Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg måtte ringe Colosseum i dag, for å forhøre meg, jeg synes jeg har for vondt enda. De sa selvsagt at jeg var hjertelig velkommen ned så de kunne få ta en titt på meg, om jeg orket. Får se litt hvordand et utvikler seg nå på formiddagen.

Er mindre hoven i dag enn i går, i går kunne jeg legge to hender vedsiden av hverandre og fremdees ikke nå over brystvorten (fra ribbeinet og opp, rundt), men i dag går øverste hånda godt over brystvorten.

Har tatt 1/2 ketorax hver fjerde time frem til nå pga faren for bivirkninger, men jeg fikk jo en hel rett før jeg ble operert og ble ikke kvalm av det, da burde jeg vel kunne ta det nå og? Lurer på å ta littegrann mer bare for å ta brodden av smertene.. (Er langt under maksgrensen altså, man skal ta max 6 i døgnet og jeg har tatt 3 hittil).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt 1/2 ketorax hver fjerde time frem til nå pga faren for bivirkninger, men jeg fikk jo en hel rett før jeg ble operert og ble ikke kvalm av det, da burde jeg vel kunne ta det nå og? Lurer på å ta littegrann mer bare for å ta brodden av smertene.. (Er langt under maksgrensen altså, man skal ta max 6 i døgnet og jeg har tatt 3 hittil).

Det tar tid før hevelsen går ned. Ta smertestillende slik du er blitt anbefalt så unngår du smerter.

God bedring. Det krever en masse tålmodighet :hug:

Skrevet

Tenkte jeg skulle vise dere mine pupper med og uten hevelse. Jeg var SÅ fornøyd etter operasjonen,har aldri vært så glad! Gjett hvordan jeg føler det nå...

post-63893-0-63706700-1352890588_thumb.ppost-63893-0-50118400-1352890595_thumb.j

For en forandring. Det må ha skjedd noe med de implantatene dine... (??)

Følger med på hvordan det går med deg puppedama, og er (nesten) like spent på deg hva som kommer ut av konsultasjon 11 desember.

Skrevet

Jeg har som skrevet tidligere hatt minimalt med smerter, men nå de siste dagene har jeg begynte å verke en del nede i venstre pupp. Er litt bekymret, men det er vel helt normalt, så håper at det snart gir seg.

Jeg hadde også slik verking i venstre pupp, nå er det begynt litt i høyre også. Jeg regner med at det er normalt.

Skrevet

Ble ikke til at jeg dro til klinikken, tror jeg rett og slett har vært for mye oppe og rundt omkring (selv om jeg bare har vært hjemme, nesten) så dagens taktikk har rett og slett vært å holde meg så mye som mulig på sofaen, og det har fungert helt strålende. Ingen au'er i det hele tatt når jeg holder meg i ro, og bare litt vondt når jeg reiser meg, ikke som den syke sprengningen i går. Dette går fint :)

Gleder meg helt ubeskrivelig mye til å dusje imorgen!

Skrevet

For en forandring. Det må ha skjedd noe med de implantatene dine... (??)

Følger med på hvordan det går med deg puppedama, og er (nesten) like spent på deg hva som kommer ut av konsultasjon 11 desember.

Jeg tror ikke det har skjedd noe... De føles like hele....
Skrevet

Ble ikke til at jeg dro til klinikken, tror jeg rett og slett har vært for mye oppe og rundt omkring (selv om jeg bare har vært hjemme, nesten) så dagens taktikk har rett og slett vært å holde meg så mye som mulig på sofaen, og det har fungert helt strålende. Ingen au'er i det hele tatt når jeg holder meg i ro, og bare litt vondt når jeg reiser meg, ikke som den syke sprengningen i går. Dette går fint :)

Gleder meg helt ubeskrivelig mye til å dusje imorgen!

Det er nok veldig fornuftig å ta det rolig etter operasjonen. Da reduserer man litt av smertene og hevelsene og det blir nok veldig mye bedre :) Så bra å høre at du har følt deg bedre i dag, nå blir det jo bare bedre og bedre fremover. Å, det er så deilig å dusje første gang etter operasjonen! Jeg ble skikkelig dårlig og måtte legge meg litt, så et lite råd er å ta det forsiktig selv om man føler seg helt fin før dusjen :)

Skrevet

Whoho, dag 4! I natt sov jeg 8 timer (nesten i strekk) uten smertestillende. Hadde ganske vondt når jeg våknet, men tok pinex forte og ibux.. Prøve å slutte på morfinen nå. Blir ikke veldig ruset av den, men litt rar, prøve å komme meg over på lettere stoffer nå, hehe :fnise:

Pinex forte virker ikke like fort som ketorax, men nå sitter det iallefall. Lese et par timer nå og så vekke samboeren så han rekker både å handle for meg og hjelpe meg i dusjen før han drar på jobb. Snille samboeren. Tror han gleder seg han og til rekonvalesensen er over, han er ikke vant til at jeg tåler så lite gitt! VELDIG utålmodig etter at hevelsene skal gi seg snart, føler fortsatt at de er altfor store, at det er altfor mye pupp under armen og at de er i veien uansett.

Skrevet

Hei :-) på tirsdag opererte jeg og det gikk kjempefint. Men da jeg vokna opp var jeg helt nummen i venstre arm pga den hadde ligget strekt ut pga blodtrykksmåleren. Fortsatt litt nummen i tommelen, men det kan visst ta et par dager til det gir seg helt. Noen som har opplevd det? Jeg fikk 275 som planlagt under muskel og det var faktisk ikke plass til mer, så jeg er glad jeg ikke hadde forventet meg mer :-) har hatt veldig lite smerter (kun litt stramt og ubehagelig ved bevegelse) så tok bare smertestillende de to første kveldene før jeg skulle sove. Sååå overlykkelig over at dette er over og at jeg bare kan se fremover :-)

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å operere meg hos en som har fått en del negativ kritikk.Betal heller for en bra kirurg med godt omdømme. Og en klinikk /kirurg som vil ta vare på deg om noe skulle skje i ettertid.

En venninne av meg tok silikon (husker ikke hvor) på en klinikk som var mye rimeligere enn andre. Det viste seg at hun fikk "den gamle typen" proteser. Bortsett fra det er puppene hennes fine.

En venninne av meg skal operere der i morgen. Jeg var også skeptisk til det stedet, men han er visst dyktig bortsett fra at han ikke er så hyggelig og kan virke sur og frekk. Flere venninna mi kjenner har brukt han og er kjempe fornøyd! Så følg magefølelsen din :-)
Skrevet

Så bra at det gikk bra med deg :) Jeg personlig hadde aldri turt å legge meg under kniven til en som virker sur og frekk, altså. Hvorfor får den mannen kunder i det hele tatt, pga prisen?

Men det er bra folk blir fornøyd likevel!

Skrevet

Så bra at det gikk bra med deg :) Jeg personlig hadde aldri turt å legge meg under kniven til en som virker sur og frekk, altså. Hvorfor får den mannen kunder i det hele tatt, pga prisen?

Men det er bra folk blir fornøyd likevel!

tror ikke jeg hadde turt å operere meg der heller. Viktig med god kjemi mellom kirurgen og en selv. Jeg ble operert på Nesbru plastikk kirurgi sv margareth bruheim. Kjempe fornøyd! Hun er utrolig dyktig. Har jobbet som overlege på plastisk kirurgisk på Ullevål og jobbet mye med rekonstruksjon av bryster etter brystkreft. Hun opererer også på aleris.
Skrevet

Hei :-) på tirsdag opererte jeg og det gikk kjempefint. Men da jeg vokna opp var jeg helt nummen i venstre arm pga den hadde ligget strekt ut pga blodtrykksmåleren. Fortsatt litt nummen i tommelen, men det kan visst ta et par dager til det gir seg helt. Noen som har opplevd det? Jeg fikk 275 som planlagt under muskel og det var faktisk ikke plass til mer, så jeg er glad jeg ikke hadde forventet meg mer :-) har hatt veldig lite smerter (kun litt stramt og ubehagelig ved bevegelse) så tok bare smertestillende de to første kveldene før jeg skulle sove. Sååå overlykkelig over at dette er over og at jeg bare kan se fremover :-)

Gratulerer med nye pupper, og godt å høre at det går bra med deg :) Opplevde ikke dette med nummen tommel, men ellers virker det som at vi har hatt de ganske likt. (Stramt og ubehagelig, men lite smerter) Forrige tirsdag fikk jeg lagt inn 300g under muskel, og det var absolutt maks, så jeg kunne heller ikke hatt mer. Har du høy- eller moderatprofil?

Skrevet

Gratulerer med nye pupper, og godt å høre at det går bra med deg :) Opplevde ikke dette med nummen tommel, men ellers virker det som at vi har hatt de ganske likt. (Stramt og ubehagelig, men lite smerter) Forrige tirsdag fikk jeg lagt inn 300g under muskel, og det var absolutt maks, så jeg kunne heller ikke hatt mer. Har du høy- eller moderatprofil?

Takk :-) moderat profil. Er veldig fornøyd. Synes det ser lite hovent ut også. Har kun et lite blåmerker ved det ene arret. Føler meg veldig heldig siden jeg har så lite smerter, bare litt ekkelt med nummenheten. Skal på kontroll på tirsdag og da også bytte tape :-) når vasket du håret selv første gangen? Jeg var hos frisøren i går og fikk vaska og stussa litt. Veldig deilig. I dag er jeg skikkelig sliten. Dusja, men tror ikke det var det som gjorde meg sliten. Ble nok litt mye i går, også går det vel litt opp og ned. Hvordan er formen din nå? Synes du fortsatt det er stramt når du reiser deg opp av senga?
Skrevet

Takk :-) moderat profil. Er veldig fornøyd. Synes det ser lite hovent ut også. Har kun et lite blåmerker ved det ene arret. Føler meg veldig heldig siden jeg har så lite smerter, bare litt ekkelt med nummenheten. Skal på kontroll på tirsdag og da også bytte tape :-) når vasket du håret selv første gangen? Jeg var hos frisøren i går og fikk vaska og stussa litt. Veldig deilig. I dag er jeg skikkelig sliten. Dusja, men tror ikke det var det som gjorde meg sliten. Ble nok litt mye i går, også går det vel litt opp og ned. Hvordan er formen din nå? Synes du fortsatt det er stramt når du reiser deg opp av senga?

Høres bra ut :) Jeg vasket det selv første gangen, 3 dager etterpå, altså når jeg fikk lov å dusje igjen :) Jeg opererte 6. November, så nå er det jo halvannen uke siden min operasjon, og jeg synes formen min er veldig bra. Jeg har veldig mye energi, så blir gal av å ikke kunne trene. Går tur på cirka en time hver dag for å komme meg ut i bevegelse. Jeg kjenner fortsatt at det verker og strammer i brystet med jevne mellomrom, men det gjør ikke vondt. Det blir lettere fra dag til dag og komme seg opp i fra senga. Er enda ikke helt tilbake til "normalen", hvor jeg vanligvis spretter opp, men det er langt i fra så stramt som det det var :)

Skrevet

Høres bra ut :) Jeg vasket det selv første gangen, 3 dager etterpå, altså når jeg fikk lov å dusje igjen :) Jeg opererte 6. November, så nå er det jo halvannen uke siden min operasjon, og jeg synes formen min er veldig bra. Jeg har veldig mye energi, så blir gal av å ikke kunne trene. Går tur på cirka en time hver dag for å komme meg ut i bevegelse. Jeg kjenner fortsatt at det verker og strammer i brystet med jevne mellomrom, men det gjør ikke vondt. Det blir lettere fra dag til dag og komme seg opp i fra senga. Er enda ikke helt tilbake til "normalen", hvor jeg vanligvis spretter opp, men det er langt i fra så stramt som det det var :)

Det høres jo helt supert ut :-) så deilig med masse energi! Vet du når man kan ligge på siden? Jeg blir gal av å ligge på ryggen. Prøvde å ligge litt flatt i natt med bare vanlig pute, men da synes jeg implantatet i venstre bryst strammet litt, så la meg litt høyere. Får litt vondt i ryggen av samme stilling hele tiden så vært oppe på do to ganger om natta siden operasjonen. Sovner heldigvis fort igjen :-)
Skrevet

Det er forskjellig når man kan ligge på siden jeg fikk ikke lov før etter 6 uker, men d e flere her som fikk lov med en gang eller etter en uke osv. Så ville hørt m klinikken du opererte på for å være sikker:-)

Skrevet

Plutselig forsvant alle smertene! Eller, ikke alle da, men de grusomme.. Ville så INNMARI har vin til middagen i går (hadde gjester og greier) så jeg droppet de sterke pillene kl 17, og tok bare to paracet og en ibux isteden, og drakk to glass vin... og ventet på smertene. Men de kom ikke! Bare pressfølelsen.. Nå har jeg ikke tatt noe siden de for snart femten timer siden :O Nå kjenner jeg at det presse og river godt da, men det er liksom ikke samme syke pain som når jeg lot det gå for lenge før. Hurra!¨

De har også blitt pittelitt mykere, og lar seg nesten flytte litt på, begge to. I dag skal vi ut på (en liten) jakt etter en sportsbh til tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er forskjellig når man kan ligge på siden jeg fikk ikke lov før etter 6 uker, men d e flere her som fikk lov med en gang eller etter en uke osv. Så ville hørt m klinikken du opererte på for å være sikker:-)

Etter seks uker ja. Det var jammen lenge. Hvor lenge ventet du med å kjøre bil? Skal på kontroll i morgen (da har det gått 1 uke siden operasjon) og litt pes med toget osv så lurer på om jeg skal kjøre bil selv. Men bilen min er gammel og giret har blitt litt hardt, så litt usikker på om det er så lurt siden man ikke skal bruke arma så mye.
Skrevet

Plutselig forsvant alle smertene! Eller, ikke alle da, men de grusomme.. Ville så INNMARI har vin til middagen i går (hadde gjester og greier) så jeg droppet de sterke pillene kl 17, og tok bare to paracet og en ibux isteden, og drakk to glass vin... og ventet på smertene. Men de kom ikke! Bare pressfølelsen.. Nå har jeg ikke tatt noe siden de for snart femten timer siden :O Nå kjenner jeg at det presse og river godt da, men det er liksom ikke samme syke pain som når jeg lot det gå for lenge før. Hurra!¨

De har også blitt pittelitt mykere, og lar seg nesten flytte litt på, begge to. I dag skal vi ut på (en liten) jakt etter en sportsbh til tenker jeg.

Så bra du har mindre smerter :-) håpe det har gått seg til nå da og at du kun føler presset. Jeg tenkte også å dra å kjøpe en til sports bh i dag. Var og så på fredag, men synes ikke noe om de på lindex. Men får vel kjøpe en uansett så jeg har å bytte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...