Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 21 år som har tenkt på å forstørre brystene mine i sikkert en fem år, men ville vente til jeg var sikker åp at de var ferdig utvokst.

Jeg har vært på to konsultasjonstimer i Oslo denne uken, den første på Teres Nobel, og den andre var jeg på nå iidag, Aviva Helse. På Teres Nobel sa legen at han ville legge inn maks 290 cc, noe jeg i og for seg syntes hørtes og aså greit ut, ettersom jeg ikke hadde tenkt så mye over størrelse i forkant ettersom jeg jo ikke aner hva det er plass til osv.

På Aviva Helse idag, sa legen at han kunne legge inn hvertfall 400 cc, og sikkert mer om jeg ville også, men jeg har ikke behov for at de skal bli ekstremt store. Så vi så på animasjoner fra 300cc og opp til 400cc, og nå lurer jeg fælt på hva jeg skal velge. jeg har igrunn bestemt meg for å opereres på Aviva.

Jeg ble også ganske glad, men også litt stressa da de sa de hadde ledig time for operasjon allerede på mandagen. Dette passer iogforseg ganske bra, siden jeg skal begynne i ny jobb snart, og vil helst ikke sykmelde meg for å ta brystforstørrelse så tidlig i en ny jobb. Er dette veldig kjapt? Burde jeg vente lenger? Jeg har jo bestemt meg for å gjøre det, og det er et godt tidspunkt som passer bra, men ble litt stressa over at jeg kan gjøre det så fort. neste gang det kan passe blir vel om noen måneder isåfall, og nå da jeg har vært på konsultasjoner, har jeg egentlig veldig lyst til å gjøre det på mandag.

Jeg er 169 høy og veier 60 kg. Legen sa at han nok ville legge innleggene under muskelen, om jeg ikke valgte en mindre størrelse.

Hva tror dere?

Jeg syns animasjonene av 400cc ser veldig fine ut, men det er jo ganske stort, og jeg har ikke lyst til at det skal synes veldig at de er uekte og at folk veldig lett skal kunne se at det er silikon.

Har dere noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om aviva jeg, men du bør går der du føler du får best connection med kirurgen. Høyde og vekt spiller heller ikke så stor rolle på om 400 gram blir for stort til deg, bredde på brystkasse og hvilken profil som blir brukt har mye å si.

Men jeg har forstått at colosseumklinikken er svært professjonell og har et godt rykte.

Skrevet

Hei, jeg er ei jente på 21 år som har tenkt på å forstørre brystene mine i sikkert en fem år, men ville vente til jeg var sikker åp at de var ferdig utvokst.

Jeg har vært på to konsultasjonstimer i Oslo denne uken, den første på Teres Nobel, og den andre var jeg på nå iidag, Aviva Helse. På Teres Nobel sa legen at han ville legge inn maks 290 cc, noe jeg i og for seg syntes hørtes og aså greit ut, ettersom jeg ikke hadde tenkt så mye over størrelse i forkant ettersom jeg jo ikke aner hva det er plass til osv.

På Aviva Helse idag, sa legen at han kunne legge inn hvertfall 400 cc, og sikkert mer om jeg ville også, men jeg har ikke behov for at de skal bli ekstremt store. Så vi så på animasjoner fra 300cc og opp til 400cc, og nå lurer jeg fælt på hva jeg skal velge. jeg har igrunn bestemt meg for å opereres på Aviva.

Jeg ble også ganske glad, men også litt stressa da de sa de hadde ledig time for operasjon allerede på mandagen. Dette passer iogforseg ganske bra, siden jeg skal begynne i ny jobb snart, og vil helst ikke sykmelde meg for å ta brystforstørrelse så tidlig i en ny jobb. Er dette veldig kjapt? Burde jeg vente lenger? Jeg har jo bestemt meg for å gjøre det, og det er et godt tidspunkt som passer bra, men ble litt stressa over at jeg kan gjøre det så fort. neste gang det kan passe blir vel om noen måneder isåfall, og nå da jeg har vært på konsultasjoner, har jeg egentlig veldig lyst til å gjøre det på mandag.

Jeg er 169 høy og veier 60 kg. Legen sa at han nok ville legge innleggene under muskelen, om jeg ikke valgte en mindre størrelse.

Hva tror dere?

Jeg syns animasjonene av 400cc ser veldig fine ut, men det er jo ganske stort, og jeg har ikke lyst til at det skal synes veldig at de er uekte og at folk veldig lett skal kunne se at det er silikon.

Har dere noen anbefalinger?

Hei, tenkte jeg ville svare deg siden jeg selv var ganske usikker på str. og brukte god tid på å komme frem til hva jeg synes var passe. Jeg hadde god nytte av å ta "ristesten". Gikk rundt hjemme med risposer i bh`n, fyll opp med så mange gram du tror vil passe, og ikke minst, prøv med forskjellige klær, så ser du litt sånn ca hvordan det blir. Jeg følte selv med ristesten at grensen for meg gikk ved 350 cc følte at 320cc var passe da. Nå har jeg fått 335cc under muskel og synes iallefall ikke det er for mye..

OP for 4 uker siden så jeg er fortsatt spent på det endelige resultatet..

Skrevet

Jeg var også blå og hadde mye hevelse på sidene under armene, tror det er ganske normalt.

Jeg brukte Triumph Tri-Action sports-bh fra klinikken de første 6 ukene, deretter andre spileløse BHer.

Man skal kun ha støtte til puppene, de skal ikke klemmes inn eller løftes opp. Håper du blir fornøyd med resultatet :-)

Tusen takk for svar! Gleder meg til å bruke en annen BH etter hvert og spent på å se hvordan resultatet blir :)

Skrevet

Noen som har reagert på tapen her? Jeg tror jeg reagerer nå. Etter over 4 mnd. Er ikke det litt rart? Jeg har klødd litt der i det siste og da jeg tok av tapen nå i dusjen så var det ganske rødt der tapen hadde vært. I form etter tapen liksom. Tenkte å sove uten i natt i hvert fall. Ska til pk på mandag uansett så kan snakke m han då kanskje.

Skrevet

Noen som har reagert på tapen her? Jeg tror jeg reagerer nå. Etter over 4 mnd. Er ikke det litt rart? Jeg har klødd litt der i det siste og da jeg tok av tapen nå i dusjen så var det ganske rødt der tapen hadde vært. I form etter tapen liksom. Tenkte å sove uten i natt i hvert fall. Ska til pk på mandag uansett så kan snakke m han då kanskje.

Ja. Etter 8 uker. Ble først veldig rødt, så fikk jeg røde små hull på huden, på kanten der hvor teipen var, som blødde. Byttet teip og da forsvant det med en gang :)

Skrevet

Usj. Ka tape bruker du nå?

Mepitac. De anbefalte den på apoteket :-)

Skrevet

Ok, takk :-) Får se om eg får tak i den i morgen :-)

Skrevet

Hvor lenge gikk det før dere fikk lov til å ta på de nye puppene ? Må man vente lenge ? :P

Skrevet

Hvor lenge gikk det før dere fikk lov til å ta på de nye puppene ? Må man vente lenge ? :P

Spørs hva du mener med "ta på". Jeg kjente forsiktig på dem to dager etter operasjonen, men man må være forsiktig på grunn av stingene under brystene som må leges.

Skrevet

Spørs hva du mener med "ta på". Jeg kjente forsiktig på dem to dager etter operasjonen, men man må være forsiktig på grunn av stingene under brystene som må leges.

Ta på/kjenne på med sine egne hender på forandringen, og sine "nye" bryster :)

Skrevet

Hvem av dere her var det som skulle op.av dr.ørner på teres bergen?? Hva skal du ta/hva anbefalte han? :)

Skrevet

I dag er dagen hvor jeg eeeeendelig kan dusje :-D Men, jeg kjenner jeg gruer meg veldig jeg :-/ Merker jeg er så "var", og redd for å gjøre noe galt.

Jeg kan vel fx heven hendene over hodet for å vaske håret innen nå?

Det samme gjelder jo det å endelig få på seg noe annet enn hettegenser, jeg har vært redd for å ta på meg vanlig genser jeg :-/

Og når kan man kjøre bil igjen forresten?

Skrevet

I dag er dagen hvor jeg eeeeendelig kan dusje :-D Men, jeg kjenner jeg gruer meg veldig jeg :-/ Merker jeg er så "var", og redd for å gjøre noe galt.

Jeg kan vel fx heven hendene over hodet for å vaske håret innen nå?

Det samme gjelder jo det å endelig få på seg noe annet enn hettegenser, jeg har vært redd for å ta på meg vanlig genser jeg :-/

Og når kan man kjøre bil igjen forresten?

Du skal fortsatt ikke ha hendene over hodet,. Jeg bøyde hodet ned - bøyde meg fremover- og vasket håret på den måten.

Vanlig genser og hettegenser er vel like vanskelig/lett å få på seg? Jeg brukte skjorter/bluser i de to ukene jeg skulle være forsiktig med å ha hendene over hodet.

Skrevet

Bil kan du kjøre når du klarer det. Bare å prøve ;)

Skrevet

Ups..jeg hadde hendene opp når jeg vasket håret jeg..eller det er vel strengt tatt en overdrivelse, det var så svakt opp som jeg klarte.. :-/

Jeg har brukt hettegensere med glidelås :-)

Men dette med å ikke heve armene over hodet, er det kanskje ekstra viktig om man legger under muskelen?

Jeg er bare nødt til å måtte gjøre det noe de neste par ukene, så håper det går greit? :-/

Jeg hørte jo hele tiden at døgn 2 og 3 er verst smertemessig, men jeg syns nå ikke det jeg. Sliter litt nå jeg (4.døgnet). Spes det ene brystet, stikker og verker..?

Skrevet (endret)

Ups..jeg hadde hendene opp når jeg vasket håret jeg..eller det er vel strengt tatt en overdrivelse, det var så svakt opp som jeg klarte.. :-/

Jeg har brukt hettegensere med glidelås :-)

Men dette med å ikke heve armene over hodet, er det kanskje ekstra viktig om man legger under muskelen?

Jeg er bare nødt til å måtte gjøre det noe de neste par ukene, så håper det går greit? :-/

Jeg hørte jo hele tiden at døgn 2 og 3 er verst smertemessig, men jeg syns nå ikke det jeg. Sliter litt nå jeg (4.døgnet). Spes det ene brystet, stikker og verker..?

Jeg vasker håret med armene inntil kroppen, men bøyer bare underarmene på en måte.

Det er kun det venstre brystet mitt som stikker og verker også! Jeg tror det er helt naturlig

:)

EDIT: Haha, fant et bilde for å illustrere hvordan jeg vasker håret. Har armene som på B, men uten vekter selvfølgelig :P

1001-dbell-push-press-483x300.jpg

Endret av waterlemon
Skrevet

Hjelp !!!! Jeg har blitt syk ! Det er fortsatt 2 uker til jeg skal operere, men er så sinnsykt nervøs for at jeg ikke skal bli frisk til operasjonen ! Noen som har noen støttende ord? tips til å bli frisk ? jeg har vondt i alle leddene, vondt å svelge, vondt i hodet.. :(

Skrevet

Hjelp !!!! Jeg har blitt syk ! Det er fortsatt 2 uker til jeg skal operere, men er så sinnsykt nervøs for at jeg ikke skal bli frisk til operasjonen ! Noen som har noen støttende ord? tips til å bli frisk ? jeg har vondt i alle leddene, vondt å svelge, vondt i hodet.. :(

Det varer svært sjelden mer enn 2 uker,så dette går bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...