Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22721 Skrevet 19. september 2012 Jegmå ha det på i en uke til. Gleder meg helt utrolig til å få det av! Ja, du er heldig!! Uff, skal ha det på i 3 uker jeg! Tror jeg dør her:P haha, men når jeg titter ned er det verdt det!
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22722 Skrevet 19. september 2012 Men jeg må spørre om et litt "pinlig" spørsmål! Jeg har ikke vært på do etter operasjonen! Hvordan er rutinene for dere? Jeg syns det er forferdelig!
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22723 Skrevet 19. september 2012 (endret) Men jeg må spørre om et litt "pinlig" spørsmål! Jeg har ikke vært på do etter operasjonen! Hvordan er rutinene for dere? Jeg syns det er forferdelig! Hos meg tok det 4 dager. Det er ekstremt uvanlig for meg,jeg har tarmlidelse som gjør at det pleier å være veldig,veldig motsatt. Det gikk riktig nok helt greit når de fire dagene hadde gått. Vet ikke om du har fått morfin (oxycontin oxynorm) ,men de har veldig stor påvirkning på tarmene. Når du slutter på disse vil det bli normalt igjen. Endret 19. september 2012 av Puppedama 1
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22724 Skrevet 19. september 2012 Har dere gjort dere opp noen tanker når det kommer til omsorgen for deres nye pupper? ^^ Jeg har sett for meg at jeg skal sprade rundt uten BH,men nå som puppene mine har fått en ny sjanse her i livet skal jeg jammen ta vare på de! Har kjøpt inn flere støttende BH-er,og skal sove med sports-BH i all fremtid. Ikke snakk om at disse skal henge med de første!!!
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22725 Skrevet 19. september 2012 Nå ble jeg faktisk litt sur på change. Var å kjøpte meg en BH for noen dager siden,men jeg syntes den satt litt dårlig (cupen lå ikke inntil mellom brystene,og den føltes slapp rundt) så jeg ba hun som jobbet der om å sjekke at det var riktig størrelse. Det mente hun det var. Fikk for meg i dag at jeg kunne jo se om BH størrelsene er annerledes hos change og sjekket deres kalkulator. I følge den er jeg jo 65H/65G. Ikke 70F som jeg har med meg hjem. Vi snakker jo ikke noe stort problem her,men når man har spurt om hjelp så kunne hun vel dratt frem målebåndet sitt slik at jeg fikk riktig størrelse. Litt irritert nå kjenner jeg...
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22726 Skrevet 19. september 2012 Men jeg må spørre om et litt "pinlig" spørsmål! Jeg har ikke vært på do etter operasjonen! Hvordan er rutinene for dere? Jeg syns det er forferdelig! Det er en vanlig bivirkning av medisinene. Hvis kostholdet ditt er som vanlig, normaliserer det seg nok snart. Du kan også prøve å f.eks. spise en kiwi om morgenen som det første du spiser, hvis du tåler det Det er veldig bra for fordøyelsen. Jeg tar også probiotika som jeg kjøpte på helsekosten, det handler om å få et normalt miljø i magen igjen etter sterk medisinering.
CupCakeSnuppa Skrevet 19. september 2012 #22727 Skrevet 19. september 2012 Har dere gjort dere opp noen tanker når det kommer til omsorgen for deres nye pupper? ^^ Jeg har sett for meg at jeg skal sprade rundt uten BH,men nå som puppene mine har fått en ny sjanse her i livet skal jeg jammen ta vare på de! Har kjøpt inn flere støttende BH-er,og skal sove med sports-BH i all fremtid. Ikke snakk om at disse skal henge med de første!!! Mitt første omsorgsinitiativ for mine nye pupper er at jeg smører de inn hver dag, og det er nok noe jeg kommer til å fortsette med. Når de var på sitt mest hovne følte jeg at huden strakk seg veldig, og de stakkars brystvortene mine ble helt tørre og vonde. Jeg har en hud som er disponert for å få strekkmerker, så jeg har vært nøye med å smøre rikelig Det har også vært for komfortens del, da huden har blitt veldig tørr (mye bedre nå da selvsagt). Sportsbh kommer til å bli hyppig brukt under trening
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22728 Skrevet 19. september 2012 Mitt første omsorgsinitiativ for mine nye pupper er at jeg smører de inn hver dag, og det er nok noe jeg kommer til å fortsette med. Når de var på sitt mest hovne følte jeg at huden strakk seg veldig, og de stakkars brystvortene mine ble helt tørre og vonde. Jeg har en hud som er disponert for å få strekkmerker, så jeg har vært nøye med å smøre rikelig Det har også vært for komfortens del, da huden har blitt veldig tørr (mye bedre nå da selvsagt). Sportsbh kommer til å bli hyppig brukt under trening Der sier du noe! Hva smører du med?
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22729 Skrevet 19. september 2012 Da er jeg hjemme fra en vellykket operasjon. Ble 450 runde proteser i hver pupp over muskelen:) Som sagt tidligere her også så er det absolutt ingenting å grue seg til:) Når gjenopptok dere røyk/snus etter OP? 2
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22730 Skrevet 19. september 2012 Da er jeg hjemme fra en vellykket operasjon. Ble 450 runde proteser i hver pupp over muskelen:) Som sagt tidligere her også så er det absolutt ingenting å grue seg til:) Når gjenopptok dere røyk/snus etter OP? Gratulerer! Sånn med tanke på helingsprosessen burde du vente så lenge som mulig.
