Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet noen når man kan begynne å sove uten støttebh ??? jeg har en uke igjen med støttebh og er veldig keen på å sove naken etter det :laugh:

Jeg fikk beskjed om 14 dager med, deretter 4 uker til på dagtid. Men syntes nå etter hvert at det var godt å ha den på på natt, så jeg brukte den sikkert i 4 uker på natt også ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om 14 dager med, deretter 4 uker til på dagtid. Men syntes nå etter hvert at det var godt å ha den på på natt, så jeg brukte den sikkert i 4 uker på natt også ;-)

åh.. jeg får vel bare sende en mld til PK. for jeg gleder meg til å sove uten sammen med kjæresten !

Skrevet

Jeg tror uansett at støttebh + silikonpupper = alfa omega når det gjelder å holde form, og best resultat lengst mulig. Så jeg kommer ihvertfall til å bruke sportsbh så ofte som mulig. (Når jeg er hjemme etc.) Ute blant folk vil jeg jo "flashe" litt :sjenert::fnise:

Gjest Monicaeh
Skrevet

jo takk:0) kjente at jeg hadde tatt noe, men tålte de godt! Yey...gruer meg litt mindre nå når jeg vet jeg kan bli smertelindret uten å bli kvalm;0)

Så bra da :-D En bekymring mindre. Da går det nok kjempefint :-)

Skrevet

Jeg har hatt det i 3 uker..........................

Oi så lenge, da skal ikke jeg klage. :o

Skrevet

Hei jenter :)

Opererte 15. Februar og savner å trene! I papirene mine står det at jeg skal vente fire til seks uker med mosjon/trening. Virker som det er ment at man kan begynne med lett mosjon etter fire uker. Nå på fredag er det jo fire uker siden operasjonen og jeg savner sånn å jogge... Noen som har gjenopptatt joggingen etter så kort tid, evt annen trening?

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg vært på to konsultasjonstimer. Der fikk jeg to ulike svar. Den ene mente jeg kunne ha 300 gr over muskel ( som jeg ønsker ), mens den andre ikke ville legge over, kun under muskel. Han mente jeg hadde for lite hud/ fett til å ha over muskel...

Noen andre som har fått høre det? Hva ville dere gått for?

Skal på en ny konsultasjon imorgen, og er veldig spent på hva han kommer til å si... :-)

Skrevet

Nå har jeg vært på to konsultasjonstimer. Der fikk jeg to ulike svar. Den ene mente jeg kunne ha 300 gr over muskel ( som jeg ønsker ), mens den andre ikke ville legge over, kun under muskel. Han mente jeg hadde for lite hud/ fett til å ha over muskel...

Skal på en ny konsultasjon imorgen, og er veldig spent på hva han kommer til å si... :-)

ville gått for under. Det er lettere å få et naturlig resultat tror jeg

Skrevet

Jeg ville også gått for under. Kanten på implantatene synes mindre dersom du har lite fett og det sies også at det er en mindre sjanse for ripling og kapsling, uten at jeg vet om det faktisk er dokumentert. :)

Skrevet

hei og gratulerer med starten på prosessen:0) selv var jeg på fire forskjellige steder og de sa veldig forskjellig... Jeg landet på den pk som var nærmest det jeg selv hadde forestilt meg og magefølelsen! Når du er ferdig med besøkene dine, samle alt de har sagt, velg den pk som beroliger deg på flest ting du er mest usikker på, og stol på magefølelsen. Men enig med de andre her, under muskel virker som det tryggeste alternativet om de sier forskjellig:0)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har også hørt at under muskel er en slags naturlig BH i seg selv. At det løfter og støtter litt mer enn over. Vet ikke om det stemmer da :)

Skrevet

Jeg har også hørt at under muskel er en slags naturlig BH i seg selv. At det løfter og støtter litt mer enn over. Vet ikke om det stemmer da :)

Det stemmer nok! Mine er så flotte i formen uten bh at nå til sommeren skal jeg bare kjøpe meg et par sånne som dekker nipplene og gå uten bh i t-skjorter, sommerkjoler osv! :D

• Liker 1
Skrevet

Det stemmer nok! Mine er så flotte i formen uten bh at nå til sommeren skal jeg bare kjøpe meg et par sånne som dekker nipplene og gå uten bh i t-skjorter, sommerkjoler osv! :D

Det er drømmen her også; Å kunne gå uten BH!

• Liker 1
Skrevet

Dette blir jo kun ditt valg, men jeg kan bare snakke for meg selv her. Er tynn og 173 høy og har 295 gram, runde over muskel. Ingen som ser at det er silikon utenom når jeg er naken og løfter armene opp over hodet, da viser det at de er trillrunde. Ellers ser de helt like ut som under muskel. Ingen synlig protesekant eller noe.

Dette med kapsling er svært diskutert. De som tar silikon over muskel og får kapsling, kunne nok like gjerne ha fått det om implantatet var under. Dette handler om hvordan kroppen takler fremmedlegemer.

Silikon over ser mer ekte ut når man ligger ned eller beveger seg. De sklir skikkelig ut til siden og hopper opp og ned i alle bevegelser (superviktig med god støtte!) De beveger seg heller ikke med muskelen slik de under pectoralis gjør.

Min kirurg pleide som regel kun legge over så langt det lot seg gjøre, og la kun under så damer som ikke hadde fettvev i det hele tatt. Han mente etter sin egen erfaring at implantater som ble lagt under muskel hadde kortere holdbarhet da de konstant var under press og gnikket mot ribbekassen. Har du implantatet over gnisser silikonen kun mot muskelen.

Positive og negative sider med begge deler :) Helt opp til deg selv :)

Skrevet

Dette blir jo kun ditt valg, men jeg kan bare snakke for meg selv her. Er tynn og 173 høy og har 295 gram, runde over muskel. Ingen som ser at det er silikon utenom når jeg er naken og løfter armene opp over hodet, da viser det at de er trillrunde. Ellers ser de helt like ut som under muskel. Ingen synlig protesekant eller noe.

Dette med kapsling er svært diskutert. De som tar silikon over muskel og får kapsling, kunne nok like gjerne ha fått det om implantatet var under. Dette handler om hvordan kroppen takler fremmedlegemer.

Silikon over ser mer ekte ut når man ligger ned eller beveger seg. De sklir skikkelig ut til siden og hopper opp og ned i alle bevegelser (superviktig med god støtte!) De beveger seg heller ikke med muskelen slik de under pectoralis gjør.

Min kirurg pleide som regel kun legge over så langt det lot seg gjøre, og la kun under så damer som ikke hadde fettvev i det hele tatt. Han mente etter sin egen erfaring at implantater som ble lagt under muskel hadde kortere holdbarhet da de konstant var under press og gnikket mot ribbekassen. Har du implantatet over gnisser silikonen kun mot muskelen.

Positive og negative sider med begge deler :) Helt opp til deg selv :)

Tusen takk for svar!

Har vært på konsultasjon nr 3 idag, og han mente også jeg burde ta over muskel. Så da går jeg for det

Han begrunnet det med akuratt det som du har skrevet her. Skulle trodd det var samme kirurg

Jeg er også 173 høy og tynn, skal ha 295 runde over muskel gleder meg. Har fått tid allerede om en uke, jippi!!

Skrevet

Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger...

Skrevet

hei og gratulerer med starten på prosessen:0) selv var jeg på fire forskjellige steder og de sa veldig forskjellig... Jeg landet på den pk som var nærmest det jeg selv hadde forestilt meg og magefølelsen! Når du er ferdig med besøkene dine, samle alt de har sagt, velg den pk som beroliger deg på flest ting du er mest usikker på, og stol på magefølelsen. Men enig med de andre her, under muskel virker som det tryggeste alternativet om de sier forskjellig:0)

Takk for det! Kjekt å skrive med andre som er i samme båt;-)

Har vært på konsultasjon nr 3 idag, så det blir over muskel. Han sa det var ingen problem. Har fått time 20/3 :-):-)

Ps: blir så merkelig når jeg svarer på innlegg. Teksten kommer liksom i samme ruta som innlegget jeg svarer på... Hva gjør jeg feil?

Skrevet

Ps: blir så merkelig når jeg svarer på innlegg. Teksten kommer liksom i samme ruta som innlegget jeg svarer på... Hva gjør jeg feil?

Du begynner å skrive etter [ / quote] :)

Skrevet

Jeg har fått time til operasjon først i april. Men har ombestemt meg etter å ha lest så mye om Oslo plastikkirurgi... Har noen erfaringer med dem? Hva med plastikkirurgene?? Jeg mente meg på jobb igjen på dag tre..? Er ikke det mulig? Jeg jobber på sentralbord.. Med litt løping til å fra med beskjeder til ulike avdelinger...

jeg har også litt dårlig arrdannelse.. Men større pupper skal jeg ha etter å ha ammet tobarnsfar å gått ned mye i vekt i tillegg..

Skrevet

Du begynner å skrive etter [ / quote] :)

da prøver jeg igjenn;-) takk for svar;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...