Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei, gleder meg!! Hihi, men gud det blir rart å ta de av, redd de skal dette av! haha! Hvordan var søvnen din de første dagene? Det gjorde så vondt å stå opp i dag, så lurer på om jeg skal sove i en stol i natt jeg altså :/

Søvnen er fortsatt ikke noe å skryte av :/ en uke siden jeg ble operert...
Skrevet

Når skal/var dere på kontroll etter operasjonen?

Etter en uke og etter tre måneder.
Skrevet

Etter en uke og etter tre måneder.

Ok. Jeg var dagen etter operasjon, tenkte å få time etter 3 mnd eller 6 mnd, men tror jeg går for 3 mnd :)

Skrevet

Når skal/var dere på kontroll etter operasjonen?

Kun ett år etter :) De ringte meg dagen etter da, og så ringte jeg kirurgen en lørdag jeg var litt engstelig fordi det gjorde litt ekstra vondt, men han kunne roe meg ned med sine fakta og at mange opplever dag 4 og 5 som de verste :)

Skrevet

Happy-girl :) Godt å høre at alt er vel og at du har noen som passer på deg :) Utnytt situasjonen de første dagene :) Og bare noen timer etter inngrepet har sårene lukket seg, og de syr i flere lag under huden, så det er ingen ting som kommer itl å sprekke opp eller falle ut :) Men jeg må inrømme at jeg var redd for det samme selv.. :P

Skrevet

Imorgen på denne tia har jeg fått nye pupper:D

Kjenner jeg begynner å bli skikkelig nervøs:/

Skrevet

Det kommer til å gå så bra! :) Selve operasjonen er ikkeno å grue seg for. Det verste kommer stort sett etterpå og det er stort sett ikke værre enn at man må holde seg i ro og ta de foreskrevne smertestillende. Veldig individuellt :)

Skrevet

Det kommer til å gå så bra! :) Selve operasjonen er ikkeno å grue seg for. Det verste kommer stort sett etterpå og det er stort sett ikke værre enn at man må holde seg i ro og ta de foreskrevne smertestillende. Veldig individuellt :)

Jeg ser at jeg stort sett ikke gjentar meg selv om igjen og om igjen... :tellesauer:

Skrevet

Happy-girl :) Godt å høre at alt er vel og at du har noen som passer på deg :) Utnytt situasjonen de første dagene :) Og bare noen timer etter inngrepet har sårene lukket seg, og de syr i flere lag under huden, så det er ingen ting som kommer itl å sprekke opp eller falle ut :) Men jeg må inrømme at jeg var redd for det samme selv.. :P

Godt å høre, man blir jo så hysterisk vettu! Jeg vet jo ikke hva som er "normale" smerter liksom! Men nå går det bra, vondt er det, men det går bra :) Er deilig å endelig være ferdig! Etterpå skal jeg ta av bandasjen, da får jeg sett puppene! Dette blir spennende!!:D

Skrevet

Jeg lover deg at du har ingenting å grue deg for :D Det kommer til å gå kjempe bra!! Når skal du operere deg? Krysser fingrene mine for deg:D Og jeg gleder meg til å høre om hvordan det gikk! Godt vi er flere her inne på første fasen!

Skrevet

Det er så deilig å se seg i speilen og faktisk føle seg fin! :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg lover deg at du har ingenting å grue deg for :D Det kommer til å gå kjempe bra!! Når skal du operere deg? Krysser fingrene mine for deg:D Og jeg gleder meg til å høre om hvordan det gikk! Godt vi er flere her inne på første fasen!

Det er godt å høre:) skal møte opp 09.30 i morgen tidlig:)

Skrevet

Det er godt å høre:) skal møte opp 09.30 i morgen tidlig:)

Masse lykke til :D Skal tenke på deg! Ingen grunn til å grue deg, går heeelt fint:)

Skrevet

Masse lykke til :D Skal tenke på deg! Ingen grunn til å grue deg, går heeelt fint:)

:) skal oppdatere så fort jeg orker:)

Skrevet

Åssen går det med deg første dagen etter OP forresten?:)

Skrevet

De tablettene man skal ta kvelden før operasjonen, tok dere de rett før dere la dere?:P

Dukker opp en del kanskje rare spørsmål i hodet mitt nå::P hehe

Skrevet

De tablettene man skal ta kvelden før operasjonen, tok dere de rett før dere la dere?:P

Dukker opp en del kanskje rare spørsmål i hodet mitt nå::P hehe

Mine tabletter skulle tas 2 timer før jeg skulle opereres,så regner med det ikke er det samme :)
Skrevet

Begynner å grue meg her nå. Skal møte til operasjon torsdag kl.7.15:-s

Jeg skal på masse kontroller etter operasjonen. Skal etter 2 dager, 7 dager, 14 dager og 4-6 mnd. Syns det er betryggende egentlig :-)

Skrevet

Mine tabletter skulle tas 2 timer før jeg skulle opereres,så regner med det ikke er det samme :)

Okei:) jeg har 2 typer tabletter jeg skal ta i kveld og 2 typer jeg skal ta 1 time før OP:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...