Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk! Skal holde dere oppdatert! :-) Ringte de deg dagen før operasjonen? Mener å huske de sa de skulle ringe, men ingen har ringt meg ennå... :vetikke:

Håper jeg får samme opplevelsen! Jeg vet jeg blir kvalm av kodein, så jeg får Ketorax isteden for Pinex Forte.. Håper ikke jeg blir kvalm av disse også.. Får man med Afipran fra klinikken?

De ringte meg på ettermiddagen dagen før operasjon ja - men det var bare for å høre om jeg kunne komme litt tidligere enne avtalt. Gleder meg til å høre hvordan det går med deg da! Klem C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til i morgen, kokosnøtteliten :D

4 dager til jeg skal i ilden, kjenner jeg begynner å gruglede meg :)

Tusen takk, kjære deg! Tiden har gått så immari fort!! Ikke lenge til det er din tur! :D

Skrevet

hm, okei.. Har bare sånn dårlig følelse på at jeg har gått i glemmeboka dems :sjokkert: Håper de har husket å bestille protesene mine!

Skrevet

Dette går bra Kokosnøtteliten! Masse lykke til! 1015212kumffurhig.gif

hehe, tusen tanker som strømmer gjennom hodet nå.. Tusen takk! Gleder meg til å få det overstått :))

Skrevet

Har noen her blitt eller skal bli operert av

Overlege Øyvind Borch Bugge på fanamedisinske??

Jeg vil gjerne høre deres meninger om ham! Teres Bergen har ikke ledig for meg før 4dager før skolestart, og vil gjerne ha litt bedre tid på å bli bra igjen. Jeg elsket Dr Ørner, og blir kvalm av tanken på at noen andre skal gjøre det, men jeg må tilbake til skolestart, ellers mister jeg plassen min. Jeg har vurdert å utsette, men må på college inetrvjuer i høstferien i USA så da må det bli lenge til.. Jeg har vurdert Bugge, han og min far gikk på lege skole sammen og min far siden han har gjort mye bra arbeid. Jeg er fortsatt i tvil. All info eller meninger om han hjelper ! ^^)

Skrevet

Har noen her blitt eller skal bli operert av

Overlege Øyvind Borch Bugge på fanamedisinske??

Jeg vil gjerne høre deres meninger om ham! Teres Bergen har ikke ledig for meg før 4dager før skolestart, og vil gjerne ha litt bedre tid på å bli bra igjen. Jeg elsket Dr Ørner, og blir kvalm av tanken på at noen andre skal gjøre det, men jeg må tilbake til skolestart, ellers mister jeg plassen min. Jeg har vurdert å utsette, men må på college inetrvjuer i høstferien i USA så da må det bli lenge til.. Jeg har vurdert Bugge, han og min far gikk på lege skole sammen og min far siden han har gjort mye bra arbeid. Jeg er fortsatt i tvil. All info eller meninger om han hjelper ! ^^)

. Hei! Jeg har blitt operert av Bugge for 6 uker siden, jeg er strålende fornøyd med resultatet og ikke minst den oppfølgingen jeg har fått. Jeg kjenner mange som har blitt operert hos han og alle er like fornøyde og anbefaler han! Er jo dyrt da, men det syns jeg så absolutt det var verdt :-) Har ingen negative ting å si om hverken Bugge eller FMS, trygt å vite at man kan ringe de 24 timer i døgnet og du får svar med et smil :-) Masse lykke til med valget :-)
Skrevet (endret)

Et par spørsmål til dere som er operert:

Jeg ble operert for 3 dager siden, så fortsatt 2 dager til jeg kan dusje og ta av brystbåndet. Var vel i utgangspunktet en 75b (liten c) , men hadde ulik str og ulik heng på brystene etter amming etc..

Det ble lagt inn 350 + 325 og jeg er veldig spent på resultatet.. men per nå syns jeg nesten ikke det virker som det er noen stor forskjell?? Nå har jo jeg vanlivis gått med bh med innlegg/push up da, men hadde jo håpet (og trodd) at brystene både skulle bli litt større, rundere og jevnere - ikke bare rettet opp om dere skjønner? Min PK anbefalte meg nemlig å gå litt NED på str, og stolte på han (og gjør det fortsatt altså..)

Har plutselig fått litt angst for at jeg har fått lagt inn for lite, siden mange skriver de syns puppene virker så store og hovne osv..

Uff - håper det bare er synsbedrag og at jeg faktisk HAR fått større pupper - ikke bare utjevende innlegg.. Merker jeg er jæ..... utålmodig på å få se resultatet nå - 2 dager igjen til føste titt og av med brystbåndet..

En annen ting; ble dere veldig plaget med forstoppelse? Jeg har altså en sperrballong av en mage - ser ut som jeg er gravid i minst 6 mnd.. vet jo at smertestillende og narkose gir forstoppelse. Har drukket MASSE vann, og ikveld også tatt noen ss olivenolje, men tror jeg må på apoteket imorgen altså - skulle tro jeg ventet tvillinger snart..

Uff - formen har jo vært så fin hele veien, og ikveld kom de kjipe tankene da - om at puppene slettes ikke ble "store" nok ifht hva jeg har sett for meg... Sukk...... :(:(:(

Endret av Cessa74
Skrevet

Hei jenter!
Jeg har noen spørsmål til dere som jeg håper jeg kan få svar på.
Jeg har bestemt meg for brystforstørrelse og har derfor planer om å dra på konsultasjonstime. Det jeg lurer på er hvor lenge dere har måttet vente for å få konsultasjonstimen og ikke minst hvor lang ventetid det var fra konsultasjonen til op. dagen?
Jeg har planer om å la meg operere i Oslo, og har fått et godt inntrykk av Dr. Øyvind Bugge, så ventetiden i Oslo og kanskje også hos Dr. Bugge hadde jeg satt stor pris på å få svar på.

Veit nemlig ikke helt hvor lenge jeg klarer å vente :rolleyes:

Skrevet

En annen ting; ble dere veldig plaget med forstoppelse? Jeg har altså en sperrballong av en mage - ser ut som jeg er gravid i minst 6 mnd.. vet jo at smertestillende og narkose gir forstoppelse. Har drukket MASSE vann, og ikveld også tatt noen ss olivenolje, men tror jeg må på apoteket imorgen altså - skulle tro jeg ventet tvillinger snart..

(

Skrevet

Tusen takk, kjære deg! Tiden har gått så immari fort!! Ikke lenge til det er din tur! :D

Nei, det går fort til fredag :) Ser frem til å lese din opplevelse av operasjonen :)

Skrevet

Har noen her blitt eller skal bli operert av Overlege Øyvind Borch Bugge på fanamedisinske??

Jeg er op.av bugge, er 3 mnd postop nå.har fått double bubble på begge sider så er ikke fornøyd! ! Hadde ikke ille utg.punkt heller. Håper han tar det seriøsg og vil rette opp i det, men jeg vet ikke om jeg vil ta evt løft. Det kan bli mye stygge arr :(
Skrevet

- må evt vurdere ny op. med annen teknikk muligens.. kommer nok til å snakke med flere kirurger for å få tips om hva som er best.slik det er nå er det IKKE pent! Hater de uten bh på..

Skrevet

Hei jenter!

Jeg har noen spørsmål til dere som jeg håper jeg kan få svar på.

Jeg har bestemt meg for brystforstørrelse og har derfor planer om å dra på konsultasjonstime. Det jeg lurer på er hvor lenge dere har måttet vente for å få konsultasjonstimen og ikke minst hvor lang ventetid det var fra konsultasjonen til op. dagen?

Jeg har planer om å la meg operere i Oslo, og har fått et godt inntrykk av Dr. Øyvind Bugge, så ventetiden i Oslo og kanskje også hos Dr. Bugge hadde jeg satt stor pris på å få svar på.

Veit nemlig ikke helt hvor lenge jeg klarer å vente :rolleyes:

Hei :) Fra jeg ringte (Fornebuklinikken) så tok det 1 uke før jeg fikk konsultasjonstime. Den hadde jeg 30 mai og fikk time til operasjon 12 juli. Dette var pga ferien min, så fullt mulig dem hadde ledig før det. Du får ringe litt rundt å undersøke :)

Skrevet

Hei :) Fra jeg ringte (Fornebuklinikken) så tok det 1 uke før jeg fikk konsultasjonstime. Den hadde jeg 30 mai og fikk time til operasjon 12 juli. Dette var pga ferien min, så fullt mulig dem hadde ledig før det. Du får ringe litt rundt å undersøke :)

Okei, takk for svar :-)

Kan nok hende det er litt lenger ventetid nå på sommerhalvåret også. Jeg får ringe ned til de ulike klinikkene jeg har sett meg ut og snakke med dem :-)

Skrevet

Kan nok hende det er litt lenger ventetid nå på sommerhalvåret også. Jeg får ringe ned til de ulike klinikkene jeg har sett meg ut og snakke med dem :-)

Lykke til med valg av klinikk, håper du slipper å vente lenge :)

Skrevet

Jeg tok kontakt med fornebuklinikken i mai, og kunne fått konsultasjonstime bare noen dager etter, men ville helst ha time på lørdag så jeg kunne ha med meg min kjære. Så da fikk jeg time 1,5 uke senere. Det virket som det var godt fylt opp ukene fremover, men det var noen hull her og der av folk som har avbestilt timen sin. Så jeg kunne fått time allerede et par-tre dager etter konsultasjonen. Men passet best for meg å få time på en fredag, og når de da sa de hadde èn time ledig fredagen 4 uker senere ville jeg ha den. Hadde jeg måtte drøye lenger hadde jeg tatt det jeg fikk av time, ettersom jeg ville få det gjort i sommer mtp en planlagt tur i høst (som jeg ikke ville at skulle påvirkes på noen som helst måte).

Så ta kontakt, og du kan være heldig å få time relativt raskt om de har avbestillinger, og sånt dukker alltid opp.

Skrevet

Da har jeg dusja meg ren og pen med hibiscrub.. Here we go! ...ugh

Skrevet

Da har jeg dusja meg ren og pen med hibiscrub.. Here we go! ...ugh

Håper alt har gått bra :) Og at du blir fornøyd!

Skrevet

Har lest mye på denne siden og er veldig glad for at så mange velger å dele sine erfaringer og tanker om deres opplevelse rundt operasjonen. Så tusen takk for det :-)
Jeg har nå endelig fått ringt og fått konsultasjonstime hos Dr. Bugge den 15 august.
Hvis noen har noen tips til noe som kan være lurt å spørre kirurgen om på konsultasjonen, hadde jeg satt stor pris på det!
Jeg veit selv hvordan jeg vil se ut etter operasjonen, men er redd jeg ikke klarer å forklare eller ordlegge meg riktig for at kirurgen skal forstå hva jeg er ute etter. Hvordan gjorde dere dette? Tok dere med bilder som utgangspunkt fra andre som har utført samme operasjon? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...