Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

I morgen kl. 15.30 er det min tur dere! Merker nervene har kommet for fullt, kvalm og hele pakka! Men gud jeg gleder meg til å bli ferdig! :) Nå har jeg blitt potte tett i nesa igjen, men jeg håper det går bra! Oppdaterer når jeg kan :) Tusen takk for all hjelp! :) Jeg hadde ikke vært like rolig uten dette forumet!

Masse lykke til! Det kommer til å gå så bra! Og nerver er normalt, hadde du ikke vært nervøs hadde det vært rart! Prøv å få litt søvn i natt, og når du kommer til klinikken kommer de som er der til å roe deg helt ned :) Veldig glad for at forumet har vært til hjelp :) Samme for meg! :) See you on the other side, med nye pupper! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om det er noe jeg kan spise/drikke som er vanndrivende jeg?

Føler meg helt oppblåst og liker det ikke.. Nå er det 4 dager siden operasjonen, og jeg er 4 kg mer enn før operasjonen! :O Hadde akkurat strevd med å gå ned 11 kg, så får litt panikk.. Men prøver å overbevise meg selv om at det er normalt da.. ;)

Så om noen har noen tips til noe som hjelper, så takk! :)

Jeg hadde holdt meg til te og kaffe ja, hvorfor så opptatt av dette rett etter opr.? Konsentrer deg om å bli bra du nå. Jeg er nå 12 dager etter opr. og hevelsene har gått ned! 4 dager er alt for tidlig. Husk at dette ikke er fett, men vann. Hvis du har det samme kostholdet som før opr. og begynner å gå små turer når du føler deg klar for det, kommer du til å holde på resultatet du klarte å oppnå før opr. Det er bare VANN :)

Skrevet

Koffein er vanndrivende,men du må ske å drikke mye vann når du drikker kaffe :)

Grønn te:) det innbiller jeg meg at er vanndrivende ihvertfall:) :)

Takk for svar:)

Kaffi drikker jeg mye av, så kansje jeg kan prøve med grønn te også da :)

Skrevet

Jeg hadde holdt meg til te og kaffe ja, hvorfor så opptatt av dette rett etter opr.? Konsentrer deg om å bli bra du nå. Jeg er nå 12 dager etter opr. og hevelsene har gått ned! 4 dager er alt for tidlig. Husk at dette ikke er fett, men vann. Hvis du har det samme kostholdet som før opr. og begynner å gå små turer når du føler deg klar for det, kommer du til å holde på resultatet du klarte å oppnå før opr. Det er bare VANN :)

Ok, skal prøve å slappe litt av :)

Ja, når du sier det så er vel ikke 4 dager all verden. ;)

Skrevet

Ok, skal prøve å slappe litt av :)

Ja, når du sier det så er vel ikke 4 dager all verden. ;)

4 dager er alt for tidlig. Jeg følte meg "gravid" i mange dager. Øvre del av magen var spesielt hoven. Veldig deilig når det gir seg :) Har nok litt hevelse igjen, men det er ikke mye :) Merker også at de dagene jeg har beveget meg mer, og fått opp blodsirkulasjonen litt (i fht. å sitte i sofaen dagen lang), har det hjulpet på hevelsen :)

Skrevet

Jeg er ny her og har lest litt i denne tråden nå så tenkte jeg ville registrere meg. Har operasjon torsdag 20.sept og grugleder meg :-P gruer meg til narkose og smertene etterpå, men skal nok komme meg gjennom det :-)

Jeg er 172 og veier ca 65 kg. Skal legge inn anatomisk innlegg, 355 cc, under muskel. Hjelp :-P

Skrevet

Jeg er ny her og har lest litt i denne tråden nå så tenkte jeg ville registrere meg. Har operasjon torsdag 20.sept og grugleder meg :-P gruer meg til narkose og smertene etterpå, men skal nok komme meg gjennom det :-)

Jeg er 172 og veier ca 65 kg. Skal legge inn anatomisk innlegg, 355 cc, under muskel. Hjelp :-P

Velkommen:) hvor skal du operere?:)

Skrevet

Takk :-)

FMS i Bergen. Kjenner flere som har gjort d der og er veldig fornøyd. I tillegg så har jeg vært på et par konsultasjoner forskjellige steder, men føler meg mest trygg der :-)

Skrevet

Har fått time til konsultasjon hos Klinikk Stavanger neste onsdag. Gleder meg :D

Skrevet

Noen som kan komme med tips? trenger steder det er mulig å få tak i BH i stor størrelse. Gjerne på nett:)

Skrevet

Happy-girl, venter spent på oppdatering fra deg ! Begynner jo nesten å bli litt bekymra.. :unsure::)

Skrevet

Happy-girl, venter spent på oppdatering fra deg ! Begynner jo nesten å bli litt bekymra.. :unsure::)

kanskje hun ligger og spyr :/ Jeg hadde i hvertfall ikke orket å være her samme dag som jeg opererte. Håper det står bra til med henne i hvertfall :)
Skrevet

Jeg var ikke dårlig etter opr. men jeg orket ikke tanken på å skrive på macen... Tok meg 3-4 dager før jeg orket å skrive på mac, så jeg skjønner godt at det fort kan ta noen dager med oppdateringer :)

Skrevet

Hei jenter! Nå "sitter" jeg i senga her! Operasjonen gikk veldig bra! Jeg hadde visst hylgråte når jeg våkna, men det kan jeg ikke huske! Kan fortelle litt om dagen :)

Startet med at jeg møtte opp til tiden, det ble visst en del forsinkelser, så jeg fikk ikke operert før klokken var kvart på fem! Men jeg ble tatt godt i hånd om at sykepleieren der, da skrev jeg under papirer og fikk antibiotika! Var utrolig nervøs da vente tiden ble lenger, og var utrolig lettet når kirurgen hentet meg for å tegne på meg! Da roet han meg ned med mine bekymringer.

Så ble jeg ført ned til et rom hvor jeg skiftet til en slags kåpe og tøfler. Så ble jeg ført inn på operasjonssalen! De var kjempe søte de som skulle gi meg narkose. Forklarte meg hva som skulle skje og satt på musikk :) Jeg husker jeg sa " Jeg kommer sikkert ikke til å sovne jeg vettu, og dere må ikke finne på å starte før jeg har sovnet altså" Resten husker jeg ikke!

Neste jeg husker er at jeg ser mamman min og venninna mi som sitter å titter på meg. Da hadde jeg ordentlig smerter, tror det var fordi jeg lå så ille rett i ryggen! Lå alt for langt ned, og det gjorde kjempe vondt. Men så fikk jeg smerte stillende, og det hjalp! Etter en times tid hjalp sykepleieren meg med å kle på meg, og reise meg opp! Hun var ordentlig omsorgsfull og snill Ho fortalte meg at ho tok samme operasjon under muskelen, men ho tok INGEN smertestillende, og dette hadde ho gjort to ganger! Tøff dame!

Nå sitter jeg i senga med min søte venninne som skal passe på meg i natt! Jeg bare håper det ikke blir så mye verre! Men jeg overlever! Og narkosa er IKKE noe å grue seg til! Var deilig, og jeg følte meg ordentlig brisen!:D Nå er jeg bare redd for at stinga skal revne, så prøver å være så forsiktig som mulig, man blir jo hysterisk! Men, det var en kort oppdatering! Lurer på hvordan søvna blir i natt

• Liker 2
Skrevet

Hei jenter! Nå "sitter" jeg i senga her! Operasjonen gikk veldig bra! Jeg hadde visst hylgråte når jeg våkna, men det kan jeg ikke huske! Kan fortelle litt om dagen :)

Startet med at jeg møtte opp til tiden, det ble visst en del forsinkelser, så jeg fikk ikke operert før klokken var kvart på fem! Men jeg ble tatt godt i hånd om at sykepleieren der, da skrev jeg under papirer og fikk antibiotika! Var utrolig nervøs da vente tiden ble lenger, og var utrolig lettet når kirurgen hentet meg for å tegne på meg! Da roet han meg ned med mine bekymringer.

Så ble jeg ført ned til et rom hvor jeg skiftet til en slags kåpe og tøfler. Så ble jeg ført inn på operasjonssalen! De var kjempe søte de som skulle gi meg narkose. Forklarte meg hva som skulle skje og satt på musikk :) Jeg husker jeg sa " Jeg kommer sikkert ikke til å sovne jeg vettu, og dere må ikke finne på å starte før jeg har sovnet altså" Resten husker jeg ikke!

Neste jeg husker er at jeg ser mamman min og venninna mi som sitter å titter på meg. Da hadde jeg ordentlig smerter, tror det var fordi jeg lå så ille rett i ryggen! Lå alt for langt ned, og det gjorde kjempe vondt. Men så fikk jeg smerte stillende, og det hjalp! Etter en times tid hjalp sykepleieren meg med å kle på meg, og reise meg opp! Hun var ordentlig omsorgsfull og snill Ho fortalte meg at ho tok samme operasjon under muskelen, men ho tok INGEN smertestillende, og dette hadde ho gjort to ganger! Tøff dame!

Nå sitter jeg i senga med min søte venninne som skal passe på meg i natt! Jeg bare håper det ikke blir så mye verre! Men jeg overlever! Og narkosa er IKKE noe å grue seg til! Var deilig, og jeg følte meg ordentlig brisen!:D Nå er jeg bare redd for at stinga skal revne, så prøver å være så forsiktig som mulig, man blir jo hysterisk! Men, det var en kort oppdatering! Lurer på hvordan søvna blir i natt

Så bra alt gikk bra:) kjedelig du måtte vente en del lenger:/

Skrevet

Hei :)

Noen som har silikonpupper OG piercing i navelen her? Jeg fikk beskjed når jeg tok den ut på klinikken at jeg aldri kunne ha det igjen, men husker ikke om jeg fikk vite hvorfor?? At jeg ikke kunne na noen piercing i overkroppen utenom ørene?

Synest jo støtt og stadig jeg ser bilder av modeller med pupper og piersing?

Noen som kan fortelle meg litt mer om dette?

Nå går det forressten bedre med meg, men jeg har begynt å svette forferdelig om natta! Våknet og var klissvåt!

Og for første gang digger jeg å se meg selv i speilet med utringet topper/singletter! Ohhh, kløft!! Føles bra å stå toppløs foran samboeren min! :strix: :strix:

Skrevet (endret)

Klinikken sa jeg skulle fjerne bandasjen i dag. Men da må jeg jo ta av sportsbhåen og brystbåndet.. Er ikke det litt skummelt så tidlig ? :(

Endret av Happy-girl
Skrevet

Så bra alt gikk bra:) kjedelig du måtte vente en del lenger:/

Ja, det var nervepirrende kan du si:)

Skrevet

Klinikken sa jeg skulle fjerne bandasjen i dag. Men da må jeg jo ta av sportsbhåen og brystbåndet.. Er ikke det litt skummelt så tidlig ? :(

Det går bra:) Jeg tok den av når jeg lå på sengen,det gikk helt fint:)
Skrevet

Det går bra:) Jeg tok den av når jeg lå på sengen,det gikk helt fint:)

Okei, gleder meg!! Hihi, men gud det blir rart å ta de av, redd de skal dette av! haha! Hvordan var søvnen din de første dagene? Det gjorde så vondt å stå opp i dag, så lurer på om jeg skal sove i en stol i natt jeg altså :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...