Happy-girl Skrevet 25. september 2012 #22901 Skrevet 25. september 2012 Jeg kan ikke tenke meg at det er noe problem slenge du er i form til det :-) jeg skal feire bursdagen min 5.okt, det er 15 dager etter op og jeg regner med at formen min er såpass bra da at det går fint :-) jeg var jo i 50 årsdag bare 3. Dagen etter op t min far og det gikk helt greit. Måtte jo ta smertestillende da og jeg drakk ikke, men det funket. Kjenner folk som har vært på byn bare dager etter op også, men de har lagt innleggene over muskel da vel og merke. Okei Da tar jeg en sjans! Må selvfølgelig ikke drikke så jeg blir heeelt på tuppa.. Bare det å komme seg ut og kose seg med en drink frister så ille at det er like før jeg går på veggen:) Hehe!
Nalaya Skrevet 25. september 2012 #22902 Skrevet 25. september 2012 Hvor lenge var dere borte fra jobb?
kris123 Skrevet 25. september 2012 #22903 Skrevet 25. september 2012 Jeg har tatt meg fri en uke. Hadde op forrige torsdag og skal på jobb igjen nå på torsdag :-)
Puppedama Skrevet 25. september 2012 #22904 Skrevet 25. september 2012 Jeg er student. Har vel falt litt etter disse to ukene,men det tar jeg fort igjen:)
Nalaya Skrevet 25. september 2012 #22905 Skrevet 25. september 2012 Og begge dere har under muskelen ? Satser på å være tilbake på jobb etter 4 dager ca jeg. Men står kun i resepsjon da. Skal på konsultasjon i morgen, og satser på operasjon i løpet av oktober :D Det er så godt at denne tråden finnes <3
kris123 Skrevet 25. september 2012 #22906 Skrevet 25. september 2012 Jeg har under muskel i ihvertfall :-) jeg har kontorjobb, men kunne ikke tenkt meg å vende tilbake til den etter 4 dager. Håper for din del du kan sitte i jobben din for det er ikke noe særlig å stå i lang tid i hvert fall :-P tror du det blir under eller over muskel hos deg? Du er nok raskere tilbake om du tar over muskel, men du må jo ta det som passer best til kroppen din :-)
Nalaya Skrevet 25. september 2012 #22907 Skrevet 25. september 2012 Jeg har under muskel i ihvertfall :-) jeg har kontorjobb, men kunne ikke tenkt meg å vende tilbake til den etter 4 dager. Håper for din del du kan sitte i jobben din for det er ikke noe særlig å stå i lang tid i hvert fall :-P tror du det blir under eller over muskel hos deg? Du er nok raskere tilbake om du tar over muskel, men du må jo ta det som passer best til kroppen din :-) Jepp, får mulighet til å sitte Skal ta over muskel, så tror det skal gå veldig bra Men må snakke mer med kirurgen i morgen.
sanssouci Skrevet 26. september 2012 #22908 Skrevet 26. september 2012 Hei alle sammen! Nå er det lenge siden jeg har vært her. Tenkte jeg bare skulle tipse om at jeg akkurat har svart på masse spørsmål på bloggen min angående brystforstørrelse. Kanskje dere finner svar på det dere måtte lure på der! http://sanssouci.blogg.no
kris123 Skrevet 26. september 2012 #22909 Skrevet 26. september 2012 Hvilken type sportsbh bruker dere? Jeg har en jeg fikk fra klinikken, men liker ikke den så godt. Syns det er litt for mye sømmer. Men så vet jeg ikke helt hvilke som faktisk er grei å bruke nå i denne første tiden for man trenger jo mye støtte. Litt redd for å bestille på nett igjen pga str.
CupCakeSnuppa Skrevet 26. september 2012 #22910 Skrevet 26. september 2012 Og begge dere har under muskelen ? Satser på å være tilbake på jobb etter 4 dager ca jeg. Men står kun i resepsjon da. Skal på konsultasjon i morgen, og satser på operasjon i løpet av oktober :D Det er så godt at denne tråden finnes <3 Jeg har også operert over muskel og dag 4 og 5 var en av de verste for meg.. Men som sagt, det er så individuelt!
CupCakeSnuppa Skrevet 26. september 2012 #22911 Skrevet 26. september 2012 Hvilken type sportsbh bruker dere? Jeg har en jeg fikk fra klinikken, men liker ikke den så godt. Syns det er litt for mye sømmer. Men så vet jeg ikke helt hvilke som faktisk er grei å bruke nå i denne første tiden for man trenger jo mye støtte. Litt redd for å bestille på nett igjen pga str. Jeg dro på Lindex og kjøpte meg en sort og en hvit sportsbh med åpning bak (kjøpte den i mens jeg fortsatt hadde ganske store smerter). fra Swegmark. Det står faktisk på at den kan brukes som protesebh Den gir på en måte litt rundere bryster, og ikke så spisse som den jeg fikk hos kirurgen. Den har ingen cupsize, bare vidde rundt. Vi er jo alle ulike, men min passet bra i den str jeg bruker til vanlig Jeg har vært å kikket litt etter spileløse bher, og da havner jeg stort sett i amme avdelingen. Det spiller jo i grunn ingen rolle om det er en amme bh så lenge jeg liker den, men før jeg vet hva slags cupsize jeg er tør jeg ikke bestille på nett. Kan det stemme at de fleste butikker har best utvalg av A, B og C-cup? Og at alt over det er litt mer sjeldent?
henriiiette Skrevet 26. september 2012 #22912 Skrevet 26. september 2012 Hva gjorde dere etter den første uken? Er en uke siden jeg opererte i dag, og synes det er litt vanskelig å vite hva jeg kan gjøre og ikke gjøre:p
Puppedama Skrevet 26. september 2012 #22913 Skrevet 26. september 2012 Hva gjorde dere etter den første uken? Er en uke siden jeg opererte i dag, og synes det er litt vanskelig å vite hva jeg kan gjøre og ikke gjøre:p Det meste,men jeg var forsiktig. Og jeg har fortsatt ikke vasket gulv. Gleder meg helt latterlig til å vaske skikkelig igjen...
henriiiette Skrevet 26. september 2012 #22914 Skrevet 26. september 2012 (endret) Det meste,men jeg var forsiktig. Og jeg har fortsatt ikke vasket gulv. Gleder meg helt latterlig til å vaske skikkelig igjen... Okei:p men begynte dere å løfte på ting på noen få kilo igjen og løfte litt på armene igjen eller? Tenkte foreks å sette inn kjøkkenskap o.l Jeg tenker litt sånn at så lenge det ikke gjør vondt så må det være greit. Eneste jeg kjenner er at jeg kjennes støl ut:p Men greit å høre andres erfaringer så man ikke gjør noe dumt:) Endret 26. september 2012 av henriiiette
Puppedama Skrevet 26. september 2012 #22915 Skrevet 26. september 2012 Okei:p men begynte dere å løfte på ting på noen få kilo igjen og løfte litt på armene igjen eller? Tenkte foreks å sette inn kjøkkenskap o.l Jeg tenker litt sånn at så lenge det ikke gjør vondt så må det være greit. Eneste jeg kjenner er at jeg kjennes støl ut:p Men greit å høre andres erfaringer så man ikke gjør noe dumt:) Jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle løfte over 10 kg den første uken. Utover det har jeg ikke hørt noe. Bærer på sønnen min nå (som veier 14-15 kg) og det gjør meg ingen ting. Merker ikke noe som helst i musklene,men dette er så klart noe du må kjenne etter på din egen kropp. Hvis du føler ubehag skal du ikke gjøre det. Kroppen er en god indikator sånn sett:)
Nalaya Skrevet 26. september 2012 #22916 Skrevet 26. september 2012 Wææææ, da har jeg fått time den 17 oktober. Jeg skal ha 295 over muskel. Han sa at om jeg var i form til det så var det ingen problem å gå på jobb dag 3, nå vet han hvilken type jobb jeg har da hehe Jeg ble veldig trygg på kirurgen, og hadde venninna mi med. Hun opererte seg hos han for 4 år siden, og han kjente henne igjen. Kunne til og med si størrelsen hennes, hehe! Jeg kunne nok ønsket meg mer enn 295, men må bare stole på kirurgen. Han sa at han skulle prøve med 310, men det var kun hvis jeg ville. Han stod på at 295 ville være perfekt for meg.
Puppedama Skrevet 26. september 2012 #22917 Skrevet 26. september 2012 Jeg lurer veldig på dette med krympingen jeg da. Når slutter de å krympe? Hvis mine krymper mer nå så blir jeg sur Nå som hevelsen har gitt seg så føles det som jeg har ganske mye ledig hud rundt protesene. Egentlig litt ekkelt...
kris123 Skrevet 26. september 2012 #22918 Skrevet 26. september 2012 Når begynte de å krympe? Føler mine bare vokser. Hehe :-P
Puppedama Skrevet 27. september 2012 #22919 Skrevet 27. september 2012 Når begynte de å krympe? Føler mine bare vokser. Hehe :-P Nå er jeg på dag 16,eller var det 17? Og nå har de krympet en del. Hevelsen har gitt seg så vevet rundt implantatene er mykt. Det har utgjort en hel del
Moci1 Skrevet 27. september 2012 #22920 Skrevet 27. september 2012 Tusen takk for svar på innlegget mitt tidligere vedr. brystløft og innlegg :-) Er det noen av dere som har tatt løft med innlegg..? eller i det minste løft? Jeg syns jeg sjelden hører om noen i min situasjon, altså med relativt små pupper (b-cup) men som har fått anbefalt et løft først, for så å legge inn innlegg ca 3 mnd etterpå... Jeg er SÅ nervøs for arrene jeg får av løftet, er det noen som har noen erfaringer med det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå