Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :) vet ikke noe om Drammen private sykehus.. Men har vært på konsultasjon på nobel clinik for noen år siden og likte ikke den pk jeg hadde der.. Hvem snakka du med?? Moro å ha satt en dato, tiden kommer til å gå fort :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om det var Dr. Amland. Han var ikke imøtekommende og forklarte nesten ingen ting. Beskrev puppene mine på en lite fin måte :/

Skrevet

Dr lykke snakket jeg med, han var rett og slett frekk og udregelig i oppførselen.. :/

Skrevet (endret)

Før og etterbilde av boobsa ;P bilde er tatt rett før jeg fikk på bh og støttebånd.. Trodde ikke jeg fikk støttebånd siden jeg tok over muskel, men måtte ha det i en uke.. Har bare tatt paracet og ibux, ikke vondt enda hvertfall.. :):)

å nei!! Jg var for sen ! Fikk ikke sett bilde:( håper du er fornøyd:) Jg har fått 350 under muskel. Hadde tilsvarende 400 fra før. Argo puppene mine er store. Jg har smerter og putter innpå med smertestillende:) gleder meg til å se fe når bandasjen blir byttet i morgen. Fantastisk service og omsorg på klinikken her. Og sportsbhen ser veldig bra utmed glidelås foran. Svart:) Alt i alt er alt bra bortsett fra at smertene kan sammenlignes med at det sitter en elefant på brystkassen min:)

Endret av Elibo
Skrevet

Heisann alle puppedamer :blomst:

Jeg er ny her inne, og skal fikse puppene mine den 21. Mai. Ikke lenge til, men føles som en eviiiighet!! Har hatt lyst til dette i flere år, og nå har jeg endelig bestemt meg. Er skikkelig nervøs for å få komplikasjoner eller angre, men sånn er det vel bare når man skal operere uansett.

Jeg skal gjøre det på drammen private sykehus, Dr. Lars Haukeland. Siden jeg har litt heng og asymmetri etter å ha ammet to barn blir det over muskel (for å unngå db), skal ha høyprofil 300-340 cc. Har en str 70c/75b nå, en rimelig slapp en for å si det sånn.. Uten bh ser jeg rimelig flat ut. Regner med at jeg får tilbake størrelsen jeg hadde da jeg ammet, kanskje litt større. Da blir det naturlig og fint.

Skrekktankene er jo kapsel og rippling. Er jo større fare for det når det er over muskel, men jeg krysser fingerene for at det går bra! Er det noen andre her inne som har operert på samme sted? Han virket i allefall veldig nøye og oppdatert. Har vært på konsultasjon på nobel clinic (ufyselig lege som ikke forklarte noe) og fornebuklinikken tidligere, men klarte ikke å føle meg fortrolig der selv om de sikkert er veldig flinke.

Ooooh, jeg er så spent!!!!

Hei og velkommen! :D Jeg har ikke så mye å komme med til deg, da jeg hverken har erfaring med den typen operasjon du skal ta, eller stedet du skal ta det. Jeg tok selv 450 høyprofil under muskel på Colosseum Oslo den 30.april, og er så langt storfornøyd. Selvfølgelig litt ting jeg er skeptisk til innimellom, men tenker at jeg må ta tiden til hjelp. Jeg skrek f.eks ut om double bubble bare to dager etter OP, og allerede på dag 5 var det nesten ikke mulig å se den lenger. Viktig å ta tiden til hjelp, spesielt hvis man er redd for alt mulig fra før. Innbiller meg at det er enda lettere å se feil da :)

Skrevet

Heisann alle puppedamer :blomst:

Jeg er ny her inne, og skal fikse puppene mine den 21. Mai. Ikke lenge til, men føles som en eviiiighet!! Har hatt lyst til dette i flere år, og nå har jeg endelig bestemt meg. Er skikkelig nervøs for å få komplikasjoner eller angre, men sånn er det vel bare når man skal operere uansett.

Jeg skal gjøre det på drammen private sykehus, Dr. Lars Haukeland. Siden jeg har litt heng og asymmetri etter å ha ammet to barn blir det over muskel (for å unngå db), skal ha høyprofil 300-340 cc. Har en str 70c/75b nå, en rimelig slapp en for å si det sånn.. Uten bh ser jeg rimelig flat ut. Regner med at jeg får tilbake størrelsen jeg hadde da jeg ammet, kanskje litt større. Da blir det naturlig og fint.

Skrekktankene er jo kapsel og rippling. Er jo større fare for det når det er over muskel, men jeg krysser fingerene for at det går bra! Er det noen andre her inne som har operert på samme sted? Han virket i allefall veldig nøye og oppdatert. Har vært på konsultasjon på nobel clinic (ufyselig lege som ikke forklarte noe) og fornebuklinikken tidligere, men klarte ikke å føle meg fortrolig der selv om de sikkert er veldig flinke.

Ooooh, jeg er så spent!!!!

Heihei! Jeg skal også operere 21.mai! :) Teres Bergen.

Hvor gamle er barna dine?:) Jeg har en på 16 mnd, og er veldig spent på hvordan tida etter operasjonen skal gå med et viltert turbotroll:p få såklart hjelp av pappan, men litt sårt å ikke kunne løfte og klemme på en stund..

Skrevet

å nei!! Jg var for sen ! Fikk ikke sett bilde:( håper du er fornøyd:) Jg har fått 350 under muskel. Hadde tilsvarende 400 fra før. Argo puppene mine er store. Jg har smerter og putter innpå med smertestillende:) gleder meg til å se fe når bandasjen blir byttet i morgen. Fantastisk service og omsorg på klinikken her. Og sportsbhen ser veldig bra utmed glidelås foran. Svart:) Alt i alt er alt bra bortsett fra at smertene kan sammenlignes med at det sitter en elefant på brystkassen min:)

Da har du fått bilde på meld ;) gratulerer med store nye pupper :D er så deilig å endelig ha gjort det!! Smertene mine er ikke så ille siden jeg tok over muskel, men uansett så er det verdt det :D det værste er jo over om noen dager :):) håper å få sett bilde når du har mulighet til det :) masse god puppe bedring ;D

Skrevet

Hei jenter

Er ny her i dag og må takke alle for et flott forum uten fordommer. Selv er jeg 40 år, 169, 55 kg, 75 a/80 a. Har to herlige jenter som har krevd sitt av mine pupper og som gave til meg selv har jeg tenkt å ta en brystforstørring. Vil ikke har for mye , men sånn at en c cup ser fin ut. Har konsultasjon på Teres Colloseum tirsdag 14/5 hos Tomm k. Bjærke. Noen med erfaring? Er kjempe spent. Har faktisk lagret en del bilder fra nettet om sånn ca hva jeg ønsker meg. Er det noen flere som har gjort det? Har det noe for seg å ta med bilder eller er kirurgen bestemt på hva som passer?

Har også kikket mye på sportsbher, men finner liksom ikke noen som ser så behagelige ut med tanke på sømmer ol. Kan mann få kjøpt på klinikken eller må mann ta med selv?

Lurer egentlig på masse mer, men får begynne i det små. Håper noen vil svare. Hilsen fra en fersking.

Skrevet

Hei jenter

Er ny her i dag og må takke alle for et flott forum uten fordommer. Selv er jeg 40 år, 169, 55 kg, 75 a/80 a. Har to herlige jenter som har krevd sitt av mine pupper og som gave til meg selv har jeg tenkt å ta en brystforstørring. Vil ikke har for mye , men sånn at en c cup ser fin ut. Har konsultasjon på Teres Colloseum tirsdag 14/5 hos Tomm k. Bjærke. Noen med erfaring? Er kjempe spent. Har faktisk lagret en del bilder fra nettet om sånn ca hva jeg ønsker meg. Er det noen flere som har gjort det? Har det noe for seg å ta med bilder eller er kirurgen bestemt på hva som passer?

Har også kikket mye på sportsbher, men finner liksom ikke noen som ser så behagelige ut med tanke på sømmer ol. Kan mann få kjøpt på klinikken eller må mann ta med selv?

Lurer egentlig på masse mer, men får begynne i det små. Håper noen vil svare. Hilsen fra en fersking.

Heihei! :)

Jeg har ikke erfaring fra Teres Colosseum, men skal operere på Teres Bergen, og tenker at de kanskje praktiserer det likt siden det er samme kjede? Jeg fikk beskjed om å ta med et slikt bilde du snakker om, på selve operasjonsdagen, slik at kirurgen kunne danne seg et bilde av hvordan jeg ville ha det. Jeg hadde ikke med på konsultasjonen, men det er det vel ingenting i veien for at du gjør :) Jeg har også tatt sportsbh med i prisen på selve operasjonen, slik at jeg får bh hos dem etterpå. Tror en får kjøpt sportsbh på de fleste klinikker:)

Lykke til på konsultasjon!

Skrevet

Da har jeg fått oprasjon 1. Juli. Er veldig spent!

Det virket som om kirurgen først prøvde å snakke meg fra det med å si at jeg hadde fine pupper fra før osv og da ble jeg litt usikker på han, selv han også gav meg en god, trygg følelse. Lurer på om andre opplever at kirurgen kanskje prøver å sjekke om du er sikker i din sak? Så de ikke opererer folk som tviler og sånn? Virket litt sånn.

Etterpå fikk jeg snakke med en annen dame som var superhyggelig og støttende og gjorde meg mer sikker enn noen gang på at jeg ville dette.

Jeg skal ha runde over muskel, 290 gram. Men det var ikke snakk om moderat eller høy profil, hm.

Jeg trodde jeg ville ha under muskel men pk anbefalte meg å ha over siden jeg hadde mer enn nok vev. Jeg hadde fått det for meg at under muskel ble mer naturlig og det ble mindre heng men det hadde visst ingenting å si hos meg siden jeg hadde nok vev fra før av.

Nå er det bare å vente, leeeeeenge.

Skrevet

Hei jenter

Hei og velkommen :))

Jeg var på konsultasjon hos Tomm Bjærke, men fikk ikke helt den gode følelsen med han. Har en venninne som opererte hos han, og ho er kjempefornøyd :)

Jeg opererte hos Pål Schistad på fornebuklinikken. Laga en sånn collage med masse bilder av pupper jeg syns var fine. Ville han skulle få se hva jeg kunne tenke meg og si om det var mulig å gi meg noe sånt. Hehe.

Sportsbh har du fått på deg når du våkner, du kan også få kjøpt med ekstra hjem etter op. Dette gjelder nok de fleste klinikker, iallefall Fornebu og colloseeum :)

Skrevet

Sliter med at huden på puppene er så strekt og sår og tørr :S

Tips til krem som kan brukes?

Skrevet

Er dette normalt?? Begynner å føle meg i dårlig form, og det røde mellom blåmerket og plasteret gjør vondt!! Har ikke klart å stabilisere blodsukkeret, fikk kortison selvom jeg egentlig ikke skulle det pga diabetes og da er blodsukkeret mye høyere i uviss tid :S redd for infeksjon siden blodsukkeret har ligget så høyt ca på 20 :/ siden i går.. Blæh er forresten sånn under begge puppene, kanskje litt rødere på den andre..

post-68358-0-69053700-1368091991_thumb.j

Skrevet

Er det noen som har anget på at de ikke la inn mer? Jeg har b fra før og skal legge inn 290, men er usikker på om jeg burde ta mer. Er nok plass til mer. Hmm

Skrevet (endret)

Kuldekremen jeg har brukt på barna i vinter er genial :) den fikset må mine knusktørre hender hvertfall ceridial tror jeg den het.. Er som smør ;) evt brystvortekrem? Det er jo til tørre og sprukne nipler, så funker sikkert dem og :)

Endret av Milkyway
Skrevet

Er dette normalt?? Begynner å føle meg i dårlig form, og det røde mellom blåmerket og plasteret gjør vondt!! Har ikke klart å stabilisere blodsukkeret, fikk kortison selvom jeg egentlig ikke skulle det pga diabetes og da er blodsukkeret mye høyere i uviss tid :S redd for infeksjon siden blodsukkeret har ligget så høyt ca på 20 :/ siden i går.. Blæh er forresten sånn under begge puppene, kanskje litt rødere på den andre..

At det er blødninger er helt normalt. Halve min ene pupp var (og er enda litt) knallblå.

Har du før hatt infeksjon hvor det eneste symptom var høyt blodsukker, uten andre infeksjonssymptomer? Hvis ikke ville jeg bare tatt det med ro, og sett tingene an. Hold øye med arret og se om det blir rødt/irritert.

Skrevet

Marykay Extra emolient:)

Skrevet

Jeg har fått infeksjoner før grunnet høyt blodsukker.. Urinveisinfeksjoner har jeg hatt nok av, var sånn jeg merket diabetesen.. Men er sikkert bare paranoid akkurat nå.. En venninne av meg som så såret syns ikke det så normalt ut, hun opererte for to uker siden.. Så da ble jeg litt redd kan man si..

Skrevet

Jeg har fått infeksjoner før grunnet høyt blodsukker.. Urinveisinfeksjoner har jeg hatt nok av, var sånn jeg merket diabetesen.. Men er sikkert bare paranoid akkurat nå.. En venninne av meg som så såret syns ikke det så normalt ut, hun opererte for to uker siden.. Så da ble jeg litt redd kan man si..

Hvis du er bekymret kan du alltids ringe klinikken. Jeg synes ikke såret så foruroligende ut (du opererte i går?), men diabetes skal man ikke spøke med. Fikk du ikke noe info/veiledning om hvordan operasjonen ville påvirke den?

Skrevet

Hei og velkommen :))

Jeg var på konsultasjon hos Tomm Bjærke, men fikk ikke helt den gode følelsen med han. Har en venninne som opererte hos han, og ho er kjempefornøyd :)

Jeg opererte hos Pål Schistad på fornebuklinikken. Laga en sånn collage med masse bilder av pupper jeg syns var fine. Ville han skulle få se hva jeg kunne tenke meg og si om det var mulig å gi meg noe sånt. Hehe.

Sportsbh har du fått på deg når du våkner, du kan også få kjøpt med ekstra hjem etter op. Dette gjelder nok de fleste klinikker, iallefall Fornebu og colloseeum :)

Hei Mexx

Tusen takk for svar. Tenker jeg må begynne et sted og så får jeg se hvordan det går. Har nemlig en frist jeg har satt for operasjons dag(21/6) ellers må jeg vente et helt år til og det vil jeg helst ikke. Hvis j ikke skulle like den ene kirurgen er det da mulig å snakke med en annen på samme sted eller er ikke det vanlig?

Må samtidig få si at jeg har lært så mye her inne om det meste mann har behov for. Takk alle sammen. Så veldig bra å ha et forum hvor tanker og spml kan luftes i forbindelse med hele prosessen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...