Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger...

Tror du gjør lurt i å ombestemme deg når det gjelder den klinikken. Har ei beskjent som ble fryktelig behandlet, store komplikasjoner og elendig resultat. Har ingen personlig erfaring, heldigvis. . Lykke til :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger...

uff ja, henger meg på å styre unna der! Var selv på konsultasjon og opplevde hele stedet samt pk som passe creepy....:0/ og de ligger typ 5000,- under de andre i pris, ikke verdt det synes jeg. Ambisiøst å jobbe etter tre dager kansje?!? De fleste er jo ikke på jobb tre dager etter andre typer op heller vel... Men, alt er sikkert mulig om du har vilje, styrke, energi og heler raskt;0) lykke til:0)
Skrevet

Hei igjen. Tusen takk for svar. Hvilke klinikk vil dere anbefale? Trondheim og oslo er i nærheten men må jeg til bergen eller stavanger går det altid et fly...

Skrevet

Jeg er storfornøyd med Forbebuklinikken. Der blir man godt ivaretatt hele veien :) Litt dyrere, men verdt hver krone ekstra.

Skrevet

da prøver jeg igjenn;-) takk for svar;-)

Hvilken klinikk skal du ta på?

Skrevet

Hvilken klinikk skal du ta på?

klinikk Stavanger.
Skrevet

klinikk Stavanger.

Der tok jeg og :) Kjempefornøyd med resultatet, men angrer på at jeg ikke tok 310 gram istedenfor ;) hehe

Skrevet

Der tok jeg og :) Kjempefornøyd med resultatet, men angrer på at jeg ikke tok 310 gram istedenfor ;) hehe

Har lest og hørt at flere skulle ønske de tok større, bør man derfor gå for den str større enn det man selv tror er pent? Pk kommer jo med flere alternativer, blir de mindre med tiden?
Skrevet

godt å høre at du er fornøyd:-) hm, pk sa at jeg ikke har plass til mer en 295 gram... Tenker litt på om det er for lite, siden nesten alle skulle ønske de hadde tatt mer. Men jeg får vel bare stole på at han har rett;-)

Er det lenge siden du opererte?

Skrevet

haha, det var jo samme kirurg;-)
Skrevet

godt å høre at du er fornøyd:-) hm, pk sa at jeg ikke har plass til mer en 295 gram... Tenker litt på om det er for lite, siden nesten alle skulle ønske de hadde tatt mer. Men jeg får vel bare stole på at han har rett;-)

Er det lenge siden du opererte?

Det sa han til meg og, men vet selv at det ikke hadde vært noe problem med 15 gram ekstra, det gjør jo nesten ingen forskjell ;)

Opererte i oktober i fjor :)

Skrevet

Har lest og hørt at flere skulle ønske de tok større, bør man derfor gå for den str større enn det man selv tror er pent? Pk kommer jo med flere alternativer, blir de mindre med tiden?

De blir ikke mindre nei, 295 gram er 295 gram. Men man blir svært fort vandt til dem, samt at i begynnelsen er de svært struttende og hovne. Så man blir vandt med den størrelsen, da virker de mindre når hevelsen går ned ;) Kunne godt ønske at mine kunne se ut nå slik de gjorde når hevelsen var der.

Skrevet

Pk er det plastiskkirurgene?

ja, evt plastikkirurgen. :):Nikke:

Hvor lang tid tar det før sårene er helt grodd?

Skrevet

Hei jenter,

jeg ser tydelig at den som kirurgen la mer i er mye mye finere enn der hun la inn mindre. Uff dette gjør meg bare deppa... pluss at den som hun tok mindre i ikke faller helt naturlig mot kløften. den har droppet helt og er kjempe myk. Sendte henne melding men hun mente at hun skal sammenligne med før bilder. Håper ikke hun mener nå at nei dessverre slik er det bare. Jeg hadde jo ikke sånn type strek i midten før :-/

Skrevet

Jeg fikk samme beskjed på konsultasjon. Dr. Marius Barstad ved Fornebuklinikken. 295 gram, ingen alternativer. Selv har jeg lyst på mer, men.. Får vel bare stole på at de vet hva de snakker om.

Skrevet

Hei jenter,

jeg ser tydelig at den som kirurgen la mer i er mye mye finere enn der hun la inn mindre. Uff dette gjør meg bare deppa... pluss at den som hun tok mindre i ikke faller helt naturlig mot kløften. den har droppet helt og er kjempe myk. Sendte henne melding men hun mente at hun skal sammenligne med før bilder. Håper ikke hun mener nå at nei dessverre slik er det bare. Jeg hadde jo ikke sånn type strek i midten før :-/

uff, så dumt! Ja, det er jammen vanskelig å forutse hvordan evt skjevheter blir etter op. Har fått med meg at op forsterker skjevheter og strl forskjeller...leit om hun s skylder på noe slikt. Hva ønsker du helst selv? Legge inn mer i den andre også? :0)
Skrevet

uff, så dumt! Ja, det er jammen vanskelig å forutse hvordan evt skjevheter blir etter op. Har fått med meg at op forsterker skjevheter og strl forskjeller...leit om hun s skylder på noe slikt. Hva ønsker du helst selv? Legge inn mer i den andre også? :0)

Uff...så kjedelig! Fikk også det problemet og ble opr. på nytt nå 27.02. Og nå kan det se ut som om problemet har byttet pupp..Ser for meg nok et nytt inngrep om det ikke skjer mye.. Har du runde el anatomiske innlegg?

Ei lita trøst er at du kommer deg mye raskere etter reingrepet. Jeg brukte sm. stillende bare første døgnet og sov flatt første natta. Men kjipt med nye rolige uker i sports BH..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...