Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26021 Skrevet 18. mars 2013 4 dager igjen!!!!!! Fredag er det min tur:0) yey!!! Så spennende!! 4 dager går fort!
monokini Skrevet 18. mars 2013 #26022 Skrevet 18. mars 2013 Jeg skal få lagt inn silikon på teres nobel den 3 april, men bekymrer meg litt for en ting.. Har sett mye på før og etter bilder, og ser at mange av puppene ser veldig påklistret ut som to baller, mens andre har en fin overgang til brystet. Hva er det som avgjør hvordan det blir? Vil gjerne ha en fin overgang som dette.. Og ikke som dette.. Noen som vet? 1
Nalaya Skrevet 18. mars 2013 #26023 Skrevet 18. mars 2013 Jeg skal få lagt inn silikon på teres nobel den 3 april, men bekymrer meg litt for en ting.. Har sett mye på før og etter bilder, og ser at mange av puppene ser veldig påklistret ut som to baller, mens andre har en fin overgang til brystet. Hva er det som avgjør hvordan det blir? Vil gjerne ha en fin overgang som dette.. Og ikke som dette.. Noen som vet? Det kommer veldig ann på hvordan brystene dine ser ut på forhånd. På hun nederste ser man jo omrisset av brystet før hun fikk implantater også.
Teita Skrevet 18. mars 2013 #26024 Skrevet 18. mars 2013 Og.. Om det er anatomiske eller runde proteser, og hvor høyt/ lavt de blir plassert.
Karenina Skrevet 18. mars 2013 #26025 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Nå får det briste eller bære, på torsdag legger jeg meg under kniven med skrekkblandet fryd! Forhåpentligvis de siste spørsmålene nå: Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Edit: OG når er det trygt å drikke alkohol igjen? Er bedt i en bursdag helga etter påske, regner med det blir servert noe der. Endret 18. mars 2013 av Marsupilami
Teita Skrevet 18. mars 2013 #26026 Skrevet 18. mars 2013 Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Tror man må det, dessverre..
yoggi Skrevet 18. mars 2013 #26027 Skrevet 18. mars 2013 Nå får det briste eller bære, på torsdag legger jeg meg under kniven med skrekkblandet fryd! Forhåpentligvis de siste spørsmålene nå: Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Edit: OG når er det trygt å drikke alkohol igjen? Er bedt i en bursdag helga etter påske, regner med det blir servert noe der. Neida jeg fikk beskjed om å ikke vaske håret med Hibiscrub, men med vanlig såpe og så vaske resten av kroppen med hibi. Etter jeg hadde dusjet satt jeg bare håret opp i strikk. Tror du fint kan drikke alkohol etter en uke så lenge du ikke blir uforsiktig:)
yoggi Skrevet 18. mars 2013 #26028 Skrevet 18. mars 2013 I brevet jeg fikk med meg etter operasjonen står det følgende: "Etter 3 uker fjerner du tapen forsiktig, inspiserer såret og ser at det ikke væsker eller er andre infeksjonstegn som rødme og hevelse. Vask forsiktig over arret og legg på ny tape som skiftes hver annen uke i ytterlige 9 uker. (12 uker til sammen)" Det er tydeligvis store forskjeller fra klinikk til klinikk Jeg skal skifte tape akkurat slik du også gjør det. Etter tre uker, så annen hver uke i 12 uker:)
Gjest Monicaeh Skrevet 18. mars 2013 #26029 Skrevet 18. mars 2013 I brevet jeg fikk med meg etter operasjonen står det følgende: "Etter 3 uker fjerner du tapen forsiktig, inspiserer såret og ser at det ikke væsker eller er andre infeksjonstegn som rødme og hevelse. Vask forsiktig over arret og legg på ny tape som skiftes hver annen uke i ytterlige 9 uker. (12 uker til sammen)" Det er tydeligvis store forskjeller fra klinikk til klinikk Da er det jo bare og følge det som står der. Jeg bytta for 2. gang i dag og det var deilig :-)
Gjest Monicaeh Skrevet 18. mars 2013 #26030 Skrevet 18. mars 2013 Nå får det briste eller bære, på torsdag legger jeg meg under kniven med skrekkblandet fryd! Forhåpentligvis de siste spørsmålene nå: Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Edit: OG når er det trygt å drikke alkohol igjen? Er bedt i en bursdag helga etter påske, regner med det blir servert noe der. Jeg måtte vaske det i hibiscrub og det var helt jævlig :-P Jeg har ganske langt hår og det ble skikkelig vanskelig og gre, også så tørt, hehe. Var som og vaske seg i neglelakkfjerner føltes det ut som. Sex var ikke det som frista så mye når man hadde vondt. Men dag 10 begynner smertene og bli mye mindre, så da er det ikke no problem. Samboeren min vil så gjerne klå, men når man har halvveis følelse i brystene er det skikkelig udigg :-P
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #26031 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Hei, jenter Nå er det litt over fire uker siden jeg opererte og tenkte jeg skulle dele to bilder av resultatet med dere. Jeg satt stor pris på de som delte bilder selv når jeg var i fasen før operasjonen. Men vær så snill å ikke quote innlegget, da jeg tenker å fjerne bildene etter en liten stund. Jeg la inn 255 cc under muskelen, anatomiske innlegg, høyprofil. Hadde en "stor" A-cup før operasjonen. Har ammet i 13 måneder og hadde to tomme skinnfiller igjen. Tre kirurger mente jeg måtte ha løft, men på Teres Nobel mente de ikke det (hvor jeg da opererte meg). Dog sa kirurgen at jeg var i grenseland, men han håpet og trodde han skulle få til et godt resultat. Endret 24. mars 2013 av -lykke-
whoopwhoop Skrevet 18. mars 2013 #26032 Skrevet 18. mars 2013 Det så bra ut! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke tok anatomiske selv
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #26033 Skrevet 18. mars 2013 Det så bra ut! Nesten så jeg angrer på at jeg ikke tok anatomiske selv Takk Jeg er fornøyd, bare gleder meg til de mykner opp ordentlig (de blir heldigvis mykere for hver dag, synes jeg). Jeg manglet fylde nedenfor brystvorten, derfor det ble anatomiske. Jeg lot kirurgen ta alle avgjørelser, eneste var at jeg ikke ville ha så store. Ville på en måte bare fylle ut fillene mine Og det er jo litt heng på de, men så er jeg ikke 18 år lenger og har som sagt tross alt ammet et barn Hvor lenge siden tok du, og hvordan er det mtp mykheten?
*Bumblebee* Skrevet 18. mars 2013 #26034 Skrevet 18. mars 2013 DA har jeg vært hos bugge på fms! Forstår ikke hva folk mener om han. .at de ikke likte han osv.synes han var veeldig ok eg! Mye bedre å snakke med enn dr.ørner på teres..men inntrykket er vel forskjellig fra pers til pers.han ville legge 315 cc anatomisk på meg, under muskel!! Trodde ikke jeg var en slik kandidat..trodde jeg måtte ha runde over muskel. Men er jo litt redd 315 er litt lite..uff ikke godt å si! De har også en super låneordning, så nå blir det kansje pupper tidligere enn planlagt for meg.:D holder en knapp på bugge nå jeg altså..noen her som har blitt op.av han??
*Bumblebee* Skrevet 18. mars 2013 #26035 Skrevet 18. mars 2013 Monokini; jeg vil heller ikke ha "fotball" effekt, ala Victoria Beckham. På teres ble det sagt høyprofil runde over muskel,men bugge på fana med. var veldig uenig på det og sa at jeg lett ville få slik stygg skyggekant om jeg hadde tatt runde.han pk på teres opererte bare over...njaaa skeptisk! Stoler mer på de som bruker begge op.teknikker og ikke snakker nedsettende om motsatt..sjekk teres grundig for jeg føler jeg fikk litt merkelig info der ang str og metode.
Melli Skrevet 18. mars 2013 #26038 Skrevet 18. mars 2013 Lykke: gratulerer og takk for at du delte bilder:0) kjempefine!!!!
-lykke- Skrevet 18. mars 2013 #26039 Skrevet 18. mars 2013 Takker for komplimentene! Er godt å føle seg vel igjen, var en tid jeg ikke orket å se meg naken i speilet en gang. Hurra for silikon
Lille v Skrevet 19. mars 2013 #26040 Skrevet 19. mars 2013 Nå får det briste eller bære, på torsdag legger jeg meg under kniven med skrekkblandet fryd! Forhåpentligvis de siste spørsmålene nå: Vasker dere håret med Hibiscrub? Har egentlig bestemt meg for å ikke gjøre det, men hvis alle dere sier at jeg MÅ, så... Hvor lang tid tok det før dere hadde sex igjen? Edit: OG når er det trygt å drikke alkohol igjen? Er bedt i en bursdag helga etter påske, regner med det blir servert noe der. Jeg gjorde ikke det. Det er heller ikke vanlig å gjøre det under andre kirurgiske inngrep, med mindre man skal opereres i nakke/ansikt (jobber på sykehus). Men om din pk insisterer, så ville jeg valgt å høre på han..Jeg var på julebord med jobben til mannen halvannen uke etter første inngrep. Med sportsbh under kjolen..hehe.. Ingen problem, men selvfølgelig ingen dansing eller andre krumspring da..Masse lykke til!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå