yoggi Skrevet 7. mars 2013 #25841 Skrevet 7. mars 2013 Synes det gikk fint å dusje. Fikk litt hjelp av kjæresten min da Var ikke vondt så lenge jeg var forsiktig med å bruke armene. Vasket båndet og bhen på 60 grader Takk for svar ja tror jeg skal ta med en liten krakk i dusjen som jeg kan sitte på. Hehe
Phibie Skrevet 7. mars 2013 #25842 Skrevet 7. mars 2013 Takk for svar ja tror jeg skal ta med en liten krakk i dusjen som jeg kan sitte på. Hehe Haha, nei det er ikke så dumt! Men det var veeeldig godt å dusje. Følte meg faktisk mye bedre etterpå. Går bra så lenge du er forsiktig å ikke stresser!
Megogmine Skrevet 7. mars 2013 #25843 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har under. Jeg tror jeg er så kvalm fordi jeg ligger så mye. Kvalmen er absolutt ikke ille altså, i forhold til smerten. Er du heldig, så får du ikke like vondt som meg. I dag er dag 3 og endelig kjenner jeg litt forbedringer ja lurt å ta god tid til å bli bedre. Jeg skal legge inn over muskelen, og de sier jo at det ikke er så vondt! Krysser fingrene:) så fint at du føler deg litt bedre nå da..jeg er nettopp ferdig med dusjen og gruer meg til hvordan håret kommer til å se ut imorgen. .for ikke å snakke om over helgen..hehe! Er tør shampoo tingen kanskje?
Phibie Skrevet 8. mars 2013 #25844 Skrevet 8. mars 2013 Jeg skal legge inn over muskelen, og de sier jo at det ikke er så vondt! Krysser fingrene:) så fint at du føler deg litt bedre nå da..jeg er nettopp ferdig med dusjen og gruer meg til hvordan håret kommer til å se ut imorgen. .for ikke å snakke om over helgen..hehe! Er tør shampoo tingen kanskje? Lykke til!
Vasehøna Skrevet 8. mars 2013 #25845 Skrevet 8. mars 2013 Tør sjampo fungerer veldig bra :-) Jeg opererte i øret for en stund siden, og da var tør sjampo min bestevenn :-)
mrsbb Skrevet 8. mars 2013 #25846 Skrevet 8. mars 2013 Jeg oppererte tirsdag 5 mars, og føler meg allerede i bedre form. Har nå vært tolv timer uten smertestillenede!! , ellers har jeg tatt 2x500g paracet hver 4. time. Var på kontroll i går, og alt så kjempe fint ut. Etter kontrollen har jeg turt litt mer, da jeg fikk beskjed om at jeg var veldig forsiktig. Nå tørr jeg å reise meg opp fra sofan selv,(selvom det tar litt tid noen ganger) og jeg GLEDER meg til å dusje allerede etterpå. Jeg lo godt når jeg leste gjennom papirene hvor det stod at jeg ville oppleve "kram snø" i brystene, og jaggu har jeg kram snø i brystene nå. Det er en rar følelse. Noen som også har hatt det sånn, og hvor lenge varer den følelsene? Jeg la inn 325cc i venster og 350cc i høyre, over muskell. Hadde ca en B før, veldig nysgjerrig på hva jeg ender opp med. -J
Vasehøna Skrevet 8. mars 2013 #25847 Skrevet 8. mars 2013 Åh, takk for det oppmuntrende innlegget! Jeg skal operere i begynnelsen på april, og har grua meg veldig pga smertene, selv om jeg tåler en god del. Hvor lenge må man vente før man kan ta av bandasjen, og å dusje?
mrsbb Skrevet 8. mars 2013 #25848 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Åh, takk for det oppmuntrende innlegget! Jeg skal operere i begynnelsen på april, og har grua meg veldig pga smertene, selv om jeg tåler en god del. Hvor lenge må man vente før man kan ta av bandasjen, og å dusje? Vet ikke om det var til meg du skrev, men jeg kan svare på jeg har opplevd og erfart på disse dagene. Jeg syns selv jeg tåler mye smerte, så jeg personlig kan jeg ikke si jeg har hatt vondt. Jeg har bare vært utrooolig støl! Men som sagt, jeg har tatt smertestillende hver 4.time. Om natta har jeg ikke tatt, og det har vært helt okei å våkne opp. Jeg fikk på kompress under brystene bare, og det skulle jeg ta vekk dag 1. Jeg hadde da kompressen under støttebh! Og dusje kunne jeg gjøre allerede i går, men da var jeg så sliten at jeg ikke orkert. De sier alt fra 2-4 dager før man kan dusje. Edit: La til en ting -J Endret 8. mars 2013 av Fris123
Vasehøna Skrevet 8. mars 2013 #25849 Skrevet 8. mars 2013 Det var til deg Ok. Det hørres jo ikke så gale ut allikevel, jeg får bare bite tenna sammen og glede meg til resultatet
Mor til 3 små Skrevet 8. mars 2013 #25850 Skrevet 8. mars 2013 Hei! Er ny her. Skal på konsultasjonstime på mandag og tirsdag. Lurer på om det er noen her inne som har operert på kolibri medical Sandnes eller ved Stavanger plstikkirurgi?
Tvins Skrevet 8. mars 2013 #25851 Skrevet 8. mars 2013 Heisann igjen Jeg lurer egentlig litt på dette med løft eller ikke løft.. Har nå sett sånn omlag en million før og etterbilder på nett av personer som ser ut som de har like mye heng som meg men som kun har fått lagt inn fyll. Noen som veit hva som avgjør om man trenger løft eller ikke? Kjenner jeg blir litt stressa av og til i denne jungelen av pupper
Tvins Skrevet 8. mars 2013 #25852 Skrevet 8. mars 2013 Hei:-) jeg er ny her, men har lest litt her i en stund. Kanskje du har skrevet det- men jeg har ikke funnet det, om hva du gjorde:-) jeg har tatt løft, å innlegg. Arrene nedover synes nesten ikke:-)
Cheesy Skrevet 8. mars 2013 #25853 Skrevet 8. mars 2013 O lykke! Da har jeg booket meg inn til operasjon på Fornebu klinikken 21. Juni ! Leeeenge til, men passet seg best slik Skal opereres av Dr. Marius Barstad , andre her inne som har blitt operert av han ? Spennende!! Jeg skal inn på Fornebu hos Pål, den 17 juni Gleder meg, men gruer meg!! Tida går syykt fort!
Tvins Skrevet 8. mars 2013 #25854 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Hei:-) Er det noen her som har operert seg hos Plastikkirurgene, pilestredet park. Hos tammy ? Endret 8. mars 2013 av Tvins
yoggi Skrevet 8. mars 2013 #25855 Skrevet 8. mars 2013 Jeg oppererte tirsdag 5 mars, og føler meg allerede i bedre form. Har nå vært tolv timer uten smertestillenede!! , ellers har jeg tatt 2x500g paracet hver 4. time. Var på kontroll i går, og alt så kjempe fint ut. Etter kontrollen har jeg turt litt mer, da jeg fikk beskjed om at jeg var veldig forsiktig. Nå tørr jeg å reise meg opp fra sofan selv,(selvom det tar litt tid noen ganger) og jeg GLEDER meg til å dusje allerede etterpå. Jeg lo godt når jeg leste gjennom papirene hvor det stod at jeg ville oppleve "kram snø" i brystene, og jaggu har jeg kram snø i brystene nå. Det er en rar følelse. Noen som også har hatt det sånn, og hvor lenge varer den følelsene? Jeg la inn 325cc i venster og 350cc i høyre, over muskell. Hadde ca en B før, veldig nysgjerrig på hva jeg ender opp med. -J Å misunner deg! Jeg tok dagen før deg, og det er først i dag jeg begynner å kunne ordne meg mat og drikke. Skal egentlig dusje i dag, men jeg tør ikke så venter til i morgen. Kvalmen henger fortsatt igjen så jeg skal prøve og kutte smertestillende i dag for å se om formen blir bedre. Jeg trodde jeg takler smerte bra i og med at tattoo på ankelen var barnemat for meg...mens dette derimot var et helvete. Men det er nok bare meg som takler langvarig smerte dårlig. Samboeren min klarte å slå borti den ene puppen i går natt, og da trodde jeg at jeg skulle dø hehe. Ikke la meg skremme dere jenter, jeg er nok bare en stor pyse!
Megogmine Skrevet 8. mars 2013 #25856 Skrevet 8. mars 2013 Spennende!! Jeg skal inn på Fornebu hos Pål, den 17 juni Gleder meg, men gruer meg!! Tida går syykt fort! Jeg har vært hos pål idag! Og jeg har bare en ting å si: GLED DEG:) Ble 520 i begge puppene på meg, og har fått bh i C cup! !Jeg elsker de allerede:)
Tove615 Skrevet 8. mars 2013 #25857 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har vært hos pål idag! Og jeg har bare en ting å si: GLED DEG:) Ble 520 i begge puppene på meg, og har fått bh i C cup! !Jeg elsker de allerede:) Gratulerer!!:-)
Teita Skrevet 8. mars 2013 #25858 Skrevet 8. mars 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor alle får lagt inn så mye Jeg får bare 295 gram, og jeg har en A- cup fra før. Har lyst på mer!
Gjest Monicaeh Skrevet 8. mars 2013 #25859 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor alle får lagt inn så mye Jeg får bare 295 gram, og jeg har en A- cup fra før. Har lyst på mer! Jeg la også inn 295 cc, men jeg kunne få lov inntil 400. Er 155 høy og veier 45 kg, så virka ikke ut som begrensningene var så små Endret 8. mars 2013 av Monicaeh
Gjest DrManhattan Skrevet 8. mars 2013 #25860 Skrevet 8. mars 2013 Hvor mye får du ta i Norge og hvordan bestemmer egentlig kirurgen hvor mye du får ta?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå