ceca Skrevet 10. november 2012 #23641 Skrevet 10. november 2012 Har du målt bhstr din på underverker.no? Jeg målte der inne, og fikk str 70F !! Andre steder har jeg fått 70D og ett sted 70E. Vanskelig å vite hva man er når det er så mye forskjellig som kommer opp på samme mål. Har 72 under bysten og 92 rundt bysten pr idag. (aner ikke om dette forandrer seg når de synker mer ned..) Skriver jeg innpå den nettsiden 73 under bysten og 92 rundt bysten blir jeg en 75C. Trodde at hvis man gikk opp en str i omkrets gikk man ned en str i cup, ikke tre str.. Synes det er rart at 75C er "nesten lik" 70F. (en cm under bysten forskjell..)
Puppedama Skrevet 10. november 2012 #23642 Skrevet 10. november 2012 Dette med størrelse er det i grunn ikke så mye å henge seg opp i for det varierer så veldig fra merke til merke. Jeg bruker 65 G fra Change,men kan også bruke 70F derfra. Hos Cubus får jeg tvunget på meg 70 F og Ella May passer 70DD. Det er med andre ord veldig vanskelig å vite uten å ha prøvd først
ceca Skrevet 10. november 2012 #23643 Skrevet 10. november 2012 Skal man handle på nettet må manmåle i hver nettbutikk og der de ikke har "måleskjema for bh" må man sjangse skjønner jeg Men nå er ikke str det vikitgste. Fikk sjokk da jeg så det stod F..ble forespeilet en stor C fra kirurgen, og havner nok et sted mellom stor C og en D. Puppedama er puppene like ille fortsatt?
Puppedama Skrevet 10. november 2012 #23644 Skrevet 10. november 2012 (endret) Skal man handle på nettet må manmåle i hver nettbutikk og der de ikke har "måleskjema for bh" må man sjangse skjønner jeg Men nå er ikke str det vikitgste. Fikk sjokk da jeg så det stod F..ble forespeilet en stor C fra kirurgen, og havner nok et sted mellom stor C og en D. Puppedama er puppene like ille fortsatt? Jeg gikk på den feilen nemlig. For jeg prøvde meg frem i en butikk og handlet på nett i samme størrelse. Skulle vise seg at det var dumt:P BH må bare prøves Ja,nå har det blitt ganske tydelig på venstre også. I begynnelsen var det bare på høyre. Skal bli så godt å få fikset! Det irriterer meg skikkelig,for jeg kan jo ikke kjøpe meg flere BH-er heller når jeg ikke vet om de blir forstørret. Begynner å bli litt lei de jeg har nå. Er vant til å ha fler å velge i Nei,dette er spennende. Jeg kommer til å kjempe for å få inn mer. Det er jo fortsatt mye hud til overs om de blir flyttet lengre ned og jeg vil for pokker ha stramme pupper,når jeg kostet på de over 30 000,- og operert 2 ganger! Endret 10. november 2012 av Puppedama
Banan Skrevet 10. november 2012 #23645 Skrevet 10. november 2012 Jeg gleder meg også utrolig masse til å kunne kjøpe nye BHer Er så lei av å gå med denne sports-bhen fra klinikken nå. Er ikke mer enn 4 dager siden operasjonen min, men i dag var jeg på jobb (deltidsjobb i lekebutikk) og det gikk kjempebra Men måtte gå med en litt stor og løs genser for at puppene ikke skulle bli så synlige. Nedpressbandet gjør liksom slik at de strutter litt for mye ut, og det er ikke særlig fint. Enig med dere i at det er veldig vanskelig med størrelser, så må også gå i butikk å få prøvd ut forskjellige i stedet for å ende opp med en haug som ikke passer i fra nettet. Jeg har prøvd noen av lillesøsters bher med spiler (nei, hun er ikke like underutviklet som meg), og de er i 75C, og det virket som at de passet meg bra, men får se skikkelig når jeg prøver andre i butikk
RosaPrinsesse Skrevet 10. november 2012 #23646 Skrevet 10. november 2012 Gleder meg sånn til å handle nye bh'er, jeg! De er jo "lovlige" akkurat til julesalget Spørs om "jentene" har satt seg og blitt seg selv til da, det ser man vel. Nå teller jeg snart ned timer! Hvordan er det med dere og "happynipples"? Søstern har silikon og har hatt det i seks år, hun må ha enten lett vatterte bh'er eller sånne nipplecovers.. Er det sånn for alle, eller har hun bare vært uheldig?
Nalaya Skrevet 10. november 2012 #23647 Skrevet 10. november 2012 Haha, hos underverker.no skulle jeg visst ha 70a. Jeg må ha målt feil, for 70a brukte jeg ikke FØR op en gang
gulost90 Skrevet 11. november 2012 #23648 Skrevet 11. november 2012 Haha, hos underverker.no skulle jeg visst ha 70a. Jeg må ha målt feil, for 70a brukte jeg ikke FØR op en gang Haha, 70a er du nok ikke!! Men hvor stor var du rundt og under brystet i cm? Og gjorde du det med eller uten bh? Er jo morsomt å kunne sammenligne hvor store dine er blitt på deg vs meg når vi har så og si det samme:)) jeg ble iallefall 71 runder og 88 rundt når jeg målte ved nippel (med sportsbh). Regner med at jeg er en 70C/D ) 1
RosaPrinsesse Skrevet 12. november 2012 #23649 Skrevet 12. november 2012 Da var jeg ferdig hibiscrubbet for andre gang, piercingsmykkene fjernet og jeg venter på at kjæresten skal våkne.. Skal være på klinikken om knapt halvannen time. Wish me luck! 1
Mik85 Skrevet 12. november 2012 #23650 Skrevet 12. november 2012 Da var jeg ferdig hibiscrubbet for andre gang, piercingsmykkene fjernet og jeg venter på at kjæresten skal våkne.. Skal være på klinikken om knapt halvannen time. Wish me luck! Masse lykke til ) Bare 8 dager igjen til det er min tur
Nalaya Skrevet 12. november 2012 #23651 Skrevet 12. november 2012 Da var jeg ferdig hibiscrubbet for andre gang, piercingsmykkene fjernet og jeg venter på at kjæresten skal våkne.. Skal være på klinikken om knapt halvannen time. Wish me luck! Lykke til :D
Mik85 Skrevet 12. november 2012 #23652 Skrevet 12. november 2012 Tips; Mange apotek har ikke Micropore tape, men kan bestilles på Bootsapotek.no Super rask levering
ceca Skrevet 12. november 2012 #23653 Skrevet 12. november 2012 Da var jeg ferdig hibiscrubbet for andre gang, piercingsmykkene fjernet og jeg venter på at kjæresten skal våkne.. Skal være på klinikken om knapt halvannen time. Wish me luck! Lykke til
Banan Skrevet 12. november 2012 #23654 Skrevet 12. november 2012 Lykke til, RosaPrinsesse Håper det går greit med deg
RosaPrinsesse Skrevet 12. november 2012 #23655 Skrevet 12. november 2012 Her er alt bare velstand Gikk inn i opsalen ca 10 over 9, våknet igjen 10 over 10. 450cc på hver side under muskel.. Synes de ser ENORME ut, men venner meg vel til det og. Fikk visst frem bildene, så Skolleborg visste hva jeg var ute etter, men har ikke smugkikket så mye, så jeg vet ikke åssen de ser ut.. Hehe! Ser bare at størrelsen i det minste er proposjonal til meg. Får dusje fredag, så får ta en titt da. Ingen reaksjon på narkosen og ingen (hittil) på ketoraxen, så dette tror jeg skal gå greit. Det er ikke vondt, men selvsagt litt trykk og en del små krampetendenser i venstre brystmuskel. 2
Puppedama Skrevet 12. november 2012 #23656 Skrevet 12. november 2012 Her er alt bare velstand Gikk inn i opsalen ca 10 over 9, våknet igjen 10 over 10. 450cc på hver side under muskel.. Synes de ser ENORME ut, men venner meg vel til det og. Fikk visst frem bildene, så Skolleborg visste hva jeg var ute etter, men har ikke smugkikket så mye, så jeg vet ikke åssen de ser ut.. Hehe! Ser bare at størrelsen i det minste er proposjonal til meg. Får dusje fredag, så får ta en titt da. Ingen reaksjon på narkosen og ingen (hittil) på ketoraxen, så dette tror jeg skal gå greit. Det er ikke vondt, men selvsagt litt trykk og en del små krampetendenser i venstre brystmuskel. Hvis du ikke har reagert hittil så går det nok fint:) Gratulerer med nye pupper!
RosaPrinsesse Skrevet 12. november 2012 #23657 Skrevet 12. november 2012 (endret) Hvis du ikke har reagert hittil så går det nok fint:) Gratulerer med nye pupper! Takketakk De er litt overalt for øyeblikket, under armene og veldig langt fra hverandre og sånn, men jeg vet jo at det skjer mye de neste ukene. For ikke å snakke om at jeg synes de virker enorme.. Hehe. Hjelp, as. Endret 12. november 2012 av RosaPrinsesse
Puppedama Skrevet 12. november 2012 #23658 Skrevet 12. november 2012 Takketakk De er litt overalt for øyeblikket, under armene og veldig langt fra hverandre og sånn, men jeg vet jo at det skjer mye de neste ukene. For ikke å snakke om at jeg synes de virker enorme.. Hehe. Hjelp, as. Mine føltes også gedigne! Spesielt siden de står rett ut når det er nye,men nå ligger mye mer naturlig på kroppen. Hvis det ikke hadde vært for den teite hudfolden som henger ned under puppene mine så hadde de sett veldig naturlige ut:)
RosaPrinsesse Skrevet 12. november 2012 #23659 Skrevet 12. november 2012 Mine føltes også gedigne! Spesielt siden de står rett ut når det er nye,men nå ligger mye mer naturlig på kroppen. Hvis det ikke hadde vært for den teite hudfolden som henger ned under puppene mine så hadde de sett veldig naturlige ut:) Jeg får bare smøre meg med den berømmelige tålmodigheten! Om jeg tolker produktkatalogen til EuroSilicone rett har jeg fått 450ml høyprofil, 85% filled. Popper smertestillende som en helt, tar ingen sjanser her i gården Merker at det ikke er noe igjen av lokalbedøvelsen nå, det er mer ubehag nå.
Puppedama Skrevet 12. november 2012 #23660 Skrevet 12. november 2012 Jeg får bare smøre meg med den berømmelige tålmodigheten! Om jeg tolker produktkatalogen til EuroSilicone rett har jeg fått 450ml høyprofil, 85% filled. Popper smertestillende som en helt, tar ingen sjanser her i gården Merker at det ikke er noe igjen av lokalbedøvelsen nå, det er mer ubehag nå. Hvordan tolket du deg frem til det? Jeg har også Eurosilicone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå