RosaPrinsesse Skrevet 31. oktober 2012 #23521 Skrevet 31. oktober 2012 Så imorgen skal jeg ut å handle noen spileløse bh'er, noen som veit om noen butikker som har noen fine uten så høy bestemor faktor ? Jeg synes de har noen fine på Gina Tricot, ikke så mye støtte i dem regner jeg med, men de er innmari søte!
MyDirtySecret Skrevet 1. november 2012 #23522 Skrevet 1. november 2012 Da er det bare en dag igjen, i morgen på denne tiden ligger jeg på operasjonsbordet! Jeg har laget meg blogg, gjerne kom innom en tur eller to http://mydirtysecret.blogg.no/ 1
Nalaya Skrevet 1. november 2012 #23523 Skrevet 1. november 2012 Da er det bare en dag igjen, i morgen på denne tiden ligger jeg på operasjonsbordet! Jeg har laget meg blogg, gjerne kom innom en tur eller to http://mydirtysecret.blogg.no/ Du hadde vanvittig fine pupper fra før! Men de blir nok suuuuuperfine etter også hehe!
RosaPrinsesse Skrevet 1. november 2012 #23524 Skrevet 1. november 2012 Du hadde vanvittig fine pupper fra før! Men de blir nok suuuuuperfine etter også hehe! Må si jeg er enig med Nalaya altså! Svært godt utgangspunkt, da Lykke til imorgen, skulle ønske det var meg!
gulost90 Skrevet 1. november 2012 #23525 Skrevet 1. november 2012 Da er det bare en dag igjen, i morgen på denne tiden ligger jeg på operasjonsbordet! Jeg har laget meg blogg, gjerne kom innom en tur eller to http://mydirtysecret.blogg.no/ masse lykke til!! skal følge med på bloggen din, syns det er så flott med folk som lager blogg om deres brystoperasjon slik at man kan sammenligne med egen opplevelse! liker også at du skriver at du gjør dette for DEG og ikke pga bimbo-faktoren, som mange dessverre gjør - og som ødelegger synspunktet på silikon for de som faktisk tar det av andre grunner. så på før bildene, og det ser ut som du har et veldig likt utgangspunkt som jeg hadde, bruker du 70b i dag? jeg la også inn 290 bare over muskel, og er superfornøyd. perfekt størrelse om du ønsker et naturlig resultat, selv om de kan se litt små ut i klær (men silikon generelt ser mindre ut i klær har jeg hørt, PLUSS at en sportsbh ikke akkurat hjelper til). gleder meg til å høre åssen det går med deg!!
ceca Skrevet 2. november 2012 #23526 Skrevet 2. november 2012 henriiiette Fant du noen fine bh og hvor? MyDirtySecret Lykke til idag. Puppene dine har en kjempefin fasong, så du blir nok knallfornøyd ! Jeg har fått veldig vondt i venste puppen. Såpass vondt at jeg måtte ta smertestillende igår. Vet ikke om det betyr at jeg har gjort for mye, men da er det rart at det er i venstre og ikke i begge egentlig. Såret ser fint ut, ikke rødt eller hovent. Venstre puppen er ikke varmere enn høyre puppen. Men jeg tror man med et skarpt blikk kan se at høyre pupp har "falt litt mer" enn venstre, eller man kan si at venstre er mer hoven. Er også fra vesntre pupp jeg har hatt knittrelyder. Ingenting fra høyre. Har noen av dere fått vondt i ene puppen en stund etter at smertene egentlig avtok? Skal skifte tape etter 10-12 dager. Men tapen min sitter godt over sårene, mens den er løsnet mer på sidene. Tenkte å fjerne den etter en dusj, enklere da..men ser for meg at det er vondt og ikke så lurt å rive av over et sår.. Hva gjorde dere?
RosaPrinsesse Skrevet 2. november 2012 #23527 Skrevet 2. november 2012 Etter bukplstikken fjernet jeg teipen mens den var gjennombløtt etter dusjen, da løsnet den lettere. Det forsvant litt skorpe, men den tror jeg hang mer fast i teipen enn i meg..
henriiiette Skrevet 2. november 2012 #23528 Skrevet 2. november 2012 henriiiette Fant du noen fine bh og hvor? Ja jeg fant et par fine på lindex:)
MyDirtySecret Skrevet 2. november 2012 #23529 Skrevet 2. november 2012 Så snille dere er, tusen takk ♡ De så faktisk større ut på bildene hehe men liker formen, ville bare ha litt størrelse Da var jeg ferdig operert, operasjonen tok 45 min også ble jeg liggende en times tid. Hun spurte om jeg ville legge mer om det var plass og det så bedre ut siden hun sa de ser det best mens de opererer. Jeg sa ja siden det fortsatt car under det jeg hadde sagt som maks (325-250) Så endte med at vi la 325 på høyre side og 290 på venstre side, medium runde proleser under muskel. Føler meg støl og slapp men ellers veldig fin form men tar det med ro de første dagene uansett :D Ja var liten 70B, 65C i utgangspunktet og den bhen jeg fikk av klinikken er 75C :D Men puppene mine er jo ganske hovne så regner med alt de krymper etterhvert som det går over :D
MyDirtySecret Skrevet 2. november 2012 #23530 Skrevet 2. november 2012 Forresten, lurte på hvor lenge dere var hovne i brystene? Vet dere har skrevet det mangeee ganger men akkurat nå er jg ikke helt i research modus Sliten ^^
Nalaya Skrevet 2. november 2012 #23531 Skrevet 2. november 2012 Forresten, lurte på hvor lenge dere var hovne i brystene? Vet dere har skrevet det mangeee ganger men akkurat nå er jg ikke helt i research modus Sliten ^^ Gratulerer!!!:D jeg var hoven i noen dager, så begynte formen å vise. Men jeg har over muskel da, så det kan nok ikke sammenlignes Igjen, gratulerer :D
RosaPrinsesse Skrevet 3. november 2012 #23532 Skrevet 3. november 2012 Gratulerer, MyDirtySecret! Gleder meg til å følge bloggen din (og fremgangen her, da), Håper på masse bilder, bilder er gøyest :D Hehe. Her sitter jeg og føler på det som kan bli halsbetennelse nummer to på en mnd, hva SKJER, a? Håper ikke jeg pådrar meg noen som stikker kjepper i hjulene for opersjonen altså!
Puppedama Skrevet 3. november 2012 #23533 Skrevet 3. november 2012 Hvordan er det med følelsen i brystene? Jeg er følelsesløs på undersiden av begge brystene og høyre brystvorte er fortsatt helt død,ingen som helst følelse. Venstre er nesten normal,den føles bare veldig øm. Snart 8 uker siden operasjon. Kommer følelsen tilbake,eller må jeg leve med dette?
RosaPrinsesse Skrevet 3. november 2012 #23534 Skrevet 3. november 2012 Hvordan er det med følelsen i brystene? Jeg er følelsesløs på undersiden av begge brystene og høyre brystvorte er fortsatt helt død,ingen som helst følelse. Venstre er nesten normal,den føles bare veldig øm. Snart 8 uker siden operasjon. Kommer følelsen tilbake,eller må jeg leve med dette? Den kan komme tilbake, og den kan være borte for godt. Nerver gror, men ekstremt sakte.. Jeg fikk stadig mer følelse i større deler av magen etter bukplastikken, og selv to år etter merket jeg forandringer.. Nå, over tre år senere tror jeg dog at jeg må slå meg til ro med at ikke all følelsen kommer tilbake. Men det er jo noe litt annet da, en flekk på magen mot brystvortene, liksom.
Nalaya Skrevet 3. november 2012 #23535 Skrevet 3. november 2012 Hvordan er det med følelsen i brystene? Jeg er følelsesløs på undersiden av begge brystene og høyre brystvorte er fortsatt helt død,ingen som helst følelse. Venstre er nesten normal,den føles bare veldig øm. Snart 8 uker siden operasjon. Kommer følelsen tilbake,eller må jeg leve med dette? Jeg har allerede all følelse i hele brystet. Men har venninner som ikke har følelse under brystvortene og selve brystvortene. Så tror dette varierer fra person til person egentlig. Men kirurgen min sa at de fleste fikk tilbake følelse i brystvortene, men det kunne ta opptil et år.
kris123 Skrevet 3. november 2012 #23536 Skrevet 3. november 2012 Hvordan er det med følelsen i brystene? Jeg er følelsesløs på undersiden av begge brystene og høyre brystvorte er fortsatt helt død,ingen som helst følelse. Venstre er nesten normal,den føles bare veldig øm. Snart 8 uker siden operasjon. Kommer følelsen tilbake,eller må jeg leve med dette? Jeg har heller ikke følelse under brystene og litt mindre følelse i høyre enn venstre brystvorte. 6 uker etter op.
Nalaya Skrevet 3. november 2012 #23537 Skrevet 3. november 2012 Er det noen av dere som vet om Aylar har silikon nå? Og i tilfellet hvor mye? Hun har sykt fine pupper Litt random, men ser kompani karlsen og tenker jo bare pupper for tiden! haha!
RosaPrinsesse Skrevet 3. november 2012 #23538 Skrevet 3. november 2012 Er det noen av dere som vet om Aylar har silikon nå? Og i tilfellet hvor mye? Hun har sykt fine pupper Litt random, men ser kompani karlsen og tenker jo bare pupper for tiden! haha! Godt det er fler enn meg som BARE tenker på pupper Haha. Jeg ser på nett at det ble ryktet om at hun ville ha silikon igjen, i mer moderat mengde, mend et ser kanskje ikke helt sånn ut av bildene jeg finner? Vet at Lene Aleksandra (eller var det en annen som tok ut sin silikon) har satt inn igjen iallefall, i mye mer beskjeden mengde.. Må innrømme at (eks-)glamourmodeller ikke er mitt sterkeste fagfelt
Puppedama Skrevet 3. november 2012 #23539 Skrevet 3. november 2012 Jeg håper virkelig jeg får tilbake følelsen! Det er faktisk utrolig kjipt med en brystvorte som det ikke er følelse i
RosaPrinsesse Skrevet 3. november 2012 #23540 Skrevet 3. november 2012 (endret) Jeg håper virkelig jeg får tilbake følelsen! Det er faktisk utrolig kjipt med en brystvorte som det ikke er følelse i Seff.. Det er jo litt av poenget (For meg som ikke vil ha barn, er det mer som HELE poenget, eneste brystvortene er godt for, liksom ) (edit; skrivefeil) Endret 3. november 2012 av RosaPrinsesse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå