Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Venstre har aldri vært så spent som høyre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her som veit om muskelen kun slepper på de som har under muskel eller skjer det når man har over også? :P

Skrevet

Er det noen her som veit om muskelen kun slepper på de som har under muskel eller skjer det når man har over også? :P

Det er vel ikke noe grunn til at muskel skal gå i lås,men mindre den har vært kuttet i tror jeg,men jeg kan ikke si det for sikkert :)
Skrevet

Så bra da! Kjekt når det begynner å falle på plass :-P

Skrevet

Så bra da! Kjekt når det begynner å falle på plass :-P

Det er fint å ha bevegelige pupper igjen ^^,
Skrevet

Hvordan er det å kutte ut brystbåndet i et par timer tror dere? Jeg skal ha på min i 3 uker, men hvis jeg f.eks skal noe i noen timer. Lager det stor skade?

Formen min har blitt utrolig bra, jeg ligger å sover nå og lever så og si som normalt. Bortsett fra å bære tungt og løfte armene rett opp og hente ting! Er så klart forsiktig!

Nå går jeg rundt med en sånn følelse at ting ikke er på plass liksom, og i går når jeg tok på de laga det en slags "skvulpelyd" Jeg hyla til vettu:P Vemmeligste jeg har hørt!! Noen som har opplevd det samme som har tatt under muskelen? Wææææ!! :sjokkert:

Skrevet

Hvordan er det å kutte ut brystbåndet i et par timer tror dere? Jeg skal ha på min i 3 uker, men hvis jeg f.eks skal noe i noen timer. Lager det stor skade?

Formen min har blitt utrolig bra, jeg ligger å sover nå og lever så og si som normalt. Bortsett fra å bære tungt og løfte armene rett opp og hente ting! Er så klart forsiktig!

Nå går jeg rundt med en sånn følelse at ting ikke er på plass liksom, og i går når jeg tok på de laga det en slags "skvulpelyd" Jeg hyla til vettu:P Vemmeligste jeg har hørt!! Noen som har opplevd det samme som har tatt under muskelen? Wææææ!! :sjokkert:

Har ikke hørt noe skvulping nei,men det er vanlig :)

Tørr ikke svare på det med brystbåndet ^^,

Skrevet

Har ikke hørt noe skvulping nei,men det er vanlig :)

Tørr ikke svare på det med brystbåndet ^^,

Okei, godt å høre! Jeg ble liiivredd!! Men du har jo tatt under muskelen! Jeg går rundt med en følelse som at ting ikke sitter på plass hvis du skjønner! Sånn følelse du har hvis f.eks knee ditt føles ute av ledd! Ordentlig merkelig! Frister å ta tak i hele puppen og bare riste det på plass! Har du en sånn følelse? Det gjør ikke vondt, men er ubehagelig. Så begynner jeg å tenke om det er noe jeg har gjort som kan få implantate til å havne feil :P Har vaska litt gulv se, og nå har jeg dårlig samvittighet for det!

Skrevet

Okei, godt å høre! Jeg ble liiivredd!! Men du har jo tatt under muskelen! Jeg går rundt med en følelse som at ting ikke sitter på plass hvis du skjønner! Sånn følelse du har hvis f.eks knee ditt føles ute av ledd! Ordentlig merkelig! Frister å ta tak i hele puppen og bare riste det på plass! Har du en sånn følelse? Det gjør ikke vondt, men er ubehagelig. Så begynner jeg å tenke om det er noe jeg har gjort som kan få implantate til å havne feil :P Har vaska litt gulv se, og nå har jeg dårlig samvittighet for det!

problemet mitt har vært mer at designer dønn fast pga muskelen. Jeg ble lettet da de endelig ble bevegelige igjen :)
Skrevet

Happy-girl: har du over muskel? Og likevel brystbånd?:-)

Skrevet

Happy-girl: har du over muskel? Og likevel brystbånd?:-)

Nei, har under :) Går litt surr i ord her noen ganger, så hvis jg skrev det har jeg skrevet feil :) Hehe :fnise:

Skrevet

Ang brystbåndet tok jeg en halvtime til times fri hver dag etter dag 10 ca. Ingen som fortalte meg at jeg kunne eller ikke kunne det, men man tar det jo av når man dusjer, så hvis man får lov til å dusje, får man lov til å ta litt fri fra brystbåndet tenkte jeg. Jeg har over muskel og fortsatt brystbånd.

Jeg hadde også tenkt til å nevne rar følelse i den ene puppen i dag. Kan det være luft? eller er det nerver eller muskelen under? Skikkelig ekkel følelse egentlig.. Hadde begge vært sånn hadde jeg tenkt at det var normalt, men siden det er den ene, går jeg hele tiden og kjenner på forskjellen.

Jeg klarer ikke ligge på siden ennå og det er 3 uker siden min opr.. Men jeg er fortsatt øm etter fettsugingen da.

Skrevet

Hehe ok :-P hvor lenge er d siden du opererte?

8 dager siden i dag :)

Hvordan går det med deg da?

Skrevet

Ang brystbåndet tok jeg en halvtime til times fri hver dag etter dag 10 ca. Ingen som fortalte meg at jeg kunne eller ikke kunne det, men man tar det jo av når man dusjer, så hvis man får lov til å dusje, får man lov til å ta litt fri fra brystbåndet tenkte jeg. Jeg har over muskel og fortsatt brystbånd.

Jeg hadde også tenkt til å nevne rar følelse i den ene puppen i dag. Kan det være luft? eller er det nerver eller muskelen under? Skikkelig ekkel følelse egentlig.. Hadde begge vært sånn hadde jeg tenkt at det var normalt, men siden det er den ene, går jeg hele tiden og kjenner på forskjellen.

Jeg klarer ikke ligge på siden ennå og det er 3 uker siden min opr.. Men jeg er fortsatt øm etter fettsugingen da.

Jeg tror ikke det er noe farlig selvom det kun er i den ene puppen, de heles sikkert forskjellig! Jeg og har mer ubehag i den ene! Men det tror jeg ikke er noe farlig:)

Hvor lenge skal du gå med brystbåndet?

Jeg tenkte sånn hvis jeg f.eks skal ut en tur å være sosial, det er ikke akkurat enkelt å finne noen klær som skjuler det båndet uten å måtte slenge på seg et skjerf også, men jeg tørr selvfølgelig ikke ta noen sjanser! Vil ikke at resultatet skal bli dårligere fordi jeg kan gå "penere kledd" i et par timer liksom :P hehe. Hvordan går det med deg nå etter 3 uker da? :)

Skrevet

6 dager siden min i dag. Går fint, men er fortsatt litt øm og sånn. Og hater det ekle brystbåndet. Hehe. Har også litt mer irritasjon rundt det ene såret enn det andre, det ikke helt hvorfor men snakket jo me de på klinikken i dag og de sa d ikke var noe grunn t panikk hvis jeg ikke hadde noen andre infeksjons-tegn, men jeg syns jo likevel det er litt skummelt :-s Skal begynne på jobb igjen på torsdag, håper d går greit. Mest vondt når jeg våkner på morningen så går det seg som regel litt til ila dagen :-)

Skrevet

Happy-girl: Skrev en liten oppdatering i går eller når det var, ikke store forandringene siden da. Går helt fint, kjører bil, og beveger meg bra rundt. Eneste er at det er ubehagelig å bøye seg. Veldig godt å klemme kjæresten min sånn helt inntil nå :) Vært noen rare klemmer de siste ukene! :)

Jeg måtte ha på meg støttebåndet i 2 uker.

Skrevet

6 dager siden min i dag. Går fint, men er fortsatt litt øm og sånn. Og hater det ekle brystbåndet. Hehe. Har også litt mer irritasjon rundt det ene såret enn det andre, det ikke helt hvorfor men snakket jo me de på klinikken i dag og de sa d ikke var noe grunn t panikk hvis jeg ikke hadde noen andre infeksjons-tegn, men jeg syns jo likevel det er litt skummelt :-s Skal begynne på jobb igjen på torsdag, håper d går greit. Mest vondt når jeg våkner på morningen så går det seg som regel litt til ila dagen :-)

Godt å høre :) Ja, vet hvordan det er ! Er jo kroppen vår, så er ikke rart vi legger merke til hver minste ting og får panikk! :)

Skrevet

Happy-girl: Skrev en liten oppdatering i går eller når det var, ikke store forandringene siden da. Går helt fint, kjører bil, og beveger meg bra rundt. Eneste er at det er ubehagelig å bøye seg. Veldig godt å klemme kjæresten min sånn helt inntil nå :) Vært noen rare klemmer de siste ukene! :)

Jeg måtte ha på meg støttebåndet i 2 uker.

Hehe, det forstår jeg :D Godt at det er framgang! Jeg har veldig lyst til å ta meg en tur ut på lørdag jeg, da er det 12 dager siden op. Er jeg veldig uansvarlig da? Kan det skje noe drastisk farlig? Dytting eller knuffing som kan gjøre noe med implantatene tenkte jeg på. Jeg føler meg i fin form, og savner viiiirkelig å gå ut å være sosial! :)

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem slenge du er i form til det :-) jeg skal feire bursdagen min 5.okt, det er 15 dager etter op og jeg regner med at formen min er såpass bra da at det går fint :-) jeg var jo i 50 årsdag bare 3. Dagen etter op t min far og det gikk helt greit. Måtte jo ta smertestillende da og jeg drakk ikke, men det funket. Kjenner folk som har vært på byn bare dager etter op også, men de har lagt innleggene over muskel da vel og merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...