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22731 Skrevet 19. september 2012 Hos meg tok det 4 dager. Det er ekstremt uvanlig for meg,jeg har tarmlidelse som gjør at det pleier å være veldig,veldig motsatt. Det gikk riktig nok helt greit når de fire dagene hadde gått. Vet ikke om du har fått morfin (oxycontin oxynorm) ,men de har veldig stor påvirkning på tarmene. Når du slutter på disse vil det bli normalt igjen. Okei! Jeg går på tramadol, det er nok morfin i det. Så da har det sikkert noe med det å gjøre! Det var godt å høre!
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22732 Skrevet 19. september 2012 Da er jeg hjemme fra en vellykket operasjon. Ble 450 runde proteser i hver pupp over muskelen:) Som sagt tidligere her også så er det absolutt ingenting å grue seg til:) Når gjenopptok dere røyk/snus etter OP? Weee, så morro!! Gratulerer:D Jeg tok meg en snus når jeg var ferdig og på vei hjem:P Fikk ikke noe beskjed om det, men ang røyk tror jeg du bør vente litt ja
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22733 Skrevet 19. september 2012 Det er en vanlig bivirkning av medisinene. Hvis kostholdet ditt er som vanlig, normaliserer det seg nok snart. Du kan også prøve å f.eks. spise en kiwi om morgenen som det første du spiser, hvis du tåler det Det er veldig bra for fordøyelsen. Jeg tar også probiotika som jeg kjøpte på helsekosten, det handler om å få et normalt miljø i magen igjen etter sterk medisinering. Det skal jeg jammen i meg prøve! Siste jeg vil ha er magesmerte i tillegg til brystsmertene! Men men, det er prisen man må betale! Takk for tips! Får teste det ut!
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22734 Skrevet 19. september 2012 Weee, så morro!! Gratulerer:D Jeg tok meg en snus når jeg var ferdig og på vei hjem:P Fikk ikke noe beskjed om det, men ang røyk tror jeg du bør vente litt ja bare for å informerer så er det nikotin som ikke er bra for helingsprosessen,og det er mer enn nok nikotin i snus... 1
henriiiette Skrevet 19. september 2012 #22735 Skrevet 19. september 2012 Weee, så morro!! Gratulerer:D Jeg tok meg en snus når jeg var ferdig og på vei hjem:P Fikk ikke noe beskjed om det, men ang røyk tror jeg du bør vente litt ja Takktakk:) måtte få samboeren til å smugkikke på str i sportsbh'n. Det var en 85C, brukte 80 a-b før OP:) sikkert litt forskjell i str på sportsbh da men:p Fikk heller ikke noe beskjed om det skjønner du. Men jeg får prøve å la snusen vente lengst mulig da:) hehe
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22736 Skrevet 19. september 2012 bare for å informerer så er det nikotin som ikke er bra for helingsprosessen,og det er mer enn nok nikotin i snus... Jasså! Jaja, snusen er tatt! Hva er det nikotina kan gjøre med deg siden det ikke er bra egentlig? Etter operasjonen tenker jeg på
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22737 Skrevet 19. september 2012 Takktakk:) måtte få samboeren til å smugkikke på str i sportsbh'n. Det var en 85C, brukte 80 a-b før OP:) sikkert litt forskjell i str på sportsbh da men:p Fikk heller ikke noe beskjed om det skjønner du. Men jeg får prøve å la snusen vente lengst mulig da:) hehe Så morro!:D Ja, er nok litt forskjell. Eneste jeg har lest om det er at kirurgene er usikre på effekten av snus i forhold til operasjonen, så det eneste de sier er at snusen til tatt med i fastinga, altså ikke noe snus når du skal faste Men men, faren er uansett utsatt hos meg nå
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22738 Skrevet 19. september 2012 Jasså! Jaja, snusen er tatt! Hva er det nikotina kan gjøre med deg siden det ikke er bra egentlig? Etter operasjonen tenker jeg på nikotin reduserer blodtilstrømningen. Arterier trekker seg sammen. Vet det finnes leger som nekter å operere hvis pasienten ikke er nøye med røykeslutt. Det er så klart i den offentlige,hvor det ikke er penger med i bildet Når det er sagt,så fikk jeg streng beskjed når jeg lå på operasjonsbordet om å ikke røyke (snus går for det samme), men jeg gjør ingen av delene så det var ikke noe problem i utgangspunktet 1
Puppedama Skrevet 19. september 2012 #22739 Skrevet 19. september 2012 Øker Forsåvidt faren for blodpropp. Og hvis man går på p-piller i tillegg øker faren ytterligere.
Happy-girl Skrevet 19. september 2012 #22740 Skrevet 19. september 2012 Øker Forsåvidt faren for blodpropp. Og hvis man går på p-piller i tillegg øker faren ytterligere. Det med p-piller visste jeg, men ikke det med snus! :S Ille rart de ikke informerte meg om det! Står heller ikke noe om det på papirene mine! :/ Men men, snusen er jo tatt så er jo ikke noe jeg får gjort med det nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå