Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor åpne dere andre er angående at dere har/skal ta silikon til andre. Hvem sier dere det til? Til nå har jeg bare sagt det til foreldrene mine, søstrene mine og to gode venninner som også skal ta silikon senere. Kommer nok til å si det til noen flere av mine nærmeste venninner etter operasjonen, og de legger nok kanskje også merke til det siden de kjenner meg såpass godt. Men sånn ellers vil jeg nok helst ikke at så mange skal vite det, men spør folk kommer jeg ikke til å nekte for det. Liker ikke når folk ikke tør å stå for valgene de har tatt.

Her er det bare mann og en venninne som vet det. Jeg har gjort dette for min egen del, og ønsker å holde det for meg selv!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en reell blabbermouth, så ALLE vet det. Utenom de på skolen (vel, to stk..), har liksom ikke lyst til at de skal vite.. Går med pushups selv under treningsbh'er og sånn der. Men to vet.. Så snart vet vel alle. Av familien min (det lille som er igjen) er det bare mor og søster som vet. Farssiden blåser jeg i, men tanten på morssiden hadde blitt helt krakilsk (hun ble det når søster tok for 6 år siden), men jeg blåser jo strengt tatt i hva hun sier. Problemet med henne er at all kjeften går ut over min mor.. Jeg er snart tredve, haha!

Også er jeg litt redd for hva svigerfamilien vil si, selv om samboeren sier alt vil gå helt fint og at de knapt vil bry seg. Vi skal oppover til jul, da er de akkurat seks uker gamle. Kanskje jeg skal gå for en minimizer, så det ikke synes så godt :P

Hvis mye skal du legge inn? D e ikke sikkert at folk ser d altså. Jeg har gått med push up til vanlig og der er ikke noe særlig forskjell fra det og hvordan det ser ut nå underkunder klær med sportsbh på. Jeg har tatt 355cc under muskel da.

Skrevet

Hvis mye skal du legge inn? D e ikke sikkert at folk ser d altså. Jeg har gått med push up til vanlig og der er ikke noe særlig forskjell fra det og hvordan det ser ut nå underkunder klær med sportsbh på. Jeg har tatt 355cc under muskel da.

Vet ikke helt hva det blir, men vi ble enig om 350-450 under muskel. Kirurgen vet jeg trener mye og ikke vil ha silikonlooken, så jeg håper egentlig litt at det blir omtrent som i dag, når jeg bytter ut kjempepushupen (som bare gir fylde, ikke pusher opp noe :P ) med en vanlig BH. Jeg hadde 350 i ene cup'en og 450 i den andre på konsultasjonen, og jeg synes mine til vanlig (med klær) så ut som en mellomting.. Så jeg tror feks 450 vil bli helt greit, men jeg ER veldig redd for å bli helt Pamela... Hehe.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg er så innmari nervøs nå, mens jeg BARE gledet meg til bukplastikken.. Kanskje fordi dette kommer til å synes så mye mer, og kanskje påvirke psyken mer.

12 dager igjen :P

Skrevet

Jeg lurer litt på hvor åpne dere andre er angående at dere har/skal ta silikon til andre. Hvem sier dere det til? Til nå har jeg bare sagt det til foreldrene mine, søstrene mine og to gode venninner som også skal ta silikon senere. Kommer nok til å si det til noen flere av mine nærmeste venninner etter operasjonen, og de legger nok kanskje også merke til det siden de kjenner meg såpass godt. Men sånn ellers vil jeg nok helst ikke at så mange skal vite det, men spør folk kommer jeg ikke til å nekte for det. Liker ikke når folk ikke tør å stå for valgene de har tatt.

Jeg har kun fortalt det til min mor og mine to beste venninne. Har foreløpig ikke tenkt å fortelle sett til noen fler. Vil ikke at folk skal vite det fordi jeg gjør det for meg selv, føler ikke at det er noen andre som trenger å vite det :) Bortsett fra alle dere da hehe ;)

Skrevet (endret)

Jeg har fortalt det til kjæresten min (såklart:-P) , min mor, søster, bror og far og de vennene jeg er med oftest :-)

Endret av kris123
Skrevet

Jeg fortalte det til hun som passet på meg etterpå,og han jeg datet :)

Skrevet (endret)

Takk for svarene deres. Synes det er greit å høre hva dere mener :) Virker som at vi er enige om at det er en privatsak som ikke alle trenger å vite om. Jeg tror i grunnen ikke så mange kommer til å legge merke til det på meg siden jeg alltid har gått med alt for polstra push-up-BHer til vanlig. BHene har ikke akkurat gitt meg noe push-up effekt da, bare gjort at jeg ser mye større ut enn hv jeg egentlig er. Har aldri vist meg i sportsbh og meget sjelden i bikini, for da ser man hvor flat jeg er, så håper jo og tror at det egentlig ikke kommer til å bli synlig for andre når jeg har klær på, men selv vet jeg at det finnes noe under der :D Også kan jeg endelig vise meg i bikini sammen med andre, bruke fine kjoler og topper med litt utringning som jeg tidligere aldri har kunnet bruke uten å se ut som en 10-åring.

I går var det en uke igjen, så det nærmer seg veldig!

Endret av Banan
Skrevet

Takker for svar :)

Den ene puppen er fortsatt like deformert.. Den andre har sunket en del og ser kjempe bra ut!

Er nå 8 dager siden OP.

Skrevet

Dette er kanskje et merkelig spørsmål, men jeg spør lell, jeg.. Jeg er glad i å strikke, noen som har erfaring med håndarbeide etter operasjonen? Man beveger jo ikke mer enn håndleddene, så ifølge biomekanikken burde det jo gå greit, men jeg blir litt urolig når jeg leser om dem som knapt klarer å holde i ett vannglass etter operasjonen... Jeg har julegaver jeg vil få ferdig :fnise:

Skrevet

Dette er kanskje et merkelig spørsmål, men jeg spør lell, jeg.. Jeg er glad i å strikke, noen som har erfaring med håndarbeide etter operasjonen? Man beveger jo ikke mer enn håndleddene, så ifølge biomekanikken burde det jo gå greit, men jeg blir litt urolig når jeg leser om dem som knapt klarer å holde i ett vannglass etter operasjonen... Jeg har julegaver jeg vil få ferdig :fnise:

Det går nok helt fint ;) Om du er på fitnessbloggen forresten?

Skrevet

Det kjenner du jo bare etter selv, synes du det er ubehagelig så venter du bare noen dager :) Men sånn ellers hvis det ikke er vondt så gjør det vel ingenting?:)

Skrevet

Jeg har bare sagt det til mannen min. Tror ingen rundt oss vil tenke over det. Jeg har brukt fylte bh og det ser likt ut nå med klær som da. De kan jo reagere til sommeren når de se meg i bikini.

Hva jeg svarer da vet jeg ikke...har ikke tenkt å flashe dette..

gtfo

- 9 dager siden jeg op og ingen av mine to har sunket.

Idag hadde jeg og mannen en runde i byen for å handle. Han plukket fra hyller og han bar poser. Allikevel sitter jeg her nå med virkelig vondt i venstre puppen. (er høyrehendt..) Brukte nok armene litt for mye ubevisst :(

Håper det ikke gjør noe skade... ble litt bekymret, og mannen ble helt blek da jeg sa det..

Skrevet

Det går nok helt fint ;) Om du er på fitnessbloggen forresten?

Jeg er det, ja.. :) Du og, tydeligvis?

Skrevet

Hehe, jepp. Jeg var innom silikontråden der, og jeg "fulgte" deg, for å sende deg en melding der, men så fikk jeg det ikke til :fnise: Det jeg skulle fram til var at jeg har en flaske med hibiscrub som du kunne få :P

Skrevet

Åååh, herlig! :)

Du får avgjøre om du vil eller ikke :P hvis du vil så må du bare gi meg navnet ditt osv i inbox så kan jeg sende den i morgen :)

Skrevet

Du får avgjøre om du vil eller ikke :P hvis du vil så må du bare gi meg navnet ditt osv i inbox så kan jeg sende den i morgen :)

Jeg tror jeg har prøvd å sende deg en post allerede.. Her, altså.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg fortalte det til familien på min og sambo sin side og nære venner:) hele familien har så god kontakt så det var helt naturlig å fortelle de det:)

Forresten 6 uker siden OP idag, ( tida har gått veldig fort:o) og i natt kan jeg sove uten bh igjen, det skal bli godt:)

Så imorgen skal jeg ut å handle noen spileløse bh'er, noen som veit om noen butikker som har noen fine uten så høy bestemor faktor ?:)

Endret av henriiiette
Skrevet

Jeg sa det til mamma, pappa, lillebror, nærmeste venninner (hmm, seks-sju stykker) og nærmeste kompiser. Jeg gikk fra ikke-eksisterende til normale (normale pluss?), så de nærmeste ville jo se det... Opererte akkurat midt i en flytteprosess og ny jobb, så ingen her vet at de ikke er mine egne :fnise:

Det kommer nok til å gå ganske fint. Akkurat de første dagene etter operasjonen kan det hende du ikke vil holde på med håndarbeide, men etter det er det store bevegelser man skal unngå. Jeg satt jo på pc'en dagen etter og knottet, bare viktig å ta pauser og slappe av i skuldre :opplyser:

Så imorgen skal jeg ut å handle noen spileløse bh'er, noen som veit om noen butikker som har noen fine uten så høy bestemor faktor ? :)

Lindex har noen ganske fine. I tillegg så jeg at noen jenter her inne hadde kjøpt noen ganske ålreite ammebh'er som så fine ut :)

Skrevet

Hihi, så gøy, vi er flere. Jeg har ikke avslørt at jeg har tatt silikon der fordi jeg bare er sånn halv-anonym der inne. Hele internett trenger ikke vite at jeg har tatt silikon :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...