mrsbb Skrevet 8. mars 2013 #25861 Skrevet 8. mars 2013 Å misunner deg! Jeg tok dagen før deg, og det er først i dag jeg begynner å kunne ordne meg mat og drikke. Skal egentlig dusje i dag, men jeg tør ikke så venter til i morgen. Kvalmen henger fortsatt igjen så jeg skal prøve og kutte smertestillende i dag for å se om formen blir bedre. Jeg trodde jeg takler smerte bra i og med at tattoo på ankelen var barnemat for meg...mens dette derimot var et helvete. Men det er nok bare meg som takler langvarig smerte dårlig. Samboeren min klarte å slå borti den ene puppen i går natt, og da trodde jeg at jeg skulle dø hehe. Ikke la meg skremme dere jenter, jeg er nok bare en stor pyse! Jeg har riktignok hatt to dager hvor jeg kun har ligge rett ut omtrent da. Ligget høyt med ryggen, dag som natt! Jeg var veldig kvalm i går og idag, så da tok jeg kvalmestillenede - anbefales! Dusjen i stad gjorde underverker!! Anbefaler deg en dusj, det var nydelig. Var en tur på kjøpesenteret istad for å kjøpe meg en ny støttebh, det har derimot tappet meg for enegri. Sofan resten av kvelden nå. Goood bedring !!
Gjest Monicaeh Skrevet 8. mars 2013 #25862 Skrevet 8. mars 2013 Hvor mye får du ta i Norge og hvordan bestemmer egentlig kirurgen hvor mye du får ta? Jeg trodde det var 520, men skal absolutt ikke si noe sikkert. Kirurgen målte byst lengden min, regner med at noe av vurderingen ligger der.
Jinxy Skrevet 8. mars 2013 #25863 Skrevet 8. mars 2013 Hei! Er ny her. Skal på konsultasjonstime på mandag og tirsdag. Lurer på om det er noen her inne som har operert på kolibri medical Sandnes eller ved Stavanger plstikkirurgi? Jeg har operert meg ved Kolibri Medical 1
Karenina Skrevet 8. mars 2013 #25864 Skrevet 8. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle får lagt inn så mye Jeg får bare 295 gram, og jeg har en A- cup fra før. Har lyst på mer! Jeg kan bare legge inn 250 eller 285 cc, og jeg har ikke en A-cup engang, så synes ikke du burde være misfornøyd med det Hvor høy er du og hva veier du? Selv er jeg 177 og veier 65.
Megogmine Skrevet 8. mars 2013 #25865 Skrevet 8. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle får lagt inn så mye Jeg får bare 295 gram, og jeg har en A- cup fra før. Har lyst på mer! Det har vel noe med kroppsfasongen og gjøre! Jeg er stor, brede skuldre og høy! Derfor fikk jeg så masse! !Urgangspunktet mitt var som Schistad sa: ikke eksisterende:) altså, jeg hadde ingen ting! Nå har jeg fått C cup i støttebh:) og de er flotte:)
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25866 Skrevet 8. mars 2013 Jeg kan bare legge inn 250 eller 285 cc, og jeg har ikke en A-cup engang, så synes ikke du burde være misfornøyd med det Hvor høy er du og hva veier du? Selv er jeg 177 og veier 65. Syns bare det så så lite ut, og når jeg skal betale 37000 for det, så skulle jeg ønske jeg kunne fått litt mer.. Jeg er 170 og veier 58 kg Det har vel noe med kroppsfasongen og gjøre! Jeg er stor, brede skuldre og høy! Derfor fikk jeg så masse! !Urgangspunktet mitt var som Schistad sa: ikke eksisterende:) altså, jeg hadde ingen ting! Nå har jeg fått C cup i støttebh:) og de er flotte:) Er nok de brede skuldrene åsånt jeg mangler for å kunne fått mer da.. Så heldig du er
Mor til 3 små Skrevet 8. mars 2013 #25868 Skrevet 8. mars 2013 Vet ikke helt hvordan man svarer på de bestemte meld...;-)
Nalaya Skrevet 8. mars 2013 #25869 Skrevet 8. mars 2013 Syns bare det så så lite ut, og når jeg skal betale 37000 for det, så skulle jeg ønske jeg kunne fått litt mer.. Jeg er 170 og veier 58 kg Er nok de brede skuldrene åsånt jeg mangler for å kunne fått mer da.. Så heldig du er Jeg er høyere enn deg, men slankere og har 295. Da gikk jeg fra liten b til d cup. 600 gram kan faktisk se mindre ut på noen enn 300 gjør på andre. Så ikke heng deg sånn opp i gram, og heller tenk over ca hvilken str du vil ha etterpå.
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25870 Skrevet 8. mars 2013 Jeg er høyere enn deg, men slankere og har 295. Da gikk jeg fra liten b til d cup. 600 gram kan faktisk se mindre ut på noen enn 300 gjør på andre. Så ikke heng deg sånn opp i gram, og heller tenk over ca hvilken str du vil ha etterpå. Å, det var godt å høre! Hvordan proteser har du? Jeg skal ha anatomiske, under muskel. Jeg har en A- cup, og ønsker en C- cup, men kirurgen sa ingenting om hvilken cupstørrelse jeg kommer til å ende opp med, og ifølge hjemmesiden til Fornebuklinikken så går man opp én cupstørrelse med 200-300 gram.
Pie84 Skrevet 8. mars 2013 #25871 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Å, det var godt å høre! Hvordan proteser har du? Jeg skal ha anatomiske, under muskel. Jeg har en A- cup, og ønsker en C- cup, men kirurgen sa ingenting om hvilken cupstørrelse jeg kommer til å ende opp med, og ifølge hjemmesiden til Fornebuklinikken så går man opp én cupstørrelse med 200-300 gram. Jeg tok 255cc under muskel på Fornebuklinikken og var en liten A før og nå er jeg D. Men dem ser overhode ikke så store ut som man automatisk tenker når man ser bokstaven D. De er veldig naturlige, som jeg ønsket =) Brukte bare bhèr fra H&M før og da ble det 70A, men er jo smalere rundt så burde nok brukt 65, med H&M fører kun 65A og den str ble alt for liten igjen. På Change nå er jeg en 65D. Var kanskje en 65B på change før operasjonen? Men er bare noe jeg tipper =) Så str på cc kan variere veldig mye fra person til person. Endret 8. mars 2013 av Pie84
Karenina Skrevet 8. mars 2013 #25872 Skrevet 8. mars 2013 Da var tidenes pinligste samtale overstått, å fortelle pappa om planene! Sykt awkward..
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25873 Skrevet 8. mars 2013 Jeg tok 255cc under muskel på Fornebuklinikken og var en liten A før og nå er jeg D. Men dem ser overhode ikke så store ut som man automatisk tenker når man ser bokstaven D. De er veldig naturlige, som jeg ønsket =) Brukte bare bhèr fra H&M før og da ble det 70A, men er jo smalere rundt så burde nok brukt 65, med H&M fører kun 65A og den str ble alt for liten igjen. På Change nå er jeg en 65D. Var kanskje en 65B på change før operasjonen? Men er bare noe jeg tipper =) Så str på cc kan variere veldig mye fra person til person. Ok, tusen takk for svar Da krysser jeg fingrene for at de blir større enn jeg tror. Hvilken kirurg hadde du? Jeg skal opereres av Marius Barstad.
Pie84 Skrevet 8. mars 2013 #25874 Skrevet 8. mars 2013 Ok, tusen takk for svar Da krysser jeg fingrene for at de blir større enn jeg tror. Hvilken kirurg hadde du? Jeg skal opereres av Marius Barstad. Hadde og Marius Barstad =)
Mor til 3 små Skrevet 8. mars 2013 #25875 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har operert meg ved Kolibri Medical Var du fornøyd me kolibri Sandnes?
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25876 Skrevet 8. mars 2013 Hadde og Marius Barstad =) Ok Var du formøyd med han? Hvordan var smertene etterpå? Gruer meg sånn til det..
Pie84 Skrevet 8. mars 2013 #25877 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Ok Var du formøyd med han? Hvordan var smertene etterpå? Gruer meg sånn til det.. Ja er fornøyd. Hele healingsprosessen tok litt tid, men syns ikke smertene var så ille at man ikke holdt ut. Fikk litt smertestillende etter at jeg våknet fra Operasjonen siden jeg hadde en biltur på en halvtimes tid. Og etter det mener jeg bare jeg tok en sånn sterk smertestillende som man får med hjem en gang, men det pga at jeg ikke bor i Oslo og hadde derfor en temmelig lang biltur hjem på da 2. Trengte ikke ta kvalmetabelettene. Tok bare paracet som angitt i papirene jeg fikk med hjem. Men sluttet vel med det når det sto i papirene at jeg kunne det. Var vel på dag 3. Endret 8. mars 2013 av Pie84
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25878 Skrevet 8. mars 2013 Ja er fornøyd. Hele healingsprosessen tok litt tid, men syns ikke smertene var så ille at man ikke holdt ut. Fikk litt smertestillende etter at jeg våknet fra Operasjonen siden jeg hadde en biltur på en halvtimes tid. Og etter det mener jeg bare jeg tok en sånn sterk smertestillende som man får med hjem en gang, men det pga at jeg ikke bor i Oslo og hadde derfor en temmelig lang biltur hjem på da 2. Trengte ikke ta kvalmetabelettene. Tok bare paracet som angitt i papirene jeg fikk med hjem. Men sluttet vel med det når det sto i papirene at jeg kunne det. Var vel på dag 3. ok, tusen takk for svar
Megogmine Skrevet 9. mars 2013 #25879 Skrevet 9. mars 2013 Første natten er over..dette går mye bedre enn jeg trodde det skulle gjøre! Tar alt av tbl som foreskrevet, men har ikke antydning til kvalme engang..er bare føre var:) har enda ikke hatt behov for mer enn paracet og tar arcoxia som jeg har fått beskjed om! Jeg er sååå lykkelig og må se meg i speilet hele tiden:) Også et spørsmål. .jeg har fått sånn nedpress bånd, men det gnager så veldig under armen, noen som har noen lure tips?
Nalaya Skrevet 9. mars 2013 #25880 Skrevet 9. mars 2013 Å, det var godt å høre! Hvordan proteser har du? Jeg skal ha anatomiske, under muskel. Jeg har en A- cup, og ønsker en C- cup, men kirurgen sa ingenting om hvilken cupstørrelse jeg kommer til å ende opp med, og ifølge hjemmesiden til Fornebuklinikken så går man opp én cupstørrelse med 200-300 gram. De fleste opplever nok å gå opp mer enn 1 cup med ca 300 gram Jeg har runde med moderat profil over muskel Masse lykke til, de blir nok kjempefine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå