Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kirugen min skal også ha med forskjellige str inn under operasjonen og se hvilken str som passer meg best :) Tror det er ganske vanlig da de ikke vil "låse seg " til en bestemt str, de vil jo at det skal se best mulig ut de også :)

Det er nok mange som pusher grensen for gram altså. Det kunne jeg gjort også,men er som sagt veldig opptatt av at det skal være optimalt i kirurgens øyne :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynte dere å bruke deo igjen?:)

dag 2... Tenkte faktisk ikke over om jeg skulle/ikke skulle.. :/
Skrevet

dag 2... Tenkte faktisk ikke over om jeg skulle/ikke skulle.. :/

det var liksom en naturlig del av dusjen :P
Skrevet

Ja,det kan man avtale. Man diskuterer ønsket resultat på forhånd,men gjør kirurgen oppmerksom på at han skal gjøre det som blir best. Jeg fant ut at mine kunnskaper er langt dårligere enn hans,så jeg la det meste i hendene på han. Jeg er veldig opptatt av å unngå rippling og få et fint resultat fremfor å bry meg om gram og diverse. Det er viktig å finne en kirurg du stoler på :)

Enig med deg! Jeg la også min lit i kirurgens kyndige hender, men jeg skjønner at forvirringen er stor når de har så ulike meninger! Jeg må inrømme at jeg kun var på en konsultasjon og det var på Fornebuklinikken. Jeg fikk et så godt inntrykk og en veldig god magefølelse. Spesielt siden han snakket om å gi meg et naturlig og pent resultat, for meg er det også blitt "rekonstruert" en form med anatomiske innlegg i steden for runde, og at snittet ble laget noen cm lengre ned enn der min naturlige (ikkeeksisterende) fold var, noe jeg er kjempefornøyd med!

Like etter at jeg var på konsultasjon tok en venninne av meg et brystløft der, og jeg fikk se hennes resultater. Jeg har nå venninner som både har tatt brystløft og brystreduksjon og arrene er ganske like for begge opr. Arrene blir overraskende pene! Eneste er at arrdannelse er individuelt da. Mitt inntrykk er at de fleste nå syr innvendig og at det dermed blir penere arr.

Jeg brukte youtube veldig mye i min reserch. Eneste er at er er mange amerikanske operasjoner, og der er det litt annerledes enn her i Norge.

Skrevet

Til dere som har hatt blødninger etter op, hvordan merket dere det?

Ble den ene puppen veldig hoven?

Bruker arcoxia om morgenen og paracet x4 som smertestillende, har ikke hatt behov for

Oxynorm. Og i dag har det stukket litt mer i venstre pupp enn i høyre, og blir litt bekymret, samtidig som jeg tenker at man får ordentlig vondt av blødninger.

Hvordan opplevde dere det? :)

For det første: ring klinikken om du har bekymringer. Det er det beste.

Jeg er i hvertfall ingen lege, men har bare min personlige erfaringer. Jeg har fortsatt mer vondt i et bryst enn det andre, men ble fortalt at stikkinger, hevelser, smerter du ikke helt klarer å lokalisere ol. er helt normalt. Nervetråder er skjært over, og finner nå nye veier. Tenk deg at du nesten har en hel byggeplass inni puppa dine om dagen! Men angsten er reell! Jeg hadde den i aller høyeste grad, men alt har gått bra :)

Skrevet

Når begynte dere å bruke deo igjen? :)

Jeg måtte få hjelp til å vaske meg på dag 2 om jeg ikke husker helt feil, og da tok jeg på deo etterpå. Men dusjet ikke før dag 4, da det var det jeg fikk anbefalt. Jeg gråt av glede når jeg fikk hjelp til å vaske håret mitt og dusje. Jeg følte meg SÅÅÅ skitten og ekkel!

Skrevet

Jeg får ikke til å quote innlegg, er på mobilen, orker ikke finne frem pc-er helt enda.

Tenkte først å bare ta smertestillende hver 6 time sånn som eg kan, men parlagin forte funker så utrolig fort at jeg tror jeg venter lengst mulig mellom hver gang. Jo mindre jeg trenger jo bedre er d jo :-)

Skal t kontroll igjen allerede i morgen. Fikk litt sjokk da jeg våknet og så at jeg ikke hadde noe bandasje på. Har brystbind da og sportsbh nå, men trodde jeg skulle ha bandasje og. Men d var no greit å slippe egentlig, nokk med det ekle brystbindet, d gjør vondt :s men får cellene overleve i 2 uker så jeg slipper å få puppene opp i halsen

Skrevet

Jeg måtte få hjelp til å vaske meg på dag 2 om jeg ikke husker helt feil, og da tok jeg på deo etterpå. Men dusjet ikke før dag 4, da det var det jeg fikk anbefalt. Jeg gråt av glede når jeg fikk hjelp til å vaske håret mitt og dusje. Jeg følte meg SÅÅÅ skitten og ekkel!

Omtrent sånn jeg følte meg når jeg fikk vaske håret etter én uke! Jeg fikk dusje fra dag 2,men jeg fikk ikke lov å vaske håret (løfte armene). Følte meg rimelig ekkel ja....
Skrevet

Jeg får ikke til å quote innlegg, er på mobilen, orker ikke finne frem pc-er helt enda.

Tenkte først å bare ta smertestillende hver 6 time sånn som eg kan, men parlagin forte funker så utrolig fort at jeg tror jeg venter lengst mulig mellom hver gang. Jo mindre jeg trenger jo bedre er d jo :-)

Skal t kontroll igjen allerede i morgen. Fikk litt sjokk da jeg våknet og så at jeg ikke hadde noe bandasje på. Har brystbind da og sportsbh nå, men trodde jeg skulle ha bandasje og. Men d var no greit å slippe egentlig, nokk med det ekle brystbindet, d gjør vondt :s men får cellene overleve i 2 uker så jeg slipper å få puppene opp i halsen

Det blir bedre etterhvert:)
Skrevet

Hei.. Jeg er da ny her inne og har aldri brukt slike forum før så beklager om jeg poster rart eller ikke får det til :P

Ble tipset hit ifra bloggen myboobjob og må si jeg er UTROLIG glad jeg fant dere!!! Endelig et sted med masse masse god info i steden for kritisering av silikonpupper :D så glad nå!

Er ei jente på 23 år som har gått ned over 20 kg i vekt, vært stabil i nesten et år og ikke hatt så mye tid til trening i det siste men har planer om å gå ned enda 5-10 kg.. Det eneste negative med denne vektnedgangen er jo at puppene mine er "borte/tomme".. Har hatt en fyldig C cup og alltid vært veldig fornøyd med puppene. Nå har jeg B cup og puppene er helt tomme og ikke deilige å ta på i det hele tatt..

Jeg var på 3 forskjellige konsultasjonstimer denne uken og må si det skapte stooooor forvirring!

Første jeg gikk til virket veldig stressa og der var det bare go go, hvor mye vil du ha? og foreslo jeg skulle prøve litt hjemme med vann i poser :s der fikk jeg beskjed om at jeg burde ha runde proteser over muskelen så lenge jeg ikke ville ha over 300.

Neste sted jeg var fikk jeg beskjed om at med mine bryster (som peker litt nedover, men ikke mye) ville det ikke gi noe ønskelig resultat og legge inn silikon fordi de med dette ville bli tyngre og jeg kom ikke til å bli fornøyd, ble foreslått brystløft først og silikon senere.. Dette er noe jeg overhode ikke er forberedt på grunnet pris og mye mye mer synlige arr..

siste stedet jeg var fikk jeg beskjed at ved å legge runde proteser under muskel ville dette løfte brystene mine opp og gi meg den fylde og løft jeg ønsker, men han snakket da om hele 400 som ville bli best.

ingen av disse vet at jeg har pratet med andre.. og må si jeg er ganske satt ut av hvor forskjellige meninger de har..

Jeg har faktisk nå bestilt enda en ny konsultasjon hos en 4 klinikk i morra for å samle enda mer tanker, man vil jo ikke bruke 30 000 på noe man ikke er sikker på..

Noen her som har noen råd?? Vil det kanskje være smart av meg å vente til jeg har gått ned de siste kg ? Han som snakket om løft mente det ville stille seg annerledes om jeg har gått ned i vekt og at han da gjerne ville ta en ny vurdering.. Er så utolig forvirret jeg...

Så bra at du kom inn hit - her fikk jeg mye hjelp og gode råd før jeg opererte :)

Skrevet

Kirugen min skal også ha med forskjellige str inn under operasjonen og se hvilken str som passer meg best :) Tror det er ganske vanlig da de ikke vil "låse seg " til en bestemt str, de vil jo at det skal se best mulig ut de også :)

hvor skal du operere deg? :)

Skrevet

For en jævlig natt:-( virker ikke som parlaginen virker om natten :-( måtte sitte-sove på sofaen, hadde ikke sjans i sengen. No har eg heldigvis klart å hvile litt på morningen etter å ha fått i meg litt mer parlagin. Noen som kan fortelle hvor lenge denne jævligste tiden varer sånn ca? D e jo individuelt men hva kan jeg forvente. Det er jo klart man vil ha smerter men sånn d var i batteri var nesten uutholdelig :-s måtte vekke samboeren min flere ganger for å flytte på meg og hjelpe meg. Stakkars fyr :-P

Skrevet

For en jævlig natt:-( virker ikke som parlaginen virker om natten :-( måtte sitte-sove på sofaen, hadde ikke sjans i sengen. No har eg heldigvis klart å hvile litt på morningen etter å ha fått i meg litt mer parlagin. Noen som kan fortelle hvor lenge denne jævligste tiden varer sånn ca? D e jo individuelt men hva kan jeg forvente. Det er jo klart man vil ha smerter men sånn d var i batteri var nesten uutholdelig :-s måtte vekke samboeren min flere ganger for å flytte på meg og hjelpe meg. Stakkars fyr :-P

jeg har fortsatt veldig vondt om natten og det har gått 10 dager :(
Skrevet

Føler med deg, har tatt under muskelen selv. Og er på den 4. dagen nå! Men jeg sliter heldigvis ikke med å sove, sovner som en stein. (sikkert pga tablettene) Men å komme seg opp etter nattan er helt grusomt! Til morgenen i dag måtte mamma hjelpe meg, for jeg hadde sklidd ned til liggende stilling i natt! Det var virkelig en prøvelse å komme opp, tårene sto i for å si det sånn :P

Skrevet

jeg har fortsatt veldig vondt om natten og det har gått 10 dager :(

Sitter du fortsatt og sover? :/ Hvordan er det for deg å komme deg opp på morgenen nå?

Skrevet

Sitter du fortsatt og sover? :/ Hvordan er det for deg å komme deg opp på morgenen nå?

Jeg hadde første natten liggende nå i natt. Kommer meg greit opp,men jeg sover ekstremt dårlig pga smertene. Setter meg opp mange ganger i løpet av natten for å slippe løs puppene....
Skrevet

Jeg hadde første natten liggende nå i natt. Kommer meg greit opp,men jeg sover ekstremt dårlig pga smertene. Setter meg opp mange ganger i løpet av natten for å slippe løs puppene....

Deilig da, jeg hadde sklidd ned i natt til liggende stilling. Og når jeg skulle komme meg opp på morgenen var det helt j"#¤%.. Kom meg ikke opp, så mamma måtte hjelpe meg. Men det lønner seg kanskje å sette seg litt opp inni mellom så de ikke "stivner" til. For det var helt grusomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...