Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for svar:-) ja jeg får vel vente til operasjonsdagen. Vil ha så naturlig som mulig. Men vet du om 275 g blir like mye om man tar under muskel som over? Blir det noe forskjell? Leste noe om det på første siden av bloggen og synes det hørtes litt rart ut. Ingen av kirurgene jeg har vært hos sa noe om at det ble mindre under.

Gramma er jo de samme om man tar over eller under muskel. Eneste forskjellen er at når man tar silikon under muskel så vil alltid muskelen presse implantatet inn, det er derfor de holder seg der oppe. Muskelen kan derfor få de til å virke mellom 20-50 gram mindre enn det de egentlig er. Men det er snakk om 1-2 ss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra du føler deg såpass bra :-) er vel sikkert veldig opp til hver enkelt hvor mye smerter man får. Kommer dette ann på hvor mye man tar kanskje? Eller hvor liten plass det er? Den ene kirurgen sa til meg at jeg har plass til 400. Kanskje jeg da ikke får så mye spreng siden jeg skal legge inn mer enn 100 g mindre enn det? :-) fikk du bh på klinikken? Jeg får ikke så har kjøpt en god på medicus plesner som var anbefalt.

Ja, det med smerter en nok veldig individuelt. Tror i grunnen alltid jeg har hatt ganske høy smerteterskel, så det skal veldig mye til før jeg legger meg ned og gråter for å si det sånn. Det er jeg ikke helt sikker på. Kirurgen ringte meg i dag for å høre hvordan det gikk med meg, og da sa han også at han hadde tatt inn alt det var plass til hos meg. Så i og med at jeg ble "stappa så full som mulig", skulle jeg nesten da trodd jeg hadde hatt større smerter siden huden har blitt så strukket, i forhold til om jeg hadde tatt 100g mindre enn det var plass til, så tviler i grunnen på at det har noe å si. Jeg fikk bh på klinikken ja, synes det var veldig greit så fikk jeg i alle fall en som passet :)

Skrevet

Åååååååh, så heldige dere er, dere som er ferdig! Jeg er så utålmodig at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, imorgen er det bare fire dager igjen!

• Liker 1
Skrevet

Åååååååh, så heldige dere er, dere som er ferdig! Jeg er så utålmodig at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, imorgen er det bare fire dager igjen!

Jeg er også utålmodig. Gleder meg grenseløst til å få operert igjen. Synes i grunn de blir værre for hver dag som går...
Skrevet

Gramma er jo de samme om man tar over eller under muskel. Eneste forskjellen er at når man tar silikon under muskel så vil alltid muskelen presse implantatet inn, det er derfor de holder seg der oppe. Muskelen kan derfor få de til å virke mellom 20-50 gram mindre enn det de egentlig er. Men det er snakk om 1-2 ss.

Er det sant det jeg har uthevet og merket svart...blir de der oppe??

De skal vel synke en del.. men de havner ikke "på magen" tenker du på..eller..

Skrevet

Jeg er også utålmodig. Gleder meg grenseløst til å få operert igjen. Synes i grunn de blir værre for hver dag som går...

Det er fort å fokusere på det som er "feil" og finne ut at det blir verre. Det gode er at du vet at dette vil bli rettet på. Det viser at puppene dine er i forandring ennå, og at kirurgen tydelig har tatt en feilvurdering. Blir en lang prosess dette med å "få pupper" for deg.

Jeg venter fortsatt på at mine skal synke. Bruker nedpressbånd enda.

Venstre er forsatt mer hoven enn høyre. Jeg er øm, og spesielt når jeg skal gjøre noe så jeg bruker musklene. Men de synker ikke..men er kun på dag 17 etter op. Men har veldig mye pupp over brystvorten enn under..ikke naturlig ivertfall..

Skrevet

Er det sant det jeg har uthevet og merket svart...blir de der oppe??

De skal vel synke en del.. men de havner ikke "på magen" tenker du på..eller..

De skal jo droppe litt, men det er jo halve poenget med å legge under muskel, da er det som en naturlig bh. Men de vil jo ikke droppe like mye som implantater lagt over muskel vil. Så om man med årene får hengepupper så kan man i større grad risikere double boble når man har under muskel enn over :)

Skrevet

De skal jo droppe litt, men det er jo halve poenget med å legge under muskel, da er det som en naturlig bh. Men de vil jo ikke droppe like mye som implantater lagt over muskel vil. Så om man med årene får hengepupper så kan man i større grad risikere double boble når man har under muskel enn over :)

Hengepupper få jeg nok aldri, var bare hud som ble fylt opp her :D

Poenget med under muskel for meg var at da så de mer naturlige ut, siden jeg er så tynn. Men nå begynte jeg å bekymre meg for at de "blir her opp". Selv om fornuften sier at de faller sikkert mer..

• Liker 1
Skrevet

Hengepupper få jeg nok aldri, var bare hud som ble fylt opp her :D

Poenget med under muskel for meg var at da så de mer naturlige ut, siden jeg er så tynn. Men nå begynte jeg å bekymre meg for at de "blir her opp". Selv om fornuften sier at de faller sikkert mer..

Selfølgelig vil dine senke seg, de kommer nok til å bli kjempefine! :D

Skrevet

Selfølgelig vil dine senke seg, de kommer nok til å bli kjempefine! :D

De gjør nok det, er bare jeg som er "en smule" utålmodig...

Om 3 uker kan jeg begynne å bruke vanlig bh, men uten spiler. Vet dere om man kan kjøpe spilebh og ta ut spilene?

Sømmen er der allikevel, men det ser ut som den sømmen er på de spileløse også.

Jeg finner ikke så mange fine spileløse bh...og kunne godt tenkt meg noen flotte bh nå som jeg har fått pupper som kan fylle dem :)

Skrevet

De gjør nok det, er bare jeg som er "en smule" utålmodig...

Om 3 uker kan jeg begynne å bruke vanlig bh, men uten spiler. Vet dere om man kan kjøpe spilebh og ta ut spilene?

Sømmen er der allikevel, men det ser ut som den sømmen er på de spileløse også.

Jeg finner ikke så mange fine spileløse bh...og kunne godt tenkt meg noen flotte bh nå som jeg har fått pupper som kan fylle dem :)

Hei,

Jeg fikk beskjed av min lege at man kunne bruke vanlige bher men bare ta ut spielene. Men pass på at det ikke er pushup! :) Det var iallefall beskjeden jeg fikk.

Jeg lurer faktis på hva som er grunnen til at man ikke han bruke pushup før etter 6 mnd? er det fordi puppene fortsatt forandrer seg (men da burde man vel i teorien fortsatt brukt sportsbh, om det handler om noe slikt?) eller har det med arrene å gjøre (selv om jeg trodde spielene kun hadde noe å si på dette) ? greit å vite selv om jeg ikke har planer om å bruke det før tiden! :)

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg fikk beskjed av min lege at man kunne bruke vanlige bher men bare ta ut spielene. Men pass på at det ikke er pushup! :) Det var iallefall beskjeden jeg fikk.

Jeg lurer faktis på hva som er grunnen til at man ikke han bruke pushup før etter 6 mnd? er det fordi puppene fortsatt forandrer seg (men da burde man vel i teorien fortsatt brukt sportsbh, om det handler om noe slikt?) eller har det med arrene å gjøre (selv om jeg trodde spielene kun hadde noe å si på dette) ? greit å vite selv om jeg ikke har planer om å bruke det før tiden! :)

Har vært innom samme tanke som deg gulost90.

Nå gjetter jeg bare, men kan det være for å ikke "dytte implantatene" sammen og oppover ?

altså..at man ikke dytter slik på implantatene over lengre tid, mange timer, de første 6 mnd, til de har "stabilisert seg" ?

Jeg har sett litt på forskjellige nettsteder, og på de målene jeg har får jeg forskjellige bh-str overalt. Merkelige greier :klo:

Endret av ceca
Skrevet (endret)

*dobbelt*

Endret av ceca
Skrevet

Hei,

Det er så rart at det er så forskjellig rundt omkring. Jeg får lov til å bruke alle slags bher etter 6 uker, inkludert push up :S Men det er gjerne fordi jeg har over muskel kanskje?

Skrevet

I dag har jeg sett mine nye pupper skikkelig for første gang :) Nå er det altså 3 dager siden operasjonen, så nå kunne jeg endelig dusje igjen. I og med at jeg har fått beskjed om kun å ta av sports-BHen og nedpressbåndet når jeg skal dusje, så har jeg ikke turt å ta det av før. Det var herlig å ta seg en dusj og bli skikkelig ren igjen, og ikke minst å få luftet puppene litt, for det er jo ikke særlig behagelig å gå med de så stramt hele tiden. Så langt er jeg kjempefornøyd :) Størrelsen er kjempefin og naturlig, og håper ikke de blir noe mindre. De er enda ganske harde å ta på da. Noen som vet hvor lang tid cirka det tar før de begynner å bli "normale"?

Jeg må også bare nevne at nå er endelig min rosa Hello Kitty BH i 70A som jeg kjøpte for maaange år siden for liten!! :D Det var en av de første BHene jeg kjøpte, og jeg har tatt vare på den. Trodde selvfølgelig at jeg skulle vokse fra den en vakker dag, men nei, det gjorde jeg ikke... Men nå er den heldigvis alt for liten :D Endelig!

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg sett mine nye pupper skikkelig for første gang :) Nå er det altså 3 dager siden operasjonen, så nå kunne jeg endelig dusje igjen. I og med at jeg har fått beskjed om kun å ta av sports-BHen og nedpressbåndet når jeg skal dusje, så har jeg ikke turt å ta det av før. Det var herlig å ta seg en dusj og bli skikkelig ren igjen, og ikke minst å få luftet puppene litt, for det er jo ikke særlig behagelig å gå med de så stramt hele tiden. Så langt er jeg kjempefornøyd :) Størrelsen er kjempefin og naturlig, og håper ikke de blir noe mindre. De er enda ganske harde å ta på da. Noen som vet hvor lang tid cirka det tar før de begynner å bli "normale"?

Jeg må også bare nevne at nå er endelig min rosa Hello Kitty BH i 70A som jeg kjøpte for maaange år siden for liten!! :D Det var en av de første BHene jeg kjøpte, og jeg har tatt vare på den. Trodde selvfølgelig at jeg skulle vokse fra den en vakker dag, men nei, det gjorde jeg ikke... Men nå er den heldigvis alt for liten :D Endelig!

Mine begynte å bli myke etter 4-5 uker. Er 7 uker siden op nå og nå er de veldig myke heldigvis :-)

Skrevet

Mine begynte å bli myke etter 4-5 uker. Er 7 uker siden op nå og nå er de veldig myke heldigvis :-)

Takk for svar! Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente litt til :)

Ble dine pupper mindre etter at hevelsen gikk ned, eller var de ganske like hele tiden etter operasjonen? Synes størrelsen på mine er perfekt nå, så vil helst ikke at de skal krympe. (men virker heldigvis ikke som at de er så hovne da, bare harde)

Skrevet

Det er så rart at det er så forskjellig rundt omkring. Jeg får lov til å bruke alle slags bher etter 6 uker, inkludert push up :S Men det er gjerne fordi jeg har over muskel kanskje?

Jeg har også over muskel og har tatt så og si samme str som deg med nogenlunde lukt utgangspunkt (om dette skulle hatt noe å si) og jeg må vente 6 Mnd før spielebh og pushup kan brukes. Etter 6 uker kan jeg bruke bh uten spieler! Rart det er så forskjellig ja!

Har du målt bhstr din på underverker.no? Ble så glad da jeg gjorde det! Haha:) Åssen går det forresten ellers med deg og puppene? Mine blir mykere og mykere for hver dag som går, og har ingen problem med å lage kløft med henda! Begge har også droppet mye, og ser nå ut som helt normale pupper;D allerede etter bare 3 uker! I dag har jeg fått en litt stikkende følelse i høyre pupp (under, litt til siden for arret) og blir selvfølgelig livredd for at det dannes hard kapsel. Noen andre som har opplevd en sånn følelse? Har forresten også begynt å sove på siden. Det gjøres nå automatisk, uten noen smerter. Kan jo hende det ikke er så bra?:P

Skrevet

Takk for svar! Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet å vente litt til :)

Ble dine pupper mindre etter at hevelsen gikk ned, eller var de ganske like hele tiden etter operasjonen? Synes størrelsen på mine er perfekt nå, så vil helst ikke at de skal krympe. (men virker heldigvis ikke som at de er så hovne da, bare harde)

Jeg har ikke merket noe særlig strforskjell når det gjelder hovenhet enn at de er blitt mer like. Den ene min var veldig mye mer hoven enn den andre, men nå er de like :-)

Skrevet

Jeg har ikke merket noe særlig strforskjell når det gjelder hovenhet enn at de er blitt mer like. Den ene min var veldig mye mer hoven enn den andre, men nå er de like :-)

Okei, det er kjempebra å høre :D Håper størrelsen min også holder seg lik som den er nå da, og de er like på størrelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...