Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Puppedama

nå ble jeg veldig glad på dine vegne :)

Hvordan ville han korrigere det, hvis det måtte korrigeres?

Var det en ting som kunne skje, og forklarte han hvorfor?

Nalaya

går du ned en str i omkrets skal man opp en str i cup som en annen skrev her.

70 C

65 D

60 DD

Vet at BH str kan variere fra merke til merke

så kan hende str på change er litt annerledes så der blir det 60 E der.

Gulost90 -

Gratulerer med nye pupper.

Jeg kan ikke svare deg på spm..for jeg er ikke operert ennå.

290 er mye så det burde jo synes..

Endret av ceca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. da sitter jeg her nyoperert. la inn 290 i hver pupp. føler nesten ikke at de er blitt noe større i det hele tatt. mulig det er vanskelig å se med all bandasjen osv. noen som har følt det samme ?

Gratulerer :D opererte du over eller under muskel? Hvis du har under muskel så holder pectoralis muskelen implantatet inne. Når den slapper av vil det vise ;)

Jeg opererte 295 gram over muskel. Og forskjellen er som natt og dag. Kommer nok til å ende på c og d cup :)

Men bare vent til du får av bandasjen du ;)

Skrevet

Hvis det må korrigeres så plasseres implantatet lengre ned. :)

Skrevet

Gratulerer :D opererte du over eller under muskel? Hvis du har under muskel så holder pectoralis muskelen implantatet inne. Når den slapper av vil det vise ;)

Jeg opererte 295 gram over muskel. Og forskjellen er som natt og dag. Kommer nok til å ende på c og d cup :)

Men bare vent til du får av bandasjen du ;)

Jeg tok også over muskel, mulig jeg ikke ser så stor forskjell fordi det er så mye bandasje overalt. Jeg ønsket jo ingen gigapupper, så passer meg fint at de ikke er for store, men ønsket jo gjerne å bli en stor c cup. Hva var du fra før av? dette er 2. dagen din? føler du at ting går fint ? :)

Skrevet

Jeg tok også over muskel, mulig jeg ikke ser så stor forskjell fordi det er så mye bandasje overalt. Jeg ønsket jo ingen gigapupper, så passer meg fint at de ikke er for store, men ønsket jo gjerne å bli en stor c cup. Hva var du fra før av? dette er 2. dagen din? føler du at ting går fint ? :)

Jeg følte også at de så litt små ut helt til bandasjen kom av i dag. De er IKKE små :P men med klær på i den dumme sportsbhen ser de jo ikke store ut akkuratt. Den størrelsen som passet meg best før var 70b. 75a var for stor rundt og skålen for liten. Nå er jeg nok en 70c eller 65 d. Send meg en privat melding så skal jeg se om jeg får sendt deg før og etterbilde.

Første gangen jeg gjør det. Tok på onsdag, og onsdag og torsdag var vonde. Men nå går dt helt fint :) Har ikke tatt noe smertestillende i dag engang :S

Skrevet

Hei:) Jeg er ei jente på 23, og skal ta silikon når jeg får tjent opp nok penger etterhvert:) har vært innom tråden og lest en stund, og syns det er kjempemoro å følge dere alle:) Jeg har planer om å operere på drammen private sykehus, og lurer på om noen her har erfaringer med dem?

Skrevet

Hei:) Jeg er ei jente på 23, og skal ta silikon når jeg får tjent opp nok penger etterhvert:) har vært innom tråden og lest en stund, og syns det er kjempemoro å følge dere alle:) Jeg har planer om å operere på drammen private sykehus, og lurer på om noen her har erfaringer med dem?

Jeg har operert der,bare spør i vei:)
Skrevet

Jeg ser forskjell på mine og la inn 300. Men det går ikke an å se med sportsbh og klær på.

Gleder meg til smertene begynner å forsvinne, og til å få glede av disse puppene😃

• Liker 1
Skrevet

Jeg har operert der,bare spør i vei:)

Så bra! Tusen takk:) var du fornøyd med kirurgen din og selve stemningen på klinikken? hadde du narkose eller bare lokal bedøvelse, og er du fornøyd med resultatet :)?

Skrevet

Da har jeg vært hos kirurgen og jeg er så glad!

Han så problemet med en gang og sa at hvis det ikke er bedre innen timen jeg har i desember så blir det korrigert:) *lettelse*

Så,over til størrelse. Mine har samme størrelse nå som de hadde 1 uke post OP. :)

Så godt å høre at det gikk så bra. Men når du sier du har en pølse under puppen hva mener du egentlig da? Er det hardt eller er det huden som er bulkete?

Skrevet

Så bra! Tusen takk:) var du fornøyd med kirurgen din og selve stemningen på klinikken? hadde du narkose eller bare lokal bedøvelse, og er du fornøyd med resultatet :)?

Har fått veldig god behandling der hele veien. Tok meg godt i mot første gangen som siste:)

Jeg ble operert av Lars Haukeland. Følte meg veldig trygg på hans kompetanse fra første stund la alt opp til han.

Jeg fikk narkose,følte meg veldig vel der og var ikke redd eller usikker underveis. Da jeg våknet fikk jeg kjempe god behandling av utrolig koselige sykepleiere og jeg har vært der et par ekstra ganger underveis hvor jeg også har blitt møtt av en veldig koselig sykepleier.

Hvis du leser litt bakover her så ser du at jeg har fått en komplikasjon. Jeg har gruer meg helt forferdelig til å ta det opp,men det var helt uten grunn. Kirurgen var veldig hyggelig og beroliget meg med at dette kan fikses. Jeg var helt i grenseland til å ta under muskel pga heng,men siden det ville være best på sikt så ville han prøve på det. Nå viser det seg at han må senke protesen litt for at det skal se bedre ut,men siden jeg har såpass lite brystvev ville jeg fått rippling om jeg hadde hatt over muskel,derfor var det verdt å prøve under. Inngrepet for å senke protesen er betydelig mindre enn selve brystforstørringen.

Følte meg veldig trygg på at jeg har valgt rett klinikk da jeg dro derfra i dag:)

Skrevet

Jeg ser forskjell på mine og la inn 300. Men det går ikke an å se med sportsbh og klær på.

Gleder meg til smertene begynner å forsvinne, og til å få glede av disse puppene

ja, har hørt noen rykter om at man ser forskjell når bhen går av, så gleder meg til i morgen når jeg kan fjerne bandasjen og titte på puppene! er du fornøyd så langt da ? du tok den 17 gjorde du ikke? er det veldig vondt nå eller åssen føles de ?

Skrevet

Så godt å høre at det gikk så bra. Men når du sier du har en pølse under puppen hva mener du egentlig da? Er det hardt eller er det huden som er bulkete?

Huden henger helt løst under implantatet,den er på en måte ikke i kontakt med implantatet.
Skrevet

ja, har hørt noen rykter om at man ser forskjell når bhen går av, så gleder meg til i morgen når jeg kan fjerne bandasjen og titte på puppene! er du fornøyd så langt da ? du tok den 17 gjorde du ikke? er det veldig vondt nå eller åssen føles de ?

Jeg tok 18., i går altså. De føles ganske øm, og det føles litt som om jeg har på meg en alt for trang spilebh som presser og presser! Ryktene går vel på at man ofte merker grei forskjell på dag 3.

Mann og barn har dratt på helgetur, så jeg slapper bare av...jeg er foreløpig fornøyd, men jeg har ikke sett skikkelig på de i speilet. Har bare sett ovenfra mens jeg har lagt. Da ser de fin ut...

Trodde jeg hadde fått lagt inn moderat profil, men fikk info på kontroll i dag om at de er høyprofil. 😊 Det blir ultraspennende å se den neste uken...

Skrevet

Har fått veldig god behandling der hele veien. Tok meg godt i mot første gangen som siste:)

Jeg ble operert av Lars Haukeland. Følte meg veldig trygg på hans kompetanse fra første stund la alt opp til han.

Jeg fikk narkose,følte meg veldig vel der og var ikke redd eller usikker underveis. Da jeg våknet fikk jeg kjempe god behandling av utrolig koselige sykepleiere og jeg har vært der et par ekstra ganger underveis hvor jeg også har blitt møtt av en veldig koselig sykepleier.

Hvis du leser litt bakover her så ser du at jeg har fått en komplikasjon. Jeg har gruer meg helt forferdelig til å ta det opp,men det var helt uten grunn. Kirurgen var veldig hyggelig og beroliget meg med at dette kan fikses. Jeg var helt i grenseland til å ta under muskel pga heng,men siden det ville være best på sikt så ville han prøve på det. Nå viser det seg at han må senke protesen litt for at det skal se bedre ut,men siden jeg har såpass lite brystvev ville jeg fått rippling om jeg hadde hatt over muskel,derfor var det verdt å prøve under. Inngrepet for å senke protesen er betydelig mindre enn selve brystforstørringen.

Følte meg veldig trygg på at jeg har valgt rett klinikk da jeg dro derfra i dag:)

Så bra å høre at du har hatt gode erfaringer derifra, men kjedelig at du har fått komplikasjoner! men veldig bra at de tar det på alvor og gjør noe med det, at det ikke er noe om og men.. håper det ordner seg for deg! når skal du få det fikset :)?

Skrevet

Så bra å høre at du har hatt gode erfaringer derifra, men kjedelig at du har fått komplikasjoner! men veldig bra at de tar det på alvor og gjør noe med det, at det ikke er noe om og men.. håper det ordner seg for deg! når skal du få det fikset :)?

Takk,det ordner seg nå:)

Jeg har time før jul,hvis det ikke har blitt fint innen den tid blir det satt opp time. Det kan fortsatt rette seg fikk jeg vite:)

Skrevet

Jeg tok 18., i går altså. De føles ganske øm, og det føles litt som om jeg har på meg en alt for trang spilebh som presser og presser! Ryktene går vel på at man ofte merker grei forskjell på dag 3.

Mann og barn har dratt på helgetur, så jeg slapper bare av...jeg er foreløpig fornøyd, men jeg har ikke sett skikkelig på de i speilet. Har bare sett ovenfra mens jeg har lagt. Da ser de fin ut...

Trodde jeg hadde fått lagt inn moderat profil, men fikk info på kontroll i dag om at de er høyprofil. Det blir ultraspennende å se den neste uken...

så du de ikke når du tok av bandasjen da? jeg har nå sett mine i speilet, og er kjempe fornøyd! akkurat en slik str jeg tenkte meg ! :) de må fortsatt tilpasse seg endel, da dette kun er min dag nr 2, så får vel vente en ukes tid før jeg jubler for mye! Jeg har også høyprofil!

Skrevet

Noen som vet om de Triumph-bh´ene (triaction) som jeg fikk fra klinikken holder som sportsbh?

Synes kanskje ikke de gir den aller beste støtten...

Nå er det ca. 4 uker siden operasjonen, og jeg lengter så etter å begynne og trene igjen! Føler meg dvask etter såpass lang tid med lite aktivitet og litt god mat :)

Skrevet

Har du lov å begynne å trene igjen allerede? Jeg må vente 2 uker til (6 uker etter op ) før jeg kan trene. Har en triaction Extreme og den holder som sportsbh jaffal. Vet ikke ka vanlig triaction gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...