Blackangel Skrevet 16. juli 2013 #28021 Skrevet 16. juli 2013 Jeg opererte på fredag. Ringte i går og spurte om jeg kunne bytte BH da den jeg har nå (fra klinikken) er alt for stram og gnager. Fikk beskjed om at jeg fint kunne bytte, så lenge BHen ikke presset puppene oppover eller innover, var spilefrie og hadde 2 cup-er. Og jeg er kun post-op dag 4 Var ute og handlet 2 stk bher i dag på kappahl. Skal bli så godt å variere litt! :-)
Godterirusk Skrevet 16. juli 2013 #28022 Skrevet 16. juli 2013 Hei jenter. Jeg har nok en infeksjon ja, det kommer blod og væske fra et sted midt på arret. Arret har vært helt fint, tørt og glatt (byttet teip en gang i uken ) i dag når jeg byttet så jeg dette, så det kom nok ganske nylig. Når jeg presset forsiktig kom det blod ut av et sted som så mye rødere ut. (Som en avlang blodblemme). Kom helt ut av det blå og er visst bare sånn som kan skje. Jeg tar antibiotika i 10 dager nå og krysser fingrene. Jeg fikk også kjøpt meg 2 bher i dag (spile løse) på det lille under. Fikk super hjelp og sjokk når jeg fant ut størelsen, 70F! What! (Jeg la inn 335).
Kasandre Skrevet 16. juli 2013 #28023 Skrevet 16. juli 2013 Hei jenter! Da var jeg hjemme fra ferie! Har kikka innom og fulgt med på debatten innimellom. Nå venter jeg spent på min operasjonsdato, 22 august! Har spart 20.000, håper å kunne slippe med å ta bare 10.000 på mastercard. Gru/gleder meg enormt, siden jeg har to små barn, eldste snart 4 og minste snart 2. Er veldig spent på hvordan det skal gå med så små barn som liker kos og bæring!! Jeg skal også på en del konferanser og kurs i høst, den første er bare 2 uker etter operasjonen, håper det går fint altså... Etter avtale med Bugge skal jeg legge inn 245 cc under muskel, anatomiske... Men har begynt å spekulere litt i å ta 300cc om det lar seg gjøre. Har plutselig fått tanken "when in Rome" Hva mener dere om å ta litt ekstra når man nå likevel skal legge inn silikon?
M.C Skrevet 16. juli 2013 #28026 Skrevet 16. juli 2013 Bruker alle her microporeteip? Har gått over til mepiform
Sokka Skrevet 16. juli 2013 #28027 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Har gått over til mepiform Det er den arrheelende? Eller vanlig silikonteip? Lenge er det siden op hos deg nå? Endret 16. juli 2013 av Sokka
M.C Skrevet 16. juli 2013 #28028 Skrevet 16. juli 2013 Det er den arrheelende? Eller vanlig silikonteip? Lenge er det siden op hos deg nå? Den skal gjøre arrene finere Er 8 uker siden op nå. Begynte med tapen da jeg var 6 uker 1
kokosnøtteliten Skrevet 16. juli 2013 #28029 Skrevet 16. juli 2013 Til dere som har hatt silikon (under muskel) en stund nå... Hvor lang tid tok det før de 'falt på plass' og muskelen slappa av?
Mie91 Skrevet 17. juli 2013 #28030 Skrevet 17. juli 2013 Til dere som har hatt silikon (under muskel) en stund nå... Hvor lang tid tok det før de 'falt på plass' og muskelen slappa av? Jeg har hatt en mnd nå.. Men vet ikke om silikon under muskelen "dropper" på samme måte som over. Så lurer vel litt på det samme.
Cheesy Skrevet 17. juli 2013 #28031 Skrevet 17. juli 2013 Jeg spurte om noe ang bruk av bh og spiler, og hun begynte å svare med: "Etter seks uker kan du begynne å bruke andre bh'er.". Men nå har jeg sendt en ny mail og spurt, ettersom det står noe annet i skrivet Hun jeg snakket med på tlf sist, som muligens er hun som har svart meg på mail, er visst vikar. Edit: Nå fikk jeg svar: "De første seks ukene skal du bruke bhen du fikk av oss." Så da sier de forskjellig der da.. Det er jo litt rart! uuuhm... det er veldig rart ja.. tror jeg kanskje prøver å bruke den stygge bhen litt til
Cheesy Skrevet 17. juli 2013 #28032 Skrevet 17. juli 2013 Hei jenter. Jeg har nok en infeksjon ja, det kommer blod og væske fra et sted midt på arret. Arret har vært helt fint, tørt og glatt (byttet teip en gang i uken ) i dag når jeg byttet så jeg dette, så det kom nok ganske nylig. Når jeg presset forsiktig kom det blod ut av et sted som så mye rødere ut. (Som en avlang blodblemme). Kom helt ut av det blå og er visst bare sånn som kan skje. Jeg tar antibiotika i 10 dager nå og krysser fingrene. Jeg fikk også kjøpt meg 2 bher i dag (spile løse) på det lille under. Fikk super hjelp og sjokk når jeg fant ut størelsen, 70F! What! (Jeg la inn 335). Synes så synd på deg! Bare tenker meg selv i den situsjonen.. jeg gleder meg til å begynne å trene om 2 uker, men om dette skjer meg også.. uff veit ikke hva jeg gjør da .. LITT paranoid! Kan du trene selvom? Sa de hvor vanlig det var at man måtte ta ut innleggene? Bare synes det er så rart om sårene er grodd, at de plutselig sprekker opp igjen?? Føler med deg!!
Sokka Skrevet 17. juli 2013 #28033 Skrevet 17. juli 2013 uuuhm... det er veldig rart ja.. tror jeg kanskje prøver å bruke den stygge bhen litt til Heldigvis går tiden fort (syns jeg da ). Men å bruke en myk bh som ikke gjør noe annet enn å støtte (som bh'n vi fikk fra klinikken), så bør det jo ikke være noe problem noen timer her og der? Skulle gjerne pyntet meg litt, og den bh'n passer ikke helt til noe jeg har
Cheesy Skrevet 17. juli 2013 #28034 Skrevet 17. juli 2013 Heldigvis går tiden fort (syns jeg da ). Men å bruke en myk bh som ikke gjør noe annet enn å støtte (som bh'n vi fikk fra klinikken), så bør det jo ikke være noe problem noen timer her og der? Skulle gjerne pyntet meg litt, og den bh'n passer ikke helt til noe jeg har Hadde jeg vært deg, hadde jeg uten bekymringer tatt en annen bh for en kveld / dag.. Jeg har gjort dette selv omtrent daglig, fordi jeg har vært i sola Tiden har faktisk gått veldig fort ja 2 uker til greier jeg nok!
Sokka Skrevet 17. juli 2013 #28035 Skrevet 17. juli 2013 Hadde jeg vært deg, hadde jeg uten bekymringer tatt en annen bh for en kveld / dag.. Jeg har gjort dette selv omtrent daglig, fordi jeg har vært i sola Tiden har faktisk gått veldig fort ja 2 uker til greier jeg nok! Ikke sant.. Om man går rundt i bikini eller annen bh blir jo det samme Det hun også skrev var at etter 4 uker trenger man ikke bruke bh'n på natta (sikkert derfor det står som det gjør i skrivet). Men de kunne lagt til et punkt om at man skulle fortsette med sportsbh'n på dagtid til 6.uka 2
Godterirusk Skrevet 17. juli 2013 #28036 Skrevet 17. juli 2013 Synes så synd på deg! Bare tenker meg selv i den situsjonen.. jeg gleder meg til å begynne å trene om 2 uker, men om dette skjer meg også.. uff veit ikke hva jeg gjør da .. LITT paranoid! Kan du trene selvom? Sa de hvor vanlig det var at man måtte ta ut innleggene? Bare synes det er så rart om sårene er grodd, at de plutselig sprekker opp igjen?? Føler med deg!! Kan ikke trene nei:( gledet meg til det jeg og men må dessverre vente med det. De sa det var sjeldent at dette skjedde og enda mer sjeldent at protesten må ut. Må dusje 3 ganger om dagen nå også. Nå er jeg suuupernøye med hygienen rundt der. Nytt håndkle hver gang!
Sjokoladenøtt Skrevet 17. juli 2013 #28037 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan er det med piercinger under operasjon? Jeg har nemlig en i tunga og en i navlen, må jeg ta disse ut?? Eller er det mulig å ha i plastikk/retainer i mens de utfører operasjonen? For hullene er grodde, men de gror igjen dødsfort hos meg, og vil helst slippe å ta to nye... Nå er det under en måned til min operasjon! 8. august here I come :D
Mie91 Skrevet 17. juli 2013 #28038 Skrevet 17. juli 2013 Hvordan er det med piercinger under operasjon? Jeg har nemlig en i tunga og en i navlen, må jeg ta disse ut?? Eller er det mulig å ha i plastikk/retainer i mens de utfører operasjonen? For hullene er grodde, men de gror igjen dødsfort hos meg, og vil helst slippe å ta to nye... Nå er det under en måned til min operasjon! 8. august here I come :D Jeg har i navlen og måtte ta den ut, så du må nok regne med å måtte ta ut begge dessverre.
Sjokoladenøtt Skrevet 17. juli 2013 #28039 Skrevet 17. juli 2013 Jeg har i navlen og måtte ta den ut, så du må nok regne med å måtte ta ut begge dessverre. Crap.. Får bare hive i en retainer i tunga imens, navlen gror ikke igjen før det har gått en dag eller to. Skjønner ikke helt greia, om jeg fjerner den bli det jo sår i hullet og blir bare infeksjon med en gang hos meg. (Skjedd tre ganger på rad over flere års tid ) Tror du jeg kan ta den ut rett før operasjon og så sette den i rett etterpå?
Mie91 Skrevet 17. juli 2013 #28040 Skrevet 17. juli 2013 Crap.. Får bare hive i en retainer i tunga imens, navlen gror ikke igjen før det har gått en dag eller to. Skjønner ikke helt greia, om jeg fjerner den bli det jo sår i hullet og blir bare infeksjon med en gang hos meg. (Skjedd tre ganger på rad over flere års tid ) Tror du jeg kan ta den ut rett før operasjon og så sette den i rett etterpå? Du kan jo høre med dem der du skal ta. Kan vær dem har forskjellig praksis, men tunga må nok uansett ut siden du får et rør ned i halsen. Jeg tok ut navlepiercingen rett før jeg kjørte til klinikken og tok den i med en gang jeg kom hjem, så det går nok fint var redd min også skulle gro igjen xD
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå