Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åssen går det med deg første dagen etter OP forresten? :)

Det går bra, passer på å ta smertestillende til riktig tid og sånn :) Men jeg har jo selvfølgelig vondt, men ikke så vondt at jeg angrer! :) Har nettopp tatt av bandasjen, og fikk se de! Jeg ble kjempe fornøyd, ser såå naturlig ut :D Men den ene er høyere oppe enn den andre:P Sikkert pga av hevelsen eller noe! Gleder meg til å se på lørdag, da kan jeg jo dusje og :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går bra, passer på å ta smertestillende til riktig tid og sånn :) Men jeg har jo selvfølgelig vondt, men ikke så vondt at jeg angrer! :) Har nettopp tatt av bandasjen, og fikk se de! Jeg ble kjempe fornøyd, ser såå naturlig ut :D Men den ene er høyere oppe enn den andre:P Sikkert pga av hevelsen eller noe! Gleder meg til å se på lørdag, da kan jeg jo dusje og :D

Okei, det er bra smertene er overkommelige og at du er fornøyd :)

Skrevet

min høyre er også høyere opp enn venstre. Virker som muskelen over er mer i spenn enn den på venstre side. Håper det jevner seg ut ^^
Skrevet

min høyre er også høyere opp enn venstre. Virker som muskelen over er mer i spenn enn den på venstre side. Håper det jevner seg ut ^^

Ja, det håper jeg for gudsskyld å! Den er jo større også! Men håper ikke strørrelsene går så mye mer ned! Jeg er kjempe fornøyd med str nå jeg se! :hoppendeglad:

Skrevet

Ja, det håper jeg for gudsskyld å! Den er jo større også! Men håper ikke strørrelsene går så mye mer ned! Jeg er kjempe fornøyd med str nå jeg se! :hoppendeglad:

Samme her! De har minket en del allerede,men det holder! Vil bare at de skal bli lime store nå ^^
Skrevet

Imorgen på denne tia har jeg fått nye pupper:D

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig nervøs:/

MASSE lykke til til deg og :) Ååh, kjenner jeg blir mer og mer utålmodig for hver person som går gjennom det før meg, thihi..

Skrevet

Hei jenter! Nå "sitter" jeg i senga her! Operasjonen gikk veldig bra! Jeg hadde visst hylgråte når jeg våkna, men det kan jeg ikke huske! Kan fortelle litt om dagen :)

Startet med at jeg møtte opp til tiden, det ble visst en del forsinkelser, så jeg fikk ikke operert før klokken var kvart på fem! Men jeg ble tatt godt i hånd om at sykepleieren der, da skrev jeg under papirer og fikk antibiotika! Var utrolig nervøs da vente tiden ble lenger, og var utrolig lettet når kirurgen hentet meg for å tegne på meg! Da roet han meg ned med mine bekymringer.

Så ble jeg ført ned til et rom hvor jeg skiftet til en slags kåpe og tøfler. Så ble jeg ført inn på operasjonssalen! De var kjempe søte de som skulle gi meg narkose. Forklarte meg hva som skulle skje og satt på musikk :) Jeg husker jeg sa " Jeg kommer sikkert ikke til å sovne jeg vettu, og dere må ikke finne på å starte før jeg har sovnet altså" Resten husker jeg ikke!

Neste jeg husker er at jeg ser mamman min og venninna mi som sitter å titter på meg. Da hadde jeg ordentlig smerter, tror det var fordi jeg lå så ille rett i ryggen! Lå alt for langt ned, og det gjorde kjempe vondt. Men så fikk jeg smerte stillende, og det hjalp! Etter en times tid hjalp sykepleieren meg med å kle på meg, og reise meg opp! Hun var ordentlig omsorgsfull og snill Ho fortalte meg at ho tok samme operasjon under muskelen, men ho tok INGEN smertestillende, og dette hadde ho gjort to ganger! Tøff dame!

Nå sitter jeg i senga med min søte venninne som skal passe på meg i natt! Jeg bare håper det ikke blir så mye verre! Men jeg overlever! Og narkosa er IKKE noe å grue seg til! Var deilig, og jeg følte meg ordentlig brisen!:D Nå er jeg bare redd for at stinga skal revne, så prøver å være så forsiktig som mulig, man blir jo hysterisk! Men, det var en kort oppdatering! Lurer på hvordan søvna blir i natt

GODT å høre at alt gikk bra :)

Skrevet

Okei:) jeg har 2 typer tabletter jeg skal ta i kveld og 2 typer jeg skal ta 1 time før OP:)

Var det samme som jeg gjorde. Jeg fikk veldig luftsmerter etterfulgt av et stk hastebesøk på toalettet etter å ha tatt tabl. men etter 30.min var alt bra igjen :) Nesten like greit å få gått skikkelig på do dagen før, for samme dag som opr. er det ikke sikkert du har så lyst til å sitte å trykke akkurat, hehe :)

Skrevet

Var det samme som jeg gjorde. Jeg fikk veldig luftsmerter etterfulgt av et stk hastebesøk på toalettet etter å ha tatt tabl. men etter 30.min var alt bra igjen :) Nesten like greit å få gått skikkelig på do dagen før, for samme dag som opr. er det ikke sikkert du har så lyst til å sitte å trykke akkurat, hehe :)

På grunn av all morfin og oppkast så satt jeg ikke og trykket på 4 dager jeg. Slapp å bekymre meg for det ^^
Skrevet

Det gnager så inn i heite i arret mitt på venstre side. :( vet liksom ikke helt hvordan jeg skal sitte for å holde det ut. Og det dumme brystbåndet gjør det ikke noe bedre! :(

Skrevet

MASSE lykke til til deg og :) Ååh, kjenner jeg blir mer og mer utålmodig for hver person som går gjennom det før meg, thihi..

Tusen takk:) kjenner meg igjen i det ja:)

Nå er jeg faktisk ikke så nervøs som jeg var tidligere idag, det er deilig, men det kommer sikkert tilbake:p hehe.

Den bekymringen jeg har nå er at jeg har fått et slags utslett i ansiktet, trolig av en rensegelè jeg ikke har tålt, kanskje dumt spørsmål siden det er et annet sted på kroppen, men noen som veit om det har noe å si?:)

Skrevet

Nå er jeg faktisk ikke så nervøs som jeg var tidligere idag, det er deilig, men det kommer sikkert tilbake:p hehe.

Den bekymringen jeg har nå er at jeg har fått et slags utslett i ansiktet, trolig av en rensegelè jeg ikke har tålt, kanskje dumt spørsmål siden det er et annet sted på kroppen, men noen som veit om det har noe å si? :)

Det tviler jeg på at har noe å si, det er sikkert borte til imorgen uansett :)

Skrevet

Det tviler jeg på at har noe å si, det er sikkert borte til imorgen uansett :)

Tviler på det selv også men måtte bare spørre:p :)

Skrevet

Den bekymringen jeg har nå er at jeg har fått et slags utslett i ansiktet, trolig av en rensegelè jeg ikke har tålt, kanskje dumt spørsmål siden det er et annet sted på kroppen, men noen som veit om det har noe å si? :)

Så lenge det bare er i ansiktet skal du ikke bekymre deg :) Ta i mot alle råd fra klinikken, og er det noe utover det du lurer på så har du oss! hehe :) Puppedamene :)

Skrevet

Så lenge det bare er i ansiktet skal du ikke bekymre deg :) Ta i mot alle råd fra klinikken, og er det noe utover det du lurer på så har du oss! hehe :) Puppedamene :)

Hehe:) Det er bra:) har blitt mye roligere etter tips og erfaringer herifra:)

Skrevet

:tommelopp:

Skrevet

Det gnager så inn i heite i arret mitt på venstre side. :( vet liksom ikke helt hvordan jeg skal sitte for å holde det ut. Og det dumme brystbåndet gjør det ikke noe bedre! :(

Føler med deg! Tok av brystbåndet i går for å fjerne bandasjen! Det var utroooolig deilig! Uff! Lenge må du ha det på?

Skrevet

Dette eget området jeg ikke vet noe særlig om dessverre:(

ej he lest heile dagboka, men e her ingen som he hatt en operasjon dei ikkje e fornøgde me? el e der et ege forum for d.? synst d e litt synd at dei som ikkje he fått et bra resultat gjømme sei på en måte.. hadde våre kjekkt å hørt ka dei gjor å fekk gjort.

men takk for svar:)

• Liker 1
Skrevet

Imorgen på denne tia har jeg fått nye pupper:D

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig nervøs:/

Nå er jeg nysgjerrig på hvordan det har gått med deg :D:D

Skrevet

Føler med deg! Tok av brystbåndet i går for å fjerne bandasjen! Det var utroooolig deilig! Uff! Lenge må du ha det på?

Jegmå ha det på i en uke til. Gleder meg helt utrolig til å få det av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...