Bina Skrevet 14. mars 2013 #25941 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger... Tror du gjør lurt i å ombestemme deg når det gjelder den klinikken. Har ei beskjent som ble fryktelig behandlet, store komplikasjoner og elendig resultat. Har ingen personlig erfaring, heldigvis. . Lykke til
Melli Skrevet 14. mars 2013 #25942 Skrevet 14. mars 2013 Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger... uff ja, henger meg på å styre unna der! Var selv på konsultasjon og opplevde hele stedet samt pk som passe creepy....:0/ og de ligger typ 5000,- under de andre i pris, ikke verdt det synes jeg. Ambisiøst å jobbe etter tre dager kansje?!? De fleste er jo ikke på jobb tre dager etter andre typer op heller vel... Men, alt er sikkert mulig om du har vilje, styrke, energi og heler raskt;0) lykke til:0)
Puppenlun Skrevet 14. mars 2013 #25943 Skrevet 14. mars 2013 Hei igjen. Tusen takk for svar. Hvilke klinikk vil dere anbefale? Trondheim og oslo er i nærheten men må jeg til bergen eller stavanger går det altid et fly...
Bina Skrevet 14. mars 2013 #25944 Skrevet 14. mars 2013 Jeg er storfornøyd med Forbebuklinikken. Der blir man godt ivaretatt hele veien Litt dyrere, men verdt hver krone ekstra.
Nalaya Skrevet 14. mars 2013 #25946 Skrevet 14. mars 2013 da prøver jeg igjenn;-) takk for svar;-) Hvilken klinikk skal du ta på?
Mor til 3 små Skrevet 14. mars 2013 #25947 Skrevet 14. mars 2013 Hvilken klinikk skal du ta på? klinikk Stavanger.
Nalaya Skrevet 14. mars 2013 #25948 Skrevet 14. mars 2013 klinikk Stavanger. Der tok jeg og Kjempefornøyd med resultatet, men angrer på at jeg ikke tok 310 gram istedenfor hehe
Gjest Kaie Skrevet 14. mars 2013 #25949 Skrevet 14. mars 2013 Hvor lang tid tar det før sårene har grodd?
Melli Skrevet 14. mars 2013 #25950 Skrevet 14. mars 2013 Der tok jeg og Kjempefornøyd med resultatet, men angrer på at jeg ikke tok 310 gram istedenfor hehe Har lest og hørt at flere skulle ønske de tok større, bør man derfor gå for den str større enn det man selv tror er pent? Pk kommer jo med flere alternativer, blir de mindre med tiden?
Mor til 3 små Skrevet 14. mars 2013 #25951 Skrevet 14. mars 2013 Der tok jeg og Kjempefornøyd med resultatet, men angrer på at jeg ikke tok 310 gram istedenfor hehe godt å høre at du er fornøyd:-) hm, pk sa at jeg ikke har plass til mer en 295 gram... Tenker litt på om det er for lite, siden nesten alle skulle ønske de hadde tatt mer. Men jeg får vel bare stole på at han har rett;-) Er det lenge siden du opererte?
Nalaya Skrevet 14. mars 2013 #25953 Skrevet 14. mars 2013 godt å høre at du er fornøyd:-) hm, pk sa at jeg ikke har plass til mer en 295 gram... Tenker litt på om det er for lite, siden nesten alle skulle ønske de hadde tatt mer. Men jeg får vel bare stole på at han har rett;-) Er det lenge siden du opererte? Det sa han til meg og, men vet selv at det ikke hadde vært noe problem med 15 gram ekstra, det gjør jo nesten ingen forskjell Opererte i oktober i fjor
Nalaya Skrevet 14. mars 2013 #25955 Skrevet 14. mars 2013 Har lest og hørt at flere skulle ønske de tok større, bør man derfor gå for den str større enn det man selv tror er pent? Pk kommer jo med flere alternativer, blir de mindre med tiden? De blir ikke mindre nei, 295 gram er 295 gram. Men man blir svært fort vandt til dem, samt at i begynnelsen er de svært struttende og hovne. Så man blir vandt med den størrelsen, da virker de mindre når hevelsen går ned Kunne godt ønske at mine kunne se ut nå slik de gjorde når hevelsen var der.
Gjest Kaie Skrevet 14. mars 2013 #25956 Skrevet 14. mars 2013 Pk er det plastiskkirurgene? ja, evt plastikkirurgen. Hvor lang tid tar det før sårene er helt grodd?
Vigil Skrevet 14. mars 2013 #25957 Skrevet 14. mars 2013 Hei jenter, jeg ser tydelig at den som kirurgen la mer i er mye mye finere enn der hun la inn mindre. Uff dette gjør meg bare deppa... pluss at den som hun tok mindre i ikke faller helt naturlig mot kløften. den har droppet helt og er kjempe myk. Sendte henne melding men hun mente at hun skal sammenligne med før bilder. Håper ikke hun mener nå at nei dessverre slik er det bare. Jeg hadde jo ikke sånn type strek i midten før :-/
Teita Skrevet 14. mars 2013 #25958 Skrevet 14. mars 2013 Jeg fikk samme beskjed på konsultasjon. Dr. Marius Barstad ved Fornebuklinikken. 295 gram, ingen alternativer. Selv har jeg lyst på mer, men.. Får vel bare stole på at de vet hva de snakker om.
Melli Skrevet 14. mars 2013 #25959 Skrevet 14. mars 2013 Hei jenter, jeg ser tydelig at den som kirurgen la mer i er mye mye finere enn der hun la inn mindre. Uff dette gjør meg bare deppa... pluss at den som hun tok mindre i ikke faller helt naturlig mot kløften. den har droppet helt og er kjempe myk. Sendte henne melding men hun mente at hun skal sammenligne med før bilder. Håper ikke hun mener nå at nei dessverre slik er det bare. Jeg hadde jo ikke sånn type strek i midten før :-/ uff, så dumt! Ja, det er jammen vanskelig å forutse hvordan evt skjevheter blir etter op. Har fått med meg at op forsterker skjevheter og strl forskjeller...leit om hun s skylder på noe slikt. Hva ønsker du helst selv? Legge inn mer i den andre også? :0)
Lille v Skrevet 14. mars 2013 #25960 Skrevet 14. mars 2013 uff, så dumt! Ja, det er jammen vanskelig å forutse hvordan evt skjevheter blir etter op. Har fått med meg at op forsterker skjevheter og strl forskjeller...leit om hun s skylder på noe slikt. Hva ønsker du helst selv? Legge inn mer i den andre også? :0) Uff...så kjedelig! Fikk også det problemet og ble opr. på nytt nå 27.02. Og nå kan det se ut som om problemet har byttet pupp..Ser for meg nok et nytt inngrep om det ikke skjer mye.. Har du runde el anatomiske innlegg? Ei lita trøst er at du kommer deg mye raskere etter reingrepet. Jeg brukte sm. stillende bare første døgnet og sov flatt første natta. Men kjipt med nye rolige uker i sports BH..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå