Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har operert på Colosseum i Oslo?? Hvordan følte dere at dem behandlet dere på opd?? Var med en venninne i dag som fikk helt tragisk behandling og ble brått usikker på om jeg skal ta der hvis det er vanlig prosedyre på den klinikken.. :( har forresten time om 2 uker

Endret av Milkyway
Videoannonse
Annonse
Gjest entwine90
Skrevet

Nå er jeg tilbake :) Operasjon ble nesten to timer forsinket, grunnet komplikasjon hos den før meg! Kan tro jeg ble stressa da.. Det ble 350 og 330 runde under muskel. Forelpig er det ikke så veldig vondt, men regner med det kommer utover kvelden! Resultatet ser veldig bra ut foreløpig, riktignok ganske vannballongpupper!

Skrevet

Tok han ikke bilde av deg å la inn på sånn bildesimulator?

Der får du en liten pekepinn på hvordan det blir.

Jeg har akkurat nok brystvev til å ta over muskel ble jeg fortalt. Bruker 70B i HM str.

Men jeg bestemte meg for under fordi jeg er livredd for å få silikon kanten.

Har en venninne som er operert av Ørner og hun er kjempefin. Men hun hadde en c-cup fra før...

Nei, det ble ikke bildesimulator på meg:/ fikk beskjed om at det bare var han andre (bucsh?), som brukte den. (eller at han brukte den da jeg var der, kan være jeg misforstod)

Men nå tror jeg at jeg skal bestille en konsultasjon en annen plass, bare for å bli sikker..

Skrevet

Nei, det ble ikke bildesimulator på meg:/ fikk beskjed om at det bare var han andre (bucsh?), som brukte den. (eller at han brukte den da jeg var der, kan være jeg misforstod)

Men nå tror jeg at jeg skal bestille en konsultasjon en annen plass, bare for å bli sikker..

Det skader jo ikke å høre med en annen også.

Det er jo en viktig avgjørelse :)

Men som du sa, tror ikke de opererer foran hvis ikke det er nok vev der...

Misfornøyde kunder vil vel ingen ha :)

Skrevet

Det skader jo ikke å høre med en annen også.

Det er jo en viktig avgjørelse :)

Men som du sa, tror ikke de opererer foran hvis ikke det er nok vev der...

Misfornøyde kunder vil vel ingen ha :)

er det jeg tenker, heller gå på en konsultasjon for mye, enn en for lite, just in case :)

men jeg følte meg veldig trygg på dr. ørner da, han forklarte veldig godt, og til og med mamma som var med likte ham, og det skal mye til!! :P

og han sa jo det at jeg hadde MER enn nok vev til å ta over, så jeg tviler på at han er så ute på jordet og sier det, uten at det er tilfelle:)

Skrevet

er det jeg tenker, heller gå på en konsultasjon for mye, enn en for lite, just in case :)

men jeg følte meg veldig trygg på dr. ørner da, han forklarte veldig godt, og til og med mamma som var med likte ham, og det skal mye til!! :P

og han sa jo det at jeg hadde MER enn nok vev til å ta over, så jeg tviler på at han er så ute på jordet og sier det, uten at det er tilfelle:)

Jeg hadde 2 cm "knip" fikk jeg høre. Og da kunne jeg som sagt velge om jeg ville ha over/under muskel.

Det blir uansett spennende å høre hva du ender opp med :)

Skrevet

Jeg hadde 2 cm "knip" fikk jeg høre. Og da kunne jeg som sagt velge om jeg ville ha over/under muskel.

Det blir uansett spennende å høre hva du ender opp med :)

Ørner sa ikke noe om "knip", så det var litt dumt, ellers kunne jeg ha "sammenlignet" ;)

Ja, ble litt spent jeg også nå, skal såklart oppdatere :)

Skrevet

Nå er jeg tilbake :) Operasjon ble nesten to timer forsinket, grunnet komplikasjon hos den før meg! Kan tro jeg ble stressa da.. Det ble 350 og 330 runde under muskel. Forelpig er det ikke så veldig vondt, men regner med det kommer utover kvelden! Resultatet ser veldig bra ut foreløpig, riktignok ganske vannballongpupper!

gratulerer med nye pupper :D er så misunnelig på dere som er ferdige!!!;) håper smertene ikke blir så mye verre ;)
Skrevet

Er det noen her som har operert på Colosseum i Oslo?? Hvordan følte dere at dem behandlet dere på opd?? Var med en venninne i dag som fikk helt tragisk behandling og ble brått usikker på om jeg skal ta der hvis det er vanlig prosedyre på den klinikken.. :( har forresten time om 2 uker

Jeg hadde bare positiv erfaring på Colosseum. Tomm Bjærke opererte meg:)

Skrevet

Jeg kan bare si positivt om Colosseumklinikken:0) har blitt fulgt opp på alt jeg har lurt på, og mer! De var bare søte mot meg på op dagen også.
Gjest entwine90
Skrevet

gratulerer med nye pupper :D er så misunnelig på dere som er ferdige!!! ;) håper smertene ikke blir så mye verre ;)

Takk! Det ble betraktelig vondere i natt, vært våken hver halvtime siden klokka 02.. Tok smertestillende nå for en halvtime siden, og alt så mye bedre!

Skrevet

Venninna mi var der litt tidlig halv 12, skulle ha vært der 12, men fikk smertestillende og sånn på venterommet med en gang, op skulle starte halv 1, men sykepleier kom ikke å henta ho før kvart på 1.. Da hadde hun rekt å bli kjempe kvalm og surrete av tablettene, så ble hun bedt om å kle av seg i gangen forran andre jenter som var ferdige med op. Dem hadde ikke rene syketrøyer så ho måtte ta på genseren sin igjen.. Så tok en sykepleier 3 bilder før hun ble stroppet fast på benken, spurte om ikke kirurgen skulle snakke med henne først, så litt motvillig hentet sykesøster han og han gikk ut like fort som han kom inn.. Vekslet et par ord bare.. Så fikk hun vite at grunnen til at hun måtte vente så lenge var at dem glemte ho :S hun er redd for nåler, men det brydde dem seg ikke om, og hun sovnet av medisinene før anistisi legen kom inn.. Våknet helt alene av at hun ristet i senga og måtte dra i snora, så fikk hun medisin for det og noen tørre kjeks og litt vann.. Så kom jeg og henta ho.. Kirurgen kom aldri inn og snakka med ho etterpå :S

Skrevet (endret)

Venninna mi var der litt tidlig halv 12, skulle ha vært der 12, men fikk smertestillende og sånn på venterommet med en gang, op skulle starte halv 1, men sykepleier kom ikke å henta ho før kvart på 1.. Da hadde hun rekt å bli kjempe kvalm og surrete av tablettene, så ble hun bedt om å kle av seg i gangen forran andre jenter som var ferdige med op. Dem hadde ikke rene syketrøyer så ho måtte ta på genseren sin igjen.. Så tok en sykepleier 3 bilder før hun ble stroppet fast på benken, spurte om ikke kirurgen skulle snakke med henne først, så litt motvillig hentet sykesøster han og han gikk ut like fort som han kom inn.. Vekslet et par ord bare.. Så fikk hun vite at grunnen til at hun måtte vente så lenge var at dem glemte ho :S hun er redd for nåler, men det brydde dem seg ikke om, og hun sovnet av medisinene før anistisi legen kom inn.. Våknet helt alene av at hun ristet i senga og måtte dra i snora, så fikk hun medisin for det og noen tørre kjeks og litt vann.. Så kom jeg og henta ho.. Kirurgen kom aldri inn og snakka med ho etterpå :S

Oi så rart. Jeg var først å snakket med PK, så ble jeg fulgt ut til rommet der man skal skifte, der var det ingen. Men det var uansett skillevegger mellom sengene. Tok noen piller, og så fikk jeg komme inn på operasjonssentralen hvor det ble tatt bildet. La meg på bordet og fikk narkose. Våknet opp og da var det to sykesøstre hos meg. Etter en stund ble jeg veldig dårlig og da kom anestesilegen å sjekket meg opp, samtidig som hun ene sykesøsteren satt på sengekanten hos meg nesten helt til vi skulle dra. Dagen etterpå ringte PK for å høre at alt var i orden. Hun må ha vært veldig uheldig stakkars :/

Endret av yoggi
  • Liker 1
Skrevet

5-ukers "jubileum" i dag, og første dag uten sportsbh'en :D Føles veldig bra, har fått størrelse 75C, så utrolig rart å prøve bh'er nå, nå har det jo faktisk litt å si hvordan skålene er! Stortrives :)

• Liker 1
Skrevet

Så bra!! Får du bruke spilebh nå? :) el er det spileløse..?

Skrevet

Ja hun må ha vært uheldig, ringte inn og klaga siden det ikke fristet å ta der hvis jeg også får sånn behandling,. Dem beklaget seg veldig og var kjempe hyggelig hun jeg snakket med på tlf.. Hun trodde at kirurgen hadde vært innom etter op, men at hun var så groggy etter medisiner at hun ikke husker.. Men jeg ble hvertfall forsikret om at dette ikke skulle skje igjen og at hun skulle ta det opp med alle ansatte.. :)

Skrevet

Så bra!! Får du bruke spilebh nå? :) el er det spileløse..?

Jeg kan bruke spilebh, men nå går jeg med spileløs. Kjøpte litt av begge deler, så er jeg sikker hvis det skulle gnage på arret :)

Er bare så usikker om det er rett størrelse, kjøpte 75C men jeg synes det ble så trangt i den størrelsen. Men på den andre siden har det aldri vært trangt før, så det er sikkert bare uvandt.

Gjest entwine90
Skrevet

Ja hun må ha vært uheldig, ringte inn og klaga siden det ikke fristet å ta der hvis jeg også får sånn behandling,. Dem beklaget seg veldig og var kjempe hyggelig hun jeg snakket med på tlf.. Hun trodde at kirurgen hadde vært innom etter op, men at hun var så groggy etter medisiner at hun ikke husker.. Men jeg ble hvertfall forsikret om at dette ikke skulle skje igjen og at hun skulle ta det opp med alle ansatte.. :)

Snakker du om Clinic Strømstad nå? Eller en annen klinikk? :)

Skrevet

5-ukers "jubileum" i dag, og første dag uten sportsbh'en :D Føles veldig bra, har fått størrelse 75C, så utrolig rart å prøve bh'er nå, nå har det jo faktisk litt å si hvordan skålene er! Stortrives :)

Yey Marsupilami! Gratulerer:0) Så gøy å prøve bher:0) kjøpte et par på onsdag selv. Er også 75c/80b. Herremin...noen fasonger fikk puppene til å bli dobbelt så store! Måtte le, skikkelig komisk på en som nesten ikke hadde pupper for fem uker siden;0)
Skrevet

Hvor lang tid tok det før puppene deres droppet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...