Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for svar på innlegget mitt tidligere vedr. brystløft og innlegg :-)

Er det noen av dere som har tatt løft med innlegg..? eller i det minste løft? Jeg syns jeg sjelden hører om noen i min situasjon, altså med relativt små pupper (b-cup) men som har fått anbefalt et løft først, for så å legge inn innlegg ca 3 mnd etterpå...

Jeg er SÅ nervøs for arrene jeg får av løftet, er det noen som har noen erfaringer med det?

Søk opp blogg og ballongpupp :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fryser puppene av meg! Har aldri hatt så kalde pupper før. Skal det være sånn i hele vinter så kommer jeg til å dø! Vel, kanskje ikke dø,men det er veldig ubehagelig.

Skrevet

Jeg syns puppene er så mye større uten klær på enn med. Hehe. Nå har jeg jo den mongo sportsbhen på og pressbåndet, så det ser jo merkelig ut under klær uansett, men de virker så mye større uten klær enn med. Hehe. Flere som føler det samme? Blir nok bedre når jeg i hvert fall får av båndet :-P

Skrevet

Jeg syns puppene er så mye større uten klær på enn med. Hehe. Nå har jeg jo den mongo sportsbhen på og pressbåndet, så det ser jo merkelig ut under klær uansett, men de virker så mye større uten klær enn med. Hehe. Flere som føler det samme? Blir nok bedre når jeg i hvert fall får av båndet :-P

Føler det samme selv:p jeg har ikke no pressbånd da, kun den sexy sportsbh'n:p

Skrevet

Hehe, godt det der flere som har det sånn :-P og ja, den sportsbhen er virkelig hot. Ser ut som noe mormor kunne gått med :-P skikkelig sexy. Hehe

Skrevet

med klær på så ser man egentlig ikke store forandringen. Uten klær på ser det nesten vulgært ut :P
Skrevet

Samme her :-P hehe. Jeg gikk alltid med bher med innlegg i før så det er ikke så stor forskjell fra sånn det var før bare at nå har jeg jo bare en tynn sportsbh på og ikke noe ekstra i bhen:-P

Skrevet

Samme her :-P hehe. Jeg gikk alltid med bher med innlegg i før så det er ikke så stor forskjell fra sånn det var før bare at nå har jeg jo bare en tynn sportsbh på og ikke noe ekstra i bhen:-P

den største forskjellen nå er vel at jeg har kløft til og med når jeg ligger på ryggen :P
Skrevet

Søk opp blogg og ballongpupp :)

Takk for tips! :-)Noen her inne som har tatt et brystløft med innlegg og som har erfaringer? :-) Og, vil dere anbefale Fornebuklinikken eller Colosseumklinikken? og evnt hvilken kirurg.

Skrevet

Takk for tips! :-)Noen her inne som har tatt et brystløft med innlegg og som har erfaringer? :-) Og, vil dere anbefale Fornebuklinikken eller Colosseumklinikken? og evnt hvilken kirurg.

Du kan jo legge igjen en kommentar på bloggen hennes,så svarer hun sikkert på alle spørsmål du måtte ha :)
Skrevet

Jeg var på kontroll nå og fikk beskjed om å ikke ligge på siden før etter 6 uker. Blæ, jeg som allerede klarer å ligge litt på siden nå etter 1 uke. Jaja, får ligge på ryggen i noen uker til :-(

Skrevet

Jepp! Føler akkurat det samme :)

Skrevet (endret)

Noen som har hørt om dette??

http://plastikkirurg...tt_brystl_ft_1/

Det første jeg tenkte på akkurat nå er at det så veldig billig ut.. Hvis du vurderer det, gjør skikkelig reserch :) Jeg kan nesten anta at denne type opr ikke funker på alle, så det er veldig ulikt hvor mye heng man har, i mange tilfeller er det stort behov for å fjerne masse hud i tillegg.

Jeg kan anbefale Fornebuklinikken, men det er jo bare fordi jeg har operert meg der og har en personlig erfaring derfra. Men jeg kjenner ei som opererte seg hos Colosseum for ikke så veldig lenge siden og hun ble også veldig fornøyd. Hvis man holder seg til en av de store klinikkene, skal du være ganske så trygg her i Norge vil jeg tro.

Endret av CupCakeSnuppa
Skrevet (endret)

Jeg var på kontroll nå og fikk beskjed om å ikke ligge på siden før etter 6 uker. Blæ, jeg som allerede klarer å ligge litt på siden nå etter 1 uke. Jaja, får ligge på ryggen i noen uker til :-(

Mye ulik praksis ute og går ja. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne begynne å ligge på siden etter 1 uke. Og i brevet står det "Ligg mest på ryggen".

(Skrev feil første gangen)

Endret av Puppedama
Skrevet

Hei alle sammen!

Har lest de alle innleggene i denne tråden, bortsett i fra siste 100 innleggene.

Rakk ikke sistnevnte før det var min tur. Så jeg har fulgt med dere flotte jenter i flere måneder.

Opererte i dag på fornebuklinikken av dr. Mette Haga. Jeg fikk anatomisle protester, 295 gram. Hun anbefalte anatomiske siden jeg hadde kortere avstand fra brystvorter og ned, sånn at jeg trengte mer fyll nederst i brystene. Hadde litt utgangspunkt, har pleid på bruke 75B i bh med massive innlegg! I det siste har jeg brukt de fra H&M som med digre innlegg!

Jeg valgte å forstørre brystene siden jeg synes formen ikle var noe særlig, ville ha rundene og større bryster. Men som alikevel ser naturlige ut. Jeg veier 60kg og er 170cm høy. Er veldig slank men har en tung beinbygging og noe muskler. Med slank midje og litt rompe;) ville gjerne balansere sånn at jeg fikk en mer kvinnelig timeglassfigur. Har vært ukomfortabel i bikini, og brukt bikini mer 2 innlegg. Har heller aldri likt å vise meg frem toppløs. De færreste har sett meg sånn. Jeg har gjort dette for at jeg skal bli mer komfortabel i min egen kropp.

Har kun fortalt om operasjonen til moren min, og til mine to søstere. Bestevenninnen min vet det også, men ingen andre. Føler ikke for å reklame for dette. Det jeg gjør med kroppen min er min sak:) bestevenninnen min og jeg har vært gjennom en del sammen, og det var hun som var med meg på konsultasjon i August tidligere i går. Det er også hun som er med som støtte denne helgen. Jeg bort et stykke unna Oslo, så vi har leid hotell til tirsdag morgen. Sånn at jeg har noen dager å komme meg på, før togreisen.

Kan fortelle litt om dagen i dag. Hadde oppmøte klokken 11.45, men de ringte meg 10.15 og spurte om jeg kunne komme tidligere. Så jeg heiv meg inn i en taxi og var fremme

På klinikken 10.35. Grunnen var at jeg skulle time med hun som var før meg, siden hun hadde syndet og spist et halv knekkebrød til frokost! Møtte hun på klinikken og vi snakket mens jeg ventet på sykepleier og på PK. Så kom PK og hentet meg, gikk inn på kontoret hvor hun tegnet masse streker på meg, og målte diverse. Fikk så beskjed om å kle på meg en super sexy engangstruse, sånn skjorte, morgenkåpe og tøfler. Ble fulgt til operasjonssalen og hilste på de to som skulle være der under operasjonen. La meg og var klar for å få fine pupper! Alle sammen var utrolig hyggelige og jeg følte meg trygg og godt ivaretatt. Så fikk jeg sprøytet inn noe gjennom armen, og det kjentes ut som om jeg hadde tømt noen vinflasker på utrolig kort tid. Kjente meg fullere og fullere. Noe jeg også fortalte dem.. *flau*

Neste jeg husker er at jeg våknet på oppvåkningsrommet i en egen avluke. Husker ikke hvordan jeg kom meg dit, sykepleier fortalt at jeg hadde vært såpass våken og gått dit selv. *krysset fingrene for at jeg ikke sa bor dumt på veien*. Merkelig følelse å ikke huske dette.. Var veldig tørr i munnen så jeg fikk vann:

Beste vannet noensinne! Fikk litt senere også mat, kunne få hva jeg ville. Ble te og ei god brødskive med skinke. Slappet av litt til og fikk informasjon om hvordan jeg skulle forholde meg etterpå. Så spurte sykepleier om jeg ville ligge litt ekstra. Ville tilbake til hotellet jeg, så hun hentet klærne og jeg kledde på meg helt selv. Hun bestilt taxi til meg og jeg ble fulgt helt til bilen.

Reisen tilbake tok 12 minutter, hotellet ligger ikke så langt unna Oslo S. Så nå ligger jeg her og venter på at venninne min skal komme. Hun går på skole i Oslo og er hos meg hele tiden, de fire dagene vi ligger på hotell. Har til og med vært på do, hehe. Så alt går veldig bra så langt, kjenner bare ut som jeg trent overkroppen. Regner med at det blir verre utover dagen når bedøvelsen avtar. Fikk med sterke smertestillende, oxynorm 5mg, og afipran 10mg mot kvalme. Har et lite lager her. Så har troen på at det skal gå super bra! Titter ned og her er det pupper gitt! Ser veldig bra ut så langt, og jeg er glad for at jeg gjennomførte dette.

Operasjonen kostet hele 37400kr, og resepten jeg tok ut kom på 377kr. I tillegg også togbilletter for 500kr og hotell for 2500. Har hatt deltidsjobb siden jeg var 14år og spar fast hver måned siden. Tenkte jo ikke på silikon da, ville bare spare for å slippe så mye studiegjeld senere. Har høstferie i neste uke, er ferdig på skolen i januar så da skal jeg jobbe fast og fylle opp sparekontoen mer.

Jeg anbefaler fornebuklinikken og PK Mette Haga på det varmeste. Det et bare å spørre meg hvis det er noe. Avslutter det lange innlegget mitt med å takke alle som har delt sine erfaringer og svarer på spørsmål her. Fantastisk dagbok! Beklager mulige skrivefeil og unyttig informasjon, kjenner at jeg er litt sliten i hodet,

klem:)

Skrevet

Når fikk dere lov å løfte armene over hodet igjen? Glemte jo seff å spørre i dag på kontrollen. Står 1 uke i papiren, men lurer på hva dere andre har fått høre?

Skrevet (endret)

Når fikk dere lov å løfte armene over hodet igjen? Glemte jo seff å spørre i dag på kontrollen. Står 1 uke i papiren, men lurer på hva dere andre har fått høre?

1 uke,men fortsatt være forsiktig og lytte til kroppen :) Endret av Puppedama
Skrevet

Ja jeg tror jeg har bært litt tungt i dag. Ganske støl i brystmusklene nå. Var bare noe varer og det var garantert under 10 kg, men kjennes ut som at det var litt mye likevel. Så nååå er det sofatid og rock of ages på film :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...