Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, er det jeg også har hørt:) hører jo om mange som skulle ønske de tok mer! man blir jo vant til dem:)

håper tiden går fortere enn det kjennes ut nå ja! nå går den snegletregt.. men sikkert fordi jeg har fri, og lite å ta meg til om dagene :P

Ja, tror man blir kjempefort vant til big boobies! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror man blir kjempefort vant til big boobies! :D

det tviler jeg ikke på!!

vet du ca hvilken str du har fått? :) tenker i vanlig hm/cubus str.. 410 høres jo mye ut, men som du sa, så er jo du en del høyere enn meg. i tillegg er vel anatomiske slik at en må ha større proteser for å fylle opp, om du skjønner hva jeg mener? eller er jeg helt på jordet? :P

Skrevet

åh, hørtes jo deilig ut! så du hadde ikke vondt når du våkna i det hele tatt?

wæææ, nå gleder jeg meg bare enda mer til det er min tur!!

hvor ble du operert forresten? :) jeg skal på teres bergen (tidl. klinikk bergen) ved dr. Ørner, gøy om noen hadde hatt erfaringer derifra!

Hei :) Jeg skal også bli operert på Teres i Bergen.

Men er Dr.Busch som skal operere meg. Datoen er satt til 23.mai.

Synes tiden går sååå sakte :)

Skrevet

det tviler jeg ikke på!!

vet du ca hvilken str du har fått? :) tenker i vanlig hm/cubus str.. 410 høres jo mye ut, men som du sa, så er jo du en del høyere enn meg. i tillegg er vel anatomiske slik at en må ha større proteser for å fylle opp, om du skjønner hva jeg mener? eller er jeg helt på jordet? :P

Hm, veit faktisk ikke om det er forskjell på hvordan størrelsen blir om man bruker anatomiske vs. runde, men det gir jo litt mening det du sier :)

Jeg har ingen anelse hvor stor cup jeg har fått nå, men sports-BH'en jeg fikk på er størrelse 95, om det sier deg noe? Mitt utgangspunkt var 70b. Jeg tror 410 kommer til å passe kroppen min fint, men jeg kan godt forestille meg at størrelsen ville bli vulgær på noen som er lavere/lettere enn meg :P

Nåååå er det ikke mange timene igjen!! :hakeslepp:

Lykke til!:))

Skrevet

For min del høres 410 myye ut..har 340 cc under muskel, anatomiske, er 174 høy og veier ca 56 kg.mine er ganske store uten klær, i bikini osv.hadde jeg hatt større hadde det lyst silikon...bare sånn tips;) men velg det du føler er best, og hva pk anbefaler.(selv sa pk til meg at han synes $00 cc hadde vært ALTfor stort til meg. )

Skrevet

Stjernesamleren:

Hm, veit faktisk ikke om det er forskjell på hvordan størrelsen blir om man bruker anatomiske vs. runde, men det gir jo litt mening det du sier :)

Jeg har ingen anelse hvor stor cup jeg har fått nå, men sports-BH'en jeg fikk på er størrelse 95, om det sier deg noe? Mitt utgangspunkt var 70b. Jeg tror 410 kommer til å passe kroppen min fint, men jeg kan godt forestille meg at størrelsen ville bli vulgær på noen som er lavere/lettere enn meg :P

sportsBH str har jeg ikke peiling på, så det sa meg ikke så mye:p men det er jo veldig individuelt det med størrelse på protesene:) 410 på meg hadde nok blitt pamela nr 2, og det er jeg IKKE ute etter for å si det sånn :P

(fikk forresten ikke til sånn quote-opplegg av en eller annen grunn)

Skrevet (endret)

Hei :) Jeg skal også bli operert på Teres i Bergen.

Men er Dr.Busch som skal operere meg. Datoen er satt til 23.mai.

Synes tiden går sååå sakte :)

å, så gøy! jeg fikk et veldig godt inntrykk av klinikken:)

hvor mye skal du ta? over/under muskelen? lurer litt på om det er slik at de forskjellige klinikkene ofte har en "favoritt"-teknikk, som enten over eller under muskelen.. har jo lest at det som oftest blir bedre resultat under, men må jo bare stole på pk når han sier jeg burde ta over muskelen ;)

og ja, tiden står jo nesten stille!!

Endret av tennissokker
Skrevet

For min del høres 410 myye ut..har 340 cc under muskel, anatomiske, er 174 høy og veier ca 56 kg.mine er ganske store uten klær, i bikini osv.hadde jeg hatt større hadde det lyst silikon...bare sånn tips;) men velg det du føler er best, og hva pk anbefaler.(selv sa pk til meg at han synes $00 cc hadde vært ALTfor stort til meg. )

Altså, jeg er blitt operert. Og størrelsen passet fint på meg, selv om den ikke ville passet deg:)

Skrevet

sportsBH str har jeg ikke peiling på, så det sa meg ikke så mye:p men det er jo veldig individuelt det med størrelse på protesene:) 410 på meg hadde nok blitt pamela nr 2, og det er jeg IKKE ute etter for å si det sånn :P

(fikk forresten ikke til sånn quote-opplegg av en eller annen grunn)

Jeg skal nok melde tilbake hvor store de blei når jeg kan gå på BH-shopping igjen:)

Jeg synes også 410 hørtes mye ut da kirurgen nevnte det, men jeg har brede hofter og skulderparti, så de sitter fint på meg uten å bli frøken Pamela :laugh:

Skrevet

hehe, du får gjøre det ja:D

er merkelig hvor mye kroppsbyggingen har å si for str og resultat :) men dette lar jeg pk avgjøre! må bare være sikker på at han skjønner hva jeg vil:)

Skrevet

Hei Lianna! Velkommen hit :blomst:

Jeg vil bare si at det du forteller er ganske likt sånn jeg hadde det de første par ukene. Det er først nå, nesten fem uker postop, at jeg syntes bilkjøring er greit. Bruker fortsatt to hender for å sette den i revers :fnise:

Mine har vel også nettopp sluttet å være så ømme om kvelden. Var helt utslitt de første ukene på jobb, sårt og ømt. Det går faktisk veldig bra nå. Hverdagene er nesten som vanlig igjen.

Det høres ut som at du er forsiktig og da trenger du ikke bekymre deg for resultatet. Det blir bra skal du se.

Godt å høre at det er likt! Har merket bare de siste par dagene at det har roa seg litt. Det har vel noe med aktivitet å gjøre. Merker fort at jeg blir ømmere og helt gåen etter å bare feste sikkerhetsselene på ungene. Heldigvis er de så mobile at de ikke har behov for å bli løfta og bært!

Kanskje litt tidlig ennå, men kunne ikke dy meg med å prøve bh-er i dag! :) storfornøyd! Har gått fra 70A (som jeg ikke kunne fylle), til 70C! Hurra!

Skrevet

hehe, du får gjøre det ja:D

er merkelig hvor mye kroppsbyggingen har å si for str og resultat :) men dette lar jeg pk avgjøre! må bare være sikker på at han skjønner hva jeg vil:)

Jepp, det har det:) Hvorfor skal du ha over muskelen, egentlig?

Skrevet

å, så gøy! jeg fikk et veldig godt inntrykk av klinikken:)

hvor mye skal du ta? over/under muskelen? lurer litt på om det er slik at de forskjellige klinikkene ofte har en "favoritt"-teknikk, som enten over eller under muskelen.. har jo lest at det som oftest blir bedre resultat under, men må jo bare stole på pk når han sier jeg burde ta over muskelen ;)

og ja, tiden står jo nesten stille!!

Ja, var den klinikken jeg fikk best inntrykk av. Jeg skal ha anatomiske under muskel. 210cc. De må bestille inn protesene for de har kun runde "på lager" der. Jeg er bare 160 og 49 kg og vil ha et mest mulig naturlig resultat. På den bildesimuleringen var det litt forskjell når han la inn anatomiske og runde proteser. Fikk litt mer kant oppe med runde. Og det vil jeg ikke ha :)

Jeg kunne velge om jeg ville ha over eller under muskel. Han sa at jeg hadde nok vev til å ta over.

Dr Ørner opererer kun over muskel fikk jeg beskjed om da jeg snakket med de i tlf. Men har hørt at han er dyktig :)

Skrevet

Jepp, det har det:) Hvorfor skal du ha over muskelen, egentlig?

Han mente jeg hadde mer enn nok brystvev til å ta over, og da stoler jeg på det:) siden jeg ikke skal ha så mye, så tror jeg det skal gå fint, at ikke kantene vises.. syns det var veldig greit at jeg kan ta over muskelen, da jeg kanskje er fortere oppe å går, med tanke på at jeg har en 1-åring å ta meg av:)

Skrevet

Ja, var den klinikken jeg fikk best inntrykk av. Jeg skal ha anatomiske under muskel. 210cc. De må bestille inn protesene for de har kun runde "på lager" der. Jeg er bare 160 og 49 kg og vil ha et mest mulig naturlig resultat. På den bildesimuleringen var det litt forskjell når han la inn anatomiske og runde proteser. Fikk litt mer kant oppe med runde. Og det vil jeg ikke ha :)

Jeg kunne velge om jeg ville ha over eller under muskel. Han sa at jeg hadde nok vev til å ta over.

Dr Ørner opererer kun over muskel fikk jeg beskjed om da jeg snakket med de i tlf. Men har hørt at han er dyktig :)

jeg er også ganske liten, 159 og 46 faktisk (veide meg for første gang på lenge igår, og fikk litt sjokk:p), så er snakk om mellom 240-280. Runde. Og som jeg skrev over, så syns jeg det er ganske greit å ta over, og slippe at de skal inn å rote under muskelen. Men jeg rekner da med at om jeg ikke hadde hatt nok brystvev til å ta over, så hadde han heller sendt meg til noen andre? At han ikke sa det bare fordi det er det eneste han gjør? :P nå ble jeg en smuule usikker..

Skrevet

-har også vært hos dr ørner, han sa eg måtte ha over.at under bare var noe tull...gikk så på konsult.til en annen som sa stikk motsatt. Jeg burde ha under pga jeg var så tynn.fikk vite i ettertid at ørner kun op.over..så jeg tok det han sa med en klype salt.så mitt tips er; gå gjerne på flere konsultasjoner så du er 100% sikker på valget :)

Skrevet

-har også vært hos dr ørner, han sa eg måtte ha over.at under bare var noe tull...gikk så på konsult.til en annen som sa stikk motsatt. Jeg burde ha under pga jeg var så tynn.fikk vite i ettertid at ørner kun op.over..så jeg tok det han sa med en klype salt.så mitt tips er; gå gjerne på flere konsultasjoner så du er 100% sikker på valget :)

Greit å gå til flere ja. Jeg gikk selv til en som kun legger oppå. Er 173 høy og veier 56 kilo. Har 295 over, og her er det ingen protesekant selv om jeg nesten ikke hadde pupper fra før. Så man kan faktisk få flotte resultat selv om man legger over.

Skrevet

jeg er også ganske liten, 159 og 46 faktisk (veide meg for første gang på lenge igår, og fikk litt sjokk:p), så er snakk om mellom 240-280. Runde. Og som jeg skrev over, så syns jeg det er ganske greit å ta over, og slippe at de skal inn å rote under muskelen. Men jeg rekner da med at om jeg ikke hadde hatt nok brystvev til å ta over, så hadde han heller sendt meg til noen andre? At han ikke sa det bare fordi det er det eneste han gjør? :P nå ble jeg en smuule usikker..

Tok han ikke bilde av deg å la inn på sånn bildesimulator?

Der får du en liten pekepinn på hvordan det blir.

Jeg har akkurat nok brystvev til å ta over muskel ble jeg fortalt. Bruker 70B i HM str.

Men jeg bestemte meg for under fordi jeg er livredd for å få silikon kanten.

Har en venninne som er operert av Ørner og hun er kjempefin. Men hun hadde en c-cup fra før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...