Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Puppedama -

tror at med korreksjons-operasjon vil det bli bra. Når de tar ut protesene vil de alltid bruke nye proteser, så om han flytter på den (med en ny protese) eller legger i nye større protese blir nok det samme.

Ønsker deg lykke til. Skjønner egentlig ikke hvorfor han vil la deg gå og vente til desember før noe gjøres. Trodde han at det ville rette seg av seg selv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puppedama -

tror at med korreksjons-operasjon vil det bli bra. Når de tar ut protesene vil de alltid bruke nye proteser, så om han flytter på den (med en ny protese) eller legger i nye større protese blir nok det samme.

Ønsker deg lykke til. Skjønner egentlig ikke hvorfor han vil la deg gå og vente til desember før noe gjøres. Trodde han at det ville rette seg av seg selv ?

De skal gå en viss periode mellom operasjoner uansett,så det hadde jeg forventet. :) Og han sa at det kunne bedre seg innen desember,det gjenstår å se. Jeg har mine tvil nå som jeg har fått det på venstre side også:/
Skrevet (endret)

Be aware! Nasty photo´s!

Det synes jo ganske godt her hvor problemet ligger:P På det ene bildet ser man tydelig hva som gjør meg gal med speilbildet mitt,på det andre ser man denne overflødige huden som irriterer meg.

Du bør virkelig få den eventuelle nye operasjonen gratis.... Han må jo ha feilberegnet totalt.

Jeg tror at senking av implantat og mer volum vil du få et helt fantastisk resultat!:)

Endret av Nalaya
Skrevet

Du bør virkelig få den eventuelle nye operasjonen gratis.... Han må jo ha feilberegnet totalt.

Jeg tror at senking av implantat og mer volum vil du få et helt fantastisk resultat!:)

Jeg tror det var vanskelig å se hvor store bryster jeg har hatt siden de var så små nå,og ut i fra målene så har jeg nok rett størrelse. Jeg husker jo hvordan de var og vet utmerket godt hvor mye hud det er der. Han ville sikkert bare unngå pronopupp...
Skrevet

Og ja,jeg skal ha det gratis! Kommer til å bli mildt sagt sur hvis jeg ikke får det. Skal være fornøyd i mer enn 2 uker.

• Liker 1
Skrevet

Uff, jeg blir rent bekymret jeg.. Mine også var innmari svære (90DD på det værste), og må ha en 75D nå, for å holde huden på plass, uten at jeg fyller den da.. Jeg vil IKKE ha for store pupper, men samtidig vil jeg jo strekke ut og fikse på det jeg har i dag..

Skrevet

Uff, jeg blir rent bekymret jeg.. Mine også var innmari svære (90DD på det værste), og må ha en 75D nå, for å holde huden på plass, uten at jeg fyller den da.. Jeg vil IKKE ha for store pupper, men samtidig vil jeg jo strekke ut og fikse på det jeg har i dag..

Jeg brukte 70D før operasjon,og de var ikke store i det hele tatt,men fra naturens side har de alltid vært veldig brede,derav mye hud. Jeg aner faktisk ikke hvor store mine var på det største fordi jeg fant rett og slett ikke BH,den gang var jeg på triumph og de kunne ikke komme opp med noe som passet så jeg endte opp med å bruke en 85E eller noe sånt,bare for at det skulle sitte rundt puppene. Jeg vil jo ikke tilbake til det heller,men jeg vil i hvertfall ikke ha denne huden rundt som lever et liv for seg selv:/
Skrevet

Hei alle sammen :)

åssen går det med puppene deres? speiselt dere som tok for rundt 1-2 uker siden.. har dere noen smerter? er dere aktive? lever litt mer som normalt ?

jeg merker ingenting til puppene mine og er nå på min 9 dag. føler kanskje at jeg lever et litt for normalt liv allerede? :P haha... holder meg såklart unna trening osv, men vil ikke skryte på meg at jeg er veldig i ro, har også begynt med litt husarbeid. i natt våkna jeg delvis sideliggende med henda over hodet (noe man egentlig ikke skal ifølge det jeg har lest). blir litt urolig for om jeg kanskje har større sjans for å danne hard kapsel om jeg er så aktiv osv så tidlig? Noen som vet hva som fremmer hard kapsel? vet at hard kapsel dannes av vev rundt brystet og at kroppen "frastøter" seg implantatet, men er det noe man kan gjøre for å forebygge dette? som å holde seg i ro feks, ikke løfte tungt?

blir litt paraniod når jeg leser om folk som har fått hard kapsel, et familiemedlem har også dannet hard kapsel i sin tid - men regner med at dette ikke kan være arvelig ?? haha.. føler meg nesten litt dum nå...

Hei hei!! Jeg er tilbake på jobb og fungerer helt greit. Jeg kan ikke løfte på ungene etc, og det er litt tungvint. Ellers syntes jeg det går greit.

Sånn fysisk, så klør jeg en del i sårene, og puppene er veldig ømme enda. Brystvortene mine er litt såre og veldig følsom. Det føles litt ut som da jeg var sår etter amming. Den høyre puppen min føles bedre enn den venstre. I dag syntes jeg plutselig det var veldig stor størrelsesforskjell på de, så jeg satser på at det er fordi hevelsen er gått ned i den ene og ikke i den andre. Noen andre som har opplevd dette?

Der går bedre og bedre for hver dag. Tok på meg en bikini for å se litt i dag, og det var en helt herlig følelse!!

Flere med grådig ømme brystvorter her?

Skrevet

Puppy: Jeg hadde helt mongo såre oversensitive brystvorter. Det har gitt seg! :)

Skrevet

Han her bruker faktisk samme implantater selv om han har tatt de ut!

Skrevet

Puppy: Jeg hadde helt mongo såre oversensitive brystvorter. Det har gitt seg! :)

Takk:-) gleder meg til det gir seg altså!!

Skrevet

Jeg brukte 70D før operasjon,og de var ikke store i det hele tatt,men fra naturens side har de alltid vært veldig brede,derav mye hud. Jeg aner faktisk ikke hvor store mine var på det største fordi jeg fant rett og slett ikke BH,den gang var jeg på triumph og de kunne ikke komme opp med noe som passet så jeg endte opp med å bruke en 85E eller noe sånt,bare for at det skulle sitte rundt puppene. Jeg vil jo ikke tilbake til det heller,men jeg vil i hvertfall ikke ha denne huden rundt som lever et liv for seg selv:/

Samme her! Jeg er 82cm rundt, og burde sikkert bruke 80, men de synes jeg som regel sitter så dårlig i cup'en, må jo ha C for å få plass til huden, men den blir for smal og da gnager det på sidene.. Sært as. Jeg har en treningsbh fra Nike, en sånn uten adskilte cup'er og alt, den er i str S.. Så fort man bare klemmer all huden flat og inn, er det ingenting igjen.

To uker igjen nå, om 2 uker og 15 min skal jeg være på klinikken :plystre:

Skrevet

Samme her! Jeg er 82cm rundt, og burde sikkert bruke 80, men de synes jeg som regel sitter så dårlig i cup'en, må jo ha C for å få plass til huden, men den blir for smal og da gnager det på sidene.. Sært as. Jeg har en treningsbh fra Nike, en sånn uten adskilte cup'er og alt, den er i str S.. Så fort man bare klemmer all huden flat og inn, er det ingenting igjen.

To uker igjen nå, om 2 uker og 15 min skal jeg være på klinikken :plystre:

De ukene går fort:)

Er så spent på neste kontroll hos kirurgen jeg. Lurer veldig på hvilken metode han lander på,og når det skal gjøres!

Skrevet

Leser at noen tar antibiotika før operasjon. Jeg har kun fått smertestillende på resept.. Burde jeg ringe klinikken å høre eller er det kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk..?

Skrevet

Leser at noen tar antibiotika før operasjon. Jeg har kun fått smertestillende på resept.. Burde jeg ringe klinikken å høre eller er det kanskje forskjellig fra klinikk til klinikk..?

Det varier ogsåfra klinikk til klinikk. Ulik praksis overalt:)
Skrevet

Okei :) Blir litt forvirra merker jeg :P

Skrevet

Også varierer det fra inngrep til inngrep - jeg fikk antibiotika før bukplastikken på Colosseum, men denne gangen får jeg det ikke. Kirurgen begrunnet det med at det var et mye mindre inngrep, mener jeg å huske. (Gjerne for meg, jeg avskyr å ta antibiotika, hehe)

Skrevet

hei hei, da har det gått 1 uke siden jeg opererte,

La 275 cc under muskel. Det jeg er litt bekymret for er at brystvortene mine ikke sitter helt beint. ene brystvorten er 1-2 cm høyre oppe enn den andre.. er dette bare hevelse? Brystvortene mine satt helt likt før operasjon.

Andre som har opplevd liknende?

ellers går alt bare bra.. litt stikkninger, kløe i arrene og suuuuuper-ømme brystvorter, men ikke noe jeg ikke overlever :smilorange:

Skrevet

Hei alle sammen :)

åssen går det med puppene deres? speiselt dere som tok for rundt 1-2 uker siden.. har dere noen smerter? er dere aktive? lever litt mer som normalt ?

jeg merker ingenting til puppene mine og er nå på min 9 dag. føler kanskje at jeg lever et litt for normalt liv allerede? :P haha... holder meg såklart unna trening osv, men vil ikke skryte på meg at jeg er veldig i ro, har også begynt med litt husarbeid. i natt våkna jeg delvis sideliggende med henda over hodet (noe man egentlig ikke skal ifølge det jeg har lest). blir litt urolig for om jeg kanskje har større sjans for å danne hard kapsel om jeg er så aktiv osv så tidlig? Noen som vet hva som fremmer hard kapsel? vet at hard kapsel dannes av vev rundt brystet og at kroppen "frastøter" seg implantatet, men er det noe man kan gjøre for å forebygge dette? som å holde seg i ro feks, ikke løfte tungt?

blir litt paraniod når jeg leser om folk som har fått hard kapsel, et familiemedlem har også dannet hard kapsel i sin tid - men regner med at dette ikke kan være arvelig ?? haha.. føler meg nesten litt dum nå...

Mine er begynt å bli skikkelig myke nå :D hurra! Jeg er som deg, redd for at jeg beveger meg for mye osv... Ble akkutt syk på fredag med høy feber. Fikk jo panikk angst og trodde at nå ville ikke kroppen ha implantatene inni seg mer. Men så var det bare en bihulebetennelse som kom :P haha

Jeg spurte kirurgen min om å ligge på siden, og det fikk jeg lov til så lenge det ikke gjorde vondt osv. Dette sa han til meg 3 dager etter operasjonen, så så farlig kan det vel ikke være.

Tror nok at dette med hard kapsel kommer ann på individ, og ikke kan gå i arv nei :P

Brystvortene mine er supersensitive. Kjennes ut som om jeg har badet i iskaldt vann i flere timer, og at de har blitt gnagd på :P Men det er vel bare bra og betyr at jeg kommer til å ha følelse i brystvortene videre.

Fornøyd med størrelsen?

Skrevet

Hei hei!! Jeg er tilbake på jobb og fungerer helt greit. Jeg kan ikke løfte på ungene etc, og det er litt tungvint. Ellers syntes jeg det går greit.

Sånn fysisk, så klør jeg en del i sårene, og puppene er veldig ømme enda. Brystvortene mine er litt såre og veldig følsom. Det føles litt ut som da jeg var sår etter amming. Den høyre puppen min føles bedre enn den venstre. I dag syntes jeg plutselig det var veldig stor størrelsesforskjell på de, så jeg satser på at det er fordi hevelsen er gått ned i den ene og ikke i den andre. Noen andre som har opplevd dette?

Der går bedre og bedre for hver dag. Tok på meg en bikini for å se litt i dag, og det var en helt herlig følelse!!

Flere med grådig ømme brystvorter her?

Så godt å høre at alt går bra med deg og dine! når det gjelder brystvortene mine så er venstre VELDIG overfølsom, mens den høyre er litt øm men har mindre følelse enn før operasjonen, muligens noe som går seg til etterhvert.

når det gjelder str på puppene så er også min høyre større enn den venstre, spesielt ser jeg dette på siden (typ under armhula), men er ganske sikker på at dette også kommer av at hevelsen går ned fortere på ene siden enn den andre. puppene var jo like stor før operasjonen og er jo samme str på implantatet, så ser ingen annen forklaring på det.

er det noen som vet hvor lang tid det tar før puppene har det endelige resultatet? vet de vil forandre seg smått og godt i inntil 6 mnd, men når kan jeg se meg i speilet å tenke at så og si sånn her blir puppene! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...