tennissokker Skrevet 22. april 2013 #26681 Skrevet 22. april 2013 Bumblebee: Jeg har vel en b, men det er bare for å få nok plass til å "rulle dem opp" men ja, jeg stoler jo på pk, han vet nok best er bare det jeg føler ikke jeg uttrykket meg godt nok ovenfor ham, om at jeg faktisk vil ha litt str på de. Men han snakka om at 250 ville bli en full C på meg, jeg synes det hørtes lite ut til å bli en full C, men det er vel korrekt? at jeg ikke har misforstått? Anneks: å, såpass! da hørtes det mer rimelig ut jeg har bare hengt meg litt opp i at under 300cc høres så lite ut... men jeg er jo ingen ekspert Tillegsspørsmål: Når man kommer på operasjonsdagen, er det bare å rive av seg klærne og hoppe opp på operasjonsbordet, eller får man pratet litt med kirurgen først? Ang. str tenker jeg? Det er ikke sånn at han på forhånd har lagt fram protesene han mener jeg skal ha? Takk for svar, mye man lurer på
Stjernesamleren Skrevet 22. april 2013 #26682 Skrevet 22. april 2013 Tillegsspørsmål: Når man kommer på operasjonsdagen, er det bare å rive av seg klærne og hoppe opp på operasjonsbordet, eller får man pratet litt med kirurgen først? Ang. str tenker jeg? Det er ikke sånn at han på forhånd har lagt fram protesene han mener jeg skal ha? Takk for svar, mye man lurer på Jeg skal i hvert fall snakke med kirurgen og først ta den endelige beslutning om innleggene på dagen:)
Teita Skrevet 22. april 2013 #26683 Skrevet 22. april 2013 Så leit å høre at du ikke er fornøyd teita! Silikonpupper er lettere å skjule enn naturlige pupper, så de ser nok mindre ut med klær enn ikke klær. Men husk ennå at de kan forandre seg myyye! Du har i tillegg under muskel og hvis de ikke har dropper ennå så ser man ikke det endelige resultatet før det. Og denne prosessen kan ta lang tid. Jeg har over muskel, og synes mine ble merkbart finere etter ca. 4 uker. Da ble mer runde i formen og myknet opp litt etter litt. Så prøv å ikk ta sorgene på forskudd og gi det litt tid. Mye som fortsatt kan skje Tusen takk for trøst Jeg håper de vil forandre seg litt mer fremover, ja! Vet ikke om de har droppet eller ikke? Håper egentlig de ikke har droppet enda, for da kan det jo hende det blir bedre under puppen dersom protesen faller litt mer ned. *håpehåpe*
tennissokker Skrevet 22. april 2013 #26684 Skrevet 22. april 2013 Stjernesamleren: ja, jeg kikket litt i papirene jeg har fått, og der stod det jeg skulle møte 15 minutter før tiden, så da rekner jeg med det blir litt pratetid før jeg skal i ilden
Godterirusk Skrevet 22. april 2013 #26685 Skrevet 22. april 2013 Heihei. Jeg hadde egentlig planlagt operasjon til høsten men nå er jeg litt usikker. Er det dumt å gjøre det på sommeren? Kan man gå i bikini og sole seg på vanlig måte hvis man bruker plaster over arrret? Eller bør man vente til høsten? (Man kan vel bruke bikini uten spiler, eller?) jeg holder nemlig på å slanke meg ca 5-7 kg så lurer litt på om jeg nesten burde vente til jeg har ønsket vekt? Begynner å bli så utålmodig -.-
Lianna Skrevet 22. april 2013 #26686 Skrevet 22. april 2013 Hei dere! Jeg hadde egt tenkt å bare være helt "anonym" og bare følge med på innleggene her, men nå tror jeg at jeg bare må til pers;) Jeg er altså operert for 2,5 uker siden, lagt inn 250 ml anatomiske under muskel. Er veldig fornøyd foreløpig! Men de er fortsatt ganske harde og ømme. Det jeg tenker mye på for tiden er hvor ubehagelig det er å være i vanlig hverdagslig aktivitet. Har mine restriksjoner mtp løft og strekking av armer, men er jo vanskelig å unngå gjennom en hverdag med arbeid og små unger. Selv om jeg er forsiktig, merker jeg godt at brystene blir mer ømme ut over dagen. Og at å kjøre bil skulle bli en så stor utfordring det hadde jeg ikke trodd! Kjennes ut som musklene glipper hver gang jeg skal gire og synes det er fryktelig ekkelt! Er så redd for at jeg skal belaste for mye og at det vil føre til dårlig resultat. Hvordan opplever dere tiden etterpå og oppstart av jobb og vanlige rutiner? Klem fra meg!
Melli Skrevet 23. april 2013 #26687 Skrevet 23. april 2013 (endret) Hei dere! Jeg hadde egt tenkt å bare være helt "anonym" og bare følge med på innleggene her, men nå tror jeg at jeg bare må til pers;) Jeg er altså operert for 2,5 uker siden, lagt inn 250 ml anatomiske under muskel. Er veldig fornøyd foreløpig! Men de er fortsatt ganske harde og ømme. Det jeg tenker mye på for tiden er hvor ubehagelig det er å være i vanlig hverdagslig aktivitet. Har mine restriksjoner mtp løft og strekking av armer, men er jo vanskelig å unngå gjennom en hverdag med arbeid og små unger. Selv om jeg er forsiktig, merker jeg godt at brystene blir mer ømme ut over dagen. Og at å kjøre bil skulle bli en så stor utfordring det hadde jeg ikke trodd! Kjennes ut som musklene glipper hver gang jeg skal gire og synes det er fryktelig ekkelt! Er så redd for at jeg skal belaste for mye og at det vil føre til dårlig resultat. Hvordan opplever dere tiden etterpå og oppstart av jobb og vanlige rutiner? Klem fra meg! Hei Lianna! Velkommen hit Jeg vil bare si at det du forteller er ganske likt sånn jeg hadde det de første par ukene. Det er først nå, nesten fem uker postop, at jeg syntes bilkjøring er greit. Bruker fortsatt to hender for å sette den i revers Mine har vel også nettopp sluttet å være så ømme om kvelden. Var helt utslitt de første ukene på jobb, sårt og ømt. Det går faktisk veldig bra nå. Hverdagene er nesten som vanlig igjen. Det høres ut som at du er forsiktig og da trenger du ikke bekymre deg for resultatet. Det blir bra skal du se. Endret 23. april 2013 av Melli
Melli Skrevet 23. april 2013 #26688 Skrevet 23. april 2013 Oooops.....det stikker en tråd ut av arret..........!!!! Noen som har opplevd det? 2
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26689 Skrevet 23. april 2013 Ah, så ligger jeg her postop! Shit det er deilig være ferdig! Så er det bare å gjøre seg klar for smerter:) 1
tennissokker Skrevet 23. april 2013 #26690 Skrevet 23. april 2013 Gratulerer med nye pupper stjernesamleren! kjenner jeg blir litt småmisunnelig her jeg sitter! Hvordan var det å våkne fra narkosen?
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26691 Skrevet 23. april 2013 Takk! helt fint, hadde bare lyst til å slumre dem som vekket meg! sitte her og spise sandwich og drikke kaffe nå. Har det egentlig ganske så fint!
tennissokker Skrevet 23. april 2013 #26692 Skrevet 23. april 2013 åh, hørtes jo deilig ut! så du hadde ikke vondt når du våkna i det hele tatt? wæææ, nå gleder jeg meg bare enda mer til det er min tur!! hvor ble du operert forresten? jeg skal på teres bergen (tidl. klinikk bergen) ved dr. Ørner, gøy om noen hadde hatt erfaringer derifra!
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26693 Skrevet 23. april 2013 Overhodet ikke. Var nok ganske omtåket fortsatt;) Fikk noen Ibux og paracet ganske hurtig etterpå Teres i Oslo. 410, anatomiske over muskel (kanskje også derfor jeg har det så okay nå, siden ingen har rota inn under musklene mine:))
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26694 Skrevet 23. april 2013 Når skal du opereres btw tennissokken?
HoneyBooBoo Skrevet 23. april 2013 #26695 Skrevet 23. april 2013 Gratulerer med vel overstått, Stjernesamleren! Shit, om en uke er det min tur!
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26696 Skrevet 23. april 2013 Gratulerer med vel overstått, Stjernesamleren! Shit, om en uke er det min tur! Takktakk! Og lykke til når det er din tur!
Lille v Skrevet 23. april 2013 #26697 Skrevet 23. april 2013 Oooops.....det stikker en tråd ut av arret..........!!!! Noen som har opplevd det? Hadde også det og fikk infeksjon pga den:/ Så ikke det før etter nesten tre uker, da tapen var blitt bløt av puss. Dra til pk eller legekontor og få dem til å klippe bort det som kan klippes bort. Eller om du kjenner noen som er sykepleier, så kan du jo få noen til å gjøre det. Ikke noe vanskelig, men greit å få helsepersonell til å se det:-) Går helt sikkert bra, slettes ikke sikkert at du får no infeksjon. Men greit å klippe bort da den kan være autobane inn i såret for bakterier!
tennissokker Skrevet 23. april 2013 #26698 Skrevet 23. april 2013 Overhodet ikke. Var nok ganske omtåket fortsatt;) Fikk noen Ibux og paracet ganske hurtig etterpå Teres i Oslo. 410, anatomiske over muskel (kanskje også derfor jeg har det så okay nå, siden ingen har rota inn under musklene mine:)) å, så gøy å høre! og ikke minst gøy for deg ah, var hvertfall samme kjeden da jeg skal også ha over muskelen, men en plass mellom 240-280, jeg er både lav og lett, så det er sikkert nok:) selv om jeg heller mer mot 280 enn 240. Livredd for at de skal bli for små Jeg skal opereres 21. mai, så er en stund til enda, men så var det fredag jeg var på konsultasjon og fikk timen, så sånn sett er det vel ikke så lang ventetid men kjenner jeg blir utålmodig!!
Stjernesamleren Skrevet 23. april 2013 #26699 Skrevet 23. april 2013 å, så gøy å høre! og ikke minst gøy for deg ah, var hvertfall samme kjeden da jeg skal også ha over muskelen, men en plass mellom 240-280, jeg er både lav og lett, så det er sikkert nok:) selv om jeg heller mer mot 280 enn 240. Livredd for at de skal bli for små Jeg skal opereres 21. mai, så er en stund til enda, men så var det fredag jeg var på konsultasjon og fikk timen, så sånn sett er det vel ikke så lang ventetid men kjenner jeg blir utålmodig!! Min kirurg mente at hvis man står mellom to størrelser, så burde man velge den største. Det tror jeg han har rett i Jeg synes umiddelbart at 410 cc hørtes mye ut, men nå tenker jeg at det slett ikke er over kill. Men jeg er 170 cm og 60 kg, så er ikke bitteliten heller. Og tiden går foooort!:D
tennissokker Skrevet 23. april 2013 #26700 Skrevet 23. april 2013 Ja, er det jeg også har hørt:) hører jo om mange som skulle ønske de tok mer! man blir jo vant til dem:) håper tiden går fortere enn det kjennes ut nå ja! nå går den snegletregt.. men sikkert fordi jeg har fri, og lite å ta meg til om dagene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå