Cupcake92 Skrevet 17. januar 2013 #24881 Skrevet 17. januar 2013 Hei igjen jenter:-) Lurer på når dere fjernet første teipen deres ? På skrivet jeg fikk fra klinikken så står det 10-12 dager. Når det best å fjerne da ? Er det vondt ? Jeg fjernet etter 4 uker.. Hvis du mener den som er under puppene? Jeg syntes ikke det var vondt :-) 1
Destruit Skrevet 17. januar 2013 #24882 Skrevet 17. januar 2013 Hei alle sammen Jeg er ny her på forumet, men har lest her en stund, og har lært masse! Er fortsatt uoperert , men var på konsultasjon i dag på fornebuklinikken, hos dr Barstad. Noen som har blitt operert av han som kan dele sine erfaringer ? jeg er 165 cm, 53 kg og har en veldig liten acup som utgangspunkt. Han anbefalte å legge inn 345cc i hvert bryst. Under musklen da jeg er ganske slank/normal. Noen som har synspunkter å dele ? på forhånd takk!
Pie84 Skrevet 17. januar 2013 #24883 Skrevet 17. januar 2013 Hei alle sammen Jeg er ny her på forumet, men har lest her en stund, og har lært masse! Er fortsatt uoperert , men var på konsultasjon i dag på fornebuklinikken, hos dr Barstad. Noen som har blitt operert av han som kan dele sine erfaringer ? jeg er 165 cm, 53 kg og har en veldig liten acup som utgangspunkt. Han anbefalte å legge inn 345cc i hvert bryst. Under musklen da jeg er ganske slank/normal. Noen som har synspunkter å dele ? på forhånd takk! Hei =) Jeg ble operert av Barstad for snart 1 år siden. Har 255cc under muskel og resultatet er jeg veldig fornøyd med. Ville ha et naturlig utseende på dem, ikke silikon look, og det har jeg fått =) Syns du skal høre på det han anbefaler deg jeg. Han vet hva han gjør =)
Vigil Skrevet 17. januar 2013 #24884 Skrevet 17. januar 2013 Jeg fjernet etter 4 uker.. Hvis du mener den som er under puppene? Jeg syntes ikke det var vondt :-) Er ikke 4 uker for lenge ? Er det kanskje litt ulik praksis på de ulike klinikkene ? Har du fått fine arr syns du ?
Vigil Skrevet 17. januar 2013 #24885 Skrevet 17. januar 2013 Hei =) Jeg ble operert av Barstad for snart 1 år siden. Har 255cc under muskel og resultatet er jeg veldig fornøyd med. Ville ha et naturlig utseende på dem, ikke silikon look, og det har jeg fått =) Syns du skal høre på det han anbefaler deg jeg. Han vet hva han gjør =) Hvilke størrelse hadde du før ? Og hvilke har du nå da ? :-)
kris123 Skrevet 17. januar 2013 #24886 Skrevet 17. januar 2013 Gad, nå er jeg skikkelig bekymret :-( Under den ene puppen er det en liten del midt på arret som er ganske hardt. Ca like stort som en fingertupp og så går det på en måte litt innover akkurat det. Har sett en stund at arret på en måte har vært rettere under der, men i og med at jeg kun ser det skikkelig uten tape så har jeg ikke sett så altfor mye på det. Men i dag då eg tok av tapen tenkte eg å se litt ekstra Kordan arrene var siden eg pleier bare bytte tape fort og ikke se noe særlig på det. Og da la eg merke til at den streken gjør at den ene puppen er litt annerledes enn den andre. Jeg er bare så utrolig redd for at det er kapsel den lille klumpen eller hva jeg skal kalle der som jeg kjenner. Jeg har kjent det en liten stund, men har bare ikke tenkt så mye over det, men nå fikk jeg litt panikk her :-( Skal bestille time på klinikken i morgen. Noen som har vært borti kapsel? hvor fort utvikler det seg feks? kan man få det i bare et lite område? resten av puppen er myk og fin, det er bare akkurat der i arret. Det r ikke vondt når jeg trykker der eller klyper i d heller :-s
Pie84 Skrevet 17. januar 2013 #24887 Skrevet 17. januar 2013 Hvilke størrelse hadde du før ? Og hvilke har du nå da ? :-) Før brukte jeg 70a på H&M. Men 65 rundt livet hadde vært bedre siden jeg er så smal, men det fører ikke H&M. Eller de fører 65a, men den str ble for liten igjen. Hva jeg har nå er ikke så enkelt å svare på da jeg ikke har vært å shoppet så mye enda. Bruker mest sportsbh jeg Men 65 D er det jeg får opp om jeg tar bh guiden på Change sine nettsider. Har ikke orket og shoppe så mye pga at puppene forandrer seg jo endel det første året etter op. Ville vente til de var ferdig grodd jeg. =) Og føler ikke jeg behøver å gå med bh hele tiden. Nå har jeg jo pupper. og sportsbhèn gir jo god støtte. Og så langt er det INGEN som har nevnt noe ang min op. Er kun de få som vet om det som muligens kan se noe. Så jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått et så naturlig resultat. Og nei, jeg føler ikke de ser ut som noe D-cup, men er nok som flere andre nevner her at pga bredden på puppen så må man litt opp i cup str. Naturlige D pupper er større i mine øyne.
Vigil Skrevet 17. januar 2013 #24888 Skrevet 17. januar 2013 Før brukte jeg 70a på H&M. Men 65 rundt livet hadde vært bedre siden jeg er så smal, men det fører ikke H&M. Eller de fører 65a, men den str ble for liten igjen. Hva jeg har nå er ikke så enkelt å svare på da jeg ikke har vært å shoppet så mye enda. Bruker mest sportsbh jeg Men 65 D er det jeg får opp om jeg tar bh guiden på Change sine nettsider. Har ikke orket og shoppe så mye pga at puppene forandrer seg jo endel det første året etter op. Ville vente til de var ferdig grodd jeg. =) Og føler ikke jeg behøver å gå med bh hele tiden. Nå har jeg jo pupper. og sportsbhèn gir jo god støtte. Og så langt er det INGEN som har nevnt noe ang min op. Er kun de få som vet om det som muligens kan se noe. Så jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått et så naturlig resultat. Og nei, jeg føler ikke de ser ut som noe D-cup, men er nok som flere andre nevner her at pga bredden på puppen så må man litt opp i cup str. Naturlige D pupper er større i mine øyne. Takk for et utfyllende svar:-) Jeg brukte 75A før og la 240/210 under muskelene. Så er veldig nysgjerrig på hva jeg kommer til å ende opp med. Jeg skal jo ikke bruke bh med innlegg etter op liksom. Vil gjerne slippe å gjøre det. Håper jeg også blir like fornøyd som de fleste her:-)
Destruit Skrevet 17. januar 2013 #24889 Skrevet 17. januar 2013 Hei =) Jeg ble operert av Barstad for snart 1 år siden. Har 255cc under muskel og resultatet er jeg veldig fornøyd med. Ville ha et naturlig utseende på dem, ikke silikon look, og det har jeg fått =) Syns du skal høre på det han anbefaler deg jeg. Han vet hva han gjør =) Han var utrolig flink, seriøs og profesjonell, så hører definitivt på de som har peiling veldig betryggende å høre fra andre som har vært hos den pk'n også, tusen takk for kjapt svar !! ) er det forresten noen som vet om man må holde seg røykfri før/etter operasjonen ?
Cupcake92 Skrevet 17. januar 2013 #24890 Skrevet 17. januar 2013 Er ikke 4 uker for lenge ? Er det kanskje litt ulik praksis på de ulike klinikkene ? Har du fått fine arr syns du ? På Colosseum sa de ihvertfall 4 uker :-) ja, jeg syntes arrene er kjempefine :-) ikke veldig tydelige heller :D
Pie84 Skrevet 17. januar 2013 #24891 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Takk for et utfyllende svar:-) Jeg brukte 75A før og la 240/210 under muskelene. Så er veldig nysgjerrig på hva jeg kommer til å ende opp med. Jeg skal jo ikke bruke bh med innlegg etter op liksom. Vil gjerne slippe å gjøre det. Håper jeg også blir like fornøyd som de fleste her:-) Målte meg nå nettopp på bh guiden til Change. Nå er jeg 60DD Mulig det bare er jeg som husket feil, men er noen mnd siden jeg sist målte så ting skjer =) Men det å finne den str er nok ikke så enkelt :/ Komisk nok så ble det å finne bh ikke noe enklere etter op Men nå har man nå hvertfall pupper selv med bare en sportsbh. Juhuu! Endret 17. januar 2013 av Pie84
Lille v Skrevet 17. januar 2013 #24892 Skrevet 17. januar 2013 Er rimelig sikker på at det er Eurosilicon..? Han sa det bare var Rikshospitalet, Ullevål(?), og en klinikk til i Oslo som tilbyr disse i hvertfall :-) Samme garanti på disse! Mener de har Natrelle..har sett en reklame m/Mette Haga (tror jeg) på deres side hvor hun sa de bruker Natrelle. Se på siden deres, for sikkerhetsskyld
*Bumblebee* Skrevet 17. januar 2013 #24893 Skrevet 17. januar 2013 Han var utrolig flink, seriøs og profesjonell, så hører definitivt på de som har peiling veldig betryggende å høre fra andre som har vært hos den pk'n også, tusen takk for kjapt svar !! ) er det forresten noen som vet om man må holde seg røykfri før/etter operasjonen ? Ifølge fornebuklinikken skal man holde seg røykfri minst en uke før,og minst en uke etter.Røyker selv,så kommer til å holde meg så lenge som mulig(helst slutte da...) etter operasjonen.Man får mye dårligere sårlegning bla.a. av røyking. Meeen...har prøvd å slutte før,da holdt jeg i ca 2 uker.Så får se hvor lenge det varer denne gang ;P har en veninne som har tatt silikon,hun sluttet i forb.med op.,men røyker igjen nå.
~white lady~ Skrevet 17. januar 2013 #24894 Skrevet 17. januar 2013 Gad, nå er jeg skikkelig bekymret :-( Under den ene puppen er det en liten del midt på arret som er ganske hardt. Ca like stort som en fingertupp og så går det på en måte litt innover akkurat det. Har sett en stund at arret på en måte har vært rettere under der, men i og med at jeg kun ser det skikkelig uten tape så har jeg ikke sett så altfor mye på det. Men i dag då eg tok av tapen tenkte eg å se litt ekstra Kordan arrene var siden eg pleier bare bytte tape fort og ikke se noe særlig på det. Og da la eg merke til at den streken gjør at den ene puppen er litt annerledes enn den andre. Jeg er bare så utrolig redd for at det er kapsel den lille klumpen eller hva jeg skal kalle der som jeg kjenner. Jeg har kjent det en liten stund, men har bare ikke tenkt så mye over det, men nå fikk jeg litt panikk her :-( Skal bestille time på klinikken i morgen. Noen som har vært borti kapsel? hvor fort utvikler det seg feks? kan man få det i bare et lite område? resten av puppen er myk og fin, det er bare akkurat der i arret. Det r ikke vondt når jeg trykker der eller klyper i d heller :-s Tror du kan ta det helt med to. Det er nok bare arrvev. Har selv en liten "klump" like under høyre brystvorte, men regner med den forsvinner etterhvert. Eller ikke. Spiller ingen rolle, den synes ikke og gjør ikke vondt. Men det skader ikke å ringe kirurgen din å spørre, så blir du iallefall beroliget
~white lady~ Skrevet 17. januar 2013 #24895 Skrevet 17. januar 2013 Før brukte jeg 70a på H&M. Men 65 rundt livet hadde vært bedre siden jeg er så smal, men det fører ikke H&M. Eller de fører 65a, men den str ble for liten igjen. Hva jeg har nå er ikke så enkelt å svare på da jeg ikke har vært å shoppet så mye enda. Bruker mest sportsbh jeg Men 65 D er det jeg får opp om jeg tar bh guiden på Change sine nettsider. Har ikke orket og shoppe så mye pga at puppene forandrer seg jo endel det første året etter op. Ville vente til de var ferdig grodd jeg. =) Og føler ikke jeg behøver å gå med bh hele tiden. Nå har jeg jo pupper. og sportsbhèn gir jo god støtte. Og så langt er det INGEN som har nevnt noe ang min op. Er kun de få som vet om det som muligens kan se noe. Så jeg er veldig fornøyd med at jeg har fått et så naturlig resultat. Og nei, jeg føler ikke de ser ut som noe D-cup, men er nok som flere andre nevner her at pga bredden på puppen så må man litt opp i cup str. Naturlige D pupper er større i mine øyne. Lindex fører bher med 65 i omkrets, helt opp til DD cup. Kommer ikke på merket med de kunne fås i svart, hvitt og hudfarget.
Cupcake92 Skrevet 18. januar 2013 #24896 Skrevet 18. januar 2013 Jippi! Jeg kan endelig bruke vanlig bh! Føler meg mye finere Jeg er glad! 1
RosaPrinsesse Skrevet 18. januar 2013 #24897 Skrevet 18. januar 2013 Gad, nå er jeg skikkelig bekymret :-( Under den ene puppen er det en liten del midt på arret som er ganske hardt. Ca like stort som en fingertupp og så går det på en måte litt innover akkurat det. Har sett en stund at arret på en måte har vært rettere under der, men i og med at jeg kun ser det skikkelig uten tape så har jeg ikke sett så altfor mye på det. Men i dag då eg tok av tapen tenkte eg å se litt ekstra Kordan arrene var siden eg pleier bare bytte tape fort og ikke se noe særlig på det. Og da la eg merke til at den streken gjør at den ene puppen er litt annerledes enn den andre. Jeg er bare så utrolig redd for at det er kapsel den lille klumpen eller hva jeg skal kalle der som jeg kjenner. Jeg har kjent det en liten stund, men har bare ikke tenkt så mye over det, men nå fikk jeg litt panikk her :-( Skal bestille time på klinikken i morgen. Noen som har vært borti kapsel? hvor fort utvikler det seg feks? kan man få det i bare et lite område? resten av puppen er myk og fin, det er bare akkurat der i arret. Det r ikke vondt når jeg trykker der eller klyper i d heller :-s Jeg hadde også sånne klumper i arrene i flere uker. Nå er de nesten helt borte. Det er som det blir sagt litt lenger opp her bare arrvev, og det skjer mye med arrene den første tiden, faktisk ganske lenge. Det er en grunn til at du ikke skal få sol på dem på et helt år.. Trekk pusten og slapp av Men ring PK dersom du er veldig bekymret. Han var utrolig flink, seriøs og profesjonell, så hører definitivt på de som har peiling veldig betryggende å høre fra andre som har vært hos den pk'n også, tusen takk for kjapt svar !! ) er det forresten noen som vet om man må holde seg røykfri før/etter operasjonen ? Nikotin snevrer sammen de små kapillærene (de aller minste blodårene i huden) som er ekstremt viktigige for sårhelingen, så ja, du bør for din egen skyld slutte. Både pga arrenes utseende, og fordi det, i verste fall, kan gå nekrose i sårene... (Ikke meningen å være kjempeskummel partypoop her, men vi vil jo alle ha penest mulig resultat? )
kris123 Skrevet 18. januar 2013 #24898 Skrevet 18. januar 2013 Tror du kan ta det helt med to. Det er nok bare arrvev. Har selv en liten "klump" like under høyre brystvorte, men regner med den forsvinner etterhvert. Eller ikke. Spiller ingen rolle, den synes ikke og gjør ikke vondt. Men det skader ikke å ringe kirurgen din å spørre, så blir du iallefall beroliget Tusen takk for svar :-) Ringte klinikken og fikk snakket me en sykepleier som også mente det var arrvev. Har fått en time hos en sykepleier på onsdag og så til pk 6.feb. Tar sikkert litt av no, men d e så ekkelt me sånt man ikke vet, så da vil jeg heller til klinikken en gang for mye :-p
kris123 Skrevet 18. januar 2013 #24899 Skrevet 18. januar 2013 Jeg hadde også sånne klumper i arrene i flere uker. Nå er de nesten helt borte. Det er som det blir sagt litt lenger opp her bare arrvev, og det skjer mye med arrene den første tiden, faktisk ganske lenge. Det er en grunn til at du ikke skal få sol på dem på et helt år.. Trekk pusten og slapp av Men ring PK dersom du er veldig bekymret. Nikotin snevrer sammen de små kapillærene (de aller minste blodårene i huden) som er ekstremt viktigige for sårhelingen, så ja, du bør for din egen skyld slutte. Både pga arrenes utseende, og fordi det, i verste fall, kan gå nekrose i sårene... (Ikke meningen å være kjempeskummel partypoop her, men vi vil jo alle ha penest mulig resultat? ) Tusen takk for svar :-) Har ring klinikken nå, som skrevet over, så kan de se på det i hvert fall selvom jeg og tror det er arrvev.
kris123 Skrevet 18. januar 2013 #24900 Skrevet 18. januar 2013 Kan man fjerne arrvev? Er det en stor greie liksom? Hvis noen vet :-p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå