Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott å høre at alle som ikke har vært i narkose før har hatt en grei opplevelse med det. Nervene kommer mer og mer her nå. Er glad jeg skal inn tidlig i morgen sånn at jeg ikke trenger å grue meg lenge i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre at alle som ikke har vært i narkose før har hatt en grei opplevelse med det. Nervene kommer mer og mer her nå. Er glad jeg skal inn tidlig i morgen sånn at jeg ikke trenger å grue meg lenge i morgen.

Det er kjekt å ha OP så tidlig ja,og bli ferdig med det:)

Lykke til, tenker på deg imorgen:) oppdater oss når du kan da:):)

Skrevet

Tusen takk!:-) Skal oppdatere med en gang jeg orker :-)

Skrevet

nikotin reduserer blodtilstrømningen. Arterier trekker seg sammen. Vet det finnes leger som nekter å operere hvis pasienten ikke er nøye med røykeslutt. Det er så klart i den offentlige,hvor det ikke er penger med i bildet :P

Når det er sagt,så fikk jeg streng beskjed når jeg lå på operasjonsbordet om å ikke røyke (snus går for det samme), men jeg gjør ingen av delene så det var ikke noe problem i utgangspunktet :)

Flink jente ;)

:nosmoking: hehe.. :)

Skrevet

Flink jente ;)

:nosmoking: hehe.. :)

Der var du ja! Ble nesten bekymret ^^,
  • Liker 1
Skrevet

Herregud. Nå er det bare 20 min igjen. Nå har jeg rått medisinene, dusjet og tatt med kvittering og kontrakt. Begynner å bli rimelig nervøs, men det går egentlig bedre enn jeg forventet.

Skrevet

Herregud. Nå er det bare 20 min igjen. Nå har jeg rått medisinene, dusjet og tatt med kvittering og kontrakt. Begynner å bli rimelig nervøs, men det går egentlig bedre enn jeg forventet.

Lykke til:D dette går så bra, er med deg i tankene:):)

Skrevet

Lykke til! Dette går kjempe fint :)
Skrevet

Lykke til !!

Skrevet

Til dere som akkurat har operert; kjøpte dere inn noen extra sportsbh'er på forhånd ? Vi får jo en på klinikken, men er den god? Er vel litt godt å få byttet ut den etter noen dager og vil jeg tro.. ? :rolleyes::)

Skrevet

Til dere som akkurat har operert; kjøpte dere inn noen extra sportsbh'er på forhånd ? Vi får jo en på klinikken, men er den god? Er vel litt godt å få byttet ut den etter noen dager og vil jeg tro.. ? :rolleyes::)

Jeg liker best triumph triaction,men det er mange som er uenige. Har en fra swegmark som jeg bruker når jeg vasker den fra triumph.
Skrevet (endret)

9 dager post OP,og nå har puppene sunket. Nesten litt trist. Likte de når de satt så høyt oppe og var så spretne ^^

Endret av Puppedama
Skrevet

Hvor lenge satt dere og sov jenter? Jeg orker ikke tenke tanken på å legge meg rett ned ! Men gud så vondt i ryggen jeg begynner å få! :(

Skrevet

9 dager post OP,og nå har puppene sunket. Nesten litt trist. Likte de når de satt så høyt oppe og var så spretne ^^

Å neei! Vil ikke at mine skal synke heller! Er storfornøyd nåå! Blir de mye mindre eller? :)

Skrevet

Jeg var å kjøpte meg en ekstra i går, anita heter de sportsbhåene.. Kjøpte på apoteket der de har sykehusartikler. Det er åpning foran, veldig behagelig :D Koster ikke all verden heller, 320 eller noe :)

Skrevet

Kjøpte ingen på forhånd, synes det var vanskelig med størrelse. Tenkte å sende sambo for å kjøpe en.

Fikk triumf triaction på klinikken, synes den sitter bra hittil:)

Skrevet

Hvor lenge satt dere og sov jenter? Jeg orker ikke tenke tanken på å legge meg rett ned ! Men gud så vondt i ryggen jeg begynner å få! :(

Jegsitter fortsatt og sover. Puppene mine gjør utrolig vondt om natten:( HVER NATT! Gleder meg veldig til en normal nett igjen...
Skrevet

Å neei! Vil ikke at mine skal synke heller! Er storfornøyd nåå! Blir de mye mindre eller? :)

de er mindre runde og får mer naturlig form,som sikkert de fleste vil ha ^^ Bare jeg som syntes de var så fine når de var runde :) Ikke så veldig mye mindre,men de er mykere :)
Skrevet

Jegsitter fortsatt og sover. Puppene mine gjør utrolig vondt om natten:( HVER NATT! Gleder meg veldig til en normal nett igjen...

Uff, jeg som håpa på at det ville bedre seg fort! Nå er jeg lei av å sitte og sove altså! Og jeg har kun sovet sånn tre netter! Har du kutta ut de sterkeste smertestillende?

Skrevet

Uff, jeg som håpa på at det ville bedre seg fort! Nå er jeg lei av å sitte og sove altså! Og jeg har kun sovet sånn tre netter! Har du kutta ut de sterkeste smertestillende?

vel... Jeg har kutta Oxynorm og oxycontin,men jeg har tar en pinex forte før jeg legger meg. Klarer ikke natten uten. Paracet fungerer ikke! Jeg har jo under muskel da,det blir nok fortere bedre hos deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...