i bygning, men har jo litt fett på skrotten.. Så ganske normal,, da kanskje:p 163 og 65 kilo.. En god c kanskje?? :D

hva hadde dere før operasjonen og etter?

Så mange at dere hadde tatt silikon?

Ville du tatt mer elle ble det for mye eller passe??

Jeg tok 365/385 og gikk fra a til c (brukt feil bh str rundt, så er nok mer riktig med 70 d nå, så tipper jeg var en 70a/b).

Jeg er 176høy og 68kg, så høy og slank. Og pga høyden kunne jeg gå opp til den str jeg endte opp med. Jeg ville oppnå noe ala str som jeg fikk når jeg brukte super push up som la til to str, og det har jeg fått :) dessuten ønsket jeg ikke at det skulle lyse ut at jeg hadde silikon, heller ikke blandt de som kjenner meg. Jeg kunne nok fint gått opp mer uten at det hadde sett ekstremt ut, men jeg var ikke ute etter stort. Jeg var ute etter noe som passet kroppen min, og "jevnet" ut forskjellen, ettersom jeg har hofter og rumpe, men var nesten flat. Og nå føler jeg kroppen min er riktig :)

Skrevet

Har selvoppløselig tråd :P Så skal ikke ta noen sting stod det i mine papirer :sjokkert: Hvor opererte du hen? Jeg var på fornebuklinikken, så hvis du har vært på samme sted er det rart om du har sting du må ta ut?

Tror nok det går greit å bytte den før om tapen begynner å løsne av seg selv. Kan jo ikke ha på en ikke-fungerende teip :fnise:

Teres Bergen! Jeg har en knute på endene som må kuttes, ellers er tråden min også slik.

Jeg tror jeg angrer operasjonen og vurderer sterkt å snakke med kirurgen på kontrollen torsdag om fjerning... Mine er ennå harde og ubevegelige og å klemme barna og mannen min er ikke noe godt! Jeg hadde veldig små, men ok fine pupper før opr. Huff, føler meg så dum!

Skrevet

Teres Bergen! Jeg har en knute på endene som må kuttes, ellers er tråden min også slik.

Jeg tror jeg angrer operasjonen og vurderer sterkt å snakke med kirurgen på kontrollen torsdag om fjerning... Mine er ennå harde og ubevegelige og å klemme barna og mannen min er ikke noe godt! Jeg hadde veldig små, men ok fine pupper før opr. Huff, føler meg så dum!

Men hvor lenge er det siden op? Trodde du nå nylig hadde operert?!
Skrevet

Men hvor lenge er det siden op? Trodde du nå nylig hadde operert?!

Opererte 6. August! Så er ganske nylig ja. Men føler meg ikke komfortabel med fremmedlegemer bak puppene, veit ikke hvorfor, men føles feil :(

Skrevet

Åhhhh jeg mente de var fryktelig dyre jeg, men det var ikke værst med 32800! Hvilken kirurg brukte du, og vet du hvor lang ventetid det er der??

Marius Barstad! Han hadde en sterk formening om hva som ble pent på meg, runde, under muskel, 255 g, moderat profil. Større med samme profil hadde kun gitt meg mer pupp under armene sa han, ikke inn mot midten av kløfta. Større protese med høy profil hadde gitt meg glamormodell-look/to baller plassert på brystet. Er veldig tynn og smal da... De er helt perfekte til meg! Tenkte først at de kunne vært større, men det hadde nok blitt unaturlig.. Synes det er litt mer classy med de jeg har nå da, kan gå med utringning uten at det blir BARE pupper.

Skrevet

Ikke meningen å stjele innlegget, men må bare spørre deg om nå Lady Di:-) jeg skal opereres om 50 dager og er enda usikker på str jeg skal velge, ser at du er ca samme som meg, bare at jeg er 167c, og 50kg.. Jeg skal ha under muskel, og tenker på 300cc selv.. Hvordan er brystene dine? Ser du di som "store"? For jeg vil ikke ha for store, men vil heller ikke gå i den fella å angre på at jeg tok for lite når jeg først skal operere... Hvilken bh str bruker du? Jeg ønsker en C cup.. Vet jo at det utgjør en forskjell med under og over muskel også så:-)

Jeg er ca samme str som deg da, 49 kg og 168 høy. Hadde også sett for meg 300, men hvis du ser svaret mitt over så hadde kirurgen allerede en sterk mening om hva som passet. Jeg prøvde ikke å forhandle en gang ;)

Skrevet

Jeg snakket med de pa colosseum i går.. og fikk en mail jg skulle sende bilder til.. siden de kunne operere meg allerede 23.8 men de har enda ikke tatt kontakt.. så da blir det mandag igjen da før jeg får noen svar... litt spesielt å få bare fem dager å forbrede seg på... 5 eller sju spiller kansje ingen rolle men..

Skrevet

Opererte 6. August! Så er ganske nylig ja. Men føler meg ikke komfortabel med fremmedlegemer bak puppene, veit ikke hvorfor, men føles feil :(

Da ville jeg hatt is i magen. I starten merker man så godt at det er noe der, men plutselig tenker man ikke over det. Sånn var det hvertfall hos meg :) Snart 2mnd etter opp, og jeg tenker overhode ikke over det lenger (sånn bortsett fra at jeg fortsatt må kjenne litt ekstra fordi jeg har noe der :P og det med at jeg må ta hensyn til teip og bh). Du har betalt så mye for dette, og velger du å ta de ut nå så kan det fort hende du angrer senere på at du ikke ventet litt. Puppene kan endre seg 6mnd fremover nå, så du har mye igjen :) Så is i magen og prøv og ikke tenk så mye på det nå mens puppene skal lege seg :)

Marius Barstad! Han hadde en sterk formening om hva som ble pent på meg, runde, under muskel, 255 g, moderat profil. Større med samme profil hadde kun gitt meg mer pupp under armene sa han, ikke inn mot midten av kløfta. Større protese med høy profil hadde gitt meg glamormodell-look/to baller plassert på brystet. Er veldig tynn og smal da... De er helt perfekte til meg! Tenkte først at de kunne vært større, men det hadde nok blitt unaturlig.. Synes det er litt mer classy med de jeg har nå da, kan gå med utringning uten at det blir BARE pupper.

Jeg fikk høre omtrent det samme :) at øker man på bredden får man pupp under armene, og det ville hvertfall ikke jeg ha. Jeg kunne gjerne ha litt push, så vi gikk for høy, men jeg syns langt ifra at det lyser silikon :) hadde forresten samme kirurg :) og er kjempefornøyd!
Skrevet

Kjære deg - du må gi deg selv lenger tid! De vil garantert myknes og føles betraktelig mer naturlige enn nå. Generelt sier man jo at det må gå 3 mnd før det roer seg ifht at brystene mykner opp og føles mer natirlige! Jeg er nå på 7 uke og merker forskjell fra uke til uke. Kunne ikke falle meg inn å angre, spesielt når jeg tenker på hvordan jeg så ut før operasjon.. Ikke ta noen forhastede beslutninger så tidlig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakket med de pa colosseum i går.. og fikk en mail jg skulle sende bilder til.. siden de kunne operere meg allerede 23.8 men de har enda ikke tatt kontakt.. så da blir det mandag igjen da før jeg får noen svar... litt spesielt å få bare fem dager å forbrede seg på... 5 eller sju spiller kansje ingen rolle men..

Wow, spennende! Operasjonsdagen våknet jeg tidlig og var utrolig nervøs, og lurte på hva det egentlig var jeg holdt på med, hehe! På klinikken fikk jeg kle meg om mens jeg ventet, -tøfler, t-skjorte, engangstruse og morgenkåpe. Satt i ei seng og leste litt frem til kirurgen kom og hentet meg. Prøvde proteser i en bh og så på 3d-simulering og ble tegnet på. Så bar det rett inn på op-stua der jeg fikk hilse på et par damer. Jeg kledde av meg og la meg ned på benken (noe jeg hadde gruet meg til), og fikk raskt et helseteppe over meg da det var veldig kaldt der (og sikkert for å få føle seg litt tildekket). Fikk en nål i armen og kjente raskt at det ble litt trykk i armen og at kroppen dovnet bort. Våknet opp i ei seng og skalv noe fryktelig.. Slet med å holde meg våken, så var litt til og fra en times tid. Var rask å se ned i bhen, hehe..hadde ikke nedpressbånd. Fikk opp ryggen på senga og litt å spise og drikke. Etterhvert ringte de sambo som kom og hentet meg. Ferdig! :-)

Skrevet

Wow, spennende! Operasjonsdagen våknet jeg tidlig og var utrolig nervøs, og lurte på hva det egentlig var jeg holdt på med, hehe! På klinikken fikk jeg kle meg om mens jeg ventet, -tøfler, t-skjorte, engangstruse og morgenkåpe. Satt i ei seng og leste litt frem til kirurgen kom og hentet meg. Prøvde proteser i en bh og så på 3d-simulering og ble tegnet på. Så bar det rett inn på op-stua der jeg fikk hilse på et par damer. Jeg kledde av meg og la meg ned på benken (noe jeg hadde gruet meg til), og fikk raskt et helseteppe over meg da det var veldig kaldt der (og sikkert for å få føle seg litt tildekket). Fikk en nål i armen og kjente raskt at det ble litt trykk i armen og at kroppen dovnet bort. Våknet opp i ei seng og skalv noe fryktelig.. Slet med å holde meg våken, så var litt til og fra en times tid. Var rask å se ned i bhen, hehe..hadde ikke nedpressbånd. Fikk opp ryggen på senga og litt å spise og drikke. Etterhvert ringte de sambo som kom og hentet meg. Ferdig! :-)

Var du på kontroll dagen etter?? Bor du langt unna. Hva hadde du på deg etter operasjonen??

Skrevet

hei du. J var en a cup før. Hadde faste pupper til å ha ammet 2 barn. Hadde litt heng m litt fyll altså ikke vrengte bukselommer. På konsultasjon ble pk og j enige om 260cc over muskel fordi en c cup var hva j ønsket meg. Tok over muskel fordi j trener mye også en del styrke. Ville ikke miste denne muligheten i fremtida, derfor over. Fikk prøve div profiler og str og ble enige om dette. Men som alle sier at de angret for atde ikke tok mer og da endte j og opp m at j ville ha mer, altså 300cc. Han tok nøye mål sånn at j skulle unngå rippeling el db. Er superfornøyd mat j gikk opp og er nå en full c cup akk som j ønsket. Er nå 8 uker postop og livet er helt som før. Fult i gang m all trening etter 6 uker,gikk raske turer allerede etter 5 dager. Bruker faktisk sportsbh på natta enda selv om j kunne slutte etter 4 uker. Bruker heller ikke spilebh enda. Skal nok snart slutte, men vil at resultatet skal forbli best mulig.

De sies jo at mann kan ha større cc når man tar under muskel uten at det ser stort ut, men d kommer selvfølgelig an på hvor stor plass d er. Stol på pk han vet og har erfaring. Selv tror j ikke 300cc blir for stort. Hvilke profil skal du ha? Lykke til og gled deg :-)

Skrevet

Kjære deg - du må gi deg selv lenger tid! De vil garantert myknes og føles betraktelig mer naturlige enn nå. Generelt sier man jo at det må gå 3 mnd før det roer seg ifht at brystene mykner opp og føles mer natirlige! Jeg er nå på 7 uke og merker forskjell fra uke til uke. Kunne ikke falle meg inn å angre, spesielt når jeg tenker på hvordan jeg så ut før operasjon.. Ikke ta noen forhastede beslutninger så tidlig!

Takk for oppmuntring! Jeg hadde supersmå bryster før, men var fornøyd med fasongen- etter å ha ammet to barn. Det er bare så vanskelig å ha harde pupper som er vonde når barna kommer litt borti dem, trist og veldig dumt.

Skrevet

Jeg synes ikke dette er tullete i det hele tatt. Når man betaler mye for å endre på noe ved eget utseende, så er det klart at det føles ubehagelig å ikke føle seg sett! Jeg er helt enig med deg at den lille tilbakemeldingen er gull verdt, og har savnet det ved ymse medisinske prosedyrer jeg har vært gjennom tidligere (ikke kosmetiske), så du er ikke alene om det.

Hei, takk for tilbakemelding, godt å få bekreftet at andre også ville følt det sånn :). Ja, det var litt dumt at det ble sånn. Men, det skal sies at jeg i ettertid har vært veldig fornøyd med oppfølgingen. Fikk en bitteliten helt overfladisk infeksjon på oversiden av såret, og kirurgen ringte meg opp med en gang (jeg sendte sms og bilde) selv om han var på ferie, og fulgte opp med meldinger etterpå osv. Så.. ja, det viktigste er tross alt at man føler at det blir gjort en god jobb og at man alltid kan ta kontakt (og blir hørt) om det dukker opp problemer eller spørsmål i ettertid. Men tror ikke man skal være redd for å si fra og stille krav, man betaler tross alt en månedslønn eller to for de få timene man er innom.. :)

Skrevet

Hei, takk for tilbakemelding, godt å få bekreftet at andre også ville følt det sånn :). Ja, det var litt dumt at det ble sånn. Men, det skal sies at jeg i ettertid har vært veldig fornøyd med oppfølgingen. Fikk en bitteliten helt overfladisk infeksjon på oversiden av såret, og kirurgen ringte meg opp med en gang (jeg sendte sms og bilde) selv om han var på ferie, og fulgte opp med meldinger etterpå osv. Så.. ja, det viktigste er tross alt at man føler at det blir gjort en god jobb og at man alltid kan ta kontakt (og blir hørt) om det dukker opp problemer eller spørsmål i ettertid. Men tror ikke man skal være redd for å si fra og stille krav, man betaler tross alt en månedslønn eller to for de få timene man er innom.. :)

Tre fulle lønninger for de av oss som bare kan jobbe litt og som dermed ligger langt under minstelønn... Er en investering, og jeg vet ikke lenger om det er verdt det... Er redd for at det blir vanskelig å finne BH'er som passer. Jeg elsker butikker som Victoria's Secret, og ville blitt ganske lei om jeg ikke kunne handle der mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...