Gjest Monicaeh Skrevet 10. mars 2013 #25901 Skrevet 10. mars 2013 når du svarer på en melding får du alternativ " bruk full editor", da er det lett å laste ned bilde. Har litt å si om du bruker pc eller tlf. Flere har også forklart det godt bakover i tråden:0) håper du klarer det, hi hi..;0)
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25902 Skrevet 10. mars 2013 (endret) TIL MONICAEH Oi, de ble VELDIG bra! Og du har anatomiske proteser, 295 gram ikke sant? Men du hadde jo litt pupper fra før også, mer enn meg ihvertfall, så mine blir nok litt mindre. Takk for mail Edit: Så jo nå at du skrev i mailen at du har runde proteser Endret 10. mars 2013 av Teita 1
Gjest Monicaeh Skrevet 10. mars 2013 #25903 Skrevet 10. mars 2013 (endret) TIL MONICAEH Oi, de ble VELDIG bra! Og du har anatomiske proteser, 295 gram ikke sant? Men du hadde jo litt pupper fra før også, mer enn meg ihvertfall, så mine blir nok litt mindre. Takk for mail Edit: Så jo nå at du skrev i mailen at du har runde proteser Så koselig med så hyggelig respons :-) Jeg er veldig fornøyd med 295cc. Hadde bare 75 A fra før, så de var jo ikke så store, hehe. Håper du også blir super fornøyd med 295 anatomiske proteser. Du har sikkert skrivd det før, men når skal du operere? Endret 10. mars 2013 av Monicaeh
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25904 Skrevet 10. mars 2013 Så koselig med så hyggelig respons :-) Jeg er veldig fornøyd med 295cc. Hadde bare 75 A fra før, så de var jo ikke så store, hehe. Håper du også blir super fornøyd med 295 anatomiske proteser. Du har sikkert skrivd det før, men når skal du operere? Dine var ihvertfall større enn mine A-cup pupper Jeg skal operere 9 april! Fire uker og to dager til. Gruer meg masse, men jeg tror egentlig at grunnen til at jeg gruer meg, er fordi jeg er så redd de blir "for små" når jeg skal legge så mye penger i det. Men gleder meg også da
Melli Skrevet 10. mars 2013 #25905 Skrevet 10. mars 2013 så superfine:0) !!!!!! Gratulerer så mye, skikkelig misunnelig;0) drømmer om like fint resultat. Må muligens ha litt mer fordi jeg har litt brede skuldre, men regner med ca samme sluttstrl. Åhh....tiden går så saaakte..... :0)
Gjest DrManhattan Skrevet 10. mars 2013 #25906 Skrevet 10. mars 2013 Jeg kan jo ikke nekte på at det ser fint ut, jeg skal ikke være så naiv at jeg ikke ser det estetiske i disse brystene som er blitt kosmetisk utformet, men jeg er nysjerrig, om noen skriver om at de ønsker å legge inn silikon så kommer menn inn og skriver at de foretrekker kun de ekte brystene og at sånne "silikonpupper" bare er stygt. Hva er sannheten om menn egentlig? Dere som har operert og noen sikkert vist overdelen deres til menn, sier de det samme da eller er vi kansje så dumme at vi ikke ser forskjell?
Gjest Monicaeh Skrevet 10. mars 2013 #25907 Skrevet 10. mars 2013 Dine var ihvertfall større enn mine A-cup pupper Jeg skal operere 9 april! Fire uker og to dager til. Gruer meg masse, men jeg tror egentlig at grunnen til at jeg gruer meg, er fordi jeg er så redd de blir "for små" når jeg skal legge så mye penger i det. Men gleder meg også da Det skjønner jeg veldig godt. Har du tatt sånn scanning for og se hvordan resultatet blir på din egen kropp? Kanskje diskutere med Schistad om og få legge inn en str større. Er så dumt og gå igjennom denne operasjonen uten og bli fornøyd. Jeg ønsker deg ihvertfall masse lykke til uansett :-)
Gjest Monicaeh Skrevet 10. mars 2013 #25908 Skrevet 10. mars 2013 så superfine:0) !!!!!! Gratulerer så mye, skikkelig misunnelig;0) drømmer om like fint resultat. Må muligens ha litt mer fordi jeg har litt brede skuldre, men regner med ca samme sluttstrl. Åhh....tiden går så saaakte..... :0) Tusen takk :-) Hyggelig og høre! Ja, kroppfasong har mye og si for resultatet. Jeg har blitt en 75C og muligens du må ha 350 for og oppnå samme strørrelse. Rare greier, hehe. Tiden går alltid sakte når man venter på noe godt ;-)
Pernille:91 Skrevet 10. mars 2013 #25909 Skrevet 10. mars 2013 hvor lenge måtte dere gå med sportsbhen og når kunne dere begynne å gå med spilebh igjen?
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25910 Skrevet 10. mars 2013 Det skjønner jeg veldig godt. Har du tatt sånn scanning for og se hvordan resultatet blir på din egen kropp? Kanskje diskutere med Schistad om og få legge inn en str større. Er så dumt og gå igjennom denne operasjonen uten og bli fornøyd. Jeg ønsker deg ihvertfall masse lykke til uansett :-) Jeg skal bruke Dr. Marius Barstad, og det var han som sa jeg måtte ha 295 gram. Jeg spurte om å få mer, men det hørtes ikke ut som at det var mulig.. Da ville jeg visst få pupper under armen, fordi jeg har så smal overkropp. Men jeg skal spørre (les: mase) en siste gang på operasjonsdagen Tusen takk!
Milli30 Skrevet 10. mars 2013 #25911 Skrevet 10. mars 2013 Jeg skal bruke Dr. Marius Barstad, og det var han som sa jeg måtte ha 295 gram. Jeg spurte om å få mer, men det hørtes ikke ut som at det var mulig.. Da ville jeg visst få pupper under armen, fordi jeg har så smal overkropp. Men jeg skal spørre (les: mase) en siste gang på operasjonsdagen Tusen takk! Jeg ville stolt på hans vurderinger mtp str. Jeg fikk samme beskjed ang pupper under armene og at jeg ikke burde ha mer enn 240 gr i moderat profil. Hvis jeg skulle hatt mer måtte jeg opp i høyprofil proteser fordi de er litt smalere enn protesene i moderat profil. Skal du ha moderat profil? Jeg er forresten fornøyd med mitt resultat med 240 gr, gikk fra 70B til 70D. Lykke til!
Milli30 Skrevet 10. mars 2013 #25912 Skrevet 10. mars 2013 hvor lenge måtte dere gå med sportsbhen og når kunne dere begynne å gå med spilebh igjen? Jeg måtte gå med sportsbgh i 6 uker, deretter BH uten spiler frem til 6 mnd etter operasjonen. Jeg har derfor enda ikke begynt med spiler, er 4 mnd siden operasjon. Litt forskjellig praksis og tilbakemeldinger fra kirurger avhengig av hvor man er operert.
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25913 Skrevet 10. mars 2013 Jeg ville stolt på hans vurderinger mtp str. Jeg fikk samme beskjed ang pupper under armene og at jeg ikke burde ha mer enn 240 gr i moderat profil. Hvis jeg skulle hatt mer måtte jeg opp i høyprofil proteser fordi de er litt smalere enn protesene i moderat profil. Skal du ha moderat profil? Jeg er forresten fornøyd med mitt resultat med 240 gr, gikk fra 70B til 70D. Lykke til! Ja, jeg stoler jo på han, men er likevel skuffet. Jeg har så inderlig lyst på en C-cup, men jeg tror ikke det blir mer enn en B. Jeg tror han sa at jeg skulle ha anatomiske, høyprofilproteser. Skjønner ikke helt forskjellen på profilene? Hvor opererte du?
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25914 Skrevet 10. mars 2013 Har du tatt sånn scanning for og se hvordan resultatet blir på din egen kropp? Beklager, glemte helt å svare på det. Ja, jeg tok sånn scanning. Syns de så veldig små ut. Kanskje to cm ut fra brystvortene mine.
Milli30 Skrevet 10. mars 2013 #25915 Skrevet 10. mars 2013 Ja, jeg stoler jo på han, men er likevel skuffet. Jeg har så inderlig lyst på en C-cup, men jeg tror ikke det blir mer enn en B. Jeg tror han sa at jeg skulle ha anatomiske, høyprofilproteser. Skjønner ikke helt forskjellen på profilene? Hvor opererte du? Hvilken BH str har du nå da? Jeg ble operert av Marius Barstad på Fornebuklinikken. Høyprofilproteser står mer ut enn moderat profil som er litt lavere og bredere.
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25916 Skrevet 10. mars 2013 Hvilken BH str har du nå da? Jeg ble operert av Marius Barstad på Fornebuklinikken. Høyprofilproteser står mer ut enn moderat profil som er litt lavere og bredere. En liten A-cup.. Det er han som skal operere på meg også Åja, jeg trodde det var hvor høyt eller lavt de ble plassert jeg Jaja, men da vet jeg det.
Milli30 Skrevet 10. mars 2013 #25917 Skrevet 10. mars 2013 En liten A-cup.. Det er han som skal operere på meg også Åja, jeg trodde det var hvor høyt eller lavt de ble plassert jeg Jaja, men da vet jeg det. Tipper du blir en C jeg altså.. bruker du 70/75 rundt?
Teita Skrevet 10. mars 2013 #25918 Skrevet 10. mars 2013 Tipper du blir en C jeg altså.. bruker du 70/75 rundt? Nå har jeg aldri målt meg ordentlig, men på HM BH'er bruker jeg 75 ihvertfall
Gjest Kaie Skrevet 11. mars 2013 #25919 Skrevet 11. mars 2013 Da har jeg fått opr.dato :-) Gleder meg masse, samtidig som det er litt skummelt. skal operere 15.april så da blir jeg klar til sommeren :-) Skal ha runde, over muskelen og mellom 250 og 300.
Teita Skrevet 11. mars 2013 #25920 Skrevet 11. mars 2013 http://change.com/no/bh-guide Nå har jeg målt meg ved hjelp av Change sin BH kalkulator, og den viste at jeg har en 65DD, men det må jo være helt feil? For jeg har egentlig en liten A-cup.. Bruker vanligvis 75A-B i H&M BH'er..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå