Karenina Skrevet 19. mars 2013 #26041 Skrevet 19. mars 2013 Takk for svar alle sammen! Da dropper jeg hibiscrub i håret. Ser ingen grunn til å vaske håret med det, det når meg såvidt til skuldrene engang. Bare 2 dager igjen nå :D Er helt fra meg av spenning! Gleder meg til å kunne oppdatere dere på hvordan det gikk
Phibie Skrevet 19. mars 2013 #26042 Skrevet 19. mars 2013 Nå får det briste eller bære, på torsdag legger jeg meg under kniven med skrekkblandet fryd! Forhåpentligvis de siste spørsmålene nå: Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Edit: OG når er det trygt å drikke alkohol igjen? Er bedt i en bursdag helga etter påske, regner med det blir servert noe der. Jeg vaska ikke håret med hibiscrub
*Bumblebee* Skrevet 19. mars 2013 #26043 Skrevet 19. mars 2013 Har fått op.om ca 2 uker!! HJEEELP! Hadde egentlig ikke tenkt før i september, men pga div.ting som klaffet så ble det nå i april! tror ikke det har gått helt opp for meg enda...skal ha ny time med bugge i morgen og få siste detaljer på plass, ang str og alt ellers.wiii! :D
Karenina Skrevet 19. mars 2013 #26044 Skrevet 19. mars 2013 Har fått op.om ca 2 uker!! HJEEELP! Hadde egentlig ikke tenkt før i september, men pga div.ting som klaffet så ble det nå i april! tror ikke det har gått helt opp for meg enda...skal ha ny time med bugge i morgen og få siste detaljer på plass, ang str og alt ellers.wiii! :D Gratulerer, så spennende :D Hvor mye skal du legge inn?
*Bumblebee* Skrevet 19. mars 2013 #26045 Skrevet 19. mars 2013 Vet ikke helt enda, var hos bugge igår og han ville legge inn 315 cc,anatomiske under muskel.men er veldig usikker ang str, føler kansje jeg ønsker litt mer. ..skal på ekstra konsult.i morgen, så må snakke litt mer om det da.
Megogmine Skrevet 19. mars 2013 #26046 Skrevet 19. mars 2013 Lykke:har du over eller under muskelen? Det er 11 dager siden jeg opererte, men har enda ikke fått den fine dråpeformen som du har! Jeg har over muskelen! Dine var flotte:) og for å slippe å lete meg ihjel..hva heter den tapen dere andre skryter så av?
whoopwhoop Skrevet 19. mars 2013 #26047 Skrevet 19. mars 2013 Takk Jeg er fornøyd, bare gleder meg til de mykner opp ordentlig (de blir heldigvis mykere for hver dag, synes jeg). Jeg manglet fylde nedenfor brystvorten, derfor det ble anatomiske. Jeg lot kirurgen ta alle avgjørelser, eneste var at jeg ikke ville ha så store. Ville på en måte bare fylle ut fillene mine Og det er jo litt heng på de, men så er jeg ikke 18 år lenger og har som sagt tross alt ammet et barn Hvor lenge siden tok du, og hvordan er det mtp mykheten? Jeg hadde vel egentlig verken fylde over eller under, nothing nada Det har gått 4 uker nå og jeg synes de er litt for runde, men samtidig så er de ikke helt myke enda heller, så jeg skal ikke gjøre meg opp en mening før det har gått en god stund Jeg har og, forresten ammet, hele tre barn så ja, det tok vel bort det lille jeg hadde av pupper fra før av... Om 1.5 uke skal jeg i svømmehall, lurer litt på hvordan jeg skal gjøre med teipene, ser jo litt dust ut å ha de på, men jeg får forsøke og dekke det til med overdelen og så heller ta de av i dusjen...
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #26048 Skrevet 19. mars 2013 Lykke:har du over eller under muskelen? Det er 11 dager siden jeg opererte, men har enda ikke fått den fine dråpeformen som du har! Jeg har over muskelen! Dine var flotte:) og for å slippe å lete meg ihjel..hva heter den tapen dere andre skryter så av? Takk, er så koselig å få komplimenter! Jeg har under muskelen, men det er først nå de har begynt å se fine ut. I starten var de helt forferdelige, så ut som to spisse kjegler. Og de er ikke blitt ordentlig myke ennå, men de blir mykere og mykere for hver dag føler jeg. Kan dessverre ikke hjelpe deg med navnet på teipen. Jeg hadde vel egentlig verken fylde over eller under, nothing nada Det har gått 4 uker nå og jeg synes de er litt for runde, men samtidig så er de ikke helt myke enda heller, så jeg skal ikke gjøre meg opp en mening før det har gått en god stund Jeg har og, forresten ammet, hele tre barn så ja, det tok vel bort det lille jeg hadde av pupper fra før av... Om 1.5 uke skal jeg i svømmehall, lurer litt på hvordan jeg skal gjøre med teipene, ser jo litt dust ut å ha de på, men jeg får forsøke og dekke det til med overdelen og så heller ta de av i dusjen... Etter hva jeg har hørt så kan man måtte vente med å først se det endelige resultatet etter 6-12 måneder, så jeg ville ikke bekymret meg for om at du synes de er for runde. Jeg har sett flere før og etter bilder hvor de også har tatt bilder underveis, og det som slo meg var at de fleste endret seg ganske drastisk rundt tre måneder etter operasjonen (til det bedre selvsagt) Du kan jo ta av teipen før du drar hjemmefra? Jeg vet ikke helt, men kan det være så nøye om du har den av en totimers tid? Hvis ikke så klarer du nok å dekke det til med håndkle og toppen
Melli Skrevet 19. mars 2013 #26049 Skrevet 19. mars 2013 (endret) 3 dager igjen!!!!!!!! Endret 19. mars 2013 av Melli 1
whoopwhoop Skrevet 19. mars 2013 #26050 Skrevet 19. mars 2013 Etter hva jeg har hørt så kan man måtte vente med å først se det endelige resultatet etter 6-12 måneder, så jeg ville ikke bekymret meg for om at du synes de er for runde. Jeg har sett flere før og etter bilder hvor de også har tatt bilder underveis, og det som slo meg var at de fleste endret seg ganske drastisk rundt tre måneder etter operasjonen (til det bedre selvsagt) Du kan jo ta av teipen før du drar hjemmefra? Jeg vet ikke helt, men kan det være så nøye om du har den av en totimers tid? Hvis ikke så klarer du nok å dekke det til med håndkle og toppen Jo, men jeg tenker at det er litt bakterishit i bassenget, at teipen beskytter litt Ja, det kan sikkert ta noen måneder, kanskje de blir på sitt fineste til sommeren
-lykke- Skrevet 19. mars 2013 #26051 Skrevet 19. mars 2013 Jo, men jeg tenker at det er litt bakterishit i bassenget, at teipen beskytter litt Ja, det kan sikkert ta noen måneder, kanskje de blir på sitt fineste til sommeren Nei, er det grodd så er det grodd. Er en sånn nettside hvor en kirurg fra Aviva Helse svarer på spørsmål (var på kons. hos han og) og da svarer han på dette ang. infeksjonsfare. Var en dame som spurte om det kunne være fare for infeksjon etter fire uker og da sa han at det ikke var det i og med at såret var grodd. De fleste infeksjonene oppstår visst på operasjonsbordet, men bryter ikke ordentlig ut før ett par dager senere (nå er jo infeksjoner sjeldent uansett). Skjønner at du kan være skeptisk til å ta mitt råd, så du kan jo ringe klinikken og høre
Lille v Skrevet 20. mars 2013 #26052 Skrevet 20. mars 2013 Lykke:har du over eller under muskelen? Det er 11 dager siden jeg opererte, men har enda ikke fått den fine dråpeformen som du har! Jeg har over muskelen! Dine var flotte:) og for å slippe å lete meg ihjel..hva heter den tapen dere andre skryter så av? Mepiform, heter den :-) Den er dyr, men kan sitte på en uke av gangen. Og det gjør mindre vondt å ta den av enn vanlig papirtape
MartMaister Skrevet 20. mars 2013 #26053 Skrevet 20. mars 2013 Hei, jeg opererte for 6 uker siden igår, og har fremdeles ingen følelse på undersiden av venstre bryst, i tillegg til at brystvortene er ømme. Er det flere som har det sånn, og hvor lang tid tar det før de eventuelt får tilbake følelsen? Det høyre hadde ingen følelse i starten den heller, men den kom tilbake etter to uker ca. På undersiden av det hyøyre brystet er det på en måte en bulk, eller brett, ca midt mellom brystvorte og arret som går langs brystet diagonalt med arret. Jeg merket det for ca 3 uker siden, og det har blitt litt mere synlig med tiden.. Når jeg strammer begge brystmusklene blir det enda mer tydlig, så jeg vil tro at det er der brystmuskelen stopper, men er det virkelig meningen av den skal kutte brystene i to deler?:S Og det synes jo fremdeles på høyre bryst selv når det er avslappet. Det blir en "dobbeltpupp", bare på undersiden : S Flere som har efraring med dette? Har til opplysning implantat under muskel Jeg syns heller ikke de føler naturlige ut ennå, hvor lenge tok det for dere før de føltes naturlig myke ut?
*Bumblebee* Skrevet 20. mars 2013 #26054 Skrevet 20. mars 2013 Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/
Gjest Monicaeh Skrevet 20. mars 2013 #26055 Skrevet 20. mars 2013 Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/ Huff, stakkars :-P Jeg er kjempefornøyd med min operasjon. Ingen komplikasjoner så langt, de ser kjempebra ut til tross for at det kun er 3 uker siden min operasjon var. Husk at på forum kommer det mye spørsmål om "unormale" ting som de lurer på om andre har opplevd. Det kommer nok til og gå kjempefint. Gled deg bare til det :-) Masse lykke til !!
yoggi Skrevet 20. mars 2013 #26056 Skrevet 20. mars 2013 Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/ Jeg er også fornøyd. Er bare på uke to, men ingen komplikasjoner eller tegn til komplikasjoner så langt
whoopwhoop Skrevet 20. mars 2013 #26057 Skrevet 20. mars 2013 Nei, er det grodd så er det grodd. Er en sånn nettside hvor en kirurg fra Aviva Helse svarer på spørsmål (var på kons. hos han og) og da svarer han på dette ang. infeksjonsfare. Var en dame som spurte om det kunne være fare for infeksjon etter fire uker og da sa han at det ikke var det i og med at såret var grodd. De fleste infeksjonene oppstår visst på operasjonsbordet, men bryter ikke ordentlig ut før ett par dager senere (nå er jo infeksjoner sjeldent uansett). Skjønner at du kan være skeptisk til å ta mitt råd, så du kan jo ringe klinikken og høre Det var jo kjempefint å høre! Hvorfor skal man teipe i så lang tid mon tro, er det for at arret gror seg finest til slik?
Nalaya Skrevet 20. mars 2013 #26058 Skrevet 20. mars 2013 Er det noen som er FORNØYDE med sine her?? Det er veldig mye komplikasjons snakk, merker jeg blir litt nervøs siden jeg har op.om under 2 uker...trenger å se at alt kan gå bra og, gi meg deres solskinnshistorier! (Dere som har det) uff trenger positivitet altså!! :/ Tror de fleste fra mitt "kull" ble såpass fornøyde at de ikkje gidder å sitte å snakke om silikon lengre haha. Har hatt mine i over 5 måneder nå og er kjempefornøyd og alt har gått på skinner siden operasjonen
Mor til 3 små Skrevet 20. mars 2013 #26059 Skrevet 20. mars 2013 Da har jeg endelig fått mine etterlengtede pupper:-) opererte idag. Alt gikk helt topp. Hadde lokalbedøvelse, å lurer litt på nå det er vanlig at den går ut? Hva er deres erfaring med det? Sitter egentlig å lurer på når det skal bli vondt, hehe:-)
Melli Skrevet 20. mars 2013 #26060 Skrevet 20. mars 2013 Da har jeg endelig fått mine etterlengtede pupper:-) opererte idag. Alt gikk helt topp. Hadde lokalbedøvelse, å lurer litt på nå det er vanlig at den går ut? Hva er deres erfaring med det? Sitter egentlig å lurer på når det skal bli vondt, hehe:-) gratulerer så mye med de nye puppene:0) håper det forsetter å gå så smertefritt som nå og at du deler erfaringene underveis;0) skal inn fredag og trenger litt råd og tips underveis! Hvor små er barna dine? Blir det tøft for deg eller har du god hjelp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå