gtfo Skrevet 18. oktober 2012 #23241 Skrevet 18. oktober 2012 Fikk brev i posten av fornebuklinikken. Skulle fylle ut en kontrakt å sende den tilbake slik at den har 5 virkedager på seg til å nå frem sto det. Fylte den ut å ga den til gubben som skulle dra å poste den. Men det hadde han vist glemt!! Å imorgen er det bare 3 virkedager igjen før op. Hva skal jeg gjøre nå da? Går det ann å levere den kontrakten på fornebu når jeg kommer dit? eller MÅ den sendes i forveien?????!!!!!
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23242 Skrevet 18. oktober 2012 Uff ..at jeg kunne komme med et forslag som var helt feil da..og så farlig... Vil ikke at du skal ha fare for blødninger. Godt du ringte legen og spurte. Deilig å høre at du har det bedre idag Aww, du mente jo bare godt <3 Gleder meg så til i morgen, for da er jeg forhåpentligvis enda bedre i formen
Puppedama Skrevet 18. oktober 2012 #23243 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg gruer meg skikkelig til i morgen tidlig jeg. Er så redd for å få beskjed om at dette ikke er noe kirurgen kan noe for og at hvis jeg vil fikse det så må jeg betale selv. Har ikke mulighet til å betale for to sånne operasjoner. Det går bare ikke! Samtidig så vil jeg ikke ha to ulike pupper. Jeg er jo like langt hvis jeg skal føle på det,på samme måte som jeg følte for de tomme bukselommene mine. Jeg har ikke betalt 30 000 ,- for å bytte ut en vond følelse med en annen. Jeg har ikke urealistiske forventninger heller,for jeg ser jo på min venstre pupp hvordan høyre kunne vært. Hadde de vært tilnærmet like så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg møtte også opp hos kirurgen samme dag som jeg tok av bandasjen fordi det var en tydelig sideforskjell,og den puppen har bare aldri blitt lik den andre. Føler sterkt at dette er noe utenfor min makt som kun kirurgen kan påvirke. Kommer til å bli så lei meg hvis han avfeier meg....
Puppedama Skrevet 18. oktober 2012 #23244 Skrevet 18. oktober 2012 Fikk brev i posten av fornebuklinikken. Skulle fylle ut en kontrakt å sende den tilbake slik at den har 5 virkedager på seg til å nå frem sto det. Fylte den ut å ga den til gubben som skulle dra å poste den. Men det hadde han vist glemt!! Å imorgen er det bare 3 virkedager igjen før op. Hva skal jeg gjøre nå da? Går det ann å levere den kontrakten på fornebu når jeg kommer dit? eller MÅ den sendes i forveien?????!!!!! Jeg er operert på en annen klinikk,men jeg leverte den dagen jeg skulle opereres:)
Nalaya Skrevet 18. oktober 2012 #23245 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg gruer meg skikkelig til i morgen tidlig jeg. Er så redd for å få beskjed om at dette ikke er noe kirurgen kan noe for og at hvis jeg vil fikse det så må jeg betale selv. Har ikke mulighet til å betale for to sånne operasjoner. Det går bare ikke! Samtidig så vil jeg ikke ha to ulike pupper. Jeg er jo like langt hvis jeg skal føle på det,på samme måte som jeg følte for de tomme bukselommene mine. Jeg har ikke betalt 30 000 ,- for å bytte ut en vond følelse med en annen. Jeg har ikke urealistiske forventninger heller,for jeg ser jo på min venstre pupp hvordan høyre kunne vært. Hadde de vært tilnærmet like så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg møtte også opp hos kirurgen samme dag som jeg tok av bandasjen fordi det var en tydelig sideforskjell,og den puppen har bare aldri blitt lik den andre. Føler sterkt at dette er noe utenfor min makt som kun kirurgen kan påvirke. Kommer til å bli så lei meg hvis han avfeier meg.... Jeg er sikker på at det går bra i morgen! Uansett får du ha masse lykke til. Venter spent på hva pk din kommer fram til
Puppedama Skrevet 18. oktober 2012 #23246 Skrevet 18. oktober 2012 Jeg er sikker på at det går bra i morgen! Uansett får du ha masse lykke til. Venter spent på hva pk din kommer fram til Tuuuusen takk:)
Puppy😉 Skrevet 18. oktober 2012 #23247 Skrevet 18. oktober 2012 Kirurgen sa at jeg måtte ha bekreftelse fra foreldre fram til jeg var 20. For når man er 18 så forstår man ikke risikoer osv. Jaja, han kjenner jo ikke meg. Er ganske moden til å være snart 18 :-) Hei! Jeg skjønner du blir frustrert. Spesielt siden du virker helt klar for dette. Jeg må også si at jeg skjønner at legene er litt vanskelig når man er så ung. De har jo en veldig viktig jobb med å fremstå profesjonell. Når jeg tenker tilbake på når jeg var 18, så innser jeg nå at jeg egentlig var veldig ung. Likevel så er jeg veldig klar over at det er stooor forskjell på hvor voksen og reflektert man er. Det som jeg tror er viktig for legene, er å være helt sikker på at det ikke er jeg som åttenåring som sitter foran dem. Jeg tror nok bare du må bevise og fremstå så moden som du er, så vil nok de forandre mening...
lotte<3 Skrevet 18. oktober 2012 #23248 Skrevet 18. oktober 2012 lykke til i morgen puppedama, vær bestemt og klar på hva du mener. Dette går nok bra håper det går bra med dere ny-opererte.. og at dere klarer og få dere litt søvn.. 3 dager igjen som flatbrystet..
Puppedama Skrevet 18. oktober 2012 #23249 Skrevet 18. oktober 2012 lykke til i morgen puppedama, vær bestemt og klar på hva du mener. Dette går nok bra håper det går bra med dere ny-opererte.. og at dere klarer og få dere litt søvn.. 3 dager igjen som flatbrystet.. takker så mye! Blir nok ikke så mye søvn i natt ^^,
Saaaa Skrevet 18. oktober 2012 #23250 Skrevet 18. oktober 2012 Nalaya: ja, nå er det fem timer siden jeg tok to paraceth sist, så får snart ta neste dose. Jeg ligger og venter på at smertene skal ta seg opp😁. Er du fremdeles fornøyd med størrelsen din? Hvordan gikk det med søv i natt? Og dere andre: hvor mye mindre blir de når hevelsen går ned? Merkbart? Ca 1str ned etter hevelsen. Var dd/e i begynnelsen, er nå en d.
gtfo Skrevet 19. oktober 2012 #23251 Skrevet 19. oktober 2012 Jeg gruer meg skikkelig til i morgen tidlig jeg. Er så redd for å få beskjed om at dette ikke er noe kirurgen kan noe for og at hvis jeg vil fikse det så må jeg betale selv. Har ikke mulighet til å betale for to sånne operasjoner. Det går bare ikke! Samtidig så vil jeg ikke ha to ulike pupper. Jeg er jo like langt hvis jeg skal føle på det,på samme måte som jeg følte for de tomme bukselommene mine. Jeg har ikke betalt 30 000 ,- for å bytte ut en vond følelse med en annen. Jeg har ikke urealistiske forventninger heller,for jeg ser jo på min venstre pupp hvordan høyre kunne vært. Hadde de vært tilnærmet like så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg møtte også opp hos kirurgen samme dag som jeg tok av bandasjen fordi det var en tydelig sideforskjell,og den puppen har bare aldri blitt lik den andre. Føler sterkt at dette er noe utenfor min makt som kun kirurgen kan påvirke. Kommer til å bli så lei meg hvis han avfeier meg.... Jeg gruer meg skikkelig til i morgen tidlig jeg. Er så redd for å få beskjed om at dette ikke er noe kirurgen kan noe for og at hvis jeg vil fikse det så må jeg betale selv. Har ikke mulighet til å betale for to sånne operasjoner. Det går bare ikke! Samtidig så vil jeg ikke ha to ulike pupper. Jeg er jo like langt hvis jeg skal føle på det,på samme måte som jeg følte for de tomme bukselommene mine. Jeg har ikke betalt 30 000 ,- for å bytte ut en vond følelse med en annen. Jeg har ikke urealistiske forventninger heller,for jeg ser jo på min venstre pupp hvordan høyre kunne vært. Hadde de vært tilnærmet like så hadde jeg ikke brydd meg. Jeg møtte også opp hos kirurgen samme dag som jeg tok av bandasjen fordi det var en tydelig sideforskjell,og den puppen har bare aldri blitt lik den andre. Føler sterkt at dette er noe utenfor min makt som kun kirurgen kan påvirke. Kommer til å bli så lei meg hvis han avfeier meg.... Masse lykke til idag! Krysser fingrene mine for at dette kan fikses! klem
Sugargirl Skrevet 19. oktober 2012 #23252 Skrevet 19. oktober 2012 Fikk brev i posten av fornebuklinikken. Skulle fylle ut en kontrakt å sende den tilbake slik at den har 5 virkedager på seg til å nå frem sto det. Fylte den ut å ga den til gubben som skulle dra å poste den. Men det hadde han vist glemt!! Å imorgen er det bare 3 virkedager igjen før op. Hva skal jeg gjøre nå da? Går det ann å levere den kontrakten på fornebu når jeg kommer dit? eller MÅ den sendes i forveien?????!!!!! Det skal gå bra:) men du burde ringe dem og informere dem om det, sånn at de vet at du tar den med da.
Nalaya Skrevet 19. oktober 2012 #23253 Skrevet 19. oktober 2012 Da var bandasjene av og sportsbhen på. Kirurgen sa at alt så kjempebra ut, sårene så ikke alt for værst ut de heller selv om de bare er 3 dager gamle. Har sportsbh i 70c, men undertøysdamene mente egentlig at jeg burde ha 65, men de hadde ikke triumph sine sportsbh i den størrelsen noe sted så nå går jeg med 70 på det innerste hakket. Hvis jeg skal ned i 65 må jeg nok opp i en d-cup tror dere ikke det?
Sugargirl Skrevet 19. oktober 2012 #23254 Skrevet 19. oktober 2012 Da var bandasjene av og sportsbhen på. Kirurgen sa at alt så kjempebra ut, sårene så ikke alt for værst ut de heller selv om de bare er 3 dager gamle. Har sportsbh i 70c, men undertøysdamene mente egentlig at jeg burde ha 65, men de hadde ikke triumph sine sportsbh i den størrelsen noe sted så nå går jeg med 70 på det innerste hakket. Hvis jeg skal ned i 65 må jeg nok opp i en d-cup tror dere ikke det? Det pleier være slik ja, at når du går ned 1str i omkrets må du opp en cup str. Men alle bher er forskjellige og burde alltid prøves før kjøp:) Gratulerer med nye pupper forresten!
Nalaya Skrevet 19. oktober 2012 #23255 Skrevet 19. oktober 2012 Det pleier være slik ja, at når du går ned 1str i omkrets må du opp en cup str. Men alle bher er forskjellige og burde alltid prøves før kjøp:) Gratulerer med nye pupper forresten! Ja, det var det jeg trodde. Men det blir jo ikke aktuelt med bhkjøp før om 6 uker hehe! Tusen takk :D 1
Puppedama Skrevet 19. oktober 2012 #23256 Skrevet 19. oktober 2012 Da har jeg vært hos kirurgen og jeg er så glad! Han så problemet med en gang og sa at hvis det ikke er bedre innen timen jeg har i desember så blir det korrigert:) *lettelse* Så,over til størrelse. Mine har samme størrelse nå som de hadde 1 uke post OP.
Nalaya Skrevet 19. oktober 2012 #23257 Skrevet 19. oktober 2012 Haha, nå spammer jeg siden litt. Men ifølge change skal jeg ha 60E :-O
Nalaya Skrevet 19. oktober 2012 #23258 Skrevet 19. oktober 2012 Da har jeg vært hos kirurgen og jeg er så glad! Han så problemet med en gang og sa at hvis det ikke er bedre innen timen jeg har i desember så blir det korrigert:) *lettelse* Så,over til størrelse. Mine har samme størrelse nå som de hadde 1 uke post OP. Så godt å høre! Kan tro du er lettet :D
Puppedama Skrevet 19. oktober 2012 #23259 Skrevet 19. oktober 2012 Så godt å høre! Kan tro du er lettet :D Ja dette gjorde hele helgen min:) 1
gulost90 Skrevet 19. oktober 2012 #23260 Skrevet 19. oktober 2012 hei. da sitter jeg her nyoperert. la inn 290 i hver pupp. føler nesten ikke at de er blitt noe større i det hele tatt. mulig det er vanskelig å se med all bandasjen osv. noen som har følt det samme ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå