Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag er det kun 22 dager til den store dagen :O Gleder meg helt vanvittig og har jo alltid noen spørsmål :D

1. Hvilke klær hadde dere med dere til å dra hjem i? Jeg tenker joggedress med genser som har glidelås slik at jeg slipper å ha noe å dra over hodet, men skal jeg ha singlet under genseren, kan ikke den bli vanskelig å få på eller?

2. Hvordan forberede seg til op dagen, tenker å rydde og vaske hele huset slik at jeg unngår husarbeid de første dagen, noe annet som kan være lurt?

3. Klarte dere å ha på bilbelte på hjemturen? Haha jeg overtenker alt, alltid!

har dessverre ikke svar å gi deg siden jeg ikke har gjort det enda,men ville bare si at det var bra spørsmål! dette lurer jeg også på,thanx for the tip ;) *følgermed*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

. Men vet du noe om hvor store sjanser det er for at de anatomiske impl skal vri seg i lommene sine? Hørte et sted at det var hvor flink pk var til å tilpasse lommene som avgjorde hvor godt de satt?!? Om man står på hodet feks...(det er utrolig nok en yogaøvelse...hihi)

Hehe, har hørt noe om det, men jeg tror nok sjansen for at det skjer er minimal. Husk at det er laget for at man skal kunne leve med det. :-)

Skrevet

Idag er det kun 22 dager til den store dagen :O Gleder meg helt vanvittig og har jo alltid noen spørsmål :D

1. Hvilke klær hadde dere med dere til å dra hjem i? Jeg tenker joggedress med genser som har glidelås slik at jeg slipper å ha noe å dra over hodet, men skal jeg ha singlet under genseren, kan ikke den bli vanskelig å få på eller?

2. Hvordan forberede seg til op dagen, tenker å rydde og vaske hele huset slik at jeg unngår husarbeid de første dagen, noe annet som kan være lurt?

3. Klarte dere å ha på bilbelte på hjemturen? Haha jeg overtenker alt, alltid!

Det kommer nok til å gå fort :-)

1. Jeg reiste i joggedress. Gadd ikke ha på noe under, og det er jeg glad for. Det var utrolig praktisk å slippe å ta ting over hodet. :)

2. Legg frem alt du trenger så du slipper å ta ned ting fra skap. Ha alt i brysthøyde eller lavere. Ha puter og sånt klart så du slipper å styre med ting når du kommer hjem. Hvis du skal lage mat selv vil jeg anbefale å ha noen pizza i fryseren. Enkelt og lite jobb.

3. Ja. Bilbelte var ikke noe problem :-)

Skrevet

Det kommer nok til å gå fort :-)

1. Jeg reiste i joggedress. Gadd ikke ha på noe under, og det er jeg glad for. Det var utrolig praktisk å slippe å ta ting over hodet. :)

2. Legg frem alt du trenger så du slipper å ta ned ting fra skap. Ha alt i brysthøyde eller lavere. Ha puter og sånt klart så du slipper å styre med ting når du kommer hjem. Hvis du skal lage mat selv vil jeg anbefale å ha noen pizza i fryseren. Enkelt og lite jobb.

3. Ja. Bilbelte var ikke noe problem :-)

Takk for svar! Tror nok også jeg kommer til å hive nedpå noe ferdigpizza eller fjordland når samboeren er på jobb, selv om jeg liksom skal spise veldig sunt nå før sommeren. Men bedre å spise noe enn å ikke spise i det hele tatt! :)

Skrevet

Takk for svar! Tror nok også jeg kommer til å hive nedpå noe ferdigpizza eller fjordland når samboeren er på jobb, selv om jeg liksom skal spise veldig sunt nå før sommeren. Men bedre å spise noe enn å ikke spise i det hele tatt! :)

Ja, jeg spiste drittmat etter op. Gikk mye i pizza og pølser :-)

Skrevet

Ja, jeg spiste drittmat etter op. Gikk mye i pizza og pølser :-)

Må jo prøve å kose seg litt når man har vondt hihi! Og jeg regner med at etter å ha vært i lite aktivitet i så mange uker etter op så har jeg nokk lyst til å trene. I morgen er det en uke siden jeg tok ut kulen i brystet og det gjør ganske vondt når puppene disser, så jeg tror ikke jeg tør trene før operasjonen :(

Skrevet

Heisann igjen :)

Jeg lurer egentlig litt på dette med løft eller ikke løft.. Har nå sett sånn omlag en million før og etterbilder på nett av personer som ser ut som de har like mye heng som meg men som kun har fått lagt inn fyll. Noen som veit hva som avgjør om man trenger løft eller ikke? Kjenner jeg blir litt stressa av og til i denne jungelen av pupper :fnise:

Skrevet

Heisann igjen :)

Jeg lurer egentlig litt på dette med løft eller ikke løft.. Har nå sett sånn omlag en million før og etterbilder på nett av personer som ser ut som de har like mye heng som meg men som kun har fått lagt inn fyll. Noen som veit hva som avgjør om man trenger løft eller ikke? Kjenner jeg blir litt stressa av og til i denne jungelen av pupper :fnise:

Hei . Kan prøve å svare deg utifra Hva jeg fikk beskjed om :) jeg hadde Litt heng , men siden brystvevet mitt var ødelagt så kunne hun ikke bare fylle opp for da ville silikonen til slutt plassere seg nederst i puppen og henget bli verre. Så etter hva jeg skjønte så kom det mye Ann på bryst vevet. Jeg tok jo løft , og skjønner ikke hva folk mener med forferdelige arr .. Mine er så å si usynlige. Men hør på hva pk sier . Kommer jo også Ann på hvordan resultat du ønsker :) håper det ga deg litt svar :)

Skrevet (endret)

Hei! Jeg var på konsultasjon hos Marius Barstad, på Fornebuklinikken, i september 2011. Men bestilte aldri operasjon, av forskjellige årsaker..

Men nå er jeg klar! :laugh: Neste uke skal jeg ringe å bestille time! Å jeg GLEDER meg!!! :danse:

På konsultasjon ble det sagt høyprofil, under muskler, 360 (365?)cc.

Endret av Rasberry
Skrevet (endret)

Hei dere!

Da har jeg hatt min (siste) konsultasjon, og som jeg skrev tidligere - det ble Fornebuklinikken..

Å herregud så glad jeg er for at jeg gjorde det!! :-)

Jeg hadde time hos Dr. Pål Schistad, og fra første stund skjønte jeg at her er det "kvalitetsforskjeller" ute og går. Jeg har tidligere vært til konsultasjon på en klinikk i Kristiansand, og på Colosseumklinikken i Oslo hos Dr. Skolleborg.

Dr. Schistad var noe veldig grundid, tok seg veldig lang tid på konsultasjonen, vurderte først et alternativ, undersøkte og tenkte litt mer, og ombestemte seg til et annet alternativ. Det var helt tydelig at han ville etterstrebe et så perfekt resultat han kunne, og jeg endte opp med å få en god del mer for pengene enn jeg skulle hatt :-)

Er det flere som har lignende erfaringer med ham? Og erfaring med implantatene deres med livstidgaranti? :-) De virket jo unektelig myye bedre i kvalitet enn vanlige??

Så nå er jeg mer enn spent, og har foreløpig satt OP dag til slutten av måneden ;-)

*Hjelp*Ps. Lurer også på en annen ting, det ble endret mening om over eller under muskel, og nå er det over muskel som gjelder...men merker jeg er litt skeptisk til det..? Jeg er 1.60 og veier kanskje 52 kg..

Endret av cocco
Skrevet

Hei dere!

Da har jeg hatt min (siste) konsultasjon, og som jeg skrev tidligere - det ble Fornebuklinikken..

Å herregud så glad jeg er for at jeg gjorde det!! :-)

Jeg hadde time hos Dr. Pål Schistad, og fra første stund skjønte jeg at her er det "kvalitetsforskjeller" ute og går. Jeg har tidligere vært til konsultasjon på en klinikk i Kristiansand, og på Colosseumklinikken i Oslo hos Dr. Skolleborg.

Dr. Schistad var noe veldig grundid, tok seg veldig lang tid på konsultasjonen, vurderte først et alternativ, undersøkte og tenkte litt mer, og ombestemte seg til et annet alternativ. Det var helt tydelig at han ville etterstrebe et så perfekt resultat han kunne, og jeg endte opp med å få en god del mer for pengene enn jeg skulle hatt :-)

Er det flere som har lignende erfaringer med ham? Og erfaring med implantatene deres med livstidgaranti? :-) De virket jo unektelig myye bedre i kvalitet enn vanlige??

Så nå er jeg mer enn spent, og har foreløpig satt OP dag til slutten av måneden ;-)

*Hjelp*

Ikke noe erfaring med ham,eller klinikken. Er det Natrell innlegg? I såfall kjenner jeg ikke til de heller,men jeg har Eurosilicone,de har også livstidsgaranti. Hvis jeg får ruptur eller kapseldannelse grad 4 eller 5, dekkes ny operasjon og nye implantater:)
Skrevet

Ikke noe erfaring med ham,eller klinikken. Er det Natrell innlegg? I såfall kjenner jeg ikke til de heller,men jeg har Eurosilicone,de har også livstidsgaranti. Hvis jeg får ruptur eller kapseldannelse grad 4 eller 5, dekkes ny operasjon og nye implantater:)

Er rimelig sikker på at det er Eurosilicon..? Han sa det bare var Rikshospitalet, Ullevål(?), og en klinikk til i Oslo som tilbyr disse i hvertfall :-) Samme garanti på disse!

Skrevet

Er rimelig sikker på at det er Eurosilicon..? Han sa det bare var Rikshospitalet, Ullevål(?), og en klinikk til i Oslo som tilbyr disse i hvertfall :-) Samme garanti på disse!

Fornebu? Det er ikke eurosilicone, det er natrell :)

Skrevet

Fornebu? Det er ikke eurosilicone, det er natrell :)

Har Natrell ru implantater,forresten?
Skrevet

Har Natrell ru implantater,forresten?

Jeg tror det :)

Skrevet

Natrelle har både ru og glatte implantater.

Skrevet

Ok! Da var det Natrelle ;-) De han viste meg som han ville bruke var ru, var håndlagde kontra maskinlagde, sømmene er støpt i hverandre og ikke limt sammen. De har visstnok 6(?) lag med silikon mot 2 lag i de andre.

Skrevet

Cocco. Kan jeg spørre hva som gjorde at du ikke valgte Skolleborg? Har egentlig bestilt op på Fornebu klinikken, men skal på en siste konsultasjon hos Skolleborg til uken. Har blitt anbefalt å se ham også før jeg bestemmer meg:-)

Skrevet

Hei igjen jenter:-)

Lurer på når dere fjernet første teipen deres ? På skrivet jeg fikk fra klinikken så står det 10-12 dager. Når det best å fjerne da ? Er det vondt ?

Skrevet

Noen som vet hvor lenge man må vente med massasje etter op? 9 uker og 2 dager etter op i dag og var til massasje. Fikk litt vondt så håper ikke det var for tidlig. Blir jo endel press på puppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...