Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei alle sammen :) Nå sitter jeg i bilen på vei hjem. 2 timer bilkjøring. Operasjonen var veldig vellykket! :-D Tenkte jeg skulle dele min opplevelse med dere.

Jeg hadde fått oppmøtetid kl 10. Kom til klinikken sammen med tante kl 0940, og ble tatt i mot med en gang. Ble mottatt av en kjempehyggelig sykepleier som førte meg til et rom hvor jeg fikk tøfler og morgenkåpe. Deretter fikk jeg ligge å vente i en oppvarmet seng. Det var SÅ deilig :-D Måtte vente ca 45 minutter på rommet. Deretter ble jeg fulgt inn på operasjonssalen hvor jeg fikk veneflon med masse drugs :P Sa til operasjonssykepleier at jeg var så rar i hodet. Deretter husker jeg ingenting :P Våknet opp i en varm seng, og var fryktelig tørr i munnen. Husker ikke at jeg våknet heller :P Så kom sykepleieren og spurte hvordan jeg følte meg. På en skala fra 1-10 hadde jeg 1 i ve. bryst og 3 i hø. Dette pga implantatenes størrelse. På konsultasjonen ble det sagt 310/320, men endte opp med 335/385 :o Fikk sjokk jeg :P haha. Men det ser veldig bra og naturlige ut. Litt spisse nå. Fikk morfin og nedpressbånd som jeg skal ha i 2 uker. Ble servert god mat, og iom at jeg var så pigg fikk jeg dra 1 time etter operasjonen. Nå er jeg "støl" i puppene og har litt vondt, men er overraskende bra :) Skal oppdatere dere litt mer i kveld :) Jeg er hvertfall storfornøyd så langt :D

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hvertfall storfornøyd så langt :D

Ha en fin dag!

Så bra du er fornøyd! :D Deilig å få det overstått, vel? 2 uker med nedpressbånd hørtes pyton ut, men man må lide for skjønnheten! Gratulerer og velkommen i klubben! Håper du får en grei tid nå etter operasjonen :):hug:

Skrevet

Så bra du er fornøyd! :D Deilig å få det overstått, vel? 2 uker med nedpressbånd hørtes pyton ut, men man må lide for skjønnheten! Gratulerer og velkommen i klubben! Håper du får en grei tid nå etter operasjonen :):hug:

Ja, det er SÅ deilig! endelig! Ja, det høres helt pyton ut :/ Men det kjennes veldig behagelig ut foreløpig :)

Tusen takk for det :-D

Skrevet

Uææ, jeg har fått time til konsultasjon :o på kolibri medical den 20 august. Og satser på operasjon i slutten av september. Gleder meg i hjel, men klarer ikke helt å la være å bry meg om hva folk kommer til å si, spesielt moren min (jeg er 30 år og har to barn selv så det burde bry meg minimalt, haha). Hvilke reaksjoner har dere fått? På en måte har jeg lyst på at resultat det går an å skjule med klær, på en annen måte har jeg jo lyst til å gå for wb litt ok størrelse når jeg først skal gjøre dette!

Så spennende da :)

Jeg fortalte det til tante, begge foreldrene og besteforeldrene mine. De ble ikke så veldig happy til å begynne med, men jeg fortalte dem at jeg har stor str forskjell på puppene mine, de er små, og det er kort avstand mellom der brystet starter under og opp til brystvorten. Alle var etter det veldig forståelsesfulle og de skjønner godt hvorfor jeg lot meg operere.

Lykke til hvertfall :)

Skrevet

Hei hei!

Nå er jeg på dag 1 post-op. Hadde minimalt med smerter i går kveld. La meg ved 22-tiden i går kveld, sovnet vel rundt 01, og har siden våknet hver eneste time pga store smerter i rygg og nakke(vært plaget med det i 10 år pga betent nakke og scoliose). Tåler ikke helt å ligge på ryggen. Det var så irriterende for brystene var ikke vonde i det hele tatt, bare når jeg skulle reise meg. Sto opp nå kl 0730, og da har jeg litt mer smerter og særlig press over ribbeina. Men det skal jeg overleve:) synes også venstre pupp har blitt litt mer rund, så det er bra:)

Ha en fin dag!

Skrevet

Hallelujah, nå kan jeg endelig DUSJE! :D

Skrevet

Hallelujah, nå kan jeg endelig DUSJE! :D

Så heldig du er :) Jeg skal ta av BHen etterpå for å fjerne to kompresser, så da får jeg endelig sett de to nye kompisa mine :-D

Skrevet

Så heldig du er :) Jeg skal ta av BHen etterpå for å fjerne to kompresser, så da får jeg endelig sett de to nye kompisa mine :-D

Er du fornøyd med resultatet? :D

Det var en deilig dusj så lenge det varte.. Ble svimmel, så rakk ikke å få dusja meg ferdig.. Får prøve meg igjen i morgen.. Babysteps ;)

Jeg fikk ikke fjerne kompressene før i dag. Men må ærlig innrømme at jeg måtte snike litt på de nye venninnene mine i går. De ser så små ut med sports BHen på, så var nesten redd jeg hadde tatt for lite.. Men uten bh, er de perfekt! :D

Skrevet

Når begynte dere med å ligge på magen?

Skrevet

Er du fornøyd med resultatet? :D

Det var en deilig dusj så lenge det varte.. Ble svimmel, så rakk ikke å få dusja meg ferdig.. Får prøve meg igjen i morgen.. Babysteps ;)

Jeg fikk ikke fjerne kompressene før i dag. Men må ærlig innrømme at jeg måtte snike litt på de nye venninnene mine i går. De ser så små ut med sports BHen på, så var nesten redd jeg hadde tatt for lite.. Men uten bh, er de perfekt! :D

Jeg er kjempe fornøyd :) De er absolutt ikke små, ser så fine ut til kroppen min. Måtte ta på igjen BHen med en gang, ble ganske uvel og svimmel.

Viktig å ta det med ro, veldig usikker på om jeg tør å dusje på tirsdag.

Men det er bra du er fornøyd :-D

Skrevet

Når begynte dere med å ligge på magen?

Jeg er 4 uker post op på mandag og jeg ligger fortsatt ikke på siden en gang :P Vet ikke hva som er normalt, men det er vel litt individuelt.

Skrevet

Jeg er 4 uker post op på mandag og jeg ligger fortsatt ikke på siden en gang :P Vet ikke hva som er normalt, men det er vel litt individuelt.

Okei :P bare tenkte mer på når det er greit. Jeg ligger på siden og syns det er greit :) ikke noe ubehag. Liker heldigvisikke å sove på magen, men tenkte mer på det å ligge ute å sole seg :P

Skrevet

Okei :P bare tenkte mer på når det er greit. Jeg ligger på siden og syns det er greit :) ikke noe ubehag. Liker heldigvisikke å sove på magen, men tenkte mer på det å ligge ute å sole seg :P

Er det lenge siden du opererte? Jeg er SÅ lei av å ligge på ryggen... Må sove på sofaen :grine:

Skrevet

Er det lenge siden du opererte? Jeg er SÅ lei av å ligge på ryggen... Må sove på sofaen :grine:

3 uker igår. Men begynte så vidt å ligge på siden for 1uke siden. Men lener meg ikke på innleggene så mye da. Fikk beskjed fra starten at jeg godt kunne ligge på siden, men ikke med press på implantatene, og ikke om det gjorde vondt. Så må føle litt på det.

Skrevet

På tirsdag er det 6 uker siden oprasjonen min og i går lette jeg etter spileløse bher men klarte ikke finne noen! Var på lindex, cubus, change (var der for å måle meg men det var så mange folk der at jeg fikk aldri hjelp :( ) har noen noen tips om bra undertøysbutikler i Oslo?

Går det forresten fint å gå helt uten bh nå?

Skrevet

På tirsdag er det 6 uker siden oprasjonen min og i går lette jeg etter spileløse bher men klarte ikke finne noen! Var på lindex, cubus, change (var der for å måle meg men det var så mange folk der at jeg fikk aldri hjelp :( ) har noen noen tips om bra undertøysbutikler i Oslo?

Går det forresten fint å gå helt uten bh nå?

De har en på Byporten med mye fint. Litt usikker på om de har noe spileløst der, da men... Har du sett på Nelly? De har noe der :) Ikke alle som er så fine riktig nok, men bedre enn sports-BH.. Gleder meg veldig til å brenne "Anita BH" på et bål ;)

• Liker 1
Skrevet

De har en på Byporten med mye fint. Litt usikker på om de har noe spileløst der, da men... Har du sett på Nelly? De har noe der :) Ikke alle som er så fine riktig nok, men bedre enn sports-BH.. Gleder meg veldig til å brenne "Anita BH" på et bål ;)

Den på Byporten er lagt ned, dessverre :-(

Skrevet

Den på Byporten er lagt ned, dessverre :-(

å, er den?

Fant denne siden på nett: http://www.cellbes.no/

Ser ut som de har en del spileløst :)

Skrevet

å, er den?

Fant denne siden på nett: http://www.cellbes.no/

Ser ut som de har en del spileløst :)

Ja, hvis det er den "under tøyer" du mener? Jobber i samme etasje på Byporten ser du :P

Skrevet

Ja, hvis det er den "under tøyer" du mener? Jobber i samme etasje på Byporten ser du :P

Tror det var det den het, ja.. Det var nå sørgelig :P Man skulle jo tro at hovedstaden kunne oppdrive noen allright'e BHer uten spiler..? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...