Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

haha ja, det er det ingen tvil om!! samboeren måtte riktignok vaske håret mitt, men det var jo bare ennå deiligere med en hodebunnsmassasje under dusjen. tror jeg stod der i nærmere 20 min. ble bekymret for at bhen hadde vært av for lenge, men det ordna seg :) har du kommer til stadiet hvor du kan vaske håret selv eller ? :)

Så deilig! Tipper samboeren din var fornøyd med synet ;) hihi!

Jeg føler en stor trang til å lufte puppene litt på kvelden. Synes liksom at sportsbhen er så stram over puppene, ikke under. Bare snakk om 10-15 min. Tror dere det kan skade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

puppedama -

er det en mulighet for at de reoperere og legger i større proteser?

eller velger de heller å stramme huden (tror du nevnte det) trist at det skal være slik.

Jeg opererte igår.

fikk 360 under muskel.

har nedpressbånd jeg skal bruke i 2uker.

synes det er vanskelig å ligge/sove med overkroppen høyt, men det er kun noen dager :)

Fjernet kompresser under puppene idag. så da måtte nedpressbånd og bh av.

Hadde trodd at 360 skulle gi større pupper, men for alld del..de er større enn de var :)

Huden er stram rund og nipplene er hovne.

Tar utseende på puppene med en klype salt, for de endres seg vel når nedpressbåndet forsvinner om to uker....

Hvor lenge hold dere dere i ro?

synes dette er litt kjedelig..

skulle ikke bruke armene mye den første uken , og ikke heve armene over hodet før etter to uker..

Jeg opererte meg den 19 - altså for 4 dager siden. prøver fortsatt å holde meg mest mulig i ro, men har begynt å kle på meg selv, vaske megselv, pusse tenner, gå på butikken o.l. Går ikke lenger på smertestillende heller, men er redd for å ta henda for mye over hode (noe man som oftest må når man kler på seg).

Når det gjelder puppene så syns jeg de så små ut etter operasjonen og tenkte at de var mye mindre enn jeg hadde håpet. allerede nå etter 4 dager har de begynt å "roe" seg litt, ikke fullt så hovne, og det føles som om de begynner å samle seg litt mer mot midten iallefall. syns str er utrolig fin iallefall - så blir spennende å se om et par mnd! Er helt sikker på at du også vil bli fornøyd, og ikke minst - Gratulerer med nye pupper :D

Skrevet

Så deilig! Tipper samboeren din var fornøyd med synet ;) hihi!

Jeg føler en stor trang til å lufte puppene litt på kvelden. Synes liksom at sportsbhen er så stram over puppene, ikke under. Bare snakk om 10-15 min. Tror dere det kan skade?

Hehe jaa, han var fornøyd han, men han behandler de som et nyfødt barn, redd for å komme borti de osv. ganske morsomt. Jeg ender jo med å få latterkrampe opptil flere ganger, noe som gjør ganske vondt i puppa! haha.

jeg tror ikke det er noe problem av du lufter puppene litt. jeg har allerede gjort det. Prøvde en bikini overdel, har tittet litt på de i ny og ned, dusjet som sagt i 20 min. virker ikke som de har tatt noe skade av det, heller tvert imot! :) men sikkert lurt å høre på kirurgen å bruke den utrolige sexy sportsbhen så ofte som mulig! :) hehe...

Skrevet

Hehe jaa, han var fornøyd han, men han behandler de som et nyfødt barn, redd for å komme borti de osv. ganske morsomt. Jeg ender jo med å få latterkrampe opptil flere ganger, noe som gjør ganske vondt i puppa! haha.

jeg tror ikke det er noe problem av du lufter puppene litt. jeg har allerede gjort det. Prøvde en bikini overdel, har tittet litt på de i ny og ned, dusjet som sagt i 20 min. virker ikke som de har tatt noe skade av det, heller tvert imot! :) men sikkert lurt å høre på kirurgen å bruke den utrolige sexy sportsbhen så ofte som mulig! :) hehe...

Oh lala, har ikke prøvd bikini ennå. Men det skal jeg jaggu meg gjøre!! Var det fint?? :D

Skrevet

Oh lala, har ikke prøvd bikini ennå. Men det skal jeg jaggu meg gjøre!! Var det fint?? :D

Ja, jeg var veldig fornøyd iallefall, men puppene er jo fortsatt 2 harde håndballer, og ligger jo mer ut til siden enn hva de kommer til å gjøre om noen mnd (forhåpentligvis), men jeg følte meg veldig vell i bikinioverdelen, så er absolutt å anbefale :D

Skrevet

Hihi... Så kjekt med dette puppeforumet. Utrolig imponerende hvor mange sider med puppesnakk det er produsert her. Bra jobba!

Jeg var ute og skulle finne meg en ny sportsbh. Trengte en svart en. Var på Cubus og skulle finne en svart triaction. Det hadde de selvsagt ikke. Jeg gikk på Lindex og kjøpte en som heter swegmark. Erfaringer med den? Den er god å ha på, men er redd det ikke er nok støtte i den. Hva er reglene for disse seksførsteukenesportsbhene? Finnes det noen, eller er alt ok. Kjøpt en med lukking bak. Det har jeg fått med meg... Nå er hvertfall den andre til en etterlengtet vask. Har dere eventuelt forslag til nettbutikker med gode sportsbher?

Skrevet

Hihi... Så kjekt med dette puppeforumet. Utrolig imponerende hvor mange sider med puppesnakk det er produsert her. Bra jobba!

Jeg var ute og skulle finne meg en ny sportsbh. Trengte en svart en. Var på Cubus og skulle finne en svart triaction. Det hadde de selvsagt ikke. Jeg gikk på Lindex og kjøpte en som heter swegmark. Erfaringer med den? Den er god å ha på, men er redd det ikke er nok støtte i den. Hva er reglene for disse seksførsteukenesportsbhene? Finnes det noen, eller er alt ok. Kjøpt en med lukking bak. Det har jeg fått med meg... Nå er hvertfall den andre til en etterlengtet vask. Har dere eventuelt forslag til nettbutikker med gode sportsbher?

Jeg fikk streng beskjed om at sportsbhen måtte være slik som triaction foran. Altså med to ulike delen. En til hver pupp liksom. Og så fikk jeg beskjed om at den skulle stramme godt rundt brystet, men at skulderstroppene skulle være ganske slappe.

Skrevet

puppedama -

er det en mulighet for at de reoperere og legger i større proteser?

eller velger de heller å stramme huden (tror du nevnte det) trist at det skal være slik.

Jeg opererte igår.

fikk 360 under muskel.

har nedpressbånd jeg skal bruke i 2uker.

synes det er vanskelig å ligge/sove med overkroppen høyt, men det er kun noen dager :)

Fjernet kompresser under puppene idag. så da måtte nedpressbånd og bh av.

Hadde trodd at 360 skulle gi større pupper, men for alld del..de er større enn de var :)

Huden er stram rund og nipplene er hovne.

Tar utseende på puppene med en klype salt, for de endres seg vel når nedpressbåndet forsvinner om to uker....

Hvor lenge hold dere dere i ro?

synes dette er litt kjedelig..

skulle ikke bruke armene mye den første uken , og ikke heve armene over hodet før etter to uker..

Gratulerer med nye pupper!:) Jeg har 350 under muskel og har gått opp to BH størrelser:)

Hvis det ikke er bedre på kontrollen i desember så blir implantatet flyttet lengre ned,og det løser jo problemet med hudpløsen under brystet:) Jeg er vel bare litt redd for at jeg fortsatt ender opp den følelsen jeg har av at innholdet er for lite. Tror jeg er i ferd med å bilen av de som aldri blir fornøyde:/ Er litt usikker på om garantien dekker nye proteser når plasseringen er feil. Det kan jo hende at dette størrelses opplegget er bare i hodet mitt...

Skrevet

post-63893-0-45081000-1351006980_thumb.jDet dere ser i overkant er huden som er "til overs",er det tilsvarende hos dere andre?

(Beklager at jeg ikke får satt bildet riktig vei...)

Skrevet (endret)

Hei og hopp folkens!

Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne! Jeg nyter livet med mine nye pupper som stadig blir bedre og bedre. De har sunket en del, og ser bare mer og mer naturlige ut. Det er helt utrolig å nå kunne gå å kjøpe disse blondebhene på H&M og Gina Trikot som har null støtte ol, men bare ser fine ut, og se fin ut! Man kjenner jo ikke at man har de på engang :) Jeg sover nå stort sett uten sportsbh, men har på meg sportsbh/spileløs bh på dagen.

Den rare følelsen jeg har hatt i venstre bryst, der det føles ut som noe "glipper", er snart borte. Det er bare bittelitt ømhet igjen, og brystvortene er nå tilbake i sin normale tilstand.

Hvis noen er "redde" for å få anatomiske innlegg - slipp den redselen med en gang. Blir du anbefalt det, er det en grunn til det. Jeg er sååå fornøyd!

Brystene er en del større enn jeg hadde forestillt meg at de kom til å bli. Så jeg er veldig fornøyd med at jeg stolte på kirurgens anbefalninger. Jeg har ikke begynnt å gå med de på utstilling ennå, snarere tvert i mot, men jeg ser at øynene til folk beveger seg ned i puppehøyde litt oftere nå enn de gjorde tidligere selv om jeg er helt påkledd. Det følger vel med :) Bare litt uvant!

Hvor lenge er d siden din op?

Endret av kris123
Skrevet

post-63893-0-45081000-1351006980_thumb.jDet dere ser i overkant er huden som er "til overs",er det tilsvarende hos dere andre?

Jeg har nok ikke det der problemet. Får ikke tak i huden på den måten for det er ganske stramt her..

Skrevet

Jeg har nok ikke det der problemet. Får ikke tak i huden på den måten for det er ganske stramt her..

Det ser jo ut som jeg klemmer skikkelig til på bildet,men jeg gjør faktisk ikke det.Når jeg lener meg fremover så henger huden,mens implantatet sitter på plass,det ser rimelig fjernt ut. Samme når jeg ligger på siden forøvrig.
Skrevet

Hm, det høres jo merkelig ut. Skulle jo tro de visste hvor mye de må putte inn for å fylle opp inni der?

Skrevet

Hm, det høres jo merkelig ut. Skulle jo tro de visste hvor mye de må putte inn for å fylle opp inni der?

Ja,jeg skjønner det ikke helt... :/
Skrevet

Jeg har et skikkelig nasty bilde hvor jeg lener meg fremover,og det synes det veldig godt. Vet bare ikke om jeg vil utsette dere for synet :hakeslepp:

Skrevet

Når du ikke klemmer de opp sånn, rynker det seg på noen måte? Ser man det når du ikke gjør sånn?

Skrevet

Kris123, jeg ble operert 04.sept (er det bare jeg som ser den rosa skriften under mitt eget innlegg?) - signaturen min? :)

Skrevet

Når du ikke klemmer de opp sånn, rynker det seg på noen måte? Ser man det når du ikke gjør sånn?

Nei,det henger.
Skrevet

Kris123, jeg ble operert 04.sept (er det bare jeg som ser den rosa skriften under mitt eget innlegg?) - signaturen min? :)

Jeg ser den:)
Skrevet

Veldig merkelig! Man hovner jo opp, men ikke så fort at kirurgen ikke rekker å se resultatet av arbeidet sitt før han bandasjerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...