kokosnøtteliten Skrevet 17. juli 2013 #28041 Skrevet 17. juli 2013 Du kan jo høre med dem der du skal ta. Kan vær dem har forskjellig praksis, men tunga må nok uansett ut siden du får et rør ned i halsen. Jeg tok ut navlepiercingen rett før jeg kjørte til klinikken og tok den i med en gang jeg kom hjem, så det går nok fint var redd min også skulle gro igjen xD Rør ned i halsen? what?!
Mie91 Skrevet 17. juli 2013 #28042 Skrevet 17. juli 2013 Rør ned i halsen? what?! Under nakose har man et rør ned i halsen som sørger for pustingen 1
Sjokoladenøtt Skrevet 17. juli 2013 #28043 Skrevet 17. juli 2013 Du kan jo høre med dem der du skal ta. Kan vær dem har forskjellig praksis, men tunga må nok uansett ut siden du får et rør ned i halsen. Jeg tok ut navlepiercingen rett før jeg kjørte til klinikken og tok den i med en gang jeg kom hjem, så det går nok fint var redd min også skulle gro igjen xD For ei veninne av meg som hadde noe intimkirurgi trengte bare å ha i plastikk både i tungen og navlen, da gikk det greit. Den i tunga vil jeg helst slippe å ta ut Den gror igjen myyyye fortere... Skal kjøpe retainers som er lagd til å bruke ved f eks røntgen og operasjoner burde jo hjelpe.
frk A Skrevet 17. juli 2013 #28044 Skrevet 17. juli 2013 Har noen her blitt eller skal bli operert av Overlege Øyvind Borch Bugge på fanamedisinske?? Jeg vil gjerne høre deres meninger om ham! Teres Bergen har ikke ledig for meg før 4dager før skolestart, og vil gjerne ha litt bedre tid på å bli bra igjen. Jeg elsket Dr Ørner, og blir kvalm av tanken på at noen andre skal gjøre det, men jeg må tilbake til skolestart, ellers mister jeg plassen min. Jeg har vurdert å utsette, men må på college inetrvjuer i høstferien i USA så da må det bli lenge til.. Jeg har vurdert Bugge, han og min far gikk på lege skole sammen og min far siden han har gjort mye bra arbeid. Jeg er fortsatt i tvil. All info eller meninger om han hjelper ! ^^) Jeg har ikke annet enn posetivt å si om han og resten av gjengen på klinikken! Super oppfølging og tilgjengelighet!
frk A Skrevet 17. juli 2013 #28045 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har vært hos klinkkken nå. Må gå på antibiotika i 10 dager. Har ikke hatt noe vondt og det har sett helt grodd ut. Så POFF 6 uker senere er det sånn de sa det så bra ut og heldigvis får jeg behandlet det fort men om det ikke blir bra må jeg ta ut protestene. Men han sa at sjansen var veeeeldig liten. Off:( Huff kjenner til følelsen! Jeg har hatt samme opplevelse, fikk samme info som deg. Jeg var hysterisk og så ikke lys i tunnelen. Det tok tid men ca to uker med antibiotika bare sluttet det å veske å begynnte å gro! Så slapp av og ta tiden til hjelp, hold deg i ro så går nok dette helt fint. Det er lys i enden av tunnelen :-D
Godterirusk Skrevet 17. juli 2013 #28046 Skrevet 17. juli 2013 Huff kjenner til følelsen! Jeg har hatt samme opplevelse, fikk samme info som deg. Jeg var hysterisk og så ikke lys i tunnelen. Det tok tid men ca to uker med antibiotika bare sluttet det å veske å begynnte å gro! Så slapp av og ta tiden til hjelp, hold deg i ro så går nok dette helt fint. Det er lys i enden av tunnelen :-D Takk for oppmuntring! Trenger det nå
*Bumblebee* Skrevet 17. juli 2013 #28047 Skrevet 17. juli 2013 Ang piercing i tunga..jeg har det og måtte ikke ta den ut! (Med mindre de gjorde det for meg under op.da, hva vet jeg..) hadde den hvertfall når jeg våknet. :-P 1
Sokka Skrevet 18. juli 2013 #28048 Skrevet 18. juli 2013 uuuhm... det er veldig rart ja.. tror jeg kanskje prøver å bruke den stygge bhen litt til Hvilken str bruker du i bh nå? Tittet så vidt på Lindex i går, men fant ikke noen spileløsebh'er som passet... Men skal til en annen Lindex i dag, med litt mer utvalg. Får håpe jeg finner noe!
Cheesy Skrevet 18. juli 2013 #28049 Skrevet 18. juli 2013 Hvilken str bruker du i bh nå? Tittet så vidt på Lindex i går, men fant ikke noen spileløsebh'er som passet... Men skal til en annen Lindex i dag, med litt mer utvalg. Får håpe jeg finner noe! De jeg har kjøpt er i 80 C og har Swegmark (?) merket Var innom både Cubus og HM, men der fant jeg ingen ting, men de hadde mye på Lindex..
Kasandre Skrevet 18. juli 2013 #28050 Skrevet 18. juli 2013 Hei jenter! Trenger HJELP!! Er igjen blitt usikker, runde eller anatomiske!! Hva ville dere valgt? Er tynn på brystet og har nesten ingen volum etter 2x amming og graviditet...
Sokka Skrevet 18. juli 2013 #28051 Skrevet 18. juli 2013 Hei jenter! Trenger HJELP!! Er igjen blitt usikker, runde eller anatomiske!! Hva ville dere valgt? Er tynn på brystet og har nesten ingen volum etter 2x amming og graviditet... Der tror jeg kirurgen kan svare deg best. Men virker som anatomiske blir anbefalt oftest hos tidligere ammere. Jeg kunne ikke hatt anatomisk fordi jeg hadde fyll nede, men ingenting oppe.
Kasandre Skrevet 18. juli 2013 #28052 Skrevet 18. juli 2013 Der tror jeg kirurgen kan svare deg best. Men virker som anatomiske blir anbefalt oftest hos tidligere ammere. Jeg kunne ikke hatt anatomisk fordi jeg hadde fyll nede, men ingenting oppe. Problemet er at den ene sa at runde ville være optimalt, mens den andre tviholdt på anatomiske... Ikke enkelt når man får to ulike svar!
Sokka Skrevet 18. juli 2013 #28053 Skrevet 18. juli 2013 Problemet er at den ene sa at runde ville være optimalt, mens den andre tviholdt på anatomiske... Ikke enkelt når man får to ulike svar! Da ville jeg nesten gått til en tredjeperson. Evt forhørt meg rundt de du har vært hos. Mtp at noen selv foretrekker det ene eller det andre.
Kasandre Skrevet 18. juli 2013 #28054 Skrevet 18. juli 2013 Da ville jeg nesten gått til en tredjeperson. Evt forhørt meg rundt de du har vært hos. Mtp at noen selv foretrekker det ene eller det andre. Har ikke mulighet til å gå til en tredje kirurg, bor så langt fra Bergen. Jeg var på Teres og Fana. Har forhørt meg litt med sekretærene, men de er jo ikke kompetent egentlig til å svare på sånne ting. Har googla meg halvt ihjel og finner mye fint både av den ene og andre sorten. Men jeg syns at runde ser finere ut liggende og det har jo litt å si også, vil jo ikke ha "pyramider" i liggende stilling
*Bumblebee* Skrevet 18. juli 2013 #28055 Skrevet 18. juli 2013 Jeg fikk også akkurat slike svar, etter å ha vært de stedene! Gikk for anatomiske jeg :-)
Kasandre Skrevet 18. juli 2013 #28056 Skrevet 18. juli 2013 Jeg fikk også akkurat slike svar, etter å ha vært de stedene! Gikk for anatomiske jeg :-) Hos Bugge? Hva gjorde at du valgte anatomiske? Og hvor mye la du inn?
Honeypuff Skrevet 18. juli 2013 #28057 Skrevet 18. juli 2013 Hei vakre damer! Har smuglest en stund her, og for få dager siden var også jeg gjennom operasjon på Fornebu..er nok litt tidlig å si noe om str enda, men kunne ikke dy meg i dag og tok frem målebåndet..på Change sin kalkulator havnet jeg på 60E, og på andre vippet jeg mellom B og C cup. Vet det er spurt mange ganger før, men hvor kjøper dere spileløse bher? På nett, eller har de også noe utvalg i butikk? Ser lindex er nevnt over her..har sett litt på nett og drømmer meg fem-seks uker frem i tid :-) og de som kjøper BH med spiler og tar disse ut, er det håpløst eller funker det? Den sports-bhen jeg har nå sier de jo at ikke skal støtte, bare beskytte..så stroppene er litt løse og strikken under skal være litt unna puppene..så de må vel bare få tid til å falle på plass :-)
*Bumblebee* Skrevet 18. juli 2013 #28058 Skrevet 18. juli 2013 Hos Bugge? Hva gjorde at du valgte anatomiske? Og hvor mye la du inn? yep hos bugge..la inn 340, MEN jeg har fått double bubble på begge sider.liiite pent!! Jeg hadde ikke ille utg.punkt heller så lurer jo litt på hvorfor. Håper bugge tar meg seriøst og vil ordne det, dette er jo reklamasjon! De er kun 3 mnd gamle, det beg å vises etter ca 3 uker når nesten all hevelse var gått ned.er bare blitt verre
*Bumblebee* Skrevet 18. juli 2013 #28059 Skrevet 18. juli 2013 - og til alle andre her, føler jeg har gjentatt meg selv hundre ganger ang db greiene.ikke meningen å spamme tråden med det, jeg bare svarer når nye spør. Greit å vite om slikt når man ser etter klinikker tenker jeg, vil bare være ærlig om hva som har skjedd meg.
Calvina Skrevet 18. juli 2013 #28060 Skrevet 18. juli 2013 - og til alle andre her, føler jeg har gjentatt meg selv hundre ganger ang db greiene.ikke meningen å spamme tråden med det, jeg bare svarer når nye spør. Greit å vite om slikt når man ser etter klinikker tenker jeg, vil bare være ærlig om hva som har skjedd meg. Jeg er glad du skriver om din opplevelse med dette! Jeg har selv tenkt å la meg operere av Dr. Bugge. Eller, jeg har iallefall bestilt konsultasjon hos han. Vet du hva double bubble kommer av? Hvorfor oppstår det, hva kan evt. gjøres for å unngå det og hva kan evt. gjøres for å bli kvitt det? Jeg har hørt at Dr. Bugge er veldig dyktig, og det er han helt sikkert, men blir litt usikker når jeg hører at dette har skjedd med deg.. Ville du anbefalt å vurdere en annen kirurg, eller kan dette liksom skje "hvem som helst"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå