Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg tror jeg har bært litt tungt i dag. Ganske støl i brystmusklene nå. Var bare noe varer og det var garantert under 10 kg, men kjennes ut som at det var litt mye likevel. Så nååå er det sofatid og rock of ages på film :-P

Kroppen sier ifra den:) Kos deg i kveld :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Jenter,

Jeg har fulgt med denne tråden i en del år nå men greier fortsatt ikke å bestemme meg helt. Jeg har vært på konsultasjon hos Dr Mette Haga. Hun visste meg etter resultatet på 3D video som de bruker i klinikken deres.

Det eneste som holder meg igjen er spm om hvordan silikon pupper føles:-/

Hva syns dere om følelsen jenter? Jeg er så redd for å få harde bryster som føles ut som plast.

Skrevet

Hei!

Har vel kanskje presantert meg her inne før men kan vel gjøre det igjen!

Er en jente på snart 20 som har ei jente på 1år :rodmer:

Har fått time til oprasjon på fornebuklinikken den 23 oktober å gleder meeeg såånn!!!! :nigo:

Skal bli operert av Dr.Pål Schistad, han ville legge inn anatomiske proteser over muskelen.

Ble veldig usikker pga jeg hadde sett for meg runde fine bryst, var redd puppene ville bli hengete på en måte :klo:

Pratet med han en gang til og han hadde også diskutert meg med kollegaen Dr. Marius Barstad og de hadde kommet fram til at hvis jeg ønsket runde proteser så ville de ikke operere meg.

skjønte først da at de er såppas profesjonelle og opptatt av at brystene skal få fint resultat at jeg ikke lenger er så intresert i de runde implantatene.

Han forklarte meg at hvis jeg valgte runde så ville brystene mine henge mer enn med anatomiske siden jeg mangler fyll nede på brystet.

Er det noen andre her inne med anatomiske implantater som har lyst å fortelle om hvordan brystene var før og hvordan de er nå? Er det nokk fyll oppe? Hvor store innlegg og hvor er de plassert?

eventuelt noen som har lyst til å dele bilder? :biggrin:

Er 151 høy og veier 41 kg btw!

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Jeg er ny på dette forumet, men fant det såpass interessant at jeg ville henge meg på :rolleyes:

Lurer først og fremst på om det er mange her som har blitt operert på Fornebuklinikken?

Skrevet

Flere som føler at sports BHen gnager på såra:S? Fins jo ikke akkurat noen sportsbher som er lengre, hvis dere skjønner hva jeg mener? :vetikke:

Skrevet

Hei!

Har fått time til oprasjon på fornebuklinikken den 23 oktober å gleder meeeg såånn!!!! :nigo:

Skal bli operert av Dr.Pål Schistad, han ville legge inn anatomiske proteser over muskelen.

Ble veldig usikker pga jeg hadde sett for meg runde fine bryst, var redd puppene ville bli hengete på en måte :klo:

Pratet med han en gang til og han hadde også diskutert meg med kollegaen Dr. Marius Barstad og de hadde kommet fram til at hvis jeg ønsket runde proteser så ville de ikke operere meg.

skjønte først da at de er såppas profesjonelle og opptatt av at brystene skal få fint resultat at jeg ikke lenger er så intresert i de runde implantatene.

Han forklarte meg at hvis jeg valgte runde så ville brystene mine henge mer enn med anatomiske siden jeg mangler fyll nede på brystet.

Er det noen andre her inne med anatomiske implantater som har lyst å fortelle om hvordan brystene var før og hvordan de er nå? Er det nokk fyll oppe? Hvor store innlegg og hvor er de plassert?

Jeg var i ganske lik situasjon som deg. Var på konsultasjon hos dr barstad på fornebuklinikken og det ble sagt det ikke var noe annet alternativ for med enn anatomiske pga det samme som deg. Dette var jo ikke det jeg ønsket heller fordi jeg var redd toppen av brystet ble for flatt:p bestemte meg for å dra på konsultasjon på to andre klinikker for å høre andre kirurgers oppfatning. Begge disse anbefalte meg runde proteser.

Det som ble gjort var å senke folden litt, hvis jeg ikke misforsto:)

Så jeg ble operert av dr. nils lykke på Nobel Clinc 19.sept og er super fornøyd:D

Lykke til:)

Skrevet

Flere som føler at sports BHen gnager på såra:S? Fins jo ikke akkurat noen sportsbher som er lengre, hvis dere skjønner hva jeg mener? :vetikke:

Heelt enig.. Driver å drar ned kanten på bh'n hele tida fordi jeg føler den gnager på såra:p

Skrevet

Er så øm på den ene siden under puppen, over ribbbena. Flere som er det?:P

Skrevet

Hei!

Jeg har anatomiske implantater lagt under muskel. Er 167-8 høy og veier 56 kg. Ble operert av dr. Barstad på Fornebu for ca 3 uker siden. Jeg er lot type implantat, str, profil o.l bli opp til kirurgen ettersom det tross alt er hans fagfelt og jeg på konsultasjonen følte meg veldig trygg på han. Jeg er kjempeglad for dette nå i dag- puppene har blitt kjempefine! Har bare hørt bra ting om dr. Schistad, så ville hørt på han hvis jeg var deg :)

Skrevet

Noen her som har reagert på den teipen over såra? Evt hva har dere brukt i stedet?:)

Skrevet

Da har det gått ei uke siden sist jeg var innom, og ei uke nærmere dagen jeg skal få PUPPER :rolleyes:

GRATULERER til deg sugargirl!! :klem: håper det går bra med deg!

du og jeg gtfo skal opperere på ganske like datoer :) jeg har den 22 okt, dagen før deg :)

• Liker 1
Skrevet

Da har det gått ei uke siden sist jeg var innom, og ei uke nærmere dagen jeg skal få PUPPER :rolleyes:

du og jeg gtfo skal opperere på ganske like datoer :) jeg har den 22 okt, dagen før deg :)

Og jeg har 17 oktober :D Åå skal bli så kjekt med boooobies :D

Skrevet

Jeg var i ganske lik situasjon som deg. Var på konsultasjon hos dr barstad på fornebuklinikken og det ble sagt det ikke var noe annet alternativ for med enn anatomiske pga det samme som deg. Dette var jo ikke det jeg ønsket heller fordi jeg var redd toppen av brystet ble for flatt:p bestemte meg for å dra på konsultasjon på to andre klinikker for å høre andre kirurgers oppfatning. Begge disse anbefalte meg runde proteser.

Det som ble gjort var å senke folden litt, hvis jeg ikke misforsto:)

Så jeg ble operert av dr. nils lykke på Nobel Clinc 19.sept og er super fornøyd:D

Lykke til:)

Men de bruker vel ikke anatomiske heller? Litt dumt å bli vurdert på en klinikk som ikke engang har anatomiske?

Skrevet

Jeg har anatomiske implantater lagt under muskel. Er 167-8 høy og veier 56 kg. Ble operert av dr. Barstad på Fornebu for ca 3 uker siden. Jeg er lot type implantat, str, profil o.l bli opp til kirurgen ettersom det tross alt er hans fagfelt og jeg på konsultasjonen følte meg veldig trygg på han. Jeg er kjempeglad for dette nå i dag- puppene har blitt kjempefine! Har bare hørt bra ting om dr. Schistad, så ville hørt på han hvis jeg var deg :)

Ååå :D

Hvordan er fyllet på oversiden? Hvor mye la du inn?

Ja har bestemt meg for å høre på han!

Skrevet

Jaa! Jeg gleder meg så mye, klarer ikke vente!!!!

Skrevet (endret)

Men de bruker vel ikke anatomiske heller? Litt dumt å bli vurdert på en klinikk som ikke engang har anatomiske?

De har anatomiske jo, veit det ikke er pris på det på nettsiden. Men fikk tilbud på pris på konsultasjon;) alle tre klinikker jeg var på konsultasjon hos hadde begge deler.

Ville bare dele min erfaring:)

Endret av henriiiette
Skrevet (endret)

Så hyggelig med så mange nye folk her inne da! :)

Jeg har Operert meg på Fornebuklinikken, anatomisk protese, og er kjempefornøyd! Brystene er virkelig runde, og jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt! Ikke vær redd for at anatomiske proteser skal se rart ut, blir du anbefalt det, er det mest sannsynlig en grunn til det. Jeg hadde også lite pupp under brystvorta, og føler i grunn at operasjonen har hatt størst forskjell akkurat der. Nå har jeg masse pupp under! Jeg synes også at overgangen på oversiden er naturlig og fin :)

Hatt en veldig bra puppe-dag i dag. Digg å kjenne at det går rette veien! :)

Og i forhold til mykhet, er blir de bare mykere og mykere! Når jeg fikk holde i et silikonimplantat for første gang var jeg overrasket over hvor myke og naturlige de føltes! Man trenger ikke å være redd for at de blir to harde klumper!

Søk på youtbe og de på videoer av likesinnede som har gått igjennom dette! Bevegelige blir puppene så absolutt etterhvert! Men husk at brystene utvikler seg hele tiden, og det "endelige resultatet" kan man først bedømme etter 1år! De skal synke, og finne sin plass i kroppen :)

Endret av CupCakeSnuppa
Skrevet

Ååå :D

Hvordan er fyllet på oversiden? Hvor mye la du inn?

Ja har bestemt meg for å høre på han!

Syns "fyllet" er veldig bra. De første to ukene hadde jeg noe hevelser, så hadde veldig pusheffekt hele tiden. Nå som muskelen har sluppet litt(er 3 uken siden op.dag så er kan jo hende muskelen vil slippe enda litt mer) ser de egentlig mest ut som ekstremt fine/faste og ekte pupper. Føler de som legger inn anatomiskeinnlegg ofte får en mer naturlig overgang mellom brystkasse og bryst, noe mine har fått alt nå selvom det ikke er så lenge siden jeg opererte. Jeg mener str på mine er 335 gram, men husker faktisk ikke helt. Str var det kirurgen som avgjorde for meg. Ettersom jeg er veldig smal i overkroppen, bruker 60-65 i bh, var dette det største jeg kunne gå med tanke på bredden til implantatet. jeg synes det er en veldig fin str, ville ikke hatt større eller mindre om skulle gjort det igjen. kan virkelig annbefalle Fornebuklinikken på det varmeste. Alle jeg møtte der var venlige og jeg følte meg i gode hender hele tiden. Lykke til :)

Skrevet

Noen her som har reagert på den teipen over såra? Evt hva har dere brukt i stedet? :)

Jeg reagerte aldri på den tapen jeg ble anbefalt å bruke, men etter ca 7-8 uker byttet jeg over til Mepiform. Koster litt å bruke den tapen, men den gjør arrene finere som ikke er noe negativt akkurat =)

Skrevet (endret)

Så hyggelig med så mange nye folk her inne da! :)

Jeg har Operert meg på Fornebuklinikken, anatomisk protese, og er kjempefornøyd! Brystene er virkelig runde, og jeg er kjempefornøyd med resultatet så langt! Ikke vær redd for at anatomiske proteser skal se rart ut, blir du anbefalt det, er det mest sannsynlig en grunn til det. Jeg hadde også lite pupp under brystvorta, og føler i grunn at operasjonen har hatt størst forskjell akkurat der. Nå har jeg masse pupp under! Jeg synes også at overgangen på oversiden er naturlig og fin :)

Hatt en veldig bra puppe-dag i dag. Digg å kjenne at det går rette veien! :)

Og i forhold til mykhet, er blir de bare mykere og mykere! Når jeg fikk holde i et silikonimplantat for første gang var jeg overrasket over hvor myke og naturlige de føltes! Man trenger ikke å være redd for at de blir to harde klumper!

Søk på youtbe og de på videoer av likesinnede som har gått igjennom dette! Bevegelige blir puppene så absolutt etterhvert! Men husk at brystene utvikler seg hele tiden, og det "endelige resultatet" kan man først bedømme etter 1år! De skal synke, og finne sin plass i kroppen :)

Jeg ble også operert av dr.Barstad, fikk et veldig godt inntrykk av ham. Og han har gjort et godt stykke arbeid! 330 g, runde, moderat profil under muskel. Sååå godt å føle at man faktisk har pupper! Hadde 70 AA fra før...

Endret av milla11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...