kris123 Skrevet 21. september 2012 #22821 Skrevet 21. september 2012 Var på sjekk nå og fikk beskjed om at dagen i dag skulle være den verste. Fikk meg oxynorm til i natt så jeg forhåpentligvis får sove litt då. Så lenge jeg sitte-ligger her på sofaen så går d helt fint, men å gå på do og å bevege meg er ikke noe særlig. Ikke får jeg i meg noe særlig med mat heller. Mamma var på besøk i går og skulle ta med to pakker kjeks jeg ville ha. Endte opp m at hun kom med 5 pk kjeks, bamsemums, nonstop og brus. Hehe. Så har bordet fult av alt mulig rart her nå :-P
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22822 Skrevet 21. september 2012 (endret) Var på sjekk nå og fikk beskjed om at dagen i dag skulle være den verste. Fikk meg oxynorm til i natt så jeg forhåpentligvis får sove litt då. Så lenge jeg sitte-ligger her på sofaen så går d helt fint, men å gå på do og å bevege meg er ikke noe særlig. Ikke får jeg i meg noe særlig med mat heller. Mamma var på besøk i går og skulle ta med to pakker kjeks jeg ville ha. Endte opp m at hun kom med 5 pk kjeks, bamsemums, nonstop og brus. Hehe. Så har bordet fult av alt mulig rart her nå :-P Jeg spiste ikke eller dvs jeg spydde kontinuerlig i 3 dager. Gikk helt bananas på dag 4. Var så sulten at jeg trodde jeg skulle dø. Det gjorde virkelig underverker for meg å ta opp næring igjen. Jeg holdt på å svime av bare jeg satte meg opp og klarte nesten ikke bære min egen kropp. Uten mat og drikke,duger helten ikke! ^^, Endret 21. september 2012 av Puppedama
Pynteblomst Skrevet 21. september 2012 #22823 Skrevet 21. september 2012 hvor skal du operere deg? Colosseum
kris123 Skrevet 21. september 2012 #22824 Skrevet 21. september 2012 Ja har fått i meg litt mat nå. D hjalp litt i hvert fall :-) har ikke spydd så slipper å slite med det i hvert fall :-)
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22825 Skrevet 21. september 2012 Ja har fått i meg litt mat nå. D hjalp litt i hvert fall :-) har ikke spydd så slipper å slite med det i hvert fall :-) Det skal du være glad for ^^ La meg få garantere at det er ubehagelig å spy med brystmusklene vrengt
kris123 Skrevet 21. september 2012 #22826 Skrevet 21. september 2012 Hehe det tror jeg på! Spyr heldigvis veldig skjeldent, kan ikke huske sist jeg spydde. Ikke fikk jeg kvalmestillende i forbindelse me narkose heller, men de spurte om jeg var kvalm. Hvordan er d på dagtid for deg nå da? Går du fint rundt og ikke har for mye smerter da? Jeg ligger hele dagen foreløpig. Er er ork å bare gå på do :s
henriiiette Skrevet 21. september 2012 #22827 Skrevet 21. september 2012 Dagen idag har vært litt bedre her, våknet liggende rett ut i senga, men var ikke noe problem å komme seg opp igjen med litt hjelp:) eneste at jeg har vært litt kvalm idag ellers så har jeg kunnet beveget meg litt mer selv:) Også gleder jeg meg Enormt mye til å få dusje igjen:D Hvordan har dagen til dere andre puppedamer der ute vært?
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22828 Skrevet 21. september 2012 Hehe det tror jeg på! Spyr heldigvis veldig skjeldent, kan ikke huske sist jeg spydde. Ikke fikk jeg kvalmestillende i forbindelse me narkose heller, men de spurte om jeg var kvalm. Hvordan er d på dagtid for deg nå da? Går du fint rundt og ikke har for mye smerter da? Jeg ligger hele dagen foreløpig. Er er ork å bare gå på do :s Nå fungerer jeg mer eller mindre som normalt på dagtid. Har verking i det brystet med blødning,som også blir mye værre når det er kaldt. Ser frem til det er i orden. Konstante smerter er veldig slitsomt selv om de ikke er intense. Også blir man litt ekstra urolig når man kjenner at det er noe som ikke stemmer helt...
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22829 Skrevet 21. september 2012 (endret) Dagen idag har vært litt bedre her, våknet liggende rett ut i senga, men var ikke noe problem å komme seg opp igjen med litt hjelp:) eneste at jeg har vært litt kvalm idag ellers så har jeg kunnet beveget meg litt mer selv:) Også gleder jeg meg Enormt mye til å få dusje igjen:D Hvordan har dagen til dere andre puppedamer der ute vært? jeg har måtte gå litt ute i dag og kulden har gjort puppen min vondt! Endret 21. september 2012 av Puppedama
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22830 Skrevet 21. september 2012 Hvordan er garantien på deres implantater?
kris123 Skrevet 21. september 2012 #22831 Skrevet 21. september 2012 Livstidsgaranti på mine. No har eg d fint her eg ligger :-) har tatt en oxynorm og skal snart sove :-) formen har blitt bedre utover dagen så håper d fortsetter samme vei de neste dagene og :-)
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22832 Skrevet 21. september 2012 Livstidsgaranti på mine. No har eg d fint her eg ligger :-) har tatt en oxynorm og skal snart sove :-) formen har blitt bedre utover dagen så håper d fortsetter samme vei de neste dagene og :-) Så bra! Jeg tok akkurat en paralgin og håper den kan gi meg litt søvn. Verker ekstremt i dag:( Jeg trodde mine hadde livstidsgaranti når det kom til ruptur,og 5 års garanti når det kom til hard kapsel,men så leste jeg på sidene til Eurosilicone og fant ut at det også er livstidsgaranti når det kommer til hard kapsel. Positivt overrasket i dag med andre ord
Puppedama Skrevet 21. september 2012 #22833 Skrevet 21. september 2012 (endret) Bare legger inn link som et lite tips. Endret 22. september 2012 av Puppedama
Puppedama Skrevet 22. september 2012 #22834 Skrevet 22. september 2012 Nå som jeg er litt mer våken vil gjerne tilføye at du må ikke gjøre noen av de tipsene over som strider i mot de reglene som kirurgen har gitt .hvertfall ikke uten å snakke med kirurgen først,men når det kommer til det med å sove med BH,og å bruke riktig BH så er nok dette gode råd:)
Puppedama Skrevet 22. september 2012 #22835 Skrevet 22. september 2012 Jeg drepte hele tråden lissom!! :O
kris123 Skrevet 22. september 2012 #22836 Skrevet 22. september 2012 Haha, ja det var ikke så mye liv her nå. Jeg skal i 50 årsdag t min far i dag, ikke den beste dagen for formen sin del men det skal nok gå så lenge jeg ikke trenger å stå så mye oppreist. Hvis jeg sitter går d fint :-) var en tur på senteret isted med mamma, det var ikke noe særlig, men jeg kom meg no gjennom d :-) en bedre dag i dag enn i går i hvert fall :-) hvordan går d me dere andre?
Puppedama Skrevet 22. september 2012 #22837 Skrevet 22. september 2012 Haha, ja det var ikke så mye liv her nå. Jeg skal i 50 årsdag t min far i dag, ikke den beste dagen for formen sin del men det skal nok gå så lenge jeg ikke trenger å stå så mye oppreist. Hvis jeg sitter går d fint :-) var en tur på senteret isted med mamma, det var ikke noe særlig, men jeg kom meg no gjennom d :-) en bedre dag i dag enn i går i hvert fall :-) hvordan går d me dere andre? Oi! All ære til deg:) Det er godt gjort:) Jeg hadde så vondt i går at jeg var på nippet til å ringe legen,men det er bedre i dag og jeg tar det veldig rolig. Har til og med funnet frem de gamle ammeinnleggene mine av ull. Det gjør så vondt når jeg får stive brystvorter :/ Kos deg i selskap!
lotte<3 Skrevet 22. september 2012 #22838 Skrevet 22. september 2012 Hei til alle dere i silikon valley Jeg er ny her inne, tenkte og registrere meg her siden det virker som en veldig fin plass og prate med ''likesinnede'' Skal endelig få drømmen oppfyllt etter 10 års ventetid;) Har opperasjonsdag den 22 Oktober på oslo plastikkirurgi, om akkurat 1 måned. Gleder meg veldig!:D Siden jeg bor i utlandet har jeg bare hatt tlf-konsultasjon, med bilder jeg har sendt.. men kjenner meg trygg siden jeg har flere bekjente som er super fornøgd Legen sa at jeg sikkert ikke ha plass til mer enn rundt 275 cc hadde egentlig kunna tenkt meg 350.. Skulle komme tilbake til mer nøyaktige tall når jeg kom til konsultasjon. Skal ha konsultasjon kl 08:00 og operasjon kl 12:00 samme dag. Noen som har opplevd og ikke ha ''plass'' til så store innlegg du ønsker?
Puppedama Skrevet 22. september 2012 #22839 Skrevet 22. september 2012 Hei til alle dere i silikon valley Jeg er ny her inne, tenkte og registrere meg her siden det virker som en veldig fin plass og prate med ''likesinnede'' Skal endelig få drømmen oppfyllt etter 10 års ventetid;) Har opperasjonsdag den 22 Oktober på oslo plastikkirurgi, om akkurat 1 måned. Gleder meg veldig!:D Siden jeg bor i utlandet har jeg bare hatt tlf-konsultasjon, med bilder jeg har sendt.. men kjenner meg trygg siden jeg har flere bekjente som er super fornøgd Legen sa at jeg sikkert ikke ha plass til mer enn rundt 275 cc hadde egentlig kunna tenkt meg 350.. Skulle komme tilbake til mer nøyaktige tall når jeg kom til konsultasjon. Skal ha konsultasjon kl 08:00 og operasjon kl 12:00 samme dag. Noen som har opplevd og ikke ha ''plass'' til så store innlegg du ønsker? Tror nok det er mange som får mindre enn de ønsker,men han legger sikkert inn alt han kan få inn
Puppedama Skrevet 22. september 2012 #22840 Skrevet 22. september 2012 (endret) Æsj Jeg byttet teip i sta og oppdaget at jeg har en pløse under høyre pupp. Det ser ikke bra ut... Det er rett pga litt for mye hud og for lite inni. Det er i hvertfall sånn det ser ut,eller kanskje jeg burde hatt løft i tillegg. Det er uansett skikkelig irriterende! Omtrent sånn her: http://www.realself.com/photo/349478 Endret 22. september 2012 av Puppedama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå