Vigil Skrevet 14. mars 2013 #25981 Skrevet 14. mars 2013 jeg vet ingenting. men jeg kommer til å få et meget dårlig inntrykk av fornebu hvis jeg får denne beskjeden. Jeg hadde ikke denne skjevheten før op så hvorfor skal jeg akseptere det nå liksom:-/ og det synes mellom kløften. det virker som en synlig strek som går neddover som viser at implantatet er mer mot armene enn midten liksom. Må nesten tvinge dem til å gi meg en konsultasjonstime slik at de kan se selv. Forresten hvordan blir arrene etter nytt inngrep ?
Puppenlun Skrevet 14. mars 2013 #25982 Skrevet 14. mars 2013 Så.pk er crådig på gramene sine jeg har fire venniner som nettop har tatt silikon og de har alle 340-370 og vi er ganske gjevnstore allesammen så jeg vet hva jeg vil ha...
Puppmania Skrevet 14. mars 2013 #25983 Skrevet 14. mars 2013 Er det lurt å massere puppene? de er 3 uker + 2 nå. De har begynt å bli ganske myke )))
Mor til 3 små Skrevet 15. mars 2013 #25984 Skrevet 15. mars 2013 Det sa han til meg og, men vet selv at det ikke hadde vært noe problem med 15 gram ekstra, det gjør jo nesten ingen forskjell Opererte i oktober i fjor hva bh str bruker du nå, og hva brukte du før? Jeg bruker 75 a, men fyller den ikke ut...
Gjest Monicaeh Skrevet 15. mars 2013 #25985 Skrevet 15. mars 2013 http://change.com/no/bh-guide Nå har jeg målt meg ved hjelp av Change sin BH kalkulator, og den viste at jeg har en 65DD, men det må jo være helt feil? For jeg har egentlig en liten A-cup.. Bruker vanligvis 75A-B i H&M BH'er.. Jeg var på changes i går og jeg fikk målt meg opp og forhørt meg om bh størrelsene dems. Det stemte de størrelsene du målte deg på nettet. De butikkene som er er spesial butikker for bh'r har spesielle størrelser. Så hvis du går i andre spesial butikker for bh'r så må du gå etter andre mål. Jeg måtte ha 65 F og den satt veldig bra.
Teita Skrevet 15. mars 2013 #25986 Skrevet 15. mars 2013 Jeg var på changes i går og jeg fikk målt meg opp og forhørt meg om bh størrelsene dems. Det stemte de størrelsene du målte deg på nettet. De butikkene som er er spesial butikker for bh'r har spesielle størrelser. Så hvis du går i andre spesial butikker for bh'r så må du gå etter andre mål. Jeg måtte ha 65 F og den satt veldig bra. Åja, ok Blir spennende å se hva jeg ender opp på etter operasjon da!
Nalaya Skrevet 15. mars 2013 #25987 Skrevet 15. mars 2013 hva bh str bruker du nå, og hva brukte du før? Jeg bruker 75 a, men fyller den ikke ut... Brukte tydeligvis helt feil str før, veldig vanlig det når man ikke har pupper å bry seg om haha Brukte 75 a, men 70b satt mye bedre på. Er så smal rundt. Nå bruker jeg 60e, 65 dd eller 70 d disse str bruker jeg både hos change og på lindex. Puppene ser ikke så store ut i klær, mye pga at de implantatene på 295 gram er moderate, dvs at de er breie men har ganske lav projeksjon.
Teita Skrevet 15. mars 2013 #25988 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Noen som vet hva som menes med høyprofilproteser? Stemmer det at disse er smale, men høyere på en måte? Er så vanskelig å forklare Liksom at de går med ut fremover, eller oppover når protesere er liggende? Edit: Noen som vet om det er mulig å sende mail direkte til/med kirurgen? Jeg har egentlig endel spørsmål før operasjonsdatoen, som jeg gjerne skulle snakket med han om. Skal operere på Fornebuklinikken, men på hjemmesiden deres er det kun e-mailadresse til selve klinikken. Endret 15. mars 2013 av Teita
Puppmania Skrevet 15. mars 2013 #25989 Skrevet 15. mars 2013 åh er så dum. klarte å RIVE av teipen i natt fordi den sikkert klødde og nå er det ene arret stygt. er liksom litt hovent og ujevnt hvordan i all verden har jeg klart det ?!
Lille v Skrevet 15. mars 2013 #25990 Skrevet 15. mars 2013 Profil = projeksjon = høyden/strutt på protesen. Som du skriver så er høyprofil "høyden" utover på protesen. Høyprofil har smalere diameter enn medium profil med samme antall gram/cc silikon. Mediumprofil har smalere diameter enn lavprofil osv. Eurosilicone har fire grader av profil: lav, medium, høy og ekstra høy (runde proteser). Regne med andre merker har det samme. anatomiske proteser går mer på cm-mål enn på mengde silikon (gram/cc). Jeg googlet eurosilicone product catalogue for å finne mål og hvilke innlegg jeg har..
Teita Skrevet 15. mars 2013 #25991 Skrevet 15. mars 2013 Profil = projeksjon = høyden/strutt på protesen. Som du skriver så er høyprofil "høyden" utover på protesen. Høyprofil har smalere diameter enn medium profil med samme antall gram/cc silikon. Mediumprofil har smalere diameter enn lavprofil osv. Eurosilicone har fire grader av profil: lav, medium, høy og ekstra høy (runde proteser). Regne med andre merker har det samme. anatomiske proteser går mer på cm-mål enn på mengde silikon (gram/cc). Jeg googlet eurosilicone product catalogue for å finne mål og hvilke innlegg jeg har.. Ok, tusen takk Jeg skal ha Natrelle, anatomiske høyprofilproteser, 295 g.
Mor til 3 små Skrevet 15. mars 2013 #25992 Skrevet 15. mars 2013 Brukte tydeligvis helt feil str før, veldig vanlig det når man ikke har pupper å bry seg om haha Brukte 75 a, men 70b satt mye bedre på. Er så smal rundt. Nå bruker jeg 60e, 65 dd eller 70 d disse str bruker jeg både hos change og på lindex. Puppene ser ikke så store ut i klær, mye pga at de implantatene på 295 gram er moderate, dvs at de er breie men har ganske lav projeksjon. oki:-) jeg har heller ikke brydd meg så mye om undertøyet, siden jeg ikke har funnet noen bh'er som sitter fint. Men det er jo siden jeg nesten er helt flat;-) Jeg skal også ha moderat profil, og kirurgen mente jeg ville ende opp med en stor B eller liten C. Er veldig spent på resultatet. Men må nåk høre om han er sikker på at det ikke er plass til litt mer;-)
Teita Skrevet 15. mars 2013 #25993 Skrevet 15. mars 2013 Er det lurt å massere puppene? de er 3 uker + 2 nå. De har begynt å bli ganske myke ))) Nei, jeg tror virkelig ikke du bør masere de. Har lest at mange har måttet bytte protesene, da de har blitt ødelagt Pga man før trodde at man skulle masere silikonpupper. åh er så dum. klarte å RIVE av teipen i natt fordi den sikkert klødde og nå er det ene arret stygt. er liksom litt hovent og ujevnt hvordan i all verden har jeg klart det ?! Uffda Bare prøv å ikke klø noe mer på det. Ser for meg at jeg kommer til å klø meg ihjel, for jeg klør alltid skikkelig når sårene mine gror, så det hadde ikke forundret meg om det samme skjer med meg
Puppmania Skrevet 15. mars 2013 #25994 Skrevet 15. mars 2013 Nei, jeg tror virkelig ikke du bør masere de. Har lest at mange har måttet bytte protesene, da de har blitt ødelagt Pga man før trodde at man skulle masere silikonpupper. Uffda Bare prøv å ikke klø noe mer på det. Ser for meg at jeg kommer til å klø meg ihjel, for jeg klør alltid skikkelig når sårene mine gror, så det hadde ikke forundret meg om det samme skjer med meg hvordan jeg har tatt av meg støttebhen i søvne og revet av teipen for så å ta på meg bhen skjønner jeg ikke håper arret blir fint igjen !!
Teita Skrevet 15. mars 2013 #25995 Skrevet 15. mars 2013 hvordan jeg har tatt av meg støttebhen i søvne og revet av teipen for så å ta på meg bhen skjønner jeg ikke håper arret blir fint igjen !! Det er ikke mer sannsynlig at du har tatt fingrene under kanten på BH'en og dratt av teipen da? Det blir sikkert bra
Lille v Skrevet 15. mars 2013 #25996 Skrevet 15. mars 2013 Noen av dere som har fått rippling etter opr? Tidlig eller etter en tid?
Puppmania Skrevet 16. mars 2013 #25997 Skrevet 16. mars 2013 I dag, 25 dager etter operasjonen glemte jeg at jeg hadde silikon. GØY ! 1
yoggi Skrevet 17. mars 2013 #25998 Skrevet 17. mars 2013 I dag, 25 dager etter operasjonen glemte jeg at jeg hadde silikon. GØY ! Jeg har 2 ukersdag i morgen hvor lang tid tok det før dere klarte å sove på siden? Og når merket dere at de ble mykere og mindre? De er litt for store for min smak akkurat nå hehe!
Puppmania Skrevet 17. mars 2013 #25999 Skrevet 17. mars 2013 Jeg har 2 ukersdag i morgen hvor lang tid tok det før dere klarte å sove på siden? Og når merket dere at de ble mykere og mindre? De er litt for store for min smak akkurat nå hehe! Jeg begynte å sove på siden etter 15-16 dager
Gjest Monicaeh Skrevet 17. mars 2013 #26000 Skrevet 17. mars 2013 Noen som vet når det er normalt å få tilbake følelsene i brystene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå