MyDirtySecret Skrevet 30. oktober 2012 #23481 Skrevet 30. oktober 2012 Lykke til, MyDirtySecret! Jeg kunne fått uken etter om jeg ville, men siden det måtte passe med skole og ferie og slikt måtte jeg vente nesten 3 mnd... Hnng! Nå er det bare 13 dager igjen.. Og 13 dager er jo ikke så lenge igjen! :D
RosaPrinsesse Skrevet 30. oktober 2012 #23482 Skrevet 30. oktober 2012 Tusen takk :D Så fort? :O Hvor og hos hvem skal du operere? Kjipt at du må vente allikevel, men det må jo passe også hehe. Håper de har tid til meg så fort :) Ja, jeg mener å huske at første ledige var bare en uke eller to etterpå.. Knut Chr. Skolleborg hos Colosseum skal operere meg
kris123 Skrevet 30. oktober 2012 #23483 Skrevet 30. oktober 2012 Du burde nok følge kirurgens råd Din kirurg, altså. De har forskjellige grunner til å si det de gjør, antar jeg. Jeg er ikke operert enda, men jeg fikk beskjed om at jeg kom til å kjenne og vite det når det var ok å ligge på siden og magen. Jada, såklart. Jeg sover ikke på siden enda, får vente t torsdag :-P Men jeg har bare prøvd å ligge på siden og magen for å kjenne om d e vondt og d er det ikke :-P
Sugargirl Skrevet 30. oktober 2012 #23484 Skrevet 30. oktober 2012 Nei kom hjem i går, er på vei til konsultasjon nå )) Okei, håper jeg får time fort, går bare hjemme å trasker frem til jul så vil gjerne gjøre det så fort som mulig! Hadde gjort det i morgen om mulig, ventet så lenge på dette hehe Hvordan gikk det i dag? har du fått operasjons dato, og hvilken str skal du ha? osv 1
MyDirtySecret Skrevet 30. oktober 2012 #23485 Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Hvordan gikk det i dag? har du fått operasjons dato, og hvilken str skal du ha? osv Det gikk kjempebra! Skal ta 290 i høyre og 275 i venstre, kanskje 290 i venstre også, hun ser ann hva som blir best på operasjonsdagen. Fikk operasjon førstkommende fredag pga avbestilling så blir bare tre dager å vente, gleder meg skikkelig. Skal forresten legge under muskel, hun sa at det blir penest og best og jeg trener ikke så mye at det har noe å si hehe. Kjempefornøyd med 3D bildene og hvordan protestene så ut på kroppen i prøvebhen Endret 30. oktober 2012 av MyDirtySecret
Nalaya Skrevet 30. oktober 2012 #23486 Skrevet 30. oktober 2012 Det gikk kjempebra! Skal ta 290 i høyre og 275 i venstre, kanskje 290 i venstre også, hun ser ann hva som blir best på operasjonsdagen. Fikk operasjon førstkommende fredag pga avbestilling så blir bare tre dager å vente, gleder meg skikkelig. Skal forresten legge under muskel, hun sa at det blir penest og best og jeg trener ikke så mye at det har noe å si hehe. Kjempefornøyd med 3D bildene og hvordan protestene så ut på kroppen i prøvebhen Så kjekt å høre! Moderat profil eller?
MyDirtySecret Skrevet 30. oktober 2012 #23487 Skrevet 30. oktober 2012 Så kjekt å høre! Moderat profil eller? Ja moderat profil :D 1
Nalaya Skrevet 30. oktober 2012 #23488 Skrevet 30. oktober 2012 Ja moderat profil :D Gøy,gøy,gøy! Bare 3 dager til
Gurip Skrevet 30. oktober 2012 #23489 Skrevet 30. oktober 2012 Hvor lang tid tok det før de ble mer like igjen? Er 5, 5 uke siden min op og mine er fortsatt ikke like. Har blir bittelitt bedre men den ene sitter fortsatt litt høyere enn den andre og er litt annerledes. Bare lurer på om d fortsatt kan gå seg til :-) Jeg er litt usikker på akkurat når de begynte å bli likere, men kanskje sånn etter tre måneder...? Nå har det gått fire og en halv siden operasjonen, og har ikke merket noen forskjell på en stund...
Puppedama Skrevet 30. oktober 2012 #23490 Skrevet 30. oktober 2012 Dere har kanskje vært mye lei dere for at dere har hatt små bryster,men tro meg når jeg sier at det har sine fordeler når dere operer! Blir så pent på dere:)
ceca Skrevet 30. oktober 2012 #23491 Skrevet 30. oktober 2012 Idag har jeg hatt utrolig mye lyder i venstre puppen. Brystvorten på venstre pupp er vond, mens brystvorten på høyre pupp kjenner jeg ikke ennå. Der er nok noen nerver skåret over..får håpe det retter seg med tiden. Klarer å gjøre mer og mer og tar ingen smertestillende tabletter. Er kun een uke og en dag siden operasjon. Men ser - som puppedama sier at de blir pene. Bare hevelsen over brystvorten går ned og senker seg til under brystvorten. Har prøvd med bikini-overdeler og noen kjoler idag. Fin, fine i bikini. Jeg har brukt fylte bh før og tror ingen ser store forskjellen når jeg har klær på. Da ser de helt normale ut. Ikke store i det hele tatt. Og nå står de pang -ut fra kroppen. Gleder meg til de blir mer "løse" og myke. Og håper de ikke blir seende ut som de er hovne over brystvortene... Utålmodig på det endelige resultatet ....hihi..
Puppedama Skrevet 30. oktober 2012 #23492 Skrevet 30. oktober 2012 Idag har jeg hatt utrolig mye lyder i venstre puppen. Brystvorten på venstre pupp er vond, mens brystvorten på høyre pupp kjenner jeg ikke ennå. Der er nok noen nerver skåret over..får håpe det retter seg med tiden. Klarer å gjøre mer og mer og tar ingen smertestillende tabletter. Er kun een uke og en dag siden operasjon. Men ser - som puppedama sier at de blir pene. Bare hevelsen over brystvorten går ned og senker seg til under brystvorten. Har prøvd med bikini-overdeler og noen kjoler idag. Fin, fine i bikini. Jeg har brukt fylte bh før og tror ingen ser store forskjellen når jeg har klær på. Da ser de helt normale ut. Ikke store i det hele tatt. Og nå står de pang -ut fra kroppen. Gleder meg til de blir mer "løse" og myke. Og håper de ikke blir seende ut som de er hovne over brystvortene... Utålmodig på det endelige resultatet ....hihi.. Kjenner igjen problemet med tålmodigheten^^, Føler at det har tatt meg en evighet å få disse puppene,også må jeg vente enda lenger,og ha enda en helingsprosess! Bah... Gleder meg til å bli ferdig
ceca Skrevet 30. oktober 2012 #23493 Skrevet 30. oktober 2012 Kjenner igjen problemet med tålmodigheten^^, Føler at det har tatt meg en evighet å få disse puppene,også må jeg vente enda lenger,og ha enda en helingsprosess! Bah... Gleder meg til å bli ferdig Ja, tenk på det du..her får du er resultat som må reopereres. Ikke nok med det - du men i tillegg vente til du kan reopereres og så vente spent på hvordan puppene blir da. Men så tror jeg at puppene dine blir knallfine etter neste operasjon - og store Er nok enig med deg i at 400 under muskel er kanskje bedre enn 400 i fritt fall- tyngdekraften og årene tatt i betraktning.. Jeg har 360 under muskel, men synes pr idag ikke det er så utrolig mye. Kirurgen sa at pga størrelsen på puppene kunne han maks legge inn 375. Men vi vurderte helt ned til 300 som et alternativ. Men siden jeg pr idag, ser at de ikke ser så store ut med klær (i forhold til hva jeg er vant til med de bh`ene jeg brukte før op) så er jeg glad det ble lagt inn såpass mye.Selv om jeg syntes det hørtes veldig mye ut. O g tror at den forskjellen de legger inn hos deg har mest å si estetisk på puppene og lite på størrelsen i den måte (om jeg husker str riktig på deg) Vet ikke hvordan forsikring de har der du har lagt inn, men jeg mener bestem at du ikke bør betale noe. Vedlagt mine papirer fikk jeg også med en forsikring på implantatene. Hvis noe skulle skje slik at de måtte ut av en grunn kunne kirurgen kreve refusjon ifra dem opp mot en ganske så stor sum. Og regner med at dette er en slik grunn. Implantatene skulle da sendes inn sammen med reklamasjonen. Men dette bør uansett gå på klinikkens kappe. Virket vel som det gjorde det.
Puppedama Skrevet 30. oktober 2012 #23494 Skrevet 30. oktober 2012 Ja, tenk på det du..her får du er resultat som må reopereres. Ikke nok med det - du men i tillegg vente til du kan reopereres og så vente spent på hvordan puppene blir da. Men så tror jeg at puppene dine blir knallfine etter neste operasjon - og store Er nok enig med deg i at 400 under muskel er kanskje bedre enn 400 i fritt fall- tyngdekraften og årene tatt i betraktning.. Jeg har 360 under muskel, men synes pr idag ikke det er så utrolig mye. Kirurgen sa at pga størrelsen på puppene kunne han maks legge inn 375. Men vi vurderte helt ned til 300 som et alternativ. Men siden jeg pr idag, ser at de ikke ser så store ut med klær (i forhold til hva jeg er vant til med de bh`ene jeg brukte før op) så er jeg glad det ble lagt inn såpass mye.Selv om jeg syntes det hørtes veldig mye ut. O g tror at den forskjellen de legger inn hos deg har mest å si estetisk på puppene og lite på størrelsen i den måte (om jeg husker str riktig på deg) Vet ikke hvordan forsikring de har der du har lagt inn, men jeg mener bestem at du ikke bør betale noe. Vedlagt mine papirer fikk jeg også med en forsikring på implantatene. Hvis noe skulle skje slik at de måtte ut av en grunn kunne kirurgen kreve refusjon ifra dem opp mot en ganske så stor sum. Og regner med at dette er en slik grunn. Implantatene skulle da sendes inn sammen med reklamasjonen. Men dette bør uansett gå på klinikkens kappe. Virket vel som det gjorde det. garantien på implantatene gjelder vel i utgangspunktet bare hard kapsel og ruptur,sånn ellers i kontrakten står det ""Korreksjon:Dersom pasienten og kirurgen ved etterkontroll innen 1 år etter operasjonen er enige om at resultatet av inngrepet er dårligere enn det man hadde grunn til å forvente,vil man vurdere å gjøre en ny kostnadsfri operasjon." Det står riktig nok ikke noe om utgifter til implantater. Jeg tror heller ikke at puppene vi, se noe særlig større ut,men forhåpentligvis så føles implantatene mer i ett med mitt vev.Nå som det er såpass god plass føles det veldig rart,og jeg kan jo dytte implantatet rundt inni der. Gleder meg veldig til å få hele greia overstått. Det er jo sånn at man går og tenker på det nesten hele tiden. Er litt lei ^^
ceca Skrevet 30. oktober 2012 #23495 Skrevet 30. oktober 2012 garantien på implantatene gjelder vel i utgangspunktet bare hard kapsel og ruptur,sånn ellers i kontrakten står det""Korreksjon:Dersom pasienten og kirurgen ved etterkontroll innen 1 år etter operasjonen er enige om at resultatet av inngrepet er dårligere enn det man hadde grunn til å forvente,vil man vurdere å gjøre en ny kostnadsfri operasjon." Det står riktig nok ikke noe om utgifter til implantater. Er ikke sikker på garantien på implantatene. Men når det står det at man vil vurdere en ny kostnadsfri operasjon så er det sikkert at nye implantater - også større- er medregnet der. Du skal da ikke kunne dytte implantatet rundt inni der..da er det tydelig noe galt. En ting er å kjenne implantatet i kanten, skvise puppene med implantatet inni.. men å kunne dytte det rundt ... nei her blir det klart en reoperasjon. Skal du kun på ny kontroll og da få ny time til operasjon ?
Puppedama Skrevet 30. oktober 2012 #23496 Skrevet 30. oktober 2012 Er ikke sikker på garantien på implantatene. Men når det står det at man vil vurdere en ny kostnadsfri operasjon så er det sikkert at nye implantater - også større- er medregnet der. Du skal da ikke kunne dytte implantatet rundt inni der..da er det tydelig noe galt. En ting er å kjenne implantatet i kanten, skvise puppene med implantatet inni.. men å kunne dytte det rundt ... nei her blir det klart en reoperasjon. Skal du kun på ny kontroll og da få ny time til operasjon ? Jeg har time først til kontroll,også er det litt hektisk for meg før jul,så jeg får i hvertfall ikke operert før på nyåret en gang. Jeg er ganske sikker på at det må mer i de for at det skal bli bra.Jeg er ikke noe kirurg,men nå har jeg jo kjent på dissens stund,og min logiske sans forteller meg at "hulen" må bli bedre fyllt. Får se hva det ender opp med:) Litt nervepirrende!
Banan Skrevet 30. oktober 2012 #23497 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg lurer litt på hvor åpne dere andre er angående at dere har/skal ta silikon til andre. Hvem sier dere det til? Til nå har jeg bare sagt det til foreldrene mine, søstrene mine og to gode venninner som også skal ta silikon senere. Kommer nok til å si det til noen flere av mine nærmeste venninner etter operasjonen, og de legger nok kanskje også merke til det siden de kjenner meg såpass godt. Men sånn ellers vil jeg nok helst ikke at så mange skal vite det, men spør folk kommer jeg ikke til å nekte for det. Liker ikke når folk ikke tør å stå for valgene de har tatt. 2
Nalaya Skrevet 30. oktober 2012 #23498 Skrevet 30. oktober 2012 Jeg lurer litt på hvor åpne dere andre er angående at dere har/skal ta silikon til andre. Hvem sier dere det til? Til nå har jeg bare sagt det til foreldrene mine, søstrene mine og to gode venninner som også skal ta silikon senere. Kommer nok til å si det til noen flere av mine nærmeste venninner etter operasjonen, og de legger nok kanskje også merke til det siden de kjenner meg såpass godt. Men sånn ellers vil jeg nok helst ikke at så mange skal vite det, men spør folk kommer jeg ikke til å nekte for det. Liker ikke når folk ikke tør å stå for valgene de har tatt. Jeg har sagt det til alle venninnene mine. Damene på jobb (jobber i beautybransjen så slikt er normalt). I familien min derimot er det kun mor, søsteren min og et søskenbarn som også er min venninne som vet det. Ser resten av slekta forskjell får de legge sammen to og to selv
Sugargirl Skrevet 31. oktober 2012 #23499 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg lurer litt på hvor åpne dere andre er angående at dere har/skal ta silikon til andre. Hvem sier dere det til? Til nå har jeg bare sagt det til foreldrene mine, søstrene mine og to gode venninner som også skal ta silikon senere. Kommer nok til å si det til noen flere av mine nærmeste venninner etter operasjonen, og de legger nok kanskje også merke til det siden de kjenner meg såpass godt. Men sånn ellers vil jeg nok helst ikke at så mange skal vite det, men spør folk kommer jeg ikke til å nekte for det. Liker ikke når folk ikke tør å stå for valgene de har tatt. Jeg har bare fortalt det til moren min, mine to søstere og bestevenninnen min:) synes ikke at andre har noe med andre å gjøre, så jeg ser ikke vitsen med å fortelle det til "alle". Er bare meg det angår:)
RosaPrinsesse Skrevet 31. oktober 2012 #23500 Skrevet 31. oktober 2012 Jeg er en reell blabbermouth, så ALLE vet det. Utenom de på skolen (vel, to stk..), har liksom ikke lyst til at de skal vite.. Går med pushups selv under treningsbh'er og sånn der. Men to vet.. Så snart vet vel alle. Av familien min (det lille som er igjen) er det bare mor og søster som vet. Farssiden blåser jeg i, men tanten på morssiden hadde blitt helt krakilsk (hun ble det når søster tok for 6 år siden), men jeg blåser jo strengt tatt i hva hun sier. Problemet med henne er at all kjeften går ut over min mor.. Jeg er snart tredve, haha! Også er jeg litt redd for hva svigerfamilien vil si, selv om samboeren sier alt vil gå helt fint og at de knapt vil bry seg. Vi skal oppover til jul, da er de akkurat seks uker gamle. Kanskje jeg skal gå for en minimizer, så det ikke synes så godt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå