Nalaya Skrevet 4. november 2012 #23581 Skrevet 4. november 2012 Hmm.. Jeg kan jo ringe å høre i morgen, hvis ikke de ringer meg. Jeg vil helst unngå å ha det i håret, hvis jeg ikke trenger å ha det. Det betyr kanskje ikke så mye, så kan jo hende det varierer fra klinikk til klinikk. Dere andre som har operert, brukte dere hibiscrub i håret? Jeg spurte kirurgen, og jeg trengte ikke vaske håret. Heldigvis!
RosaPrinsesse Skrevet 5. november 2012 #23582 Skrevet 5. november 2012 Er det noen som har peiling på hvor mye trening av brystmuskelen som "går an" når man har silikon under muskelen? Går d fortsatt greit å trene muskelen sånn litt eller bør man unngå å trene styrke i den? Jeg trener ikke spesielt mye styrke men prøver å ta et par økter i uken. Men blir mest kondistrening og det er jo greit. Første treningsøkt i morgen etter op. Har bare gått turer til nå. Gleder meg :-D Man må selvsagt vente de ukene man må, og etter det må man begynne rolig, men jeg fikk beskjed om at når alt det var overstått, kunne jeg ta i som før, og forvente samme fremgang som før. Det er sannsynlig med et lite styrketap ("Vi pleier å si fem prosent, men egentlig vet vi ikke om det er så mye engang"), men det spiller ingen rolle med mindre man er håndballspiller, spydkaster eller styrkeløfter. Dere andre som har operert, brukte dere hibiscrub i håret? Jeg fikk beskjed både forrige gang og denne gangen at jeg ikke trengte å ha i håret og ansiktet. Heldigvis!
Puppedama Skrevet 5. november 2012 #23583 Skrevet 5. november 2012 åh...DA skjønner jeg litt mer. Lommene som er litt "feil-plassert" egentlig.. sammen med for små implantater ? Stemmer:) Dvs,det er min mening at de er for lite i de:P Ikke sikkert kirurgen er enig,men han sa da han opererte meg at han måtte putte inn 350 fordi det ikke var mulig med mindre. Jeg tror det hadde blitt bedre om han hadde lagt i mer. Det hadde jo fyllt ut volumet bedre:)
Banan Skrevet 5. november 2012 #23584 Skrevet 5. november 2012 (endret) Okei, flott! siden det stod i mine papirer at jeg ikke trengte det, så gjør ikke jeg det heller. Men hvis "alle andre" hadde gjort det ville jeg også gjort det i sikkerhetsskyld, men da dropper jeg det også Første vask i kveld, så nå nærmer det seg altså!! :D Endret 5. november 2012 av Banan 1
RosaPrinsesse Skrevet 5. november 2012 #23585 Skrevet 5. november 2012 Herlig, så spennende! Regner med at jeg snakker for alle når jeg sier vi gleder oss til å høres fra det etter operasjonen Når imorgen skal du opereres? På søndag er det min tur å gå i dusjen med HibiScrub første gang..
kris123 Skrevet 5. november 2012 #23586 Skrevet 5. november 2012 De byttet for meg på klinikken på 7 dagerkontrollen og 14 dagers kontrollen. Så bytter jeg 1 gang i uken selv nå.
Nysgjerrigpupp Skrevet 5. november 2012 #23587 Skrevet 5. november 2012 Hei! Kom over dette forumet når jeg prøvde å finne informasjon om brystforstørrelse, og det virket som det perfekte stedet for å stille noen spørsmål. Jeg bor rundt Oslo området og lurer på hvilken klinikk jeg skal velge. Har hørt mye bra om både fornebuklinikken og christiania park klinikk. Lurer på om noen av dere har noen dårlige erfaringer med noen av disse, og evt. hvilken kirurg dere hadde? Er spesielt interessert i christiania park klinikk, så gode erfaringer derfra er også veldig interresant. Selv er jeg 174 cm høy, veier 56 kg, bruker 70/75A og fyller det ikke helt ut. Lurer på om noen på "min" størrelse her inne har tatt, hvor mye dere tok og om dere tok runde eller dråpeformet? Er interessert i et naturlig resultat. Takk på forhånd!
Nalaya Skrevet 5. november 2012 #23588 Skrevet 5. november 2012 (endret) Hei! Kom over dette forumet når jeg prøvde å finne informasjon om brystforstørrelse, og det virket som det perfekte stedet for å stille noen spørsmål. Selv er jeg 174 cm høy, veier 56 kg, bruker 70/75A og fyller det ikke helt ut. Lurer på om noen på "min" størrelse her inne har tatt, hvor mye dere tok og om dere tok runde eller dråpeformet? Er interessert i et naturlig resultat. Takk på forhånd! Jeg er 174, veier 53-54 kilo. Hadde stor a-cup før operasjonen. Tok 295 gram over muskel. Resultatet ser relativt naturlig ut. Hvis du blir medlem av justbreastimplants.com sitt forum, og går inn på under 300 cc`s club så ser du bilde av puppene mine nederst på side 144 Endret 5. november 2012 av Nalaya
Banan Skrevet 5. november 2012 #23589 Skrevet 5. november 2012 Herlig, så spennende! Regner med at jeg snakker for alle når jeg sier vi gleder oss til å høres fra det etter operasjonen Når imorgen skal du opereres? På søndag er det min tur å gå i dusjen med HibiScrub første gang.. Ja, skal selvfølgelig oppdatere dere om hvordan det går etter operasjonen Jeg skal ikke operere før 13.45. Kirurgen sa at jeg skulle rekke å gå på forelesning først :D Haha, men tror nok ikke tankene mine klarer å være helt til stedet på forelesningen. Kommer nok bare til å være alt for spent/nervøs/klar for operasjonen. Ikke så lenge til det heller :D
Happy-girl Skrevet 5. november 2012 #23590 Skrevet 5. november 2012 Jeg har stilt dette spørsmålet før, men lurer på om noen har vært borte i det samme se Kan forsåvidt ringe inn til kirurgen min, men jeg har serriøst problemer og forstå svenskt over tlf, så da føyer jeg meg til forumet Er det noen av dere jenter som begynte å sole kroppen før det hadde gått et år? Jeg kjenner kroppen min skriker etter litt farge, og vil gjerne la vær og se ut som et levende lik til nyttår og slikt. Jeg er heller ingen fan av selvbruning, syns det blir ille voldsom farge! Var en som sa ho trudde det holdt med å dekke arra med tape, noen som har erfaring om dette? Eller har hørt fra sine kirurger hva de sier om dette? Bør jeg dekke det til med mer en tape? Eller kan jeg evt, smøre på sunblock i tillegg? Skal fjerne tapen for godt om 1 mnd ca:)
Nalaya Skrevet 5. november 2012 #23591 Skrevet 5. november 2012 Jeg har stilt dette spørsmålet før, men lurer på om noen har vært borte i det samme se Kan forsåvidt ringe inn til kirurgen min, men jeg har serriøst problemer og forstå svenskt over tlf, så da føyer jeg meg til forumet Er det noen av dere jenter som begynte å sole kroppen før det hadde gått et år? Jeg kjenner kroppen min skriker etter litt farge, og vil gjerne la vær og se ut som et levende lik til nyttår og slikt. Jeg er heller ingen fan av selvbruning, syns det blir ille voldsom farge! Var en som sa ho trudde det holdt med å dekke arra med tape, noen som har erfaring om dette? Eller har hørt fra sine kirurger hva de sier om dette? Bør jeg dekke det til med mer en tape? Eller kan jeg evt, smøre på sunblock i tillegg? Skal fjerne tapen for godt om 1 mnd ca:) Nå er det straks 3 uker etter operasjon, og jeg tok solarium i går. Jeg hadde med meg et håndkle som jeg brettet dobbelt og la over brystene. Har hørt at man kan bli solbrent på puppene i begynnelsen pga at huden er så dratt.
ceca Skrevet 5. november 2012 #23592 Skrevet 5. november 2012 Jeg går mest mulig uten bh,og jeg masserer musklene daglig for å myke opp så mye som mulig,men det skjer i grunn ingen ting... Fikk du beskjed om å massere musklene/puppene? Vet en venninne av meg masserte puppene hver dag, men det har jeg ikke fått beskjed om.
kris123 Skrevet 5. november 2012 #23593 Skrevet 5. november 2012 Det var SÅ digg å endelig få trene igjen! Ble saltime på sats, men ikke av de verste. En dansetime. Men jammen var det godt å få brukt kroppen litt skikkelig igjen og føle seg litt sliten!
Banan Skrevet 5. november 2012 #23594 Skrevet 5. november 2012 Nå har jeg kjøpt inn så mye mat at skapene mine er helt fulle og fryseskuffene så fulle at jeg knapt får dem igjen. Jeg har vasket leiligheten, klær, håndklær og sengetøy. Mamma henter meg etter operasjonen, så jeg blir med hjem til familien helt fram til søndag. Så reiser jeg tilbake igjen til leiligheten min her jeg bor nå, og skal forhåpentligvis klare meg selv videre. Med all maten og tingene jeg har gjort klar på forhånd tror jeg nok at det skal gå greit. Skal tross alt ikke klare meg alene før 5 dager etter operasjonen, og jeg har ei venninne her som har lovet at hun skal hjelpe meg om jeg trenger hjelp til noe Jeg har lagt fram behagelige og løse klær som jeg skal ta med meg hjem og bruke dagene etter operasjonen, og kjøpt inn noe enkel mat som jeg kan spise i bilen på vei hjem etterpå. Jeg har pakket ned smertestillende og et par plastikkposer, i tilfelle jeg blir kvalm på bilturen på vei hjem. Jeg har også vasket meg med HibiScruben, og føler meg i grunnen helt 100% klar for morgendagen nå!! Så rart å tenke på at i morgen på denne tiden ligger jeg nok og vrir meg med store smerter, men jeg vet at all smerten vil være verdt det til slutt. Jeg får i alle fall noe jeg alltid har ønsket meg; pupper! :D
Gurip Skrevet 5. november 2012 #23595 Skrevet 5. november 2012 Når byttet dere teip for første gang? Jeg fikk streng beskjed av ps at jeg måtte vente til teipen løsnet selv. På onsdag er det 3 uker siden op, og teipen henger fremdeles delvis på. Den har løsnet veldig på sidene, men inn mot sårene sitter den godt. Og jeg tørr jo ikke rive den av selv om mye er løst :S Jeg ventet til tapen falt helt av av seg selv. De neste ukene byttet jeg ca hver annen uke (altså tok av tapen før den falt av). Sikkert et dumt spørsmål, men for en person som aldri har operert før er det ikke godt å vite. Er det meningen at jeg skal bruke hele flasken med hibiscrub? Flasken er på 500 ml, så er det da meningen at jeg skal vaske meg med ca 250 ml hver av gangene? Neida, jeg brukte like mye som vanlig såpe/kroppsvask. Jeg trengte heller ikke å vaske håret eller ansiktet, så jeg vasket magen, brystet, armhulene, halsen og armene. Haha, okei, nei da bruker jeg ikke opp hele flasken. Visste bare ikke om det var meningen at jeg skulle bruke alt eller ikke liksom, så tenkte at jeg bare måtte pøse på om det var meningen :-P Er du sikker på at man må ta det i håret også? På mine papirer står det at jeg ikke trenger å ta det i håret og ansiktet. Man må ikke vaske håret, hør med klinikken Hei! Kom over dette forumet når jeg prøvde å finne informasjon om brystforstørrelse, og det virket som det perfekte stedet for å stille noen spørsmål. Jeg bor rundt Oslo området og lurer på hvilken klinikk jeg skal velge. Har hørt mye bra om både fornebuklinikken og christiania park klinikk. Lurer på om noen av dere har noen dårlige erfaringer med noen av disse, og evt. hvilken kirurg dere hadde? Er spesielt interessert i christiania park klinikk, så gode erfaringer derfra er også veldig interresant. Selv er jeg 174 cm høy, veier 56 kg, bruker 70/75A og fyller det ikke helt ut. Lurer på om noen på "min" størrelse her inne har tatt, hvor mye dere tok og om dere tok runde eller dråpeformet? Er interessert i et naturlig resultat. Takk på forhånd! Jeg ville lest litt bakover på sidene her, da finner du svar på alt du lurer på Jeg har stilt dette spørsmålet før, men lurer på om noen har vært borte i det samme se Kan forsåvidt ringe inn til kirurgen min, men jeg har serriøst problemer og forstå svenskt over tlf, så da føyer jeg meg til forumet Er det noen av dere jenter som begynte å sole kroppen før det hadde gått et år? Jeg kjenner kroppen min skriker etter litt farge, og vil gjerne la vær og se ut som et levende lik til nyttår og slikt. Jeg er heller ingen fan av selvbruning, syns det blir ille voldsom farge! Var en som sa ho trudde det holdt med å dekke arra med tape, noen som har erfaring om dette? Eller har hørt fra sine kirurger hva de sier om dette? Bør jeg dekke det til med mer en tape? Eller kan jeg evt, smøre på sunblock i tillegg? Skal fjerne tapen for godt om 1 mnd ca Du kan fint sole deg før det har gått et år, men det anbefales å dekke til arrene. Det tar lenger tid før arrene blir lyse hvis du soler de uten å dekke de til. Bruk tape eller sunblock, evt begge deler Har ikke hørt at man lettere blir solbrent på puppene, men det skader jo ikke å bruke litt ekstra solkrem eller dekke de til
Nalaya Skrevet 5. november 2012 #23596 Skrevet 5. november 2012 Nå har jeg kjøpt inn så mye mat at skapene mine er helt fulle og fryseskuffene så fulle at jeg knapt får dem igjen. Jeg har vasket leiligheten, klær, håndklær og sengetøy. Mamma henter meg etter operasjonen, så jeg blir med hjem til familien helt fram til søndag. Så reiser jeg tilbake igjen til leiligheten min her jeg bor nå, og skal forhåpentligvis klare meg selv videre. Med all maten og tingene jeg har gjort klar på forhånd tror jeg nok at det skal gå greit. Skal tross alt ikke klare meg alene før 5 dager etter operasjonen, og jeg har ei venninne her som har lovet at hun skal hjelpe meg om jeg trenger hjelp til noe Jeg har lagt fram behagelige og løse klær som jeg skal ta med meg hjem og bruke dagene etter operasjonen, og kjøpt inn noe enkel mat som jeg kan spise i bilen på vei hjem etterpå. Jeg har pakket ned smertestillende og et par plastikkposer, i tilfelle jeg blir kvalm på bilturen på vei hjem. Jeg har også vasket meg med HibiScruben, og føler meg i grunnen helt 100% klar for morgendagen nå!! Så rart å tenke på at i morgen på denne tiden ligger jeg nok og vrir meg med store smerter, men jeg vet at all smerten vil være verdt det til slutt. Jeg får i alle fall noe jeg alltid har ønsket meg; pupper! :D Lykke til i morgen! Kommer nok til å gå kjempefint! 1
Banan Skrevet 5. november 2012 #23597 Skrevet 5. november 2012 Lykke til i morgen! Kommer nok til å gå kjempefint! Tusen takk :D Krysser fingrene for det, ja
Happy-girl Skrevet 5. november 2012 #23598 Skrevet 5. november 2012 Jeg ventet til tapen falt helt av av seg selv. De neste ukene byttet jeg ca hver annen uke (altså tok av tapen før den falt av). Neida, jeg brukte like mye som vanlig såpe/kroppsvask. Jeg trengte heller ikke å vaske håret eller ansiktet, så jeg vasket magen, brystet, armhulene, halsen og armene. Man må ikke vaske håret, hør med klinikken Jeg ville lest litt bakover på sidene her, da finner du svar på alt du lurer på Du kan fint sole deg før det har gått et år, men det anbefales å dekke til arrene. Det tar lenger tid før arrene blir lyse hvis du soler de uten å dekke de til. Bruk tape eller sunblock, evt begge deler Har ikke hørt at man lettere blir solbrent på puppene, men det skader jo ikke å bruke litt ekstra solkrem eller dekke de til Okei, men det holder med tapen? Jeg er ikke redd for å bli solbrent, bare veldig redd for at arrene skal bli stygge
Happy-girl Skrevet 5. november 2012 #23599 Skrevet 5. november 2012 Nå er det straks 3 uker etter operasjon, og jeg tok solarium i går. Jeg hadde med meg et håndkle som jeg brettet dobbelt og la over brystene. Har hørt at man kan bli solbrent på puppene i begynnelsen pga at huden er så dratt. Okei, åh, det kjenner jeg at jeg gleder meg til å legge meg ned i solariumssenga! Men jeg tenkte litt mer på arra, at de blir tildekt nok til at de ikke blir stygge! Holder det med den tapen? :-)
RosaPrinsesse Skrevet 6. november 2012 #23600 Skrevet 6. november 2012 Okei, åh, det kjenner jeg at jeg gleder meg til å legge meg ned i solariumssenga! Men jeg tenkte litt mer på arra, at de blir tildekt nok til at de ikke blir stygge! Holder det med den tapen? :-) Mener å ha lest at det er flere måter å gjøre det på; flere lag med tape, tape+sunblock, tape+sunblock+bikini.. jeg ville vært veldig forsiktig og beskyttet hele frontpartiet mest mulig. Arrene skal ikke ha sol på et helt år, puppene tåler nok litt mer, litt tidligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå