Vigil Skrevet 17. mars 2013 #26001 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Her kan dere se hva jeg mener med den kanten eller skyggen som vises på den ene. Jeg får ikke forklart det helt. Som dere ser så er den som det ble lagt mer i mye finere. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Føler meg bare så deprimert jeg. Har noen andre opplevd dette ? Endret 19. mars 2013 av Vigil
Nalaya Skrevet 17. mars 2013 #26002 Skrevet 17. mars 2013 Her kan dere se hva jeg mener med den kanten eller skyggen som vises på den ene. Jeg får ikke forklart det helt. Som dere ser så er den som det ble lagt mer i mye finere. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg. Føler meg bare så deprimert jeg. Har noen andre opplevd dette ? Ser ut som om implantatet ikke fyller ut hele lommen egentlig. Du har under muskel? Kunne gjerne sett ut som begynnende double bubble. Tror ikke kirurg kommer til å gjøre seg vanskelig
Teita Skrevet 17. mars 2013 #26003 Skrevet 17. mars 2013 Den til høyre er veldig fin ihvertfall høyre på bildet altså.
*Bumblebee* Skrevet 17. mars 2013 #26004 Skrevet 17. mars 2013 Konsultasjon hos dr.bugge i morgen! Eendelig, lang ventetid på han!! Må si jeg gru/gleder meg..er spent på hva han sier iforh.til de to andre. :-/
*Bumblebee* Skrevet 17. mars 2013 #26005 Skrevet 17. mars 2013 Og ps vigil...så kjipt!! Men om det er noen trøst så var denhøyre veldig fin:) håper du får ordnet opp i det med pk.
Vigil Skrevet 17. mars 2013 #26006 Skrevet 17. mars 2013 Og ps vigil...så kjipt!! Men om det er noen trøst så var denhøyre veldig fin:) håper du får ordnet opp i det med pk. Jeg er så deppa nå. Var overlykkelig over alt gikk så fint:-/ jeg trodde dette skulle gå over men kirurgen ber meg om å vente enda lengre. Jeg mener at når det har visst seg å bare bli mer markert med tiden så vil det vel egentlig si at det ikke kommer til å forsvinne. Den har droppet helt og er så myk. Den til høyere som er mye finere er fortsatt hard og kanskje ikke droppet helt enda men den har ihvertfall ikke noen ujevnheter
Vigil Skrevet 17. mars 2013 #26007 Skrevet 17. mars 2013 Ser ut som om implantatet ikke fyller ut hele lommen egentlig. Du har under muskel? Kunne gjerne sett ut som begynnende double bubble. Tror ikke kirurg kommer til å gjøre seg vanskelig Ja har under. Hun sier at hun skal sammenligne med før bilder og se om det har noe sammenheng med det. Håper ikke at jeg får det svaret at brystene mine er bare sånn. Jeg hadde en veldig fin form før men bare størrelsen var mindre
Nalaya Skrevet 17. mars 2013 #26008 Skrevet 17. mars 2013 Ja har under. Hun sier at hun skal sammenligne med før bilder og se om det har noe sammenheng med det. Håper ikke at jeg får det svaret at brystene mine er bare sånn. Jeg hadde en veldig fin form før men bare størrelsen var mindre Denne puppen har droppet og ? Bare slapp av, de fleste kirurger gjør alt de kan for at pasientene skal være fornøyde Det ordner seg nok skal du se, men veldig kjedelig når komplikasjoner skjer.
Vigil Skrevet 18. mars 2013 #26009 Skrevet 18. mars 2013 Denne puppen har droppet og ? Bare slapp av, de fleste kirurger gjør alt de kan for at pasientene skal være fornøyde Det ordner seg nok skal du se, men veldig kjedelig når komplikasjoner skjer. Den som har fått litt rar form droppet ganske tidlig ja. Nå er den veldig myk akkurat som naturlig bryst. Tror ikke at den kommer til å forandre seg noe mer. Den som er finere har droppet en del men håper bare at den blir mykere. Den er litt myk men ikke like myk som venstre. Det hadde vært så fint å ha begge normale og fine liksom :-/ Kirurgen har ikke svart meg enda.
Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26010 Skrevet 18. mars 2013 Har dere som har operert rundt samme tid som meg (28. feb) skiftet teip enda? Jeg fikk beskjed om å skifte teipen første gang etter 3 uker! Sååå lenge å vente. Skal skifte teipen første gang nå på torsdag å jeg gruer meg litt Er jo veldig spent på hvordan arrene ser ut. Hvordan kjentes deres arr gjennom teipen før dere skiftet første gang? Når jeg kjenner på arrene mine gjennom teipen så kjennes de så store ut...
Lille v Skrevet 18. mars 2013 #26011 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Edit: slettet Endret 18. mars 2013 av Lille v
Lille v Skrevet 18. mars 2013 #26012 Skrevet 18. mars 2013 (endret) Har dere som har operert rundt samme tid som meg (28. feb) skiftet teip enda? Jeg fikk beskjed om å skifte teipen første gang etter 3 uker! Sååå lenge å vente. Skal skifte teipen første gang nå på torsdag å jeg gruer meg litt Er jo veldig spent på hvordan arrene ser ut. Hvordan kjentes deres arr gjennom teipen før dere skiftet første gang? Når jeg kjenner på arrene mine gjennom teipen så kjennes de så store ut... Ble reopr 27.02. PK sa jeg kunne bytte tape etter 12-14 dager. Det gikk helt fint å bytte den og godt var det. Det var ganske ulekkert å gå rundt med gammel og blodig tape. Størknet, dog.. Har inngang rundt areola, så det vistes veldig godt. Arrene ble mye finere denne gang! De kjentes større ut under tapen enn de faktisk var! Har lagt på Mepiform og den kan sitte på i ei uke før neste bytte Men dessverre så ser det ut til at problemet kan ha byttet plass og det blir ny reopr på det nå minste brystet, om det ikke skjer no drastisk...hmfr Endret 18. mars 2013 av Lille v
Gjest Monicaeh Skrevet 18. mars 2013 #26013 Skrevet 18. mars 2013 Har dere som har operert rundt samme tid som meg (28. feb) skiftet teip enda? Jeg fikk beskjed om å skifte teipen første gang etter 3 uker! Sååå lenge å vente. Skal skifte teipen første gang nå på torsdag å jeg gruer meg litt Er jo veldig spent på hvordan arrene ser ut. Hvordan kjentes deres arr gjennom teipen før dere skiftet første gang? Når jeg kjenner på arrene mine gjennom teipen så kjennes de så store ut... Jeg opererte samme dag som deg og jeg fikk beskjed om og bytte mellom 10 til 12 dag. Deretter hver uke. Så i dag bytter jeg for andre gang. Arrene mine kjennes også store ut. Akkurat som at stingene sitter der enda. Aner ikke om dem har detti av :-P
Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26014 Skrevet 18. mars 2013 Jeg opererte samme dag som deg og jeg fikk beskjed om og bytte mellom 10 til 12 dag. Deretter hver uke. Så i dag bytter jeg for andre gang. Arrene mine kjennes også store ut. Akkurat som at stingene sitter der enda. Aner ikke om dem har detti av :-P åh jeg vil også bytte! Teipen ser rimelig ekkel ut etter 18 dager Håper ikke at arrene er like store som de kjennes ut. Det er sikkert stingene jeg kjenner å de går jo bort etter hvert!!
Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26015 Skrevet 18. mars 2013 Ble reopr 27.02. PK sa jeg kunne bytte tape etter 12-14 dager. Det gikk helt fint å bytte den og godt var det. Det var ganske ulekkert å gå rundt med gammel og blodig tape. Størknet, dog.. Har inngang rundt areola, så det vistes veldig godt. Arrene ble mye finere denne gang! De kjentes større ut under tapen enn de faktisk var! Har lagt på Mepiform og den kan sitte på i ei uke før neste bytte Men dessverre så ser det ut til at problemet kan ha byttet plass og det blir ny reopr på det nå minste brystet, om det ikke skjer no drastisk...hmfr Ulekkert ja..Teipen ser skikkeli nasty ut etter 18 dager Mepiform? Er det en spesiell type teip eller? Jeg har kjøpt micropore teip. Tror det var den de brukte på klinikken.
yoggi Skrevet 18. mars 2013 #26016 Skrevet 18. mars 2013 åh jeg vil også bytte! Teipen ser rimelig ekkel ut etter 18 dager Håper ikke at arrene er like store som de kjennes ut. Det er sikkert stingene jeg kjenner å de går jo bort etter hvert!! Mine kjennes også tykke og store ut. Jeg skal først bytte etter 3 uker. Er på uke 2 nå, men kan ikke se noe tegn til blod eller noe. Ikke enda hvertfall.
Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26017 Skrevet 18. mars 2013 Mine kjennes også tykke og store ut. Jeg skal først bytte etter 3 uker. Er på uke 2 nå, men kan ikke se noe tegn til blod eller noe. Ikke enda hvertfall. Teipene mine ser litt mørkere ut akkurat der hvor jeg kjenner arret gjennom. Tror kanskje det er størkna blod. De har også begynt å løsne rundt i kantene sånn at det har festet seg litt rusk på teipen. Er litt redd for å få infeksjon i sårene pga de "skitne" teipene, men regner med at kirurgen ikke ville ha anbefalt 3 uker om det var fare for infeksjon
Gjest Monicaeh Skrevet 18. mars 2013 #26018 Skrevet 18. mars 2013 åh jeg vil også bytte! Teipen ser rimelig ekkel ut etter 18 dager Håper ikke at arrene er like store som de kjennes ut. Det er sikkert stingene jeg kjenner å de går jo bort etter hvert!! Rart at de sier forskjellig på ulike klinikker. Det var veldig behagelig å få bort den første teipen. Størkna blod og møkkete teip :-P Hvor ofte fikk du beskjed om og bytte etter første gang da? I mitt skriv så står det at man ikke skal bytte mer enn 1 gang i uka pga man kan bli veldig sår i huden av og bytte bytte for ofte.
Melli Skrevet 18. mars 2013 #26019 Skrevet 18. mars 2013 4 dager igjen!!!!!! Fredag er det min tur:0) yey!!!
Phibie Skrevet 18. mars 2013 #26020 Skrevet 18. mars 2013 Rart at de sier forskjellig på ulike klinikker. Det var veldig behagelig å få bort den første teipen. Størkna blod og møkkete teip :-P Hvor ofte fikk du beskjed om og bytte etter første gang da? I mitt skriv så står det at man ikke skal bytte mer enn 1 gang i uka pga man kan bli veldig sår i huden av og bytte bytte for ofte. I brevet jeg fikk med meg etter operasjonen står det følgende: "Etter 3 uker fjerner du tapen forsiktig, inspiserer såret og ser at det ikke væsker eller er andre infeksjonstegn som rødme og hevelse. Vask forsiktig over arret og legg på ny tape som skiftes hver annen uke i ytterlige 9 uker. (12 uker til sammen)" Det er tydeligvis store forskjeller fra klinikk til klinikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå