Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

CeeCee

Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg virkelig å revurdere denne operasjonen, for det lille jeg finner på nettet om hvordan puppene blir etter amming er ikke så positivt. Så kanskje jeg må vente med silikon til jeg har fått barn og ammet ferdig? :(

Er det noen som har erfaring med hvordan pupper med silikon blir etter en graviditet og amming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner jeg virkelig å revurdere denne operasjonen, for det lille jeg finner på nettet om hvordan puppene blir etter amming er ikke så positivt. Så kanskje jeg må vente med silikon til jeg har fått barn og ammet ferdig? :(

Er det noen som har erfaring med hvordan pupper med silikon blir etter en graviditet og amming?

Har ikke erfaring med det selv, men kan jo hende at brystene henger litt mer etter ammingen. Da kan du jo foreta brystløft, som jo koster litt, det og. Jeg har ett barn, og selv om jeg ønsker flere barn senere, har jeg bestemt meg for å forstørre brystene.

Graviditet og amming gjør sitt med brystene -om du har proteser eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg tenker jeg også Kanutta. har sittet her og fundert litt nå, og jeg kommer frem til at jeg ønsker å ha fine pupper frem til jeg skal ha barn ;) Kan nyte synet av dem frem til da i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det endelig gjort og det gikk så utrolig fint :jepp:

kom hjem rundt kl 13-14 i dag og føler meg helt fin ennå.. har tatt et par smertestillende og ligget en del i sengen selv om jeg synes det er kjempekjedelig. er redd for at jeg kommer til å bli aktiv for tidlig, jeg er litt utålmodig av meg.

til dere som skal opereres, vil jeg bare få anbefale fornebuklinikken på det varmeste! de er for det første utrolig flinke, og veldig hjelpsomme og søte :)

jeg fikk lagt inn 320 ml i det ene brystet (det som var minst fra naturens side), og 290 ml i det andre.. synes ikke de ser så veldig store ut, jeg?? huff, formen og alt ble kjempefin, men jeg hadde trodd at de skulle bli større. hva når hevelsen går ned, da blir de jo enda mindre?? (noen som vet hvor lang tid det tar ca?)

jeg gikk fra b-cup ca til 75 d.. synes ikke det ser ut som d-cup pupper, men kanskje det har noe med sportsbh'en å gjøre? noen som vet dette? hadde blitt veldig takknemlig for svar.

:) hei nanana

jeg vil bare si at puppene vil nok forandre både str og fasong. Jeg hadde før en liten 75 b og fikk lagt inn 430ml delvis under muskelen. 173/62 .Er kjempefornøyd, men veldig glad for at jeg ikke tok mindre proteser ,noe som jeg hadde tenkt.Det er rart at de vises så lite med klær på!Bruker nå 75c eller d alt etter fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Klinikk Stavanger??

Lurer på om jeg skal bestille time til konsultasjon der også... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg tenker jeg også Kanutta. har sittet her og fundert litt nå, og jeg kommer frem til at jeg ønsker å ha fine pupper frem til jeg skal ha barn ;) Kan nyte synet av dem frem til da i alle fall ;)

Ja jeg vil ha fine pupper , ikke om 10 år..hehe, har ikke den beste tålmodigheten :roll:

Men forstår allikevel dem som ønsker å vente til de er ferdig med å få barn. Da ser en hva som må gjøres for å få et resultat som varer, uten påvirkning av graviditet eller amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vil ha fine pupper , ikke om 10 år..hehe, har ikke den beste tålmodigheten :roll:

Men forstår allikevel dem som ønsker å vente til de er ferdig med å få barn. Da ser en hva som må gjøres for å få et resultat som varer, uten påvirkning av graviditet eller amming.

:ler: er som meg du...vil ha det NÅ :ler

og vil jeg gjøre noe med puppene senere/ etter amming, så får jeg ta det problemet da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: er som meg du...vil ha det NÅ :ler

og vil jeg gjøre noe med puppene senere/ etter amming, så får jeg ta det problemet da ;)

Jada, er ikke sikkert du trenger fikse noe særlig på dem senere heller. Ikke alle som får super-hengepupper etterpå :)

Alt vi gjør for å føle oss vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ammet selv, men har to søskenbarn som fikk forskjellige resultat... Det gikk fint med hun ene, hun andre fikk bølger på innlegget som viser når hun ikke har BH på...

Men de har uuuutrolig lite hudfett på hals og bryst... Tror det er da det viser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ammet selv, men har to søskenbarn som fikk forskjellige resultat... Det gikk fint med hun ene, hun andre fikk bølger på innlegget som viser når hun ikke har BH på...

Men de har uuuutrolig lite hudfett på hals og bryst... Tror det er da det viser...

Sånne bølger, er det sånn rippling som jeg har lest om tidligere her? Ønsker glatte proteser pga det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatte proteser ja.. Hmm...

Mener å huske at Dr.Schistad ved fornebuklinikken sa de kun opererer med ru nå? (Kan noen bekrefte evt avkrefte dette?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne bølger, er det sånn rippling som jeg har lest om tidligere her? Ønsker glatte proteser pga det..

Jeg vet ikke om jeg har ru eller glatte... Hva er fordelen med de ru da, hvis de glatte ikke lager rippling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om jeg har ru eller glatte... Hva er fordelen med de ru da, hvis de glatte ikke lager rippling?

Hmm..ikke vet jeg. Husker å ha lest at om en fjerner de ru protesene, vil disse ta med seg mer vev også. Men kanskje de kjennes mer naturlige ut, eller "fester seg bedre"? Bare gjetter jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nå at hyppigheten ved kapseldannelse falt dramatisk etter de gikk over til de moderne ru protesene. De glatte brukte de mer før. Så vet vi det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lite hudfett, har ikke lyst på pupper fulle av bølger :forvirret:

Får høre med kirurgen hva han synes.

Finnes det forresten kvinnelige kirurger som foretar plastisk kirurgi i Norge?

Har aldri hørt om noen tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest puselabb
Glatte proteser ja.. Hmm...

Mener å huske at Dr.Schistad ved fornebuklinikken sa de kun opererer med ru nå? (Kan noen bekrefte evt avkrefte dette?)

På fornebuklinikken bruker de kun proteser med ru overflate. Hvis ikke det er noe helt spesielt (om pasienten har sterk formening/ønske om noe annet f.eks.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Har (nesten) lest igjennom hele tråden og lært veldig mye. Jeg var på konsultasjonstime i dag, men ble veldig usikker..

Jeg driver med fitness og trener mye :trene: , og faller litt mellom to stoler. Jeg har såpass lav fettprosent at han mente det ville bli mest naturlig å legge under muskel, men i og med at jeg trener mye brystøvelser vil det også være en fordel å operere over muskel - men da med anatomiske proteser for å ikke få en for brå overgang til selve innlegget.

Det andre som gjør meg usikker er hvordan brystene blir etter graviditet/amming, har ikke fått barn enda og det er sikkert 1-2 år før det blir aktuelt..

Noen som har erfaring med problemstillingen? Råd? Føler meg veldig forvirret :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye:

Jeg har såpass lav fettprosent at han mente det ville bli mest naturlig å legge under muskel, men i og med at jeg trener mye brystøvelser vil det også være en fordel å operere over muskel - men da med anatomiske proteser for å ikke få en for brå overgang til selve innlegget.

:gråte:

Hei du - er ingen ekspert på dette i det hele tatt... Jeg la over muskel, jeg har ikke den minste fettprosenten, hehe, men har tynn hud på brystet. Overgangen min er helt fin, den stikker ikke unaturlig ut...

Tror du og legen din kom frem til en fornuftig avgjørelse :)

hvor mange ml skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du - er ingen ekspert på dette i det hele tatt... Jeg la over muskel, jeg har ikke den minste fettprosenten, hehe, men har tynn hud på brystet. Overgangen min er helt fin, den stikker ikke unaturlig ut...

Tror du og legen din kom frem til en fornuftig avgjørelse :)

hvor mange ml skal du ha?

Så det ser naturlig ut? Har du runde eller anatomiske forresten? :)

Jeg har brystmuskler som også gjorde at han mente runde ville bli for "fake".

Du husker ikke tilfeldigvis hvor mange cm han kunne klype oppå brystet ditt (før operasjonen)? Jeg har litt under 1 cm

Han snakket om 275 ml, men det var i runde proteser. Må gå opp til 300 ml i anatomiske for å få samme størrelse på selve brystet. Og det var noe rundt det jeg ville gjettet på, så det er jo ihvertfall bra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...