Nalaya Skrevet 22. oktober 2012 #23301 Skrevet 22. oktober 2012 Tok 300 ja. Hører du klukkelyder? Det gjør jeg. Vittig. Mine er også gode og varme. Skal på kontroll igjen på fredag. Det er et stykke å kjøre for disse kontrollene mine, så litt styrete. Men, så er det veldig godt at noen passer litt på de også. Jeg må få kommet meg avgårde og handlet meg en ny svart sports bh. Skal på fest på lørdag, og skal holde meg edru, men det er jammen ikke alt som er like stilig å ha på seg når man har sportsbh under. Spesielt ikke med alle disse tynne stoffene som er så moderne for tiden... Haha, nei ikke akkuratt klukkelyder. Fikk et skikkelig høyt skvulp her en dag da, men heldigvis ikke hørt det siden skvatt godt da Hvilken sportsbh bruker du nå? Synes ingenting ser fint ut med sportsbh under. Hvordan skal du forklare hvorfor du er edru? Tror mine venner hadde syntes at det var rart
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23302 Skrevet 22. oktober 2012 Haha, nei ikke akkuratt klukkelyder. Fikk et skikkelig høyt skvulp her en dag da, men heldigvis ikke hørt det siden skvatt godt da Hvilken sportsbh bruker du nå? Synes ingenting ser fint ut med sportsbh under. Hvordan skal du forklare hvorfor du er edru? Tror mine venner hadde syntes at det var rart Vi bor en time unna festlokalet, så enten jeg eller min mann måtte kjørt uansett. Da blir det meg denne gangen. Nesten ingen jeg kjenner der heller, så det ordner seg lett. Det hadde vært verre på venninnejulebord. Da hadde vel alle trodd jeg var gravid☺. Jeg bruker en jeg fikk på klinikken som kan åpnes foran. Tenkte å gå på Cubus å kjøpe triumph sin versjon der. Hvilken bruker du da? Jeg er lykkelig for at jeg kan kaste sportsbhen til julebordsesongen😜
Nalaya Skrevet 22. oktober 2012 #23303 Skrevet 22. oktober 2012 Vi bor en time unna festlokalet, så enten jeg eller min mann måtte kjørt uansett. Da blir det meg denne gangen. Nesten ingen jeg kjenner der heller, så det ordner seg lett. Det hadde vært verre på venninnejulebord. Da hadde vel alle trodd jeg var gravid☺. Jeg bruker en jeg fikk på klinikken som kan åpnes foran. Tenkte å gå på Cubus å kjøpe triumph sin versjon der. Hvilken bruker du da? Jeg er lykkelig for at jeg kan kaste sportsbhen til julebordsesongen Smart Ah, fikk aldri en fra klinikken jeg. Bruker triumph tri action extreme, den med sort og rødt. Men skulle gjerne hatt en ensfarget også. Var rundt i hele området for å finne den riktige størrelsen. Det minste de har i omkrets er 70, så jeg endte med en c. Men synes faktisk at den sitter litt stramt over puppene. Men sportsbher skal jo det men tror nok jeg må ned i 65d når jeg skal begynne med skikkelige bher.
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23304 Skrevet 22. oktober 2012 Smart Ah, fikk aldri en fra klinikken jeg. Bruker triumph tri action extreme, den med sort og rødt. Men skulle gjerne hatt en ensfarget også. Var rundt i hele området for å finne den riktige størrelsen. Det minste de har i omkrets er 70, så jeg endte med en c. Men synes faktisk at den sitter litt stramt over puppene. Men sportsbher skal jo det men tror nok jeg må ned i 65d når jeg skal begynne med skikkelige bher. Fikk akkurat mld om 50% på valgfri vare fra Cubus i morgen, så da får jeg slå til da tenker jeg:-)
milla11 Skrevet 22. oktober 2012 #23305 Skrevet 22. oktober 2012 Har du lov å begynne å trene igjen allerede? Jeg må vente 2 uker til (6 uker etter op ) før jeg kan trene. Har en triaction Extreme og den holder som sportsbh jaffal. Vet ikke ka vanlig triaction gjør.. Ja... Det står etter 4 uker i mine papirer for oppstart av trening og hardt fysisk arbeid, men at man må begynne forsiktig. Triumph har nå en grå og rosa sportsbh som jeg har sååå lyst på! Har prøvd den; kjempegod på. Men 529 kr Investering da...
Puppedama Skrevet 22. oktober 2012 #23306 Skrevet 22. oktober 2012 Hvor mye ledig hud har dere i puppene etter operasjon? Sitter huden stramt rundt implantatet er det vel egentlig jeg lurer på Jeg synes i grunn puppene mine virker litt tomme,men jeg har ikke så mye å sammenligne med.
kris123 Skrevet 22. oktober 2012 #23307 Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Huden min sitter stramt rundt, men nå hadde jeg ganske små pupper fra før og har ikke ammet unger eller noe heller. Så det var ikke noe løs hud fra før heller. Jeg irriterer meg sånn over at mine pupper er litt forskjellige fortsatt. Den ene sitter lavere enn den andre oftg jeg lurer på hvor lenge man kan forvente at de fortsetter å forandre seg? Noen som vet? Er så redd for at d ikke vil jevne seg litt ut.. er 4, 5 uke siden op nå... Endret 22. oktober 2012 av kris123
Puppedama Skrevet 22. oktober 2012 #23308 Skrevet 22. oktober 2012 Huden min sitter stramt rundt, men nå hadde jeg ganske små pupper fra før og har ikke ammet unger eller noe heller. Så det var ikke noe løs hud fra før heller. Jeg irriterer meg sånn over at mine pupper er litt forskjellige fortsatt. Den ene sitter lavere enn den andre oftg jeg lurer på hvor lenge man kan forvente at de fortsetter å forandre seg? Noen som vet? Er så redd for at d ikke vil jevne seg litt ut.. er 4, 5 uke siden op nå... Jeg føler så sterkt at det er fot lite i mine. Kan ikke skjønne at det skal være slapt. Kan skjønne at de henger,men ikke at det skal være slapt. Når det kommer til at de er ulike, de sier vel at i løpet av 3 måneder begynner formen å bli sånn den skal være. Det er fortsatt håp:)
Nalaya Skrevet 22. oktober 2012 #23309 Skrevet 22. oktober 2012 Hvor mye ledig hud har dere i puppene etter operasjon? Sitter huden stramt rundt implantatet er det vel egentlig jeg lurer på Jeg synes i grunn puppene mine virker litt tomme,men jeg har ikke så mye å sammenligne med. Her er puppene like stramme som trommeskinn. Nipplene er så dratt at de glinser og er sikkert på størrelse med en tjuekroning. Lekkert! Du får vente til neste kontroll da puppedama, gjerne du får større implantater om kirurgen har gjort feilberegning.
kris123 Skrevet 23. oktober 2012 #23310 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg føler så sterkt at det er fot lite i mine. Kan ikke skjønne at det skal være slapt. Kan skjønne at de henger,men ikke at det skal være slapt. Når det kommer til at de er ulike, de sier vel at i løpet av 3 måneder begynner formen å bli sånn den skal være. Det er fortsatt håp:) Ja, det er jo litt kjedelig. Men kanskje det forandrer seg og? Ja, då er det jo fortsatt litt tid til å forandre seg. Hvis ikke så får jeg ta det med han når jeg skal tilbake etter 4-6 mnd.
Puppedama Skrevet 23. oktober 2012 #23311 Skrevet 23. oktober 2012 Ja, det er jo litt kjedelig. Men kanskje det forandrer seg og? Ja, då er det jo fortsatt litt tid til å forandre seg. Hvis ikke så får jeg ta det med han når jeg skal tilbake etter 4-6 mnd. Tror ikke huden min kan bli noe strammere,ei hellerimplantatene større. Nalaya: Sånn var også mine da de var "nye".
Nalaya Skrevet 23. oktober 2012 #23312 Skrevet 23. oktober 2012 Tror ikke huden min kan bli noe strammere,ei hellerimplantatene større. Nalaya: Sånn var også mine da de var "nye". Da tror jeg ikke jeg skjønner hva du spør etter. Du sier jo at brystene føles tomme? Men nå kunne ikke huden blitt strammere og implantatene kunne ikke blitt større. Forvirra
kris123 Skrevet 23. oktober 2012 #23313 Skrevet 23. oktober 2012 Tror ikke huden min kan bli noe strammere,ei hellerimplantatene større. Nalaya: Sånn var også mine da de var "nye". Nei kanskje ikkje..
Puppedama Skrevet 23. oktober 2012 #23314 Skrevet 23. oktober 2012 Da tror jeg ikke jeg skjønner hva du spør etter. Du sier jo at brystene føles tomme? Men nå kunne ikke huden blitt strammere og implantatene kunne ikke blitt større. Forvirra Jeg mener at det er ikke noe som kan gå seg til:P Altså,implantatene kommer jo ikke til å vokse,og huden kommer ikke til å stramme seg av seg selv:P 1
gulost90 Skrevet 23. oktober 2012 #23315 Skrevet 23. oktober 2012 ubeskrivelig deilig følelse å kunne dusje igjen!! :D
Puppedama Skrevet 23. oktober 2012 #23316 Skrevet 23. oktober 2012 ubeskrivelig deilig følelse å kunne dusje igjen!! :D Det er den beste dusjen EVER! Eller hva?
ceca Skrevet 23. oktober 2012 #23317 Skrevet 23. oktober 2012 puppedama - er det en mulighet for at de reoperere og legger i større proteser? eller velger de heller å stramme huden (tror du nevnte det) trist at det skal være slik. Jeg opererte igår. fikk 360 under muskel. har nedpressbånd jeg skal bruke i 2uker. synes det er vanskelig å ligge/sove med overkroppen høyt, men det er kun noen dager Fjernet kompresser under puppene idag. så da måtte nedpressbånd og bh av. Hadde trodd at 360 skulle gi større pupper, men for alld del..de er større enn de var Huden er stram rund og nipplene er hovne. Tar utseende på puppene med en klype salt, for de endres seg vel når nedpressbåndet forsvinner om to uker.... Hvor lenge hold dere dere i ro? synes dette er litt kjedelig.. skulle ikke bruke armene mye den første uken , og ikke heve armene over hodet før etter to uker..
CupCakeSnuppa Skrevet 23. oktober 2012 #23318 Skrevet 23. oktober 2012 Hei og hopp folkens! Nå er det veldig lenge siden jeg har vært her inne! Jeg nyter livet med mine nye pupper som stadig blir bedre og bedre. De har sunket en del, og ser bare mer og mer naturlige ut. Det er helt utrolig å nå kunne gå å kjøpe disse blondebhene på H&M og Gina Trikot som har null støtte ol, men bare ser fine ut, og se fin ut! Man kjenner jo ikke at man har de på engang Jeg sover nå stort sett uten sportsbh, men har på meg sportsbh/spileløs bh på dagen. Den rare følelsen jeg har hatt i venstre bryst, der det føles ut som noe "glipper", er snart borte. Det er bare bittelitt ømhet igjen, og brystvortene er nå tilbake i sin normale tilstand. Hvis noen er "redde" for å få anatomiske innlegg - slipp den redselen med en gang. Blir du anbefalt det, er det en grunn til det. Jeg er sååå fornøyd! Brystene er en del større enn jeg hadde forestillt meg at de kom til å bli. Så jeg er veldig fornøyd med at jeg stolte på kirurgens anbefalninger. Jeg har ikke begynnt å gå med de på utstilling ennå, snarere tvert i mot, men jeg ser at øynene til folk beveger seg ned i puppehøyde litt oftere nå enn de gjorde tidligere selv om jeg er helt påkledd. Det følger vel med Bare litt uvant! 1
CupCakeSnuppa Skrevet 23. oktober 2012 #23319 Skrevet 23. oktober 2012 ceca: Jeg holdt meg i ro ganske lenge, men jeg hadde veldig vondt da, og var i grunn ganske redd også. Du kommer garantert til å se forskjell på brystene dine! Med en gang etter operasjonen skjønte jeg ikke hvorfor jeg ikke putta inn mer når jeg først gjorde det, men nå som de endelig ser ut som pupper og ikke to kremmerhus, ser man hvordan de faktisk kommer til å bli. Jeg har gått opp 2 bryststørrelser og la inn midre enn deg, så du kommer til å se forskjell. Garantert! Gjør som kirurgen din anbefaler. Vi har alle fått ulike instruksjoner av kirurgene, men jeg også gikk med nedpressbånd dag og natt i 2 uker.
gulost90 Skrevet 23. oktober 2012 #23320 Skrevet 23. oktober 2012 Det er den beste dusjen EVER! Eller hva? haha ja, det er det ingen tvil om!! samboeren måtte riktignok vaske håret mitt, men det var jo bare ennå deiligere med en hodebunnsmassasje under dusjen. tror jeg stod der i nærmere 20 min. ble bekymret for at bhen hadde vært av for lenge, men det ordna seg har du kommer til stadiet hvor du kan vaske håret selv eller ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå