Puppy😉 Skrevet 20. oktober 2012 #23281 Skrevet 20. oktober 2012 så du de ikke når du tok av bandasjen da? jeg har nå sett mine i speilet, og er kjempe fornøyd! akkurat en slik str jeg tenkte meg ! de må fortsatt tilpasse seg endel, da dette kun er min dag nr 2, så får vel vente en ukes tid før jeg jubler for mye! Jeg har også høyprofil! Jeg fikk aldri bandasje på. Bare en skikkelig bh. Jeg lå på en benk da han sjekket de, men i dag har jeg sett på de. De ser veldig fine ut, men jeg syntes vel at de ser litt hoven ut også. Syntes liksom at brystvortene ser veldig store ut i forhold til hva de pleier. Sånn str messig, er jeg helt fornøyd. De kan nok skjules og fremheves akkurat som jeg ønsker. Perfekt! Gleder meg til å fungere litt mer normalt igjen...
gulost90 Skrevet 20. oktober 2012 #23282 Skrevet 20. oktober 2012 Så bra du er fornøyd, er akkurat sånn jeg tenker også, at de kan skjules og fremheves etter behov:) tipper jeg nå er en god c (men da er jeg fortsatt Hoven), hva tror du at du vil være? Gleder meg utrolig mye til å funke normalt selv, 6 uker høres veldig lenge ut pr. I dag, så håper det går litt kjappere etterhvert:)
Saaaa Skrevet 20. oktober 2012 #23283 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg fikk aldri bandasje på. Bare en skikkelig bh. Jeg lå på en benk da han sjekket de, men i dag har jeg sett på de. De ser veldig fine ut, men jeg syntes vel at de ser litt hoven ut også. Syntes liksom at brystvortene ser veldig store ut i forhold til hva de pleier. Sånn str messig, er jeg helt fornøyd. De kan nok skjules og fremheves akkurat som jeg ønsker. Perfekt! Gleder meg til å fungere litt mer normalt igjen... Mine brystvorter var kjempe store i begynnelsen. Var helt sjokkert, men de gikk heldigvis tilbake til normalen etter en stund
gtfo Skrevet 20. oktober 2012 #23284 Skrevet 20. oktober 2012 Fadern åå.. Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla! Vond hals, hoste, snørr, tett i hodet, svimmel, vondt i hele kroppen og det er bare 3 dager til op!!! Kan jeg bli operert i denne tilstanden her? rekker nok ikke bli frisk til da
Happy-girl Skrevet 20. oktober 2012 #23285 Skrevet 20. oktober 2012 (endret) Fadern åå.. Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla! Vond hals, hoste, snørr, tett i hodet, svimmel, vondt i hele kroppen og det er bare 3 dager til op!!! Kan jeg bli operert i denne tilstanden her? rekker nok ikke bli frisk til da Jeg hadde det samme problemet når jeg opererte. Ringte inn til klinikken, og da sa de så lenge jeg ikke hadde feber og var slimete skulle det gå bra. Men for å være på den sikre siden hadde jeg ringt til klinikken hvis jeg var deg. Viktig at kroppen din er frisk rett etter du har operert å vettu. Men jg ble heldigvis heeelt frisk når jeg var ferdig med operasjonen, skikkelig merkelig:P Endret 20. oktober 2012 av Happy-girl
Puppy😉 Skrevet 20. oktober 2012 #23286 Skrevet 20. oktober 2012 Så bra du er fornøyd, er akkurat sånn jeg tenker også, at de kan skjules og fremheves etter behov:) tipper jeg nå er en god c (men da er jeg fortsatt Hoven), hva tror du at du vil være? Gleder meg utrolig mye til å funke normalt selv, 6 uker høres veldig lenge ut pr. I dag, så håper det går litt kjappere etterhvert:) Jeg er elendig på str og sånn, men hvis jeg skal tippe tenker jeg at jeg er en c.
Puppy😉 Skrevet 20. oktober 2012 #23287 Skrevet 20. oktober 2012 Fadern åå.. Nå har jeg blitt skikkelig forkjøla! Vond hals, hoste, snørr, tett i hodet, svimmel, vondt i hele kroppen og det er bare 3 dager til op!!! Kan jeg bli operert i denne tilstanden her? rekker nok ikke bli frisk til da Kjedelig!!! Legg deg under dynen og spis paraceth og drikk grønn te og masse vann!!! På mine ark stod det at jeg måtte ringe uansett om jeg ble forkjølet eller hadde feber, så ville de vurdere det. God bedring!!!!
gtfo Skrevet 20. oktober 2012 #23288 Skrevet 20. oktober 2012 Kjedelig!!! Legg deg under dynen og spis paraceth og drikk grønn te og masse vann!!! På mine ark stod det at jeg måtte ringe uansett om jeg ble forkjølet eller hadde feber, så ville de vurdere det. God bedring!!!! Har prøvd å ringe hele dagen men uten hell.. Noen som vet om fornebu har åpene tlf tider i morgen? Skal liksom reise med fly til gardemoen på mandag for å ta den op men lite vits å dra med samboer og barn helt dit hvis jeg ikke får operere!! Skulle ønske jeg kunne legge meg under dyna med te og paracet men det går ikke med små barn .. Men nå er hun lagt så nå er det bare avslappings. Har nok ikke feber men er bare veldig tett i hodet. Er så forbanna TYPISK!
Puppy😉 Skrevet 20. oktober 2012 #23289 Skrevet 20. oktober 2012 Har prøvd å ringe hele dagen men uten hell.. Noen som vet om fornebu har åpene tlf tider i morgen? Skal liksom reise med fly til gardemoen på mandag for å ta den op men lite vits å dra med samboer og barn helt dit hvis jeg ikke får operere!! Skulle ønske jeg kunne legge meg under dyna med te og paracet men det går ikke med små barn .. Men nå er hun lagt så nå er det bare avslappings. Har nok ikke feber men er bare veldig tett i hodet. Er så forbanna TYPISK! Vet alt om det å være syk når man har små barn. Bruk natten og dagen i morgen til å bli bedre!!! Forhåpentligvis ordner det seg. Lykke til!!! Krysser fingrene for deg!!
sommerbris2012 Skrevet 20. oktober 2012 #23290 Skrevet 20. oktober 2012 Takk,det ordner seg nå Jeg har time før jul,hvis det ikke har blitt fint innen den tid blir det satt opp time. Det kan fortsatt rette seg fikk jeg vite:) Så bra:)Håper det retter seg av seg selv! og hvis ikke, så er det bra du får ordna det:)! lykke til:)
Puppedama Skrevet 20. oktober 2012 #23291 Skrevet 20. oktober 2012 Så bra:)Håper det retter seg av seg selv! og hvis ikke, så er det bra du får ordna det:)! lykke til:) Ja,det håper jeg også! Tusen takk:)
gtfo Skrevet 21. oktober 2012 #23292 Skrevet 21. oktober 2012 Vet alt om det å være syk når man har små barn. Bruk natten og dagen i morgen til å bli bedre!!! Forhåpentligvis ordner det seg. Lykke til!!! Krysser fingrene for deg!! Ja det går nok ikke ann å slappe så mye av med små i hus om dagen Er enda syk men har enda ikke tatt smertestillende så det lover jo bra, ingen feber. Bare enda tett i hodet og snørrete. Tusen takk Puppy<3 Vet ikke helt hva Happy-girl mente med slimete men.. Er jo snørrete?
Happy-girl Skrevet 21. oktober 2012 #23293 Skrevet 21. oktober 2012 Ja det går nok ikke ann å slappe så mye av med små i hus om dagen Er enda syk men har enda ikke tatt smertestillende så det lover jo bra, ingen feber. Bare enda tett i hodet og snørrete. Tusen takk Puppy<3 Vet ikke helt hva Happy-girl mente med slimete men.. Er jo snørrete? At du ikke hoster opp slim, og er tett i brøstet og sånn Når jeg opererte var jeg tett i nesa, snørrete og hodepine..
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23294 Skrevet 22. oktober 2012 Lykke til i dag, gtfo! Spent å høre fra deg! 🌸
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23296 Skrevet 22. oktober 2012 Hvordan går det med deg Nalaya? Jeg kjenner at formen kommer seg, og jeg skal, hvis alt går etter planen, på jobb igjen på onsdag.
Nalaya Skrevet 22. oktober 2012 #23297 Skrevet 22. oktober 2012 Hvordan går det med deg Nalaya? Jeg kjenner at formen kommer seg, og jeg skal, hvis alt går etter planen, på jobb igjen på onsdag. Her er formen super har ikke tatt smertestillende på flere dager. Jobbet et parr timer på lørdag, og idag jobber jeg fullt igjen Nå har jo jeg en svært stillestittende jobb da, så om jeg sitter i sofaen eller på jobb spiller ingen rolle Gleder meg sinnsykt til disse 6 ukene med sportsbh er over. Elsker puppene når de er nakne, men hater at de ikke viser skikkelig i klær. Men det blir jo bedre når jeg kan velge klær og bh som viser dem litt frem. Er du fornøyd? Mye smerter eller?
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23298 Skrevet 22. oktober 2012 Her er formen super har ikke tatt smertestillende på flere dager. Jobbet et parr timer på lørdag, og idag jobber jeg fullt igjen Nå har jo jeg en svært stillestittende jobb da, så om jeg sitter i sofaen eller på jobb spiller ingen rolle Gleder meg sinnsykt til disse 6 ukene med sportsbh er over. Elsker puppene når de er nakne, men hater at de ikke viser skikkelig i klær. Men det blir jo bedre når jeg kan velge klær og bh som viser dem litt frem. Er du fornøyd? Mye smerter eller? Jeg er veldig fornøyd med de. Det er deilig å endelig ha litt pupper. Min mann er jo overveldet:-) haha. Han får jo bare se litt på de innimellom nå da... Jeg tar ikke smertestillende lenger nei. Syntes likevel det er irriterende å ikke få gjort alt som jeg vil. Jeg er de siste årene blitt en skikkelig ryddedame, så når jeg ikke kan bidra der, blir jeg fort irritabel. Men for all del, det er veldig verdt det. Lurer på om hevelsen begynner å gå litt ned i dag. Syntes Bhen sitter endel løsere i dag. Så bra du er på plass på jobb igjen. Klarer du å slappe helt av i skuldre og rygg? Syntes jeg anstrenger meg litt, så jeg Stivner litt til.
Nalaya Skrevet 22. oktober 2012 #23299 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er veldig fornøyd med de. Det er deilig å endelig ha litt pupper. Min mann er jo overveldet:-) haha. Han får jo bare se litt på de innimellom nå da... Jeg tar ikke smertestillende lenger nei. Syntes likevel det er irriterende å ikke få gjort alt som jeg vil. Jeg er de siste årene blitt en skikkelig ryddedame, så når jeg ikke kan bidra der, blir jeg fort irritabel. Men for all del, det er veldig verdt det. Lurer på om hevelsen begynner å gå litt ned i dag. Syntes Bhen sitter endel løsere i dag. Så bra du er på plass på jobb igjen. Klarer du å slappe helt av i skuldre og rygg? Syntes jeg anstrenger meg litt, så jeg Stivner litt til. Hehe, samme men mannen min I går dusjet jeg, og han vasket håret mitt. Han greide jo ikke se på noe annet enn puppene Jeg føler egentlig at det er blitt litt motsatt. Hevelsen er gått ned, men føler de er blitt litt fyldigere. Sikkert pga at blodsirkulasjonen er bedre nå. De er hvertfall skikkelig gode og varme Merker også at jeg sitter med veldig høye skuldre ja. Blir helt stiv i kappemuskelen. Du tok 300 gram sant?
Puppy😉 Skrevet 22. oktober 2012 #23300 Skrevet 22. oktober 2012 Hehe, samme men mannen min I går dusjet jeg, og han vasket håret mitt. Han greide jo ikke se på noe annet enn puppene Jeg føler egentlig at det er blitt litt motsatt. Hevelsen er gått ned, men føler de er blitt litt fyldigere. Sikkert pga at blodsirkulasjonen er bedre nå. De er hvertfall skikkelig gode og varme Merker også at jeg sitter med veldig høye skuldre ja. Blir helt stiv i kappemuskelen. Du tok 300 gram sant? Tok 300 ja. Hører du klukkelyder? Det gjør jeg. Vittig. Mine er også gode og varme. Skal på kontroll igjen på fredag. Det er et stykke å kjøre for disse kontrollene mine, så litt styrete. Men, så er det veldig godt at noen passer litt på de også. Jeg må få kommet meg avgårde og handlet meg en ny svart sports bh. Skal på fest på lørdag, og skal holde meg edru, men det er jammen ikke alt som er like stilig å ha på seg når man har sportsbh under. Spesielt ikke med alle disse tynne stoffene som er så moderne for tiden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå