henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22741 Skrevet 19. september 2012 Da får snusen ligge i fred da:) Ellers så ligger jeg på sofaen godt oppbygd, ingen smerter, kun når jeg skal til å røre på meg:) Har akkurat hatt besøk av brødre, svigerinner og foreldre som kom med kake siden det er min samboers bursdag, det var veldig koselig Kan fortelle litt om hvordan dagen har vært. Jeg våknet 07.30 og var igrunn ikke nervøs, bare bekymret over utslettet som hadde spredd seg over hele ansiktet( som nå har forsvunnet, kanskje det var greit å ha noe annet å tenke på) Kom til klinikken 09.20 og ble hentet av kirurgen 09.50. Han tegnet på meg og vi snakket om endelig størrelse og form, og vi var enige, noe som er bra. Ca kl.10.15 lå jeg på operasjonsbordet og en kjempe hyggelig opsykepleier vasket meg mens anestesilegen satt i veneflonen og sa jeg begynte å få medisiner så jeg kom til å bli litt susete. Siste jeg husker er at jeg snakka som en foss om at dette var dem flinke til og erfarne med:p haha. Våknet opp litt før klokken 13.00, og så samboeren min ved siden av meg, da følte jeg meg dritings:p hehe. Fikk vann,saft, kjeks og smertestillende:) Tok et par runder i gangen med pauser i mellom før kirurgen kom og tok en titt og snakket med meg:) Synes jeg sov ganske lenge, men veit jeg holder lenge på lokalbedøvelse fra tidligere, kanskje derfor:p ellers så kjennes jeg litt sår ut i halsen, andre som har opplevd det?
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22742 Skrevet 19. september 2012 Men sier som andre har sagt her før meg, det er ikke noe å grue seg til:)
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22743 Skrevet 19. september 2012 Det med p-piller visste jeg, men ikke det med snus! :S Ille rart de ikke informerte meg om det! Står heller ikke noe om det på papirene mine! :/ Men men, snusen er jo tatt så er jo ikke noe jeg får gjort med det nå! Det skal vel informeres om det ja,men de gir jo beskjed på konsultasjon. Problemet er vel kanskje at de gir litt utydelige beskjeder :/
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22744 Skrevet 19. september 2012 Men sier som andre har sagt her før meg, det er ikke noe å grue seg til:) Får meg til å angre litt på at jeg tok under muskel Jeg hadde über vondt i høyre pupp fra første stund. De ga meg 4 sprøyter med fentanyl etter at jeg våknet i tillegg til pinex forte,oxycontin og oxynorm. Har aldri fått så mye smertestillende i hele mitt liv!
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22745 Skrevet 19. september 2012 Da får snusen ligge i fred da:) Ellers så ligger jeg på sofaen godt oppbygd, ingen smerter, kun når jeg skal til å røre på meg:) Har akkurat hatt besøk av brødre, svigerinner og foreldre som kom med kake siden det er min samboers bursdag, det var veldig koselig Kan fortelle litt om hvordan dagen har vært. Jeg våknet 07.30 og var igrunn ikke nervøs, bare bekymret over utslettet som hadde spredd seg over hele ansiktet( som nå har forsvunnet, kanskje det var greit å ha noe annet å tenke på) Kom til klinikken 09.20 og ble hentet av kirurgen 09.50. Han tegnet på meg og vi snakket om endelig størrelse og form, og vi var enige, noe som er bra. Ca kl.10.15 lå jeg på operasjonsbordet og en kjempe hyggelig opsykepleier vasket meg mens anestesilegen satt i veneflonen og sa jeg begynte å få medisiner så jeg kom til å bli litt susete. Siste jeg husker er at jeg snakka som en foss om at dette var dem flinke til og erfarne med:p haha. Våknet opp litt før klokken 13.00, og så samboeren min ved siden av meg, da følte jeg meg dritings:p hehe. Fikk vann,saft, kjeks og smertestillende:) Tok et par runder i gangen med pauser i mellom før kirurgen kom og tok en titt og snakket med meg:) Synes jeg sov ganske lenge, men veit jeg holder lenge på lokalbedøvelse fra tidligere, kanskje derfor:p ellers så kjennes jeg litt sår ut i halsen, andre som har opplevd det? du er sår i halsen fordi du har vært intubert under narkosen (slange i halsen).
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22746 Skrevet 19. september 2012 Der sier du noe! Hva smører du med? Jeg har smurt med et vitaminserum fra Pevonia (som har litt oljete konsistens), og anti stekkmerker krem fra mama mio serien. Er hudpleier så jeg har mye forskjellige kremer å velge i mellom her hjemme Cluet er å bruke en krem som faktisk pleier huden og ikke bare gjør den "lat". Trenger du anbefalninger, send gjerne en privat meld Skal ikke ta opp plassen på det her
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22747 Skrevet 19. september 2012 du er sår i halsen fordi du har vært intubert under narkosen (slange i halsen). Aha det var det jeg tenkte men visste ikke:p hehe.
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22748 Skrevet 19. september 2012 Aha det var det jeg tenkte men visste ikke:p hehe. Det vil i hvertfall overraske meg om det er noe annet ^^,
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22749 Skrevet 19. september 2012 Det vil i hvertfall overraske meg om det er noe annet ^^, Tenkte om det kunne være at det ble tørt, men er liksom bare på høyre siden av halsen:p hehe
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22750 Skrevet 19. september 2012 Tenkte om det kunne være at det ble tørt, men er liksom bare på høyre siden av halsen:p hehe vil synes det er rart om du ikke har vært intubert. Og man blir sår av intuberingen,men det går fort over
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22751 Skrevet 19. september 2012 vil synes det er rart om du ikke har vært intubert. Og man blir sår av intuberingen,men det går fort over Har sikkert vært det, men dem sa ingenting om det og jeg hadde ikke lyst å spørre akkurat da:) hehe Sorry hvis det er skrivefeil, skriver på iPad.
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22752 Skrevet 19. september 2012 Da er jeg hjemme fra en vellykket operasjon. Ble 450 runde proteser i hver pupp over muskelen:) Som sagt tidligere her også så er det absolutt ingenting å grue seg til:) Når gjenopptok dere røyk/snus etter OP? Grattiis! Min bh jeg fikk av kirurgen er 85B, men i BH kommer jeg definitivt til å ha en større cup-size som er større enn det. Nå begynner jeg faktisk å glede meg til å kjøpe meg ny bh for første gang i livet! Jeg kjøpte en sportsbh på Lindex som jeg bruker nå i steden for den fra kirurgen. Helt annerledes modell og mye mer behagelig å ha på
kris123 Skrevet 19. september 2012 #22753 Skrevet 19. september 2012 Nå er det bare tolv timer til jeg ligger på operasjonsbordet. Grøss og gru :-P
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22754 Skrevet 19. september 2012 Nå er det bare tolv timer til jeg ligger på operasjonsbordet. Grøss og gru :-P Nå er det bare tolv timer til jeg ligger på operasjonsbordet. Grøss og gru :-P Lykke til!
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22755 Skrevet 19. september 2012 vil synes det er rart om du ikke har vært intubert. Og man blir sår av intuberingen,men det går fort over Jeg fikk beskjed om at det ikke var rutine å bli intubert, men at de noen ganger gjør det. Jeg var ikke sår i halsen. BTW så holdt jeg på å skrive til deg ang reaksjonen i ansiktet ditt før opr. For med mye stress kan man få deg til å få en reaksjon i huden selv om det ikke nødvendigvis har vært allergi. Godt å høre at det har forsvunnet da
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22756 Skrevet 19. september 2012 Nå er det bare tolv timer til jeg ligger på operasjonsbordet. Grøss og gru :-P Ikke grøss og gru! Det går så bra! Se på alle oss som skriver her, alle har hatt en positiv opplevelse av selve operasjonen. Du kommer til å angre etterpå om du gruer deg for mye i dag. Prøv å slappe av, og heller gled deg! Det er også helt normalt å bli litt negativ og lure på hva man i det huleste har funnet på rett etter opr og de verste smertedagene, men når det går over, kommer du til å bli så glad!
kris123 Skrevet 19. september 2012 #22757 Skrevet 19. september 2012 Ja, jeg gleder meg jo egentlig. Og er heller ikke så veldig nervøs, men jeg har aldri operert før og heller aldri vært i narkose. Så det er litt skummelt :-P
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22758 Skrevet 19. september 2012 Ja, jeg gleder meg jo egentlig. Og er heller ikke så veldig nervøs, men jeg har aldri operert før og heller aldri vært i narkose. Så det er litt skummelt :-P Det kommer til å gå så bra:) jeg hadde heller aldri vært i narkose;)
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22759 Skrevet 19. september 2012 Det kommer til å gå så bra:) jeg hadde heller aldri vært i narkose;) Ikke jeg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